Skocz do zawartości
banzai54

Passat b3 1.8RP benzyna+gaz nie pali normalnie, filmiki

Rekomendowane odpowiedzi

Jak za pierwszym razem to mi się stało, to faktycznie nie było słychać pompy, ale później wszystko wróciło na jakiś czas do normy. Chyba czas zajrzeć do Halla. Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, przepraszam że tak późno ale dopiero dziś zajrzałem do auta.

Dziś przestała chodzić pompa paliwa i auto przestało jeździć na gazie. Pod bezpiecznikiem 18 nie ma prądu, czy on idzie najpierw przez przekaźnik ? wiem że prąd powinien chwilowo się pojawiać po przekręceniu zapłony i potem podczas pracy silnika, ale nie ma go w ogóle.

Dolny kabel we wtyczce pięciożyłowej pod maską który idzie do wtyczki wtryskiwaczy wchodzi do kabiny auta i jest ucięty i nie widać jego drugiego końca , był skręcony z grubym kablem czerwono-czarnym ale na nim nie ma prądu. Natomiast kabel który znajduje się we wtyczce G1/8 to kabel czerwono biały który znajduje się pośrodku wtyczki pięciożyłowej na nim również nie ma prądu ale tu domniemam, że to przez bezpiecznik nr 18 na którym również nie ma prądu.

Czy kabel plusowy idący do wtyczki wtryskiwaczy mogę podłączyć np. pod cewkę zapłonową? rozumiem że pracą wtrysków steruje komputer przy użyciu masy .

Jak się okazało był zamontowany również alarm który odcinał prąd od pompy paliwa przewód żółto czerwony który biegnie wzdłuż progu, na wszelki wypadek ominąłem alarm ale to nic nie dało.

 

Edit.

 

Wyjąłem przekaźnik 80 i włożyłem na chwilę spinacz pompka zaczęła cały czas pompować, wyjąłem spinacz i włożyłem przekaźnik, do uciętego przewodu podpiąłem + i autko zapaliło na benzynie jaki na gazie. Czyżby przekaźnik się sypał i chwilowe wyjęcie mu pomogło. Dodam że jak pompka stanęła to w przekaźniku słychać było pstrykanie ale pompki nie załączało, teraz jest wszystko ok.

O ile z benzyną wiem co i jak że trzeba puścić + na listwę wtryskową, o tyle nie wiem dlaczego nie chciał dziś palić na gazie podczas jazdy zgasł i koniec. Czy przekaźnik 80 od pompy paliwa może mieć coś wspólnego z praca na gazie ?

 

Edit. 2

Jak się okazało przyczyną była nie dociśnięta wtyczka komputera, dlatego auto nie pracowało na gazie. Pytanko tylko mam gdzie powinien iść przewód + z listwy wtryskowej, wcześniej jak doszedłem był podłączony pod + ze stacyjki ale to robił poprzedni właściciel , w gnieździe G1/8 wchodzi trzeci przewód z wtyczki pięciożyłowej i wygląda jakby tam był fabrycznie.

Edytowane przez 21adam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wcześniej Ci napisałem : zasilanie listwy wtryskowej z wtyczki G1 / 8 złącze w tej wtyczce, czerwono - biały.Zasilanie tam pojawia się przy sprawnym bezpieczniku nr. 18. Spójrz na mój post z poprzedniej strony ( #56) jeszcze raz..masz nieźle pokopaną instalację, ale widzę że już jesteś blisko ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem z gniazda G1/8 wychodzi ten środkowy przewód również biało czerwony co idzie do wtyczki 5-pinowej w komorze silnika wygląda jakby był oryginalny, nieprzerabiany. Przewód zasilający listwę wtryskową jest również biało czerwony tyle że grubszy i wchodzi do środka auta i był prawdopodobnie podłączony pod + ze stacyjki.

Najważniejsze że już wszystko działa ale chciałbym doprowadzić instalację do porządku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności