Tomcio Zgłoś #61 Napisano 19 Września 2012 UP. Coś w temacie ruszyło? Ktoś ma jakieś wieści-nowinki? Oczywiście V6 FSI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodyvw Zgłoś #62 Napisano 19 Września 2012 PRINS VSI DI posiada rozne instalacje do FSI, TFSI, al niestety do Passka nie maja jedyne 3,2 to od Audi A6 o kodzie silnika AUK 188KW 2007. O kosztach nie bede pisal............. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtas368 Zgłoś #63 Napisano 28 Marca 2013 PRINS VSI DI posiada rozne instalacje do FSI, TFSI, al niestety do Passka nie maja jedyne 3,2 to od Audi A6 o kodzie silnika AUK 188KW 2007. O kosztach nie bede pisal............. Właśnie jestem po telefonie do warsztatu w ostrowcu koszt instalacji 8 tys PLN instalacja firmy PRINS instalowana w niemczech od zeszlego roku instalacja "pali" ok 80 % gazu i 20% benzynki takze mysle ze przy przebiegach rzedu 20-25 tys rocznie 2 latka wystarcza na spłate instalacji. Oczywiście mowa o passacie 3.2 FSI którego jestem szczęśliwym posiadaczem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #64 Napisano 28 Marca 2013 Ja bym tam nie chciał robić z swojego auta królika doświadczalnego, a nie oszukujmy się takimi są auta z silnikami FSI + LPG. Owszem są już udokumentowane duże przebiegi na takich silnikach zasilanych LPG, ale w większości są to auta mechaników, bądź auta testowe producentów osprzętu do LPG. Takie auta są pod niemal ciągłą kontrolą specjalistów. Gdyby mnie przyszło robić tyle km rocznie, kupił bym auto które po prostu lubi LPG. Z drugiej strony, ktoś to testować musi - tak więc do dzieła panowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hubert Zgłoś #65 Napisano 5 Sierpnia 2014 Witam koledzy Ostatnio wysłałem kilka @ do gazowników z zapytaniem o możliwość zagazowania mojego V6 - oto odpowiedzi: Witam Proszę o kontakt w sprawie instalacji pod koniec września na adres [email protected] tel. 14 6460090, 91 Pozdrawiam, Dariusz Michnik Dział Handlowy -------------------------------------------- CZAKRAM Jacek Okoński Sp. J. ul. Dojazd 1, 33-100 Tarnów Tel. 14 646-00-51 http://www.czakram.pl http://www.lpg-brc.pl I kolejna odpowiedź: Witam . Jeśli chodzi o Pański samochód Passat z kodem silnika AXZ to nie widnieje na naszym wykazie instalacji Stella DPI firmy ELPIGAZ/AEB - bezpośredni wtrysk http://www.gcautogaz.pl/pdf/xsmw7t7ioz.pdf . Wykonywaliśmy konwersję silnika 3,2 l z kodem AUZ i napędem 2 WD - w ramach indywidualnego tworzenia oprogramowania .Czas realizacji w takim wariancie 3-4 tygodni .Ostatnio wykonaliśmy konwersję pojazdu z poza wykazu VW Touareg 3,6 l i trwało to 3 tygodnie . - Dzwonił do mnie również przedstawiciel ze STAG'a - mówił że w sierpniu będą uczyć gazowników zakładać instalację do takich motorów i we wrześniu już będzie można gazować w stacjach mających autoryzację staga. Więc jednak coś się dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #66 Napisano 6 Sierpnia 2014 Póki co to wszystko sekwencje z dotryskami benzyny , także śmiem twierdzić że nic się nie dzieje . Na niemieckim forum gazowym są ze dwa auta z zainstalowanym JTG HP , gdzie gaz jest lany przez wtryski benzynowe -- reszta rozwiązań jest bez sensu. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siupek Zgłoś #67 Napisano 26 Sierpnia 2014 a proszę może nie Passat ale 3.6 FSI 280 KM w VW Touareg i jeżdzi, widziałem i wymieniłem dwa zdania z zadowolonym właścicielem pojazdu tutaj tiguan TSI co do warsztatu, opinie są podzielone, jedni ubóstwiają inni by spalili na stosie, wg mnie robią czary Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach