Skocz do zawartości
Gość kuba myc

na 3 od 2 do 3 tyś.obr. coś się na ułamek sekundy przycina

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kuba myc

sie macie ludzie mam pytanko w moim pasku b5 jak jade rozpędzam auto i na trójce jak dam gazu do dechy to od 2 do 3 tys obr czasami jakby sie przycioł ale to na ulamek sekundy jest takie minimalne szarpnięcie i to nie za każdym razem co to może być? na innych biegach tego nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz masy powietrza innymi słowy przepływka ... wpisz w wyszukiwarkę forum wyboldowany tekst 1 lub 2, a znajdziesz w tej skarbnicy wszytko co Cię interesuje względem Twego Passata. Miłej lektury.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a takie pytanko: czy jeśli winowajcą jest przepływka to czy VAG nie wykazywałby jakiś błędów, pytam się bo u mnie jest identycznie (chociaż mam silnik na PD) i po podłączeniu VAGiem - żadnych błędów ... i jeszcze jedno, czy jest jakaś szansa że winowajcą może być filtr paliwa, bodajże w styczniu miałem wymieniany ale niestety wsadzili mi Filtrona, a czytałem że z nim bywają problemy, i mi dokładnie takie szarpanie pomiędzy 2 a 3 tys obr. zaczęło się jakiś miesiąc, może dwa po wymianie tego filtra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepiej podlczyc pod vaga zrobic logi wtedy bedzie wiadomo czy to przeplywka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też tak mam od kad kupiłem samochod, wymieniłem filtr i nadal mam tak samo... czasami czuje jakby delikatne spadki mocy, czasami natomiast ciągnie normalnie i tak samo sie zastanawiam co to moze być (te szarpnięcie rownież mam tylko ze na trójce)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stare jak swiat ale coz mam tak samo na V biegu co to bylo ? przeplywka czy filtr ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czy bral ktos pod uwage swiece ? mialem bardzo podobne objawy na poczatku problemu puzniej dopiero jak sie poglebily wiedzialem co robic choc na poczatku nie bralem tego pod uwage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
stare jak swiat ale coz mam tak samo na V biegu co to bylo ? przeplywka czy filtr ?

Na poczatek podepnij VAG-a, bo moze być parę przyczyn. Luxne przewody na kostce do czujnika halla ( mogą byc też pęknięte lub przytarte) i podczas drgań karoserii i silnika - może przerywac obwód a gdy są błedne sygnały z czujnika halla - jednego bądź drugiego - to silnik wchodzi w tryb awaryjny.

Kolejna rzecz, to sprawdź swiece i przewody. Twoje objawy sugerują czujnik lub świece. Choć filtra paliwa tez nie można wykluczyc bo nie zawsze będzie w sposób ciągły dławił silnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czy bral ktos pod uwage swiece ? mialem bardzo podobne objawy na poczatku problemu puzniej dopiero jak sie poglebily wiedzialem co robic choc na poczatku nie bralem tego pod uwage
Świece w TDI ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Świece w TDI ??

 

A widziałeś jaki Wojtek ma silnik? ;) 1.8 20V ADR-benzyna...

Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Świece w TDI ??

A patrzyłeś w avatar - jaki on ma silnik?

 

Czy wy czytacie w ogóle? I tu chodzi o APT Michała a nie ADR-a Wojtka - ludzie - co za burdel tu dzisiaj :fajny

Edytowane przez Danek75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A patrzyłeś w avatar - jaki on ma silnik?

Tak czytamy, tylko ty też poczytaj że autor tematu też nie pisze jaki ma silnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak czytamy, tylko ty też poczytaj że autor tematu też nie pisze jaki ma silnik

Nie musiał - po to jest opis w avatarze. :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie musiał - po to jest opis w avatarze. :fajny

 

Danio,mniejsza już o to ;) Ważne że my wiemy o co biega :D

Pozdrawiam

 

---------- Post added at 21:19 ---------- Previous post was at 21:18 ----------

 

Tak czytamy, tylko ty też poczytaj że autor tematu też nie pisze jaki ma silnik

 

Nie chodzi o autora wątku,on założył temat prawie rok temu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobre- świece w tdi !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

temat kolegi przez przypadek zostal z forum nowych do diesla przeniesiony ale nie w tym problem starajmy sie pomuc a nie robic zadyme ja stawiam na swieczke mi sie tak dzialo w okolicach 2 tys obrotow latwoje sprawdzic i jak kolega danek madrze kiedys powiedzial szukajmy rozwiazania zaczynajac od prostych rzeczy wykrec swieczki i zobacz czy wszystkie maja bialy srodek moja jedna byla w srodku ciemniejsza i jak reka odja po wymianie

 

 

 

 

Dragi

 

Imię: Michal

 

Status: Offline

 

Samochód:

B5(3B) 1.8 20V 125KM (APT)

Rok: 1997

 

Przyznał pomógł: 0

Pomógł 0 razy

Zarejestrowany: Jul 2009

Miasto: Gdańsk

Wiek: 29

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wojta jutro jak tylko wroce z pracy sprawdze i podepne sie pod kompa i zobacze czy jakies bledy bedzie pokazywal.

 

Zmienie sobie tez filtr zarto zaczac od najprostszych rzeczy.

I wtedy dam znac co i jak. Wydaje mi sie ze jakby cos z przeplywka to by za kazdym razem cial sie prawda ?

Chociaz czy jakby byly swiece to tez nie powinno za kazdym razem szarpac i go dusic ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wojta jutro jak tylko wroce z pracy sprawdze i podepne sie pod kompa i zobacze czy jakies bledy bedzie pokazywal.

 

Zmienie sobie tez filtr zarto zaczac od najprostszych rzeczy.

I wtedy dam znac co i jak. Wydaje mi sie ze jakby cos z przeplywka to by za kazdym razem cial sie prawda ?

Chociaz czy jakby byly swiece to tez nie powinno za kazdym razem szarpac i go dusic ?

 

Może być jakaś świeca padnięta i dlatego tak się dzieje.Co do przepływki-efekt jest podobny.Odepnij przepływkę i zobacz jaki jest efekt :)

Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wojta jutro jak tylko wroce z pracy sprawdze i podepne sie pod kompa i zobacze czy jakies bledy bedzie pokazywal.

 

Zmienie sobie tez filtr zarto zaczac od najprostszych rzeczy.

I wtedy dam znac co i jak. Wydaje mi sie ze jakby cos z przeplywka to by za kazdym razem cial sie prawda ?

Chociaz czy jakby byly swiece to tez nie powinno za kazdym razem szarpac i go dusic ?

mi tak sie dzialo zawsze okolo 2 tys na poczatku delikatnie a z czasem ledwo dojechalem do domu :) 2tys obrotow szedl jak by nie chcial a nagle normalnie jakby nigdy nic wolne obroty normalne wykrec swiece to nic nie kosztuje wez 4 w rece i po ogladaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok po podlaczeniu pod kompa nic nie pokazalo

filtr zmieniam jutro i swiece tez sprawdze z samego rana w razie czego od razu je wymieniam i dam znac czy cos mi pomoglo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności