Skocz do zawartości
Carlito

Pompowanie foteli Sportline

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich Forumowiczów. Może Ktoś wstawi zdjęcia z rozbiórki fotela. Bardzo by mi się przydały i chyba nie tylko mi. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Trochę z innej bajki ale też problem dotyczy fotela .

 

W ostatnim okresie zaobserwowałem ze pojawił się dość znaczący luz na szynie (prowadnicy) fotela i podczas jazdy fotel przesuwa się wydając nieprzyjemne dla ucha sztuki . Czy ktoś z forumowiczów miał lub ma podobny problem ?

Pozdrawiam

Konrad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie czasami prawy fotel terkocze na dziurach.

Wtedy przesuwam go w inne położenie i jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie padl chyba joistik od regulacji lendzwi . Czy mozna kupic sam joistik czy trzeba kupic caly mechanizm? Dzieki z gory za odp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na alle są same joysticki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam u mnie padl chyba joistik od regulacji lendzwi . Czy mozna kupic sam joistik czy trzeba kupic caly mechanizm? Dzieki z gory za odp.

 

A słychać silniczek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam . Dzis sie bawilem tym joystickiem i raz dzialal raz nie..to znaczy przesuwalem ledzwie do przodu i do tylu,dzialalo i jak naduszalem to byl ten charakterystyczny klik...teraz juz tego nie ma..tzn raz na 20 razy zlapie...Pada sam joystick?Latwo go wymienic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To znaczy nieraz dziala jak naciskam do przodu to nie slychac klikniecia. Po kilku probach zadzialalo na chwile i silniczek bylo slychac. Joistik przy nacisnieciu do tylu i w gore klika a w dol i do przodu nie slychac klik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktos jak ten Joistik wykrecic? Jak sie do niego dobrac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wie ktos jak ten Joistik wykrecic? Jak sie do niego dobrac?

 

Musisz zdemontowac plastikowa boczna obudowe fotela i od tylu beda torxy do odkrecenia. Przed odkreceniem musisz zdjac plastikowe pokretlo. Jest na wtrzask. A na samy poczatku wymontowac fotel i wyjac z auta, 4 sruby i rozlaczenie wtyczek pod fotelem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z fotelem. Nie działa elektryczne ustawienie oparcia i regulacja lędźwi. Działało wcześniej ustawiłem sobie i po kilku miesiącach chciałem przestawić a tu nic nie działa? (niesłychać nawet pracy silniczka cisza). Od czego zacząć ??? Czy jest gdzieś może bezpiecznik od tej regulacji????? Fotel jest tylko z regulacją pół elektryczną tylko te dwa elementy co w/w opisałem.

 

Podgrzewanie fotela działa.

 

Dziekuje

Edytowane przez vw44

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na 100% bezpiecznik sprawdź w skrzynce z bezpiecznikami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za zainteresowanie. Też o tym pomyślałem ale który mam sprawdzić. Patrzyłem w instrukcji i mam opisany tylko bezpiecznik do podgrzewania siedzenia ale on jest OK. Jaki i gdzie szukać ?????? od elektrycznej regulacji oparcia (czy taki w ogóle jest?). Może jest jakiś główny ale czy wtedy nie działały by inne rzeczy? Proszę o pomoc bo w leżącej pozycji nie za dobrze się jeździ :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakbys podal dokladnie rok produkcji to konkretnie mozna by pomoc. A 1979 srednio pasuje do B6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawda, przepraszam już poprawiłem. I jeszcze jedno pytanie do mojego wątku. Wypiąłem kostkę od joysticka sterowania i czy tam powinno być na którymś kablu napięcie? A resztę pytań tak jak wyżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jaki i gdzie szukać ?????? od elektrycznej regulacji oparcia (czy taki w ogóle jest?)

[/color]

 

Nad bordnetzem. Musisz zdemontowac schowek po stronie kierowcy. Tam beda przekazniki i powinien byc bezpiecznik od elektryki foteli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem (ale go ukryli) diagnoza trafiona był przepalony.

Wymieniłem i wszystko działa :), ale w głowie siedzi myśl czemu się przepalił??

Dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak to tylko silniczki i linki. Jak chrobocze to najprawdopodobniej popękały zębatki.

 

U mnie dziś zaczęło chrobotać przód - tył. Góra - dół silnik chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja nic nie wymontowywałem a tapicerkę ściągamy tak. Po rozpięciu tapicerki u dołu odczepiamy zaczepy 1 i 2 zaznaczone na zdjęciach. Zaczepy 2 to wszyte w tapicerkę plastikowe rurki o przekroju " c "zaciśnięte na metalowym pręcie. Po zlokalizowaniu rurki należy ją zdjąć, pociągając do siebie. Następnie ile się da podciągamy tapicerkę do góry i jedna osoba musi (wkładając rękę do wewnątrz od tyłu oparcia) znaleźć i wcisnąć śrubokrętem, zatrzaski 5 i 6 gniazd mocowania zagłówka. Druga osoba ma wyciągać gniazda do góry. Sama tapicerka schodzi dość ciasno i uważaj na poduszkę powietrzną.

 

Na wstępie chciałem bardzo podziękować koledze za precyzyjne instrukcje - bardzo się przydały! silniczek od regulacji wybrzuszenia lędźwiowego wymieniony, całość operacji trwała jakieś 2 godziny.

Mam dodatkowe uwagi:

1. Nie udało mi się ściągnąć gniazd mocowania zagłówka (nie wiem czy to jest możliwe, są osadzone bardzo mocno), tak czy inaczej nie ma takiej potrzeby - tapicerka z pianką schodzi z nich bez problemów (oczywiście trzeba je dość delikatnie przecisnąć).

2. Silniczek jest przymocowany do stelaża za pomocą nitów, stare trzeba rozwiercić, do zamocowania z powrotem trzeba mieć nitownicę (z uwagi na słaby dostęp zabawa śrubami raczej się nie opłaca).

 

bonito

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie, czy w fotelu znajdują się 2 silniczki i 2 zębatki oddzielnie dla góra-dół i przód-tył? Czy odpowiada za to jedna zębatka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności