Patryk_ Zgłoś #241 Napisano 26 Sierpnia 2010 Trochę zabawy będzie...może jeszcze coś wykombinuję.Może gdzieś przy silniku się coś znajdzie Dodam jeszcze że połączenie śrubowe na wsporniku przekaźników, oznaczone jako 75X to plus po stacyjce.A w komorze silnika z tego co wiem niema,być może o nim nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #242 Napisano 27 Sierpnia 2010 a gdzie jest jakis plus nie po zapłonie ale po odpaleniu samochodu? czyli taki który by startował przy odpalonym silniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #243 Napisano 27 Sierpnia 2010 Dodam jeszcze że połączenie śrubowe na wsporniku przekaźników, oznaczone jako 75X to plus po stacyjce ja nie znalazłem tam + po stacyjce. wszystkie u mnie przynajmniej są to stałe + Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
g_b Zgłoś #244 Napisano 27 Sierpnia 2010 a gdzies na alternatorze nie pojawi sie + po wlaczeniu stacjyki??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #245 Napisano 27 Sierpnia 2010 chyba na wzbudzeniu alternatora. ale ktore to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #246 Napisano 27 Sierpnia 2010 Koledzy plus z alternatora po zapaleni auta jest na niebieski kablu w skrzynce komputera http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=690506#post690506 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #247 Napisano 27 Sierpnia 2010 ja nie bardzo chce tam grzebać bo jak wyciągnę kabel z puszki kompa to potem boję się że będę miał tam mokro;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #248 Napisano 27 Sierpnia 2010 Kolego ten kabelek "ciągniesz" do środka auta( tak jak idą inne kable z kompa do skrzynki bezpieczników) i nie ma prawa nic ciec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #249 Napisano 27 Sierpnia 2010 no jak do środka jak przy DRLach mam 3 kabelki. Minus, plus właśnie ten co chce po zapaleniu i + od mijania. więc muszę to mieć pod maską. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #250 Napisano 27 Sierpnia 2010 A czy ten automat który masz nie reaguje na zmianę napięcia po zapaleni auta i wtedy włączają światła dziene ( czyli " - " na masę pojazdu,jeden "+" do świateł mijania i drugi " + " do akumulatora na plus i po zapaleniu auta zmienia się napięcie na aku i światła załączają się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #251 Napisano 27 Sierpnia 2010 Nie. Jest napisane w opisie czerwony + po kluczyku lub po zapaleniu samochodu, czarny - masa i żółty na mijania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #252 Napisano 27 Sierpnia 2010 Czyli pozostaje Ci albo w wiązce znaleźć kabelek niebieski który idzie od alternatora ,albo wypuścić go z obudowy kompa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phil Zgłoś #253 Napisano 27 Sierpnia 2010 Panowie, mam nadzieję, że mi doradzicie. Chciałbym do Paska B4 kupić światła do jazdy dziennej, ledy do kwoty maksymalnie 200 złotych. I kilka pytań: 1. Jakie kupić? Miło by było jakbyście zarzucili jakimś linkiem 2. Gdzie montować? Chciałbym, żeby jakoś dobrze wyglądały. Może jest możliwość zamontowania na zderzaku, w tej zaślepce pomiędzy kierunkowskazem, a halogenem? Będę wdzięczy za jakąkolwiek pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #254 Napisano 27 Sierpnia 2010 Kolego przeszukaj wątek w ostatnich paru dniach było nieco linków z ledami a co do mocowania w B4 to może ktoś ma takie zdjęcia . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #255 Napisano 27 Sierpnia 2010 Panowie, mam nadzieję, że mi doradzicie.Chciałbym do Paska B4 kupić światła do jazdy dziennej, ledy do kwoty maksymalnie 200 złotych. I kilka pytań: 1. Jakie kupić? Miło by było jakbyście zarzucili jakimś linkiem 2. Gdzie montować? Chciałbym, żeby jakoś dobrze wyglądały. Może jest możliwość zamontowania na zderzaku, w tej zaślepce pomiędzy kierunkowskazem, a halogenem? Będę wdzięczy za jakąkolwiek pomoc. Jak wcześniej-dużo ostatnio rozmawialiśmy jaki model świateł zamontować,linki masz powyżej,napewno coś przypasujesz...Jeżeli chodzi o montaż-tam gdzie będzie dobrze wyglądało i łatwy dla Ciebie montaż Niech Ci wrzucą w dziale virtual tuning foty Twojego auta z różnymi opcjami montażu świateł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phil Zgłoś #256 Napisano 27 Sierpnia 2010 (edytowane) Ok. Zaraz sobie poszukam. Dzięki śliczne za odpowiedź. EDIT: Dobrze przeczytałem, że światła do jazdy dziennej muszą być umieszczonej wyżej niż 250mm nad ziemią, ale mniej niż 1500mm? Edytowane 27 Sierpnia 2010 przez Phil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #257 Napisano 27 Sierpnia 2010 Ok. Zaraz sobie poszukam. Dzięki śliczne za odpowiedź. EDIT: Dobrze przeczytałem, że światła do jazdy dziennej muszą być umieszczonej wyżej niż 250mm nad ziemią, ale mniej niż 1500mm? Więc tak: Symetrycznie względem osi pojazdu Na równej wysokości Odległość od ziemi do dolnej krawędzi lampy minimalnie 25 cm, od ziemi do górnej krawędzi maksymalnie 150 cm Odległość między lampami mierzona od wewnętrznej krawędzi musi wynosić minimum 60 cm, chyba że szerokość pojazdu jest mniejsza niż 130 cm - wtedy odległość minimalna wynosi 40 cm Lampy nie mogą wystawać poza boczny obrys pojazdu lub być zamontowane dalej niż 40 cm od niego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phil Zgłoś #258 Napisano 27 Sierpnia 2010 To wiem już wszystko. Dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #259 Napisano 28 Sierpnia 2010 To wiem już wszystko. Dzięki za pomoc Niema sprawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #260 Napisano 3 Września 2010 pytanie odnośnie samego założenia. dzisiaj mi przyszły te: http://allegro.pl/osram-drl-led-swiatla-do-jazdy-dziennej-gratis-i1197167924.html no i przymierzałem pytanie do zakładających: jak założyliście te lampy żeby były schowane w kratkę? rzeźba kratki? bo z tego co ja widziałem trzeba wyciąć jedno żeberko na długości lampy i wtedy będzie chyba pasowało. a druga rzecz jeśli tak to jak się wyciąga te kratki? widzę że jest złożona z 2 części. jedna krótka druga długa. nie chce niczego w pasztecie połamać więc proszę o poradę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach