Zielas Zgłoś #61 Napisano 6 Października 2014 Witam. Mam pytanie, czy w fotelu znajdują się 2 silniczki i 2 zębatki oddzielnie dla góra-dół i przód-tył? Czy odpowiada za to jedna zębatka? U mnie jest jeden silnik góra-dół i jeden przód tył. Każdy ma oddzielne zębatki i linkę. Wiem że później coś zmieniali bo te linki się owijały w zębatki i plastikowy mechanizm się mielił. Silniczki generalnie są wytrzymałe problemy są z tymi mechanizmami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciecierr Zgłoś #62 Napisano 6 Października 2014 Dzieki. No właśnie u mnie padły w takim razie 2 zębatki. Pytanie do kolegów którzy robili "zamiennik" u tokarza - jaka była orientacyjna cena? Zastanawiam się czy lepiej zrobić to u tokarza czy kupic fotel z anglika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #63 Napisano 6 Października 2014 Dzieki. No właśnie u mnie padły w takim razie 2 zębatki. Pytanie do kolegów którzy robili "zamiennik" u tokarza - jaka była orientacyjna cena? Zastanawiam się czy lepiej zrobić to u tokarza czy kupic fotel z anglika. Ja kupiłem tylko używany silnik z zębatką na alledrogo, tylko musiałem podmienić linki bo zmieniły się od jakiego rocznika. Musisz rozebrać i zobaczyć bo może tylko linka spadła z zaczepu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciecierr Zgłoś #64 Napisano 6 Października 2014 Niestety słychać było trzask w momencie gdy się psuło więc obstawiam pęknięcie. Ale dzięki za sugestię Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomas_at Zgłoś #65 Napisano 13 Października 2014 Witam panowie i mnie dopadła nieszczęsna awaria zastanawiam się czy ten mechanizm podejdzie z fotela comfortline ja mam higline , i czy z angola da rade przełożyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRS Zgłoś #66 Napisano 8 Listopada 2014 witam, czy ktoś może podpowiedzieć który bezpiecznik i gdzie on się znajduje jest odpowiedzialny za elektryczne sterowanie ustawieniem jego? jest to wersja bez pamieci tylko regulacja w postaci gora/dol/przod/tyl oraz ustawienie kata ust. fotela. Nie dziala on u mnie od poczatku zakupu calkowicie -nie reaguje na jakikolwiek przycisk. I do ktorych pinow w razie czego podlaczyc + i - by sprawdzic sam fotel? dodam że w fotelu jest rowniez opcja grzania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #67 Napisano 13 Kwietnia 2015 Ja mam ful elektryczne fotele i kierowcy mi czasem przestaje działać ,nie przesuwa się nie działa pompowania .Po jakimś czasie czasem dłuższym czasem krótkim wraca do normy .Zrobiłem skan i jest błąd 00447 .Na forum golfa 6 niby piszą, że ABS ,asr ale u mnie to na bank nie jest to .Na forum vw/audi uk niby ,ze to start/stop i to może być to bo ostatnio 2 razy nie działała mi ta funkcja ale fotel cały czas szwankuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lonss Zgłoś #68 Napisano 22 Maja 2015 Panowie czy ktoś powie mi gdzie kupie moduł i przełącznik od elektrycznego ustawienia oparcia fotela? Nie mogę nigdzie znaleźć, mam fotel mocno rozłożony i nie mogę go złożyc (oparcie rozkłada się bez problemu ale nie ma żadnej reakcji podczas składania) czy przyczyną może być coś innego niż moduł lub sam przełącznik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vittoriok Zgłoś #69 Napisano 5 Kwietnia 2016 Witam .mam fotele sportowe elektryka tylko pochył + pompowanie ,góra dół podnoszone ręcznie i coś sie zablokowało podniesie do góry bez problemu lecz w dół już tylko kawałek potem sie blokuje !! czyżby sie ten bębenek odmówił posłuszeństwa? jak zdemontowałem to w górę pompować można było bez końca a w druga stronę już nie Jest sens kupować używkę czy pytac w serwisie o nową część i to chyba nr 8K0881053 ewentualnie niech mi ktoś potwierdzi że to jest strona kierowcy europa . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart1993 Zgłoś #70 Napisano 8 Czerwca 2016 Ja nic nie wymontowywałem a tapicerkę ściągamy tak. Po rozpięciu tapicerki u dołu odczepiamy zaczepy 1 i 2 zaznaczone na zdjęciach. Zaczepy 2 to wszyte w tapicerkę plastikowe rurki o przekroju " c "zaciśnięte na metalowym pręcie. Po zlokalizowaniu rurki należy ją zdjąć, pociągając do siebie. Następnie ile się da podciągamy tapicerkę do góry i jedna osoba musi (wkładając rękę do wewnątrz od tyłu oparcia) znaleźć i wcisnąć śrubokrętem, zatrzaski 5 i 6 gniazd mocowania zagłówka. Druga osoba ma wyciągać gniazda do góry. Sama tapicerka schodzi dość ciasno i uważaj na poduszkę powietrzną. Witam wszystkich na forum. Czy mógłby ktoś opisać jak rozpiąć tapicerkę fotela od dołu? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #71 Napisano 8 Czerwca 2016 Tutaj jest taka fajna instrukcja z foteczkami. Zresztą, jak zajrzysz pod spód fotela to poradzisz sobie. Nie jest to trudne, tylko bardzo pracochłonne. Mi przełożenie tapicerki z jednego fotela na drugi zajęło z 5h. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkelof Zgłoś #72 Napisano 21 Lipca 2016 Mnie również poniewiera mechanizm pompowania odcinka lędźwiowego. Słychać jak silniczki pracują, ale nic się nie dzieje w żadnym kierunku. Wcześniej, zanim doszło do całkowitej awarii, zdarzało się, że coś tam przeskakiwało. Pytanie mam takie - czy zakup fotela z anglika jest rozwiązaniem - tzn czy da się te silniczki i linki przełożyć plug&play, a pytanie drugie: czy ktoś w Lublinie lub w okolicach jest w stanie mi to naprawić/przerobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #73 Napisano 21 Lipca 2016 Mnie również poniewiera mechanizm pompowania odcinka lędźwiowego. Słychać jak silniczki pracują, ale nic się nie dzieje w żadnym kierunku. Wcześniej, zanim doszło do całkowitej awarii, zdarzało się, że coś tam przeskakiwało. Pytanie mam takie - czy zakup fotela z anglika jest rozwiązaniem - tzn czy da się te silniczki i linki przełożyć plug&play, a pytanie drugie: czy ktoś w Lublinie lub w okolicach jest w stanie mi to naprawić/przerobić? Ja kupiłem używany silniczek z linką na allegro. Tylko uwaga od któregoś rocznika zmienili trochę konstrukcję, silniczek niby ten sam ale linki inne, trzeba było trochę przerobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkelof Zgłoś #74 Napisano 21 Lipca 2016 Właśnie kupiłem silniczek i linki, takie jak w tej aukcji: http://allegro.pl/silniczek-mechanizm-fotel-przod-lewy-passat-b6-eu-i6341862573.html Ciekawe czy mechanizm z 2009r. będzie pasować do B6 z 2007. Zaryzykowałem. Teraz pytanie czy dam radę to wymienić w warunkach garażowych sam czy może jednak w woj. lubelskim znacie kogoś kto by mi to ogarnął? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #75 Napisano 21 Lipca 2016 (edytowane) Właśnie kupiłem silniczek i linki, takie jak w tej aukcji: http://allegro.pl/silniczek-mechanizm-fotel-przod-lewy-passat-b6-eu-i6341862573.htmlCiekawe czy mechanizm z 2009r. będzie pasować do B6 z 2007. Zaryzykowałem. Teraz pytanie czy dam radę to wymienić w warunkach garażowych sam czy może jednak w woj. lubelskim znacie kogoś kto by mi to ogarnął? Ja dałem radę w garażu , silnik siedzi na nitach, musisz mieć nitownicę i wiertarkę. Na zdjęciach jest raczej nowy typ, w starym o ile pamiętam są dwie linki i beczułka na końcu zamiast haczyka, co nic nie przeszkadza, w razie czegoś można roznitować obudowę i podmienić linki. Edytowane 21 Lipca 2016 przez Zielas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach