marekml Zgłoś #101 Napisano 5 Sierpnia 2013 Witam. Mam dobre wieści dla osób mających podobny problem jak mój. Otóż po kilkukrotnych wizytach w różnych warsztatach, sam zreperowałem samochód Problem tkwił w komputerze, który to został zamątowany dokładnie pod połączeniem plastików pod wycieraczkami. Po większych opadach po prostu dostawała się tam woda, stad passat nie chciał odpalać lub włączał się tryb awaryjny w czasie jazdy. Wystarczyło wysuszyć komputer, połączenia plastikow uszczelniłem sylikonem i od tamtej pory (odpukać) śmigam bez problemu. Pozdrawiam i dziękuję za różne podpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rotber Zgłoś #102 Napisano 3 Grudnia 2013 Witam. A ja mam dziwaczny problem skrzynia dsg przestaje działać po ostrzejszym hamowaniu, wtedy miga PRNDS, włącza się żółta kontrolka przekreślonego hamulca i auto nie jedzie. Po wyłączeniu i włączeniu silnika problem znika do następnego mocniejszego hamowania. Przy spokojnej jeździe delikatnie hamując jest wszystko ok, skrzynia nie szarpie i dobrze zmienia biegi. Błędy to: 00292 - Wartość ciśnienia zasilania energią hydrauliczną 002 - dolna wartość skrajna przekroczona - sporadycznie 18115 - Zakłócenia w jednostce Mechatronik P1707-004 Sporadyczny. Macie koledzy jakieś pomysły? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
voltan Zgłoś #103 Napisano 6 Maja 2014 Witam. Panowie / Panie mam podobny problem w swoim aucie. Tzn któregoś pięknego wieczoru wracając do domciu zobaczyłem i poczułem mrugające PRNDS i błąd hamulca postojowego. Po "restarcie" auta problem znika, kilkaset metrów i znów ... Problem nasilał się z dnia na dzień Czytając co nieco, sprawdzając VASem postawiłem na mechatronikę - błąd czujników G195 G196, adaptacja nie pomaga. Znalazłem coś używanego w zamian - na pewno od innego auta - nr sterownika ten sam. Po wymianie / przełożeniu mam takowy efekt: na zimnym wrzuca bieg, gdy obroty są powyżej 900 /m , po nagrzaniu gdy obroty spadają do ok 600 skrzynia próbuje wrzucić bieg lecz jej to "nie idzie" i szarpie nie ruszając Po dodaniu gazu bieg wchodzi, skrzynia dalej szarpie a jak już załapie auto jedzie do ok 1500 rpm i przechodzi w tryb awaryjny. Stawiam na niedopasowany soft. Adaptacja niemożliwa do wykonania - auto nie jeździ. Obecnie mam błąd nieprawidłowego przełączania biegów / mechanicznego rozłączenia oraz błędnej adaptacji. Drążę temat już z miesiąc czasu - może Wy będziecie w stanie coś pomóc? Teo-motors zostawiam na koniec Pozdrawiam serdecznie, Piotr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dylu77 Zgłoś #104 Napisano 19 Czerwca 2015 witam .jestem nowy na forum wiec prosze o wyrozumialosc. mam podobny problem ale nie identyczny . mianowicie moj pasat po stracie (odpaleniu silnika ) kiedy chce wrzucic wsteczny niezalacza go tylko pokazuje recznego blad i przechodzi w tryb awaryjny,i juz koniec, wszytsko miga i niemozna juz jechac,niewchodzi zaden bieg, po wylaczeniu silnik i stracie odnowa wszytsko zniak , i kiedy wrzuce drive na chwile ,tak zeby sie wbil a potem wsteczny wszystko smiga ,potem juz moge zmieniac bez problemow, az do postoju ,.dziwne jest ze jesli wrzuce drive to wszytsko dziala a kiedy zaczne od wstecznego przechodzi w tryb awaryjny i pokazuje recznego blad. czy mila moze ktos podobny problem lub mam pomysl co to moze byc . bede wdzieczny za wszelkie sugestie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #105 Napisano 25 Września 2015 witam a ja mam taki problem że skrzynia działa bez problemu zmienia biegi wszystko działa. a jak z D na N z R na N i R na P wrzucę to słychać czuć szarpnięcia (tak jakby coś chciało się zapiąć) i po chwili zacznie migać kontrolka danego biegu i tylko jedynka jest do przodu wstecznego brak. zgaszę auto zapale jest oki. numer błędu 19143 - unexpected / implausible mechanical gear disengagement P2711-004 Intermittent prosił bym o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabotg Zgłoś #106 Napisano 25 Września 2015 Wykonaj Basic Setting, od tego bym zaczął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woytahoo Zgłoś #107 Napisano 26 Września 2015 Witam. Jakieś 3 tygodnie temu wymieniona była chłodniczka oleju (w zbiorniku wyrównawczym pojawił się olej). Podczas jazdy poczułem mocne uderzenie. Myślałem, że w jechałem w jakąś dziurę w jezdni. Potem przed skrzyżowaniem po energicznym wyhamowaniu do 0 km/h nie mogłem ruszyć. Samochód nie reagował na zmianę biegów. Po wyłączeniu i włączeniu pojechałem dalej. Po południu podobna sytuacja. Znowu uderzenie i tym razem kontrolka oznaczenia biegów zaczęła migać. Samochód ma przejechane 145000. Użytkowany przeze mnie od 2 lat. Wszystkie wymiany eksploatacyjne na bieżąco. Jedynie przy starcie czasem był problem przy zmianie przełożenia z P na D/R (trzeba użyć trochę siły, ale nie było to uciążliwe). Czy ktoś z forumowiczów miał podobne objawy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #108 Napisano 26 Września 2015 Nie chciałem tworzyć nowego tematu, ale w DSG na P i N na zimnym silniku słyszaę delikatnie grzechotkę. Czasem DSG zmienia biegi super, czasem lekko przyszarpuje. To dwumas(?) - zarazem wtedy kiedy biegi zmienia super jest całkowicie inna charakterystyka silnika (tzn nie klekocze ani nic). Ktoś się orientował? Silnik CR o dziwo. Olej był wymieniany jakieś 10k temu w skrzyni w ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #109 Napisano 27 Września 2015 Wykonaj Basic Setting, od tego bym zaczął. podczas robienia pozycji (Grupa 061 [idź!] Teraz aktywuj Nastawy podstawowe. [ON/OFF/Dalej] Tolerancje przekładni (pomiary punktów synchronizacji) ) jest ten objaw tego pukania i szarpania skrzyni, (a jak bym filmik nagrał pomogło by bo w dojściu przyczyny tego zachowania ? ) numer błędu 19143 - unexpected / implausible mechanical gear disengagement P2711-004 Intermittent Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gucio10 Zgłoś #110 Napisano 26 Marca 2017 (edytowane) Witajcie. Złapałem taki błąd w DSG (6 mokra z 2005r.), 17130 - Elektromagnes sterujący ciśnieniem 1 P0746 - 012 - otwarty lub zwarty do masy - MIL ON skrzynka przechodzi w tryb awaryjny, po skasowaniu błędu bądź ponownym rozruchu jest ok., ale błąd powraca. Skrzynia pracuje poprawnie, nic nie szarpie, prawidłowo zmienia biegi etc. (olej zmieniany regularnie, 170 tkm przebiegu). Bardzo mało znalazłem info. w temacie tego błędu. Prawdopodobnie mechatronika do roboty, ale zanim to komuś zlecę i wydam kasę, może ma ktoś doświadczenia co mogę posprawdzać. Może ktoś posiada "manuala"(opis,foto) jak się dostać do interesujących mnie części lub zdemontować mechatronikę do regeneracji. Edytowane 26 Marca 2017 przez gucio10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #111 Napisano 26 Marca 2017 Wygląda na elektronikę w mechatronice do roboty. Polega to na pospawaniu połączeń wyjściowych z elektroniki wewnątrz tej hermetycznej puszki ze sterownikiem. Bardzo powszechna usterka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grozka Zgłoś #112 Napisano 14 Lipca 2017 Witam, moja skrzynia DSG w Passku B6 06' wchodzi w tryb awaryjny (problem pojawia się najczęściej podczas wolnej jazdy, 2 lub 3 bieg, na tiptronicu problem rzadziej zauważany), błędy: P2711 - niewiarygodna kolejność przełożenia skrzyni biegów - uszkodzony P1746 - napięcie zasilania zaworu elektromagnetycznego - uszkodzenie 17252 P0868 - ciśnienie płynu skrzyni biegów - powyżej górnej granicy Mógłby mi ktoś polecić firmę, która potrafi trafnie zdiagnozować oraz naprawić problem ? Województwo pomorskie, kuj-pomorskie, zach-pomorskie lub wielkopolskie. Z góry dziękuję! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ahmr Zgłoś #113 Napisano 15 Stycznia 2018 Witam, mimo naprawy mechatronika w skrzyni nadal występuje problem. Auto po przejechaniu różnej ilości kilometrów przechodzi w tryb awaryjny z błędem P2711. Raz uda się przejechać 300 km, a raz 50 km. Następnego dnia mimo wyświetlanego błędu wszystko działa poprawnie, elegancko zmienia biegi w pełnym zakresie. Dodam że tryb awaryjny zawsze włącza się na 3 biegu. Passat B6 2.0 TDI CR 170 KM 2010r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmpitbull Zgłoś #114 Napisano 28 Marca 2021 Witam. U mnie w CC 2008r skrzynia DSG 6biegów mam błąd 19143 - Nieoczekiwane mechaniczne rozłączenie (wysprzęgnięcie) biegu P2711 -- 004 Sporadyczny - MIL zapalona Stan błędu 10100100 Objaw jest taki że czasami jak wezmę na P lub R słychać lekkie cykanie i jest tylko 1 bieg jak wezmę na D nie przełącza się na kolejne biegi, jak wezmę na R to nie cofa. Jak ponownie odpalę problem znika i mogę zrobić autem 1000KM bez problemu, pojawia się tylko raz kiedyś podczas P lub R. Co obstawiacie? Przebieg mam 226 tyś serwisowany w ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radjan81 Zgłoś #115 Napisano 17 Stycznia Witam. Mam problem ze skrzynią DSG6 w VW Passat B6 2.0 TDI CBAB. Podczas postoju na światłach straciłem biegi, chyba skrzynia weszła w tryb awaryjny, bo zaczęło mi mrygać na wyświetlaczu "P". Po sprawdzeniu VAS wyskoczył kod błędu 28775- brak komunikacji z modułem sterowania dźwigni zmiany biegów. Jaka może być przyczyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #116 Napisano 18 Stycznia 13 godzin temu, radjan81 napisał: Witam. Mam problem ze skrzynią DSG6 w VW Passat B6 2.0 TDI CBAB. Podczas postoju na światłach straciłem biegi, chyba skrzynia weszła w tryb awaryjny, bo zaczęło mi mrygać na wyświetlaczu "P". Po sprawdzeniu VAS wyskoczył kod błędu 28775- brak komunikacji z modułem sterowania dźwigni zmiany biegów. Jaka może być przyczyna? masz problem z wybierakiem jak narazie , skrzynie zostaw póki co Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radjan81 Zgłoś #117 Napisano 19 Stycznia (edytowane) W dniu 18.01.2024 o 11:09, Major napisał: masz problem z wybierakiem jak narazie , skrzynie zostaw póki co zamówiłem wybierak i przyszedł w wersji angielskiej. czy to będzie problem? Edytowane 19 Stycznia przez radjan81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach