mikeghost Zgłoś #21 Napisano 13 Września 2007 Z tej książki wynika że dla tarcz przednich 288mm jak i dla 312mm jest ten sam zacisk Teves FN-3. Czyli co, bez przeszkód można założyć te większe tarcze (oryginalnie mam 288)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GCK01 Zgłoś #22 Napisano 13 Września 2007 koledzy jak można dorwać wersje elektroniczną "sam naprawiam VW PASSAT" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kenhor Zgłoś #23 Napisano 13 Września 2007 koledzy jak można dorwać wersje elektroniczną "sam naprawiam VW PASSAT" no wystarczy poszukac troche w sieci ................................... mam nadzieje, ze dzialaja caly czas. Jak nie to moglbym jakos Ci wystawic gdzies, ale rozmiar to 147M. //boommax _usuwanie2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v Zgłoś #24 Napisano 13 Września 2007 Z tej książki wynika że dla tarcz przednich 288mm jak i dla 312mm jest ten sam zacisk Teves FN-3. Czyli co, bez przeszkód można założyć te większe tarcze (oryginalnie mam 288)? Chyba tak! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #25 Napisano 13 Września 2007 Z zaznaczeniem, że możliwe to jest tylko dla kół 16" HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1 Zgłoś #26 Napisano 13 Września 2007 racje mają Ci którzy mówia o wkręcaniu w prawą stronę całych tłoczków.trzeba to robić z wyczuciem aby nie uszkodzić zaworków abs, przy czym na początku trzeba dobrze docisnąć tłoczek aby załapał gwint z duzym skokiem dalej pójdzie łatwo. Nie wciskać bez obracania bo grozi uszkodzeniem zaw. zwrotnych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zbych58 Zgłoś #27 Napisano 2 Marca 2008 Mam pytanie - gdzie znajdują się zaworki ABS i zaworki zwrotne? W cylinderku czy w pompie ABS? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zarlok82 Zgłoś #28 Napisano 3 Marca 2008 moi drodzu fanatycy passka do wkrecenia tloczkow wystarczy klucz od szlifierki katowj sprawdzile i chadza az milo pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadisadi Zgłoś #29 Napisano 6 Czerwca 2008 Witam, wczoraj zabrałem się za wymianę tarcz i klocuszków z tyłu w moim Pasku. Wiadomo banalna sprawa. I... o dziwo poszło wyjątkowo źle dlatego że nie poczytałem dokładnie na forum najpierw nie wiedząc że tłoczki należy wkręcić próbowałem je wcisnąć zaciskiem. No i co? No i dupa oczywiście. Dopiero później pomyślałem i zacząłem je wkręcać no i się schowały. Przy okazji okazało się że jeden trzpień łączący zacisku z jarzmem nie ma smaru i jest zablokowany, ale teraz po przesmarowaniu chodzi idealnie. Przejechałem od tamtej pory może z 20 km i widzę że klocki trą o tarcze tylko u góry a na dole tarcza jest w ogóle nie wytarta i tak jest z obydwóch stron. Czy klocuszki się dotrą czy coś spi...łem przy montażu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #30 Napisano 6 Czerwca 2008 Czy klocuszki się dotrą czy coś spi...łem przy montażu? Dotrą dotrą na dole tarczy masz mniejszy docisk klocka z mniejsza siła łapie więc trochę pojeździsz i będzie git:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
under81 Zgłoś #31 Napisano 6 Czerwca 2008 Ja to robiłem zwykłą żabką hydrauliczną Kolego sprawdź sobie uszczelke na tłoczku bo ja też to robiłem taka żabka i skończyło sie na wymianie uszczelki:D bo przez przypadek ( a naprawdę uważałem) przeciąłem gumkę. Ja polecam do tej roboty jeszcze zwykły mały ścisk stolarski zakręcacie go na tłoczek i cały zacisk i tym samym łatwiej sie wkręca tłoczek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mokj Zgłoś #32 Napisano 14 Lipca 2008 No i po robocie. Spędziłem nad tą wymianą klocków prawie 3 godziny, ponieważ nie miałem odpowiedniego klucza aby wkręcać te chol...e tłoczki. Uporałem się z tym przy użyciu młotka i śrubokręta (stukałem najdelikatniej jak potrafiłem) i o dziwo nawet nie uszkodziłem ich. Tylne koła nie grzeją się a hamulec ręczny działa. Co prawda zaciąga się nieco wyżej niż wcześniej ale myślę, że jest to kwestia dotarcia się nowych klocków. Wszystkim wielkie dzięki za pomoc. No i oczywiście nie zapomnę o punkcikach "pomógł". witam, może pomogę swoim przykładem. Użyłem do tego zwykłego ścisku stolarskiego, pod który podłożyłem jakieś zużyte łożysko (bez niego też by się obeszło) i żabki najzwyklejszej (zakupy w makrecie do 10 pln na wyprzedaży) ot fachowy sprzęt. Trochę tłoczek ściskiem docisnąłem i pół obrotu żabką tłoczka (oczywiście zgodnie ze wskazówkami zegara) i znów dokręciłem ścisk i znów żabka w ruch. Operacja "wciskania" zajęła mi max 3 minuty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ManiekTDI Zgłoś #33 Napisano 6 Grudnia 2008 jacue, a zapłon miałeś włączony pytanie laika po co ten zapłon ? czy to odblokowywuje może jakiś zaworek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #34 Napisano 6 Grudnia 2008 (edytowane) pytanie laikapo co ten zapłon ? czy to odblokowywuje może jakiś zaworek? A nie wyczułeś ironii ? moj post byl IRONICZNY Podobnie jak Kuczlawa Edytowane 6 Grudnia 2008 przez J@ceq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal 72 Zgłoś #35 Napisano 14 Kwietnia 2009 Witam.Mam pytanie jakie potrzebne są klucze do wymiany klocków i tarcz hamulcowych z przodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #36 Napisano 14 Kwietnia 2009 "rafal 72" klucze 13 i 15 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #37 Napisano 14 Kwietnia 2009 Witam.Mam pytanie jakie potrzebne są klucze do wymiany klocków i tarcz hamulcowych z przodu http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=19529 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #38 Napisano 14 Kwietnia 2009 Witam.Mam pytanie jakie potrzebne są klucze do wymiany klocków i tarcz hamulcowych z przodu jeśli przód to : ampul 7 do odkręcenia zacisku, do jarzma 18 chyba (jak będziesz miał w zapasie 17,19 nie zaszkodzi ) i jakiś patent do wciśniecia tłoczka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal 72 Zgłoś #39 Napisano 14 Kwietnia 2009 dzięki za pomoc,mam jeszcze jedno pytanie czy potrzeba przy wymianie tarcz odkręcać prowadniki z zacisku hamulca tak jak przy wymianie klocków,jeżeli tak to jakim kluczem ,czy odkręcenie samego zacisku wystarczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinL Zgłoś #40 Napisano 13 Lipca 2010 odkopuję... wczoraj wymieniałem klocki tylne do b5 i nie wiem jakim sposobem ale gdy juz wszystko nasmarowałem, tłoczki wciśnięte znowu trzy razy, prowadnice nasmarowane i wyczyszczone że mucha nie siada a tu ręczny jakby go nie było...??????????? co jest panowie grane. tak po prostu odpadł z gry. kolega mi tłumaczył iż trzeba parę razy naciągnąć po odpowietrzaniu hamulcy - 5 razy mi się zdarzyło zaciągnąć (ostrożny jestem bo cholera wie co z tym dziadostwem się dzieje). żadnej poprawy, jakbym trawę na polu rwał... co jest Panowie? pzdr AHCY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach