Kuczi Zgłoś #21 Napisano 24 Czerwca 2009 Do tego silnika nie wstawisz gazu ze względu na bezpośredni wtrysk. Na dzień dzisiejszy nie ma mozliwosci zagazowania paska. i wszystko jasne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mesyjasz Zgłoś #22 Napisano 25 Czerwca 2009 (edytowane) Kolego .. może pomogę...cytaty z targów gazowych Instalacja Sequent4 Direct Injection stanowi najbardziej zaawansowane technicznie urządzenie do samochodów z wtryskiem bezpośrednim benzyny. Szczególnie zalecana jest do silników Volkswagena FSI i Alfy Romeo JTS - powiedział Krzysztof Grabarz, dyrektor handlowy BRC Czakram A więc szukaj tu www.czakram.pl pozdrawiam podzielam słowa paru kolegów.. tylko inny jest powód.. wyznaje zasadę Co zrobiła fabryka się nie tyka Ktoś stworzył ten silnik po to aby miał 6s do 100, spalał w mieście 14 litrów i nie było słychać pracy silnika na jałowym .. i gwarantuje sprawne działania na paliwie r95/e98 nie na jakiś oparach gazowych... takie są realia... Ktoś kto potrzebuje auta do zasuwania 10 tys km miesięcznie i ma powiedzmy"mniejszy budżet" na paliwo to kupuję 2.0 TDI, .. a nie 3.6 FSI... i już Chyba ze dostałeś w spadku 3.6 FSi ,sprzedanie takiego auta to nie jest prosta sprawa.. i próbujesz go "adoptować" Wtedy szkoda mi silnika .. ale rozumiem Edytowane 25 Czerwca 2009 przez mesyjasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pag-bud Zgłoś #23 Napisano 30 Czerwca 2009 niestety nie ma szansy.. nie ma co myslec. kolega kupił 2,8 v6 i z tego co widze to on nie bedzie miał problemu ze wstawieniem gazu do niego.. Spokojnie wstawi sobie stag 300 czy cos.. kto wie moze i ja zamienie na starszy model z powrotem na b5 FL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #24 Napisano 30 Czerwca 2009 Jedyna metoda na FSI: http://www.gazeo.pl/nowosci_z_kraju_i_ze_swiata.php?news_id=360&y=2009 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #25 Napisano 30 Czerwca 2009 Jedyna metoda na FSI:http://www.gazeo.pl/nowosci_z_kraju_..._id=360&y=2009 Za dużo KM ma passat.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Math13 Zgłoś #26 Napisano 12 Sierpnia 2009 Mam nadzieję, że wątek nie umrze śmiercią naturalną. Liczę, że jeżeli pojawi się możliwość instalacji gazowej do takiego silnika w którymkolwiek zakładzie na terenie Polski, ktoś da znać. Osobiście posiadam VW Touareg z 2008 roku z identycznym silnikiem jak kolega, czyli:3.6L V6 FSI DOHC 24V, 206 kW \ 280 KM Z tego co się dowiadywałem, to do podobnych silników FSI, ale innych marek montuje się już instalacje gazowe. W przypadku tego silnika, kwestią jest napisanie oprogramowania sterującego. Trzeba po prostu cierpliwie czekać, aż producenci instalacji gazowych napiszą program. Będę śledził ten wątek i liczę na jakieś informacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pag-bud Zgłoś #27 Napisano 17 Października 2009 Panowie (koledzy) zapomniałem wam napisać że passka sprzedałem już jakiś czas temu a zakupiłem 2.8 v6 4 motion.. Jak pojawi się zacna możliwość to kupię nowszego.. Na dzień dzisiejszy od 4 miesiecy smigam 2.8 4 motion.. Dużo słabszy ale daje rade.. i wstawiłem gaz.. Pociągnijcie ten wątek jak będzie wiadomo że istnieje światełko w tunelu. Przepraszam tych nadgorliwców i szyderców z oświaty za moje błędy. Zainteresowani wiedza o kogo tu chodzi. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
havar Zgłoś #28 Napisano 23 Sierpnia 2010 Ja mam 3,6 4x4 ale nie wpadłem na pomysł gazowania go. Jeśli jeździsz dużo to nie przekraczaj 140 i nie spali ci więcej niż 11l, problem wielki to może miasto nie spalił mi mniej niż 17 l. Jednak zabawa jest cudna i jak odłączysz klimę jest moc na "sport" oj jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #29 Napisano 18 Października 2010 jarexPrzy silniku fsi gazu bym nie montował ze względów ekonomicznych no chyba że po trasie bym dużo jeździł, a co do innych silników to zawsze gaz bym zakładał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yasiu Zgłoś #30 Napisano 19 Października 2010 Panowie co do zagazowania silnika FSI to wiem ze się da gdyż gazownik który zakładał instalacje do mojego Passata ma Golfa 1.4 TSI z lpg. Mówi ze śmiga całkiem fajnie i nie ma żadnych problemów oprócz tego ze czasami trochę szarpie silnikiem i nic nie da się z tym zrobić bo program jest pisany pod dany silnik i nie ma możliwości żadnej regulacji. Może już nie długo sam będę się mógł przekonać jak się sprawuje gaz w Passacie b6 2.0 TFSI gdyż właśnie takiego poszukuje dla siostry i na pewno zostanie zagazowany:). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #31 Napisano 28 Października 2010 (edytowane) Odnośnie gazu do FSI to tu jedyna nadzieja w LPdI od Vialle. Póki co mimo że rozwiązanie świetne , cena zabija i zostają tylko krajowe wydumki z dotryskami benzyny , brrrrr... Edytowane 18 Listopada 2010 przez bimbol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heru Zgłoś #32 Napisano 31 Października 2010 szukacie dziury w calym. Jesli ktos chce zamontowac instalacje gazowa to jego sprawa. Ilosc koni? no dobrze nawet jesli bedzie spadek mocy to co z tego? jesli 3.6 ma 280KM to 10% jest praktycznie nie odczuwalne. ja mam paska 2.0T 200KM i sam sie zastanawialem nad instalacja gazowa. nie ukrywajmy koszt przejechania 100km na pb to w moim przypadku ok 60zł, natomiast na gazie ok 30zl. Roznica jed odczuwalna zwlaszcza kiedy ktos duzo jezdzi i ma ciezka noge. w moim przypadku dylematem byla cena instalacji gazowej, ok 5500zl W momencie kiedy cena ta bedzie nizsza bez zastanowienie zdecyduje sie na zagazowanie. proponuje wrocic do tematu. Jaki gaz do TSI czy FSI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodyvw Zgłoś #33 Napisano 18 Listopada 2010 (edytowane) Z tego co wiem to napewno BRC ma pewna konfiguracje to bezposredniego wtrysku i ostatnio bylo slychac ze PRINS rzucil na rynek cos od siebie!! Ale osobiscie uwazam ze jak narazie jest to etap experymentalny!!!!!!!!!!! Czas pokaze co sie bedzie dzialo.......:manga Co najlepsze wykopalem w necie ze BRC "CZAKRAM" zaprezentowal w Warszawie System " Sequent Direct Injektion" (SDI) Przeznaczonym do samochodow z bezposrednim wtryskiem (GDI, TSI, JTS) Niestety do mocy 272KM... Firma PRINS ma jak do tej pory opracowane pare modeli aut ( bo z tego co wiem to instalacja jest zamawiana pod dane auto z wgrana gotowa mapa ) Volkswagen: *Passat 1400TSI, 2000 TFSI *Passat CC 1800TSI *Touran 1400TSI *Golf 1400TSI, 2000TSI *Audi A4 1800TFSI *Audi A6 2000TFSI, 3200FSI *Audi Q5 2000TFSI *Porsche Cayenne 3600 Jak sie dowiem cos wiecej to napisze.... Edytowane 18 Listopada 2010 przez mlodyvw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qbawliz Zgłoś #34 Napisano 24 Grudnia 2010 Ja chyba bede myslal o pozbyciu sie mojego 2.0 tsi ale dopiero kolo maja jak nie znajdziesz nic ciekawego daj znac Autko jest naprawde super 200 koni daje rade A jezeli chodzi o lpg to konsultowalem sie juz dzialem technicznym Czakramu i oni zakladaja takie instalacje firmy BRC koszt to jakies 5000 zł Czy to duzo ? zalezy ile sie jezdzi Myslalem o tym ale na razie postanowiłem sie wstrzymać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #35 Napisano 25 Grudnia 2010 Co do czakramu to dalej to robią źle więc bym ich odpuścił, jak na razie gazowanie fsi czy tfsi to porażka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #36 Napisano 10 Marca 2011 A Stag DI? Teraz ma jakos wyjsc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko32167 Zgłoś #37 Napisano 8 Kwietnia 2011 A co myslicie o tym. Ciekawe czy da rade. http://www.gaz-tech.com/sklep/index.php?p778,instalacja-gazowa-stag-400-4-cyl-fsi-tsi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #38 Napisano 10 Kwietnia 2011 Da, tylko to cały czas zwykła sekwencja z dotryskami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
opornik Zgłoś #39 Napisano 10 Kwietnia 2011 Co do czakramu to dalej to robią źle więc bym ich odpuścił wiec.... kto robi dobrze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #40 Napisano 10 Kwietnia 2011 vialle w holandii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach