Skocz do zawartości
Gość 2amaru

18T 225kh z TT da sie zalatwic do passka?!

Rekomendowane odpowiedzi

Gość 2amaru

Witam mysle o silniki 1.8T tym 225kh z TT.Grzebalem w necie ale ni cholery nie moglem znalesc.Czy kto sie spotkal gdzies na szrocie.Czy wogole przekladka do passka ze zwyklym 1.8T 150kh ma sens i wszelkie inne rady:)Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeczytaj 2 post nizej. zmiana k03 na k04.

ww TT silnik jest poprzeczny wiec bez duzej rzezby nie podejdzie. Czy się da? Wszystko sie da, kwestia worka $$$. Szczerze? nie oplaca się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość 2amaru

to co polecasz?i ile kasy mniej wiecej trzeba.Odrazu pisze ze nie chce 300Km ani bog wie czego.ale 150 to troche za malo.Auto jest na 19" wiec ledwo jedzie ma tez sekwencje ale jak cos buta bede dawal na bezynie a gaz obsluzy max ok 200km.Widze ze sie orjetujesz wiec slucham grzecznie i nie podskakuje:)pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak cos buta bede dawal na bezynie a gaz obsluzy max ok 200km
Ciekawe czy przewidzieli Ci jakiś zapas na instalacji gazowej ;)

 

Intercooler, fajny program i zamykasz się w 200KM i 300Nm. Powinno wystarczyć do następnego auta ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość 2amaru
jak cos buta bede dawal na bezynie a gaz obsluzy max ok 200km
Ciekawe czy przewidzieli Ci jakiś zapas na instalacji gazowej ;)

 

Intercooler, fajny program i zamykasz się w 200KM i 300Nm. Powinno wystarczyć do następnego auta ;)

nie przewidzieli ale powiedziel zejak cos to zebym przyjechal to albo sie parownik czy cos tam zmieni no i inaczej zestroi!

Dzieki za rade z ta przerobka to chyba bedzie najrozsadniejsze ale intercooler faktycznie cos da!I jak mozena napisz z czego jaki i o co chodzi:)dzieki za pomoc:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

marecek i wolf dobrze ci mowia.Nie motaj sie z przekladkami silnika tylko wymiec IC i zapodaj dobry program.I mysle ze to cie taniej wyjdzie niz wymiana silnika.Ic mozesz sobie samemu kupic od Iveco bo wiem ze ludzie tak rzezbia ale po co??i tak bedziesz musial oddac fure do strojenia wiec lepiej poleciec po calosc i i oddac to dobremu tunerowi ktory ci to wszystko pzrerobi zalozy i zestroi.M.staszewski z mastersa powiedzial mi ze w sumie moznaby jeszc ze zamiast jednego wiekszego zalozyc 2 mniejsze np.takie jaki mam teraz w standarcie i tez powinno byc dobrze.troche bedzie roboty ale wtedy ju zlepiej niech inni sie mecza.pozdro i zycze powodzenia w realizacji zalozen :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość 2amaru

tak tez zrobi jak myslicie ile realnie trzeba przygotowac kasy?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prawda jest taka ze nasz seryjny IC jest wyjatkowo beznadziejny... owszem mozesz zrobi jeden duzy IC lub 2 mniejsze wziete od audi TT 225 albo np S4. jednak jedno i drugie to koszt 1500pln. Sa rozne szkoly ktore rozwiazanie jest lepsze. Generalnie jesli mialbys dwa male to nie warto robic jednego duzego.

Niestety na naszych smiesznych turbinach przy programie(1600pln) wydechu(1400pln), IC(1500pln) 200 km nigdy nie przekroczysz. NIGDY!!. Realnie wyciegnie sie moze 195km(raczej 190) kosztem Nm. Najlepiej zrob program na okolo 185Km i 290Nm z ladnym przebiegiem krzywych i bedziesz zadowolony.

 

Jesli chodzi o Mastersa to On nie robi IC. (spytajcie ctv)

Na Twoim miejscu nie ladowalbym sie w inne przerobki jak program. Plus zrob dobry nawiew na IC i zrob dziure w nadkolu zeby mial jaka kolwiek wentylacje.

pozdrawiam

piotrek

 

jak chcesz namiary co gdzie i u kogo robic daj znac. Dlugi czas myslalem na zrobieniem mojego paska ale w koncu sobie odpuscilem. Wole to zainwestowac w inny duzo szybzy samochód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość 2amaru

czyli tylko program i dac se z reszta siana.A jakby chciec zmieniac turbo na wieksze ale to chyba juz tyl taki temat wiec go sobie jeszcze raz przeczytam.Ja chce jeszcze kupic caly wydech bez kolektora od supersprinta(niby cos ma dac) no i cos chcialem z silnikem zrobic ale chyba poprzestane na programie!dzieki za rady:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie kupuj supersprinta ani innego gotowego, bo po prostu sie nie kalkuluje, zrob caly wydech od kolektora u naszych rodzimych spawaczy. Zyskasz tyle samo a $$ wydasz mniej. dodatkowo bedziesz mogl sobie dostosowac glosnosc wydechu. A taki supersprint jest na sztywno zrobiony i moze byc za glosno.

 

jesli chcesz wymieniac turbo to sugerowalbym garetta GT28r lu GT28RS. jednak tak jak mowilem ze 10 tysi nie podchodz do tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość 2amaru

A gdzie wiedza jak sie wydech robi.Kefir(ten od polo z vr6-napewno kojarzysz)mial mi dac namiar na jakis konkretnych chlopakowa ale urwal mi sie kontakt.A co do supersprinta to slyszalem ze jest raczej cichy bo wlasnie nic glosnego mnie nie interesuje.Brejdakowi w lublinie tak zrobili wydech z nierdzewki ze go z 2km slychac dlatego chcialem isc w fabryke ale slucham rad bo widac ze wiesz co piszesz!:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo Kefir wyjechał za granice.

 

W warszawie masz mase mozliwosci. El-tec, Maciek Grabowski, Kwas-Met, Tomson, TomaRacing, M-tech. Tylko jest jedno ale.... bardzo dlugie terminy realizacji. Mi tydzien temu powiedzieli w Tomsonie zebym sie za 5 tyg zjawil :) Generlanie najtansza opcje maja w Tomsonie i maja dobrego spawacza.

Kazdy kto robi uklady i tlumiki wyreguluje Ci głośność. Dorzuca troche waty i luz:)

Mozesz zrobic na dwoch tlumikach albo jednym duzym. Ja bym robił na jednym duzym. Bo turbina jest swego rodzaju tlumikiem. Pytanie jest tylko jak cicho ma byc:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość 2amaru

a jakie mniej wiecej koszty?ja chce cichy zeby go powyzej 3 dopiero cokolwiek bylo slychac!a kefir sprzedal vw?czy jeszcze stoi na allegro:)A co wogole myslisz o wydechu na dwie strony?!pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy sprzedał, wiem ze Polo nie jezdzilo tak jak powinno!!

W Tomsonie bedziesz mial cenę 1400 brutto. Ja chce robic wydech bez widocznej koncówki tak jak mniej wiecej seria, co do wydechów tzw duplex to kwestia gustu, napewno bedzie zdrzszy od pojedynczego i tutaj decyduje po prostu sama chec posiadania, lepiej jezdzic nie bedzie.

Fakt faktem ze mamy piekne miejsce pod podloga na drugi tłumik...

I pamietaj, od turbo 3" przez jakies 60cm potem 2,5" do końca:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość 2amaru
. Ja chce robic wydech bez widocznej koncówki tak jak mniej wiecej seria, co do wydechów tzw duplex to kwestia gustu, napewno bedzie zdrzszy od pojedynczego i tutaj decyduje po prostu sama chec posiadania, lepiej jezdzic nie bedzie.

Fakt faktem ze mamy piekne miejsce pod podloga na drugi tłumik...

I pamietaj, od turbo 3" przez jakies 60cm potem 2,5" do końca:)

no ja sie chyba skusze mam plan dol od zderzka z W8 kupi.Proponuja mi w lublinie oprocz proglamu wydechu iC wszystko tak jak pisalem zamiast zmiany turbo jakas przerobka cos mi tlumaczyl ale ja lekki laik jestem.Powiedzial ze sie wtedy nie zmienia kolektora i tak dalej.wiesz cos o tym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napisz co konkretnie Ci mowili a moze uda mi sie okreslic co i jak z tym fantem zrobic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość 2amaru

co ty tam napisalem wczesniej! podkreslilem wyraz bo sie zagubilem i nie zczaijem o co biega!a jak sie dowiem to napisze.WIem ze to samo turbo przerabiaja i wtedy nie trzeba kolektora bla bla bla...w lublinie grzebali w RS4 i jezdzi juz sporo czasu wiec mozna im chyba zaufac:)troche sporo chca za wydech ale to zawsze mozna gdzie indziej machnac:)

A ty jezdzisz na programie 180km czuc roznice czy etam?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wtedy nie trzeba kolektora bla bla bla

właśnie - cały czas piszesz "nie trzeba bla bla bla" - może dowiedz się czegoś dokładnie i wtedy pisz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ty jezdzisz na programie 180km czuc roznice czy etam?

 

2maru widać że Ty w ogóle nie wiesz czego chcesz :) Zanim zaczniesz wydawać kupę pieniędzy, zrób dobry program i naucz się nim jeździć... róznica nie jest "etam" tylko... KOSZMARNA ;) dostajesz ogromnego w porównaniu do serii kopa i trzeba umieć nad tym zapanować... (i nad emocjami :P). Pozostałe modyfikacje (wydech, dolot, IC) kosztują o wiele więcej, a i tak nie wyciągniesz nimi nawet połowy tego co w pierwszym etapie daje Ci dobry program... więc czy warto?

 

Jedno jest pewne - apetyt rośnie w miarę jedzenia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość 2amaru

no jasne ze najpierw program a potem cos dalej nie mam zamiaru robic wszsytkiego naraz.Dlatego narazie pisze,pytam a nie wydaje pieniedzy a pytanie nic nie kosztuje!Slucham rad wszystkich a na koniec wydaje kase(z reguly)!ogolnie wiem czego chce ale drogi do tego sa rozne.Znam juz twoje zdanie na temat chipu i bardzo je sobie cenie dlatego naraz nie umowilem sie na chip IC i bog wie co jeszcze tylko na sam program ale lubie posluchac roznych opini!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności