karol.lolecki Zgłoś #41 Napisano 6 Listopada 2012 Witam Wszystkich Forumowiczów. Może Ktoś wstawi zdjęcia z rozbiórki fotela. Bardzo by mi się przydały i chyba nie tylko mi. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Madcraker Zgłoś #42 Napisano 4 Października 2013 Witam Trochę z innej bajki ale też problem dotyczy fotela . W ostatnim okresie zaobserwowałem ze pojawił się dość znaczący luz na szynie (prowadnicy) fotela i podczas jazdy fotel przesuwa się wydając nieprzyjemne dla ucha sztuki . Czy ktoś z forumowiczów miał lub ma podobny problem ? Pozdrawiam Konrad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #43 Napisano 4 Października 2013 U mnie czasami prawy fotel terkocze na dziurach. Wtedy przesuwam go w inne położenie i jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojcieszko Zgłoś #44 Napisano 7 Lutego 2014 Witam u mnie padl chyba joistik od regulacji lendzwi . Czy mozna kupic sam joistik czy trzeba kupic caly mechanizm? Dzieki z gory za odp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #45 Napisano 7 Lutego 2014 Na alle są same joysticki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #46 Napisano 7 Lutego 2014 Witam u mnie padl chyba joistik od regulacji lendzwi . Czy mozna kupic sam joistik czy trzeba kupic caly mechanizm? Dzieki z gory za odp. A słychać silniczek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #47 Napisano 7 Lutego 2014 Witam . Dzis sie bawilem tym joystickiem i raz dzialal raz nie..to znaczy przesuwalem ledzwie do przodu i do tylu,dzialalo i jak naduszalem to byl ten charakterystyczny klik...teraz juz tego nie ma..tzn raz na 20 razy zlapie...Pada sam joystick?Latwo go wymienic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojcieszko Zgłoś #48 Napisano 7 Lutego 2014 To znaczy nieraz dziala jak naciskam do przodu to nie slychac klikniecia. Po kilku probach zadzialalo na chwile i silniczek bylo slychac. Joistik przy nacisnieciu do tylu i w gore klika a w dol i do przodu nie slychac klik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #49 Napisano 8 Lutego 2014 Wie ktos jak ten Joistik wykrecic? Jak sie do niego dobrac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #50 Napisano 9 Lutego 2014 Wie ktos jak ten Joistik wykrecic? Jak sie do niego dobrac? Musisz zdemontowac plastikowa boczna obudowe fotela i od tylu beda torxy do odkrecenia. Przed odkreceniem musisz zdjac plastikowe pokretlo. Jest na wtrzask. A na samy poczatku wymontowac fotel i wyjac z auta, 4 sruby i rozlaczenie wtyczek pod fotelem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw44 Zgłoś #51 Napisano 28 Lutego 2014 (edytowane) Witam mam problem z fotelem. Nie działa elektryczne ustawienie oparcia i regulacja lędźwi. Działało wcześniej ustawiłem sobie i po kilku miesiącach chciałem przestawić a tu nic nie działa? (niesłychać nawet pracy silniczka cisza). Od czego zacząć ??? Czy jest gdzieś może bezpiecznik od tej regulacji????? Fotel jest tylko z regulacją pół elektryczną tylko te dwa elementy co w/w opisałem. Podgrzewanie fotela działa. Dziekuje Edytowane 28 Lutego 2014 przez vw44 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger31 Zgłoś #52 Napisano 2 Marca 2014 na 100% bezpiecznik sprawdź w skrzynce z bezpiecznikami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw44 Zgłoś #53 Napisano 2 Marca 2014 Dziękuję za zainteresowanie. Też o tym pomyślałem ale który mam sprawdzić. Patrzyłem w instrukcji i mam opisany tylko bezpiecznik do podgrzewania siedzenia ale on jest OK. Jaki i gdzie szukać ?????? od elektrycznej regulacji oparcia (czy taki w ogóle jest?). Może jest jakiś główny ale czy wtedy nie działały by inne rzeczy? Proszę o pomoc bo w leżącej pozycji nie za dobrze się jeździ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #54 Napisano 2 Marca 2014 Jakbys podal dokladnie rok produkcji to konkretnie mozna by pomoc. A 1979 srednio pasuje do B6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw44 Zgłoś #55 Napisano 3 Marca 2014 Prawda, przepraszam już poprawiłem. I jeszcze jedno pytanie do mojego wątku. Wypiąłem kostkę od joysticka sterowania i czy tam powinno być na którymś kablu napięcie? A resztę pytań tak jak wyżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #56 Napisano 3 Marca 2014 Jaki i gdzie szukać ?????? od elektrycznej regulacji oparcia (czy taki w ogóle jest?)[/color] Nad bordnetzem. Musisz zdemontowac schowek po stronie kierowcy. Tam beda przekazniki i powinien byc bezpiecznik od elektryki foteli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw44 Zgłoś #57 Napisano 3 Marca 2014 Znalazłem (ale go ukryli) diagnoza trafiona był przepalony. Wymieniłem i wszystko działa , ale w głowie siedzi myśl czemu się przepalił?? Dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bendek666 Zgłoś #58 Napisano 4 Sierpnia 2014 Tak to tylko silniczki i linki. Jak chrobocze to najprawdopodobniej popękały zębatki. U mnie dziś zaczęło chrobotać przód - tył. Góra - dół silnik chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bonito Zgłoś #59 Napisano 29 Września 2014 Ja nic nie wymontowywałem a tapicerkę ściągamy tak. Po rozpięciu tapicerki u dołu odczepiamy zaczepy 1 i 2 zaznaczone na zdjęciach. Zaczepy 2 to wszyte w tapicerkę plastikowe rurki o przekroju " c "zaciśnięte na metalowym pręcie. Po zlokalizowaniu rurki należy ją zdjąć, pociągając do siebie. Następnie ile się da podciągamy tapicerkę do góry i jedna osoba musi (wkładając rękę do wewnątrz od tyłu oparcia) znaleźć i wcisnąć śrubokrętem, zatrzaski 5 i 6 gniazd mocowania zagłówka. Druga osoba ma wyciągać gniazda do góry. Sama tapicerka schodzi dość ciasno i uważaj na poduszkę powietrzną. Na wstępie chciałem bardzo podziękować koledze za precyzyjne instrukcje - bardzo się przydały! silniczek od regulacji wybrzuszenia lędźwiowego wymieniony, całość operacji trwała jakieś 2 godziny. Mam dodatkowe uwagi: 1. Nie udało mi się ściągnąć gniazd mocowania zagłówka (nie wiem czy to jest możliwe, są osadzone bardzo mocno), tak czy inaczej nie ma takiej potrzeby - tapicerka z pianką schodzi z nich bez problemów (oczywiście trzeba je dość delikatnie przecisnąć). 2. Silniczek jest przymocowany do stelaża za pomocą nitów, stare trzeba rozwiercić, do zamocowania z powrotem trzeba mieć nitownicę (z uwagi na słaby dostęp zabawa śrubami raczej się nie opłaca). bonito Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciecierr Zgłoś #60 Napisano 6 Października 2014 Witam. Mam pytanie, czy w fotelu znajdują się 2 silniczki i 2 zębatki oddzielnie dla góra-dół i przód-tył? Czy odpowiada za to jedna zębatka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach