Skocz do zawartości
wojteksend

Turbo,jakby się wyłączyło

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od nie dawna jestem kierowcą.wiec nie wiem czy to normalne.dzis rano spóznił bym się do pracy wsiadłem w mojego paska i gaz do dechy po 2 km nagle samochód jak by stracił ze połowe mocy na kazdym biegu, dopiero zjechałem zgasiłem go i po chwili odpaliłem i było już normalnie jak by się turbo wyłączyło czy to normalne jak zimny jest????a moze cos uszkodziłem????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tryb awaryjny....

Podłącz VAG i bedziesz wiedział co się dzieje....

Prawdopodobnie znany tu prawie wszystkim (mi też:D) błąd 17965

Później działo sie tak jeszcze??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie tylko przez chwile jak juz go odpaliłem po chwili bylo normalnie jak sprawdzic czy taki Błąd jest????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłącz Vaga to może coś pokaże. Jest duże prawdopodobieństwo, że to zawór sterujący sprężarką N-75. Jednak dopiero Vag coś powinien pokazać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i nic nie piszczało w komputerku

 

---------- Post added at 10:09 ---------- Previous post was at 10:09 ----------

 

sory ale co to jest vag???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i nic nie piszczało w komputerku

A co niby mialo piszczec?

sory ale co to jest vag???

Poczytaj TUTAJ to sie dowiesz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VAG to kabel diagnostyczny, podpinasz go do laptopa i do złącza OBDII w swoim passku <jest fioletowe gniazdo pod schowkiem na książkę serwisową, chodzi o stronę kierowcy ;)> Powodów notlaufa może być wiele, ale ja stawiam na zabrudzone kierownice turbiny. Sam tak miałem, wypadło raz, po 2-3 tygodniach coraz częściej i w końcu wyrwałem suszarkę z auta na stół, wyczyściłem i dziś śmigam z uśmiechem na twarzy;) Oczywiście jak kolega wspomniał wcześniej , może też być zawór N75. Wiesz...teraz to jest wróżenie z fusów. Podjedź do kogoś z elektromechaniką niech podepną auto i przebadają. Zobaczysz jakie masz błędy <zapisz je> zróbcie log dynamiczny<weź logi> i pokaż je na forum, zobaczymy co się dzieje - żeby jakiś "mechanik-wymieniacz" nie wymienił Ci pół auta, a później okaże się że jakaś pierdoła była ;) Mam pytanie jak kolega jeździ na codzień? Głównie miasto czy jest jakaś "trasa" żeby auto przegonić? Jaki zakres obrotów przeważnie? 2-3 tys? czy but w podłogę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wojtku jeszcze taka rada. Jeśli silnik jest zimny, delikatnie obchodzić się z pedałem gazu. Butować dopiero, gdy złapie przynajmniej 70 stopni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam !

Jestem od kilku dni posiadaczem paska 1.9 TDI 110 kM z 1999r. Próbuję się coś dowiedzieć bliżej na temat autka. Wszędzie spotykam się na forum z VAG-iem Teraz dowiedzialem się gdzie szukać gniazda diagnostycznego lecz go u siebie nie znajduję. Autko nie ma komputera - czy może też nie mieć gniazda do VAG-a. Proszę o poradę czy nie wszystkie B5 są w nie wyposażone ?

Bardzo proszę o odpowiedz !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Proszę o poradę czy nie wszystkie B5 są w nie wyposażone ?

Kolo ham. ręcznego powinieneś mieć coś w stylu małego schowka (takie zagłębienie). Wyciągnij z tamtad ta gumę co jest na dnie i zobaczysz gniazdo diagnostyczne :D

 

http://www.prnd.pl/porady/wtyczki/VW-Passat-2000.jpg

 

Na tej focie masz pokazane gniazdo :D

Edytowane przez GURAL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gniazdo od VAG W B5 masz pod hamulcem ręcznym .pod gumą ,napewno znajdziesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie - pobieglem od razu po waszych radach i faktycznie znalazem !

Dzięki bardzo !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość greg07
kolego na 100 % trzeba wyjąć i przeczyścić turbinę, przerabiałem to samo pod koniec marca i teraz mam paska jak nówkę,podczas pracy osadza się na niej nagar , co powoduje zawieszanie się turbiny [najlepiej zlecić to dobrym fachowcom] a póżniej tylko dobry olej i filtr powietrza co10tys.,trzymając się tego pojeżdzisz jeszcze długo....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

troche miasto troche trasa perzewaznie trasa i 0broty do 2 tys nieraz trzy a tylko raz mi sie to zdarzyło jak sie spoznilem wtedy do podłogi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
troche miasto troche trasa perzewaznie trasa i 0broty do 2 tys nieraz trzy a tylko raz mi sie to zdarzyło jak sie spoznilem wtedy do podłogi

 

No i potem sie ludzie dziwia, ze auto nie chodzi tak jak powinno jak ktos zmienia biegi przy 2tys. Nic dziwnego ze sie zwiesil jak go probowales przycisnac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i potem sie ludzie dziwia, ze auto nie chodzi tak jak powinno jak ktos zmienia biegi przy 2tys. Nic dziwnego ze sie zwiesil jak go probowales przycisnac.

 

z tym się zgodzę, ale nie do końca.Moje autko jest po wymianie wężyków,czyszczeniu turbo,z nowym n75 i nie jest zamulane.zazwyczaj minimum zmiany biegu 3200-3400obr.raz w tygodniu dla zdrowia turbinki przeciągne go na biegach 1,2,3 czasem 4 do 4500obr.A jednak raz na jakiś czas (tak raz na 2 tygodnie ) łapie mi awaryjny :-(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie odnośnie n75 jaka jest wtyczka do AFN , czy podejdzie ten zawór http://moto.allegro.pl/item652213705_zawor_regulacji_turbo_n75_tdi_vw_pierburg.html bo mam autko w warsztacie ,mechanik zaśpiewał 310zl za sam zawór a na allegro są o połowę taniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam pytanie odnośnie n75 jaka jest wtyczka do AFN , czy podejdzie ten zawór http://moto.allegro.pl/item652213705_zawor_regulacji_turbo_n75_tdi_vw_pierburg.html bo mam autko w warsztacie ,mechanik zaśpiewał 310zl za sam zawór a na allegro są o połowę taniej

 

W AFN powinien być zastosowany - 1H0 906627A ( Pierburg 7.21903.75.0 ); wtyczka prostokątna 2 pinowa.;)

 

n751h0906627a.th.png

Edytowane przez JurekW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poszukaj na forum można ponoć zastosować jakąś przejsciówkę, zamień miejscami n75 z n18 (ten z czarną główką) działają tak samo, po przegazowaniu powinien poruszać się w egr taki tłoczek jeśli porusza sie to masz sprawny zaworek ja nie sprawdziłem i jestem w plecy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
poszukaj na forum można ponoć zastosować jakąś przejsciówkę, zamień miejscami n75 z n18 (ten z czarną główką)
tak właśnie zrobił mechanik i autko nie wchodzi w tryb awaryjny tylko czy tak można jeździć??? ,nie chciało mi się zbytnio wierzyć bo n75 też podnosił sztangę od gruchy i wprowadziła mnie w błąd myśląc że jest sprawna a tu wychodzi że zawór choć podnosi sztangę może być nie sprawny przez to oddałem autko do mechanika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności