wojteksend Zgłoś #1 Napisano 30 Maja 2009 Witam od nie dawna jestem kierowcą.wiec nie wiem czy to normalne.dzis rano spóznił bym się do pracy wsiadłem w mojego paska i gaz do dechy po 2 km nagle samochód jak by stracił ze połowe mocy na kazdym biegu, dopiero zjechałem zgasiłem go i po chwili odpaliłem i było już normalnie jak by się turbo wyłączyło czy to normalne jak zimny jest????a moze cos uszkodziłem???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
umin Zgłoś #2 Napisano 30 Maja 2009 Tryb awaryjny.... Podłącz VAG i bedziesz wiedział co się dzieje.... Prawdopodobnie znany tu prawie wszystkim (mi też) błąd 17965 Później działo sie tak jeszcze?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojteksend Zgłoś #3 Napisano 30 Maja 2009 nie tylko przez chwile jak juz go odpaliłem po chwili bylo normalnie jak sprawdzic czy taki Błąd jest???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syniokk Zgłoś #4 Napisano 30 Maja 2009 Podłącz Vaga to może coś pokaże. Jest duże prawdopodobieństwo, że to zawór sterujący sprężarką N-75. Jednak dopiero Vag coś powinien pokazać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojteksend Zgłoś #5 Napisano 30 Maja 2009 i nic nie piszczało w komputerku ---------- Post added at 10:09 ---------- Previous post was at 10:09 ---------- sory ale co to jest vag??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #6 Napisano 30 Maja 2009 i nic nie piszczało w komputerku A co niby mialo piszczec? sory ale co to jest vag??? Poczytaj TUTAJ to sie dowiesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HaNsiN Zgłoś #7 Napisano 30 Maja 2009 VAG to kabel diagnostyczny, podpinasz go do laptopa i do złącza OBDII w swoim passku <jest fioletowe gniazdo pod schowkiem na książkę serwisową, chodzi o stronę kierowcy > Powodów notlaufa może być wiele, ale ja stawiam na zabrudzone kierownice turbiny. Sam tak miałem, wypadło raz, po 2-3 tygodniach coraz częściej i w końcu wyrwałem suszarkę z auta na stół, wyczyściłem i dziś śmigam z uśmiechem na twarzy;) Oczywiście jak kolega wspomniał wcześniej , może też być zawór N75. Wiesz...teraz to jest wróżenie z fusów. Podjedź do kogoś z elektromechaniką niech podepną auto i przebadają. Zobaczysz jakie masz błędy <zapisz je> zróbcie log dynamiczny<weź logi> i pokaż je na forum, zobaczymy co się dzieje - żeby jakiś "mechanik-wymieniacz" nie wymienił Ci pół auta, a później okaże się że jakaś pierdoła była Mam pytanie jak kolega jeździ na codzień? Głównie miasto czy jest jakaś "trasa" żeby auto przegonić? Jaki zakres obrotów przeważnie? 2-3 tys? czy but w podłogę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uki1906 Zgłoś #8 Napisano 30 Maja 2009 Wojtku jeszcze taka rada. Jeśli silnik jest zimny, delikatnie obchodzić się z pedałem gazu. Butować dopiero, gdy złapie przynajmniej 70 stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
en47 Zgłoś #9 Napisano 31 Maja 2009 Witam ! Jestem od kilku dni posiadaczem paska 1.9 TDI 110 kM z 1999r. Próbuję się coś dowiedzieć bliżej na temat autka. Wszędzie spotykam się na forum z VAG-iem Teraz dowiedzialem się gdzie szukać gniazda diagnostycznego lecz go u siebie nie znajduję. Autko nie ma komputera - czy może też nie mieć gniazda do VAG-a. Proszę o poradę czy nie wszystkie B5 są w nie wyposażone ? Bardzo proszę o odpowiedz !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #10 Napisano 31 Maja 2009 (edytowane) Proszę o poradę czy nie wszystkie B5 są w nie wyposażone ? Kolo ham. ręcznego powinieneś mieć coś w stylu małego schowka (takie zagłębienie). Wyciągnij z tamtad ta gumę co jest na dnie i zobaczysz gniazdo diagnostyczne http://www.prnd.pl/porady/wtyczki/VW-Passat-2000.jpg Na tej focie masz pokazane gniazdo Edytowane 31 Maja 2009 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszcl Zgłoś #11 Napisano 31 Maja 2009 Gniazdo od VAG W B5 masz pod hamulcem ręcznym .pod gumą ,napewno znajdziesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
en47 Zgłoś #12 Napisano 31 Maja 2009 Panowie - pobieglem od razu po waszych radach i faktycznie znalazem ! Dzięki bardzo ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość greg07 Zgłoś #13 Napisano 31 Maja 2009 kolego na 100 % trzeba wyjąć i przeczyścić turbinę, przerabiałem to samo pod koniec marca i teraz mam paska jak nówkę,podczas pracy osadza się na niej nagar , co powoduje zawieszanie się turbiny [najlepiej zlecić to dobrym fachowcom] a póżniej tylko dobry olej i filtr powietrza co10tys.,trzymając się tego pojeżdzisz jeszcze długo.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojteksend Zgłoś #14 Napisano 1 Czerwca 2009 troche miasto troche trasa perzewaznie trasa i 0broty do 2 tys nieraz trzy a tylko raz mi sie to zdarzyło jak sie spoznilem wtedy do podłogi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pimpciak Zgłoś #15 Napisano 2 Czerwca 2009 troche miasto troche trasa perzewaznie trasa i 0broty do 2 tys nieraz trzy a tylko raz mi sie to zdarzyło jak sie spoznilem wtedy do podłogi No i potem sie ludzie dziwia, ze auto nie chodzi tak jak powinno jak ktos zmienia biegi przy 2tys. Nic dziwnego ze sie zwiesil jak go probowales przycisnac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek82 Zgłoś #16 Napisano 2 Czerwca 2009 No i potem sie ludzie dziwia, ze auto nie chodzi tak jak powinno jak ktos zmienia biegi przy 2tys. Nic dziwnego ze sie zwiesil jak go probowales przycisnac. z tym się zgodzę, ale nie do końca.Moje autko jest po wymianie wężyków,czyszczeniu turbo,z nowym n75 i nie jest zamulane.zazwyczaj minimum zmiany biegu 3200-3400obr.raz w tygodniu dla zdrowia turbinki przeciągne go na biegach 1,2,3 czasem 4 do 4500obr.A jednak raz na jakiś czas (tak raz na 2 tygodnie ) łapie mi awaryjny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaku75 Zgłoś #17 Napisano 7 Czerwca 2009 mam pytanie odnośnie n75 jaka jest wtyczka do AFN , czy podejdzie ten zawór http://moto.allegro.pl/item652213705_zawor_regulacji_turbo_n75_tdi_vw_pierburg.html bo mam autko w warsztacie ,mechanik zaśpiewał 310zl za sam zawór a na allegro są o połowę taniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #18 Napisano 7 Czerwca 2009 (edytowane) mam pytanie odnośnie n75 jaka jest wtyczka do AFN , czy podejdzie ten zawór http://moto.allegro.pl/item652213705_zawor_regulacji_turbo_n75_tdi_vw_pierburg.html bo mam autko w warsztacie ,mechanik zaśpiewał 310zl za sam zawór a na allegro są o połowę taniej W AFN powinien być zastosowany - 1H0 906627A ( Pierburg 7.21903.75.0 ); wtyczka prostokątna 2 pinowa. Edytowane 7 Czerwca 2009 przez JurekW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf1026 Zgłoś #19 Napisano 7 Czerwca 2009 poszukaj na forum można ponoć zastosować jakąś przejsciówkę, zamień miejscami n75 z n18 (ten z czarną główką) działają tak samo, po przegazowaniu powinien poruszać się w egr taki tłoczek jeśli porusza sie to masz sprawny zaworek ja nie sprawdziłem i jestem w plecy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaku75 Zgłoś #20 Napisano 7 Czerwca 2009 poszukaj na forum można ponoć zastosować jakąś przejsciówkę, zamień miejscami n75 z n18 (ten z czarną główką) tak właśnie zrobił mechanik i autko nie wchodzi w tryb awaryjny tylko czy tak można jeździć??? ,nie chciało mi się zbytnio wierzyć bo n75 też podnosił sztangę od gruchy i wprowadziła mnie w błąd myśląc że jest sprawna a tu wychodzi że zawór choć podnosi sztangę może być nie sprawny przez to oddałem autko do mechanika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach