Skocz do zawartości

qbawliz

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O qbawliz

  • Urodziny 19.05.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    kuba
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    bayonne

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TSI 200KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. Z tymi klockami to jest tak : Nie ufał bym bezgranicznie komputerowi bo z 4 klocków na przodzie tylko jeden ma czujnik a chyba wszyscy wiemy że klocki nie zużywają się równomiernie. W ciągu roku wymieniamy koła dwukrotnie i jest to dobry moment na to aby kontrolować grubość okładzin. Ja przynajmniej tak robię i przy wymianie opon tydzień temu okazało się że jeden z 4 klocków wymaga wymiany. W części do tej pory zaopatrywałem się u kolegi z forum i tym razem tak zrobiłem Myślę że maciejek znany jest wielu kolegom i mogę polecić jego sklep z czystym sumieniem. Ja postawiłem na ATE myślę że będę się hamulcami cieszył przez kolejne tysiące km. Wydaje mi się że płyn też wypada wymienić bo przez ostatnie 2 lata nie był wymieniany. Nie jest to duży wydatek a chodzi przecież o bezpieczeństwo.
  2. Ja już widziałem zagazowanego 2.0 TFSI i powiem że nie ma żadnej różnicy. Instalacja co prawda nie należy do tanich bo w tej chwili najlepszą i pewną jest BRC - SDI Koszt niestety ok 5,5 tyś ale pewnie jak ktoś bardzo dużo jeździ to się opłaci.
  3. potwierdzam 2.0 tfsi co 180 tyś Dzwoniłem do aso podałem im mój vin i powiedzieli że przy 120 można sprawdzić ale wymienia się po 180 Szkoda tylko że nikt nie pomyślał i nie zamontowali łańcucha.
  4. Ja bym tego 2.0 tdi nie brał znam kilka osób które mają te silniki w skodzie, seacie czy vw i strasznie są wkur*** na jakość porównując do starych sprawdzonych jednostek 1.9 Jak ktoś robi ok 15 tyś to brać benzyne i nawet sie nie zastanawiać. Ja śmigam codziennie do pracy (25 km w jedną stronę) zwykle rano jak jade to spokojnie nie ma ruchu a zanim sie rozgrzeje to jestem w 1/3 drogi wiec go nie cisne szkoda auta. Spalanie jakie wychodzi mi na takiej trasie (wiekszość miasto i okoliczne wioski ) to 9l/100 przy prędkości do 90 km /h. Jazda w trasie 500 km do warszawy i do domu wyszło mi średnio 7.8 przy prędkościach do 130. Można spokojnie jeździć tym autem oszczędnie a 200 koni powoduje że wyprzedzanie to przyjemność która trwa bardzo któtko
  5. Ja mam 2.0 TFSI 200 kucy i powiem szczerze "I love my darling" Auto jest super pomimo 5 lat i przebiego 140 tys zero oznak zniszczenia wewnątrz i na zewnątrz Można by spokojnie licznik cofnąć na 60 tys i nikt by sie wizualnie nie połapał. Problemy jedyne jakie miałem to kontrolna od poduszek ale to jeszcze było robione na gwarancji w USA No i ostatnio w związku z naszymi drogami po przebiegu 140 tyś (20 tyś w POLSCE) musiałem wymienić tuleje wahaczy i drobnostka = usterka zamka Z silnikiem jak do tej pory nic się nie działo Super moc, niesamowuty moment obrotowy i bardzo rozsądne spalanie Nie oddam tego auta nikomu przez kolejne kilka lat ---------- Post added at 18:55 ---------- Previous post was at 18:45 ---------- te robione na rynek USA i Kanada (oczywiście produkowane w europie) mają w standardzie 10 poduszek nie wiem jak jest z Europejskimi wersjami
  6. Witam dzisiaj wymieniałem zamek w moim pasku. No i niestety musiałem rozłączyć przewody. Po podłączeniu wszystko działa (szyby, lusterka, centralny zamek) jedynym problemem jest brak sygnału dzwiękowego i świetlnego przy zamykaniu drzwi. Czy wymagane jest podłącznie do komputera a jeżeli tak co co trzeba wpisać gdzie wejść (jakie kody itp) MAM nadzieję że ktoś będzie w stanie mi pomóc.
  7. Ja chyba bede myslal o pozbyciu sie mojego 2.0 tsi ale dopiero kolo maja jak nie znajdziesz nic ciekawego daj znac Autko jest naprawde super 200 koni daje rade A jezeli chodzi o lpg to konsultowalem sie juz dzialem technicznym Czakramu i oni zakladaja takie instalacje firmy BRC koszt to jakies 5000 zł Czy to duzo ? zalezy ile sie jezdzi Myslalem o tym ale na razie postanowiłem sie wstrzymać
  8. ja musze powiedziec ze kupilem Passacika z 2006 roku z przebiegiem 46 tys mil w maju 2009 salonie vw auto bylo oddane z leasingu wlascicielem byl starszy pan (56 lat) o dziwo auto wyposazone w manualna skrzynie (bardzo nietypowe dla wygodnych amerykanskich grubasow po przejechaniu 10 tys mil zero problemow jezeli chodzi o spalanie to w moim przypadku najmniej ile udalo mi sie osiagnac to 6.5 na trasie ale to byl dlugi dystans na krotszych dystanasach zwykle ponizej 8 w miescie roznie z tym byla ale w 10 spokojnie mozna sie zmiescic Widzialem to Panskie ogloszenie i proponuje dokladnie sprawdzic auto przede wszytkim na carfax( jezeli byla powazna naprawa powinna byc na raporcie jednak pod warunkiem ze bylo to zgloszone w firmie ubezpieczeniowej jezeli nie to nie bedzie po wypadku sladu) ja w trakcie swoich poszukiwan raz natknolem sie na autko o podobnej cenie zdjecia super carfax czysty maly przebieg poprostu super wiec postanowilem obejrzec na wlasne oczy co sie okazalo : woda w kierunkowskazach, 3 schowki wewnatrz sie nie otwieraly, na 100 proc demontowane byly drzi, pekniecia na desce rozdzielczej, spuchniete przyciski na drzwiach (oczywiscie ani na zdj ani w opisie na ten temat nic nie bylo) Wolalem kupic u dealera VW z gwarancja nowymi oponami felgami, dywanikami za niewiele wieksze pieniazki Zwykle za takiego passata trzeba dac ok 11000 - 13000 $ Przestrzegam przed tymi na allegro komu przy zdowych zmyslach oplaci sie sprzedac auto za 45 tys zl (a takie ceny spotykam ) skoro ktos zaplacil za auto 12 000 zaplacil clo, podatek, akcyze, przeslal takie auto i chce je teraz opchnac za 45 tys zl wiecej niz pewne ze bylo kupione na aukcji za 4 tys PASSAT 2.0 TSI SUPER AUTO POLECAM PRZESTRONNY OSZCZEDNY, WYGODNY KOCHAM TEGO MOJEGO PASACIKA A DODATKOWO TO MOJE PIERWSZE AUTKO
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności