Skocz do zawartości

bendek666

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bendek666

  • Urodziny 16.06.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    SK

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B8 2.0 TSI 280KM DSG6
  • Rok produkcji
    2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki za odpowiedź. 1.8 TSI 180 KM ma skrzynię manualną, więc tu nie mam pytań. Chcę się upewnić czy 2.0 TSI 280KM 2017 ma skrzynię DQ250 6 biegów mokrą, czyli trwalszą. Co do automatów w ogóle to chciałem się upewnić, czy da się w nich hamować silnikiem, puszczając nogę z gazu, bo z moich raczej skromnych doświadczeń z automatami, auto w tym momencie leci jak na luzie. Chyba, że trzeba mu ustawić jakiś specjalny tryb? Bo ja łopatkami schodziłem z biegów na niższe, ale nie wiem, czy to dla skrzyni takie dobre. Co do 4x4. Jestem zwykłym użytkownikiem samochodów, gdybym wiedział to czego nie wiem, nie zadawałbym pytań. Mam z nim większe poczucie bezpieczeństwa. W jesienno-zimowych warunkach nie raz mogłem sobie pozwolić na nieco szybszą jazdę, niż inni użytkownicy dróg, choć nie jestem piratem drogowym. Kilka razy na mokrym myślę, że wyciągnął mnie (pewnie wraz z innymi systemami) z jakiegoś poślizgu w zakręcie nawet bez potrzeby kontrowania. Z garażu mam po górkę. Wcześniejszym B5 miałem w zimie biedę podjechać po wyślizganej drodze, bo nikt tam nie odśnieża (choć teraz o zimę trudno). Na nartach to samo. Nie zapomnę jak podjeżdżamy pod wyciąg, przede mną pseudoterenówka Dacia Duster nie umie podjechać, w końcu gdzieś tam się ześlizguje w dół. Mój "wół roboczy" wyjechał tak jak stał. A ostatnio zdziwiłem się, wyjeżdżając z podporządkowanej Mazdą 3, że koła zabuksowały przy ruszaniu. A różnica w cenie nie wynika tylko z napędu. Ten droższy ma jeszcze kilka rzeczy których nie ma tańszy, co do których nie mam wątpliwości, że dla mnie są przydatne. Np. pamięć fotela kierowcy.
  2. Witam, pozbyłem się B6 4Motion, i generalnie szukam auta z napędem 4x4 z silnikiem benzynowym. Chciałem coś zmienić, oglądałem się już za Subaru, no ale cóż, znowu kupię Passata, bo dobrze się w nim czuję. I teraz mam 2 auta na oku: 2.0 TSI 280KM DSG 4Motion 2017 albo 1.8 TSI 180KM manual, ale napęd przód, oba Highline, z przebiegiem mniej niż 100 000 km, różnica w cenie plus minus 20k, ale do przeskoczenia, choć żona twierdzi, że za 30k to można kuchnię wyremontować. I czy odpuścić ten napęd 4x4 biorąc tańszy model, o którym mało wiem. Luźno prześledziłem wątek, tak gdzieś od 520 strony, ale dalej nie wiem, jaka konkretnie jest ta skrzynia DSG. Czytając artykuły pt. "Skrzynia biegów DSG: awaria niemal pewna! Ile zapłacimy za naprawę?" mam wątpliwości.
  3. U mnie dziś zaczęło chrobotać przód - tył. Góra - dół silnik chodzi.
  4. Ja zwykle miałem 0,4-0,5 l/h na jałowym. Zawsze jeżdżę z włączoną klimą. W piątek zauważyłem wzrost na 0,8 -0,9 l/h, a po wyłączeniu klimy spadało do 0,4-0,5 l/h. Na dworze było gorąco. Poczekam aż upały ustąpią, ale przecież to nie pierwsze upały tego auta. No i nie zawsze obserwuję spalanie chwilowe.
  5. Chodzi o powrót - bo albo trójką albo A18 po płytach. Co kto lubi...
  6. Witam, Wiem, że są nawigacje itp., ale może ktoś z Was by doradził czy w zachodniopomorskie można jechać z Legnicy na Gorzów (jakaś nowa droga S3), czy też tradycyjnie na Berlin i Szczecin? Pozdrawiam, bendek
  7. Witam, Zauważyłem wczoraj, że po opuszczeniu dźwigni ręcznego w dół do oporu dźwignia samoczynnie lekko unosi się do góry o jakieś max. 0,5 cm. Kontrolka ręcznego na to nie reaguje, dopiero zaczyna świecić po zaciągnięciu wyżej - przed 1. ząbek. Hamulec ręczny działa. Czy jazda z czymś takim nie spowoduje poważniejszych uszkodzeń hamulca ręcznego? Pzdr.
  8. bendek666

    guma anteny

    W sedanie trzeba wcisnąć rękę między podsufitkę i dach - od strony tylnej szyby trzeba podsufitkę trochę odgiąć. Wiem, bo sam tego nie robiłem :-) A co do miejsca wątku to nie ma sprawy - można go przenieść, ale ja nie wiem jak.
  9. bendek666

    guma anteny

    Separator założyłem i guzik - dalej po staremu, trzeszczy w czasie jazdy na kilku stacjach. Wsadziłem więc swoje stare radio Sony, dźwięk co prawda gorszy, ale za to bez żadnych zakłóceń - na tej samej trasie i to bez separatora. Znaczy radio do bani?! Ale jak to udowodnić panu w MM, skoro radio stroi i gra? Do auta ze mną nie pójdzie na przejażdżkę po mieście. Radio nie ma 2 lat i mam zamiar z nim jechać do sklepu - niezgodność zakupionego towaru z umową.
  10. bendek666

    parking w Warszawie

    Bardziej na Slayera :-) O P&R czytałem, ale wolałbym jakiś strzeżony...
  11. Witam, mam pytanie do warszawiaków: W przyszłym tygodniu wybieram się na Bemowo, nie znam tych okolic Warszawy i może ktoś pomógłby mi zlokalizować jakiś parking strzeżony, skąd środkami komunikacji ZTM albo pieszo dotarłbym do lotniska na Bemowie. Nie chcę pchać się autem na Bemowo. Szukałem przez google, ale wypowiedzi na niektórych forach są takie, że pożal się Boże... Ponieważ będę jechał ze Śląska, to mógłoby być na południu, skąd metrem do stałbym się w okolice Młocin czy Wawrzyszewa i stamtąd autobusem. Z góry dziękuję za pomoc
  12. bendek666

    guma anteny

    O to chodziło, thnx, ale jak się już tak stało to zastanawiam się czy nie kupić nowej anteny, radio mam nowe, a jak wyjadę za miasto, to fala ucieka i trzeszczy mimo włączonego Auto Frequency. Chyba, że to coś innego, potrzebny jest może separator antenowy.
  13. Witam, Wyciągam wczoraj auto z garażu i widzę, że coś mi się świeci u stopki anteny. Na pewno tego nie było jeszcze 2 dni temu, bo od razu rzuciło się w oczy. U podstawy anteny brakuje mi gumy, która ją okalała i przylegała do dachu i teraz wystaje metalowa, srebrna podstawa. Czy to możliwe, żeby ktoś się na to połaszczył i ściągnął? No i po co to komu? Bo teraz antena brzydko wygląda. Rozumiem, że komuś przydałby się bat, ale ta guma...
  14. Zrobione - mam nadzieję, że porządnie. Sprężarka cała, ciśnienia w układzie były mocno nieprawidłowe, zrobiłem kompletny przegląd klimy, dodatkowo wymieniłem niedziałającą wiskozę. Jedynie portfel zabolało
  15. Tylko, że ja rocznie przejeżdżam ok. 10k km i to nie zawsze na klimie, więc na 3 lata czynnika chyba starczy, tym bardziej że klima chłodzi. No i właśnie obroty cały czas falują, tylko ja od czasu, gdy to zauważyłem przestałem jej używać. Sprawdzam tylko czy to się powtarza, no ale nic się nie zmienia, więc trzeba się udać do jakiegoś majstra, zeby to ratować (o ile się jeszcze da...)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności