IroN_87 Zgłoś #1 Napisano 17 Maja 2009 Witam Mam zamiar przebić katalizator wywalić środkowy tłumik i założyć końcowy przelotowy. Pytanie czy lepiej zrobić to pierwsze, a później jechać na strojenie czy nie będzie różnicy? Pytam bo na raz wszystkiego nie zrobię tylko w odstępie 2-3 miesięcy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #2 Napisano 17 Maja 2009 chyba storojenie niema nic wspolnego z wydechem chyba nawet niema potrzeby jezeli bys zmienial ic na wiekszy to raczej jest wskazane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IroN_87 Zgłoś #3 Napisano 18 Maja 2009 No właśnie chciałem poznać opinie bo gdzie indziej czytałem, że strojenie powinno się zrobić na końcu. . Może jeszcze ktoś się wypowie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #4 Napisano 18 Maja 2009 jesli ktos mowi ze strojenie nie ma nic wspolnego z wydechem to... się myli. Najlepiej zrobic mody typu wydech dolot etc i dopiero stroic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IroN_87 Zgłoś #5 Napisano 12 Czerwca 2009 Nie chce zakładać nowego wątku więc napisz w tym.. Jakiej średnicy jest wyjście wydechowe z turbiny? Byłem w ulterze i pełny przelot o średnicy 60mm na jednym tłumiku z nierdzewki jakieś 2tys zł. Dobra cena czy ktoś taniej robił? Robić 60mm czy 55mm wystarczy? jaki jest w ogóle seryjny 50mm? Co planuje? na początek program po wydechu, a jak padnie turbo to dać większe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #6 Napisano 12 Czerwca 2009 zrob 63mm, tzn 2,5". wyjscie z turbo ZTCP jest 3" i przechodzi w 2,5". 2000 zł to dosc tanio. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IroN_87 Zgłoś #7 Napisano 12 Czerwca 2009 (edytowane) zrob 63mm, tzn 2,5".wyjscie z turbo ZTCP jest 3" i przechodzi w 2,5". 2000 zł to dosc tanio. To już sam nie wiem... ULTER robił też wydechy dla COMPSPORTU więc myślałem, że jakąś wiedzę mają... Jak powiedziałem gościowi, że chce nowy downpipe 3", przejście na 2,5" i do końca tak i że turbo ma na wyjściu 3" to on mi powiedział że turbo ma 50mm albo 55mm a nie 3"... A największą średnice jaką ma to fi 60 i tylko nierdzewka.. Ktoś potwierdzi, że wyjście jest 3"? Edytowane 12 Czerwca 2009 przez IroN_87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olko25 Zgłoś #8 Napisano 12 Czerwca 2009 Zadzwoń do firmy el-tec , zobaczysz ile oni ci powiedzą dla porównania . Oto link http://www.el-tec.pl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yokuze Zgłoś #9 Napisano 12 Czerwca 2009 Dobry tłumikarz zrobi Tobie to o ponad połowę taniej. Tylko trzeba jeszcze mieć takiego dobrego tłumikarza... Warto się rozejrzeć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #10 Napisano 13 Czerwca 2009 zrob 63mm, tzn 2,5".wyjscie z turbo ZTCP jest 3" i przechodzi w 2,5". za duzo. seria ma rury 50mm. nowy wydech wystarczy zrobic na 55mm, max 60mm. downpipe jakies 2,5-3 cale. w przypadku avb zrobilbym downpipe 3 cale, ale juz do zmienionej turbiny i reszta 55mm wewnetrznej. w zupelnosci obsluzy moce do 200 i wiecej. poza tym i tak raczej nie przekroczysz mocy 180 na tym silniku. za duze srednice tez sa zle. zbyt szybkie oproznianie wydechu, brak oporow, szybki spadek boostu i trudniej go uzyskac w krotkim czasie. w zasadzie to mozesz nawet zostawic serie, tylko wywalic kata i srodkowy tlumik i lekko poprawic downpipe. najmniejsze koszty, a efekt bedzie odczuwalny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #11 Napisano 13 Czerwca 2009 souler, nie spojrzalem ze to dyszel.... my bad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IroN_87 Zgłoś #12 Napisano 13 Czerwca 2009 za duzo. seria ma rury 50mm. nowy wydech wystarczy zrobic na 55mm, max 60mm. downpipe jakies 2,5-3 cale. w przypadku avb zrobilbym downpipe 3 cale, ale juz do zmienionej turbiny i reszta 55mm wewnetrznej. Hmm w takim razie podjadę jeszcze raz pogadać o 55mm Tylko powiedzcie mi czy turbina ma faktycznie wyjście 3 cale?? I jeśli ma 3 cale to jakiej długości zrobić downpipe na 3 cale tzn po jakiej odległości zrobić przejście na te ~2,25" ? Chce zrobić downpipe już przy tej turbinie, żeby nie bawić się z wydechem 2 razy bo AWX ma chyba takie samo wyjście jak AVB? Bo turbo zmienię jak to padnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #13 Napisano 16 Czerwca 2009 Nie zrobisz za szerokiego DP bo ten typ turbo ma flansze na 3 sruby i nie idzie pozniej ich przykrecic.... Dla mnie zostaw wszystko serie i tylko kata wypruj...180KM na dobrej sprezarce (np BRD albo Hybryda) do ogarniecia bez problemu a kasa w kieszeni zostanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IroN_87 Zgłoś #14 Napisano 16 Czerwca 2009 Nie zrobisz za szerokiego DP bo ten typ turbo ma flansze na 3 sruby i nie idzie pozniej ich przykrecic....Dla mnie zostaw wszystko serie i tylko kata wypruj...180KM na dobrej sprezarce (np BRD albo Hybryda) do ogarniecia bez problemu a kasa w kieszeni zostanie. Na pompowtryskach z AVB? właśnie się zastanawiam do jakiej mocy dadzą radę... Jutro turbo idzie do czyszczenia bo poprzedni właściciel chyba za spokojnie jeździł (kierownice) 240zł.. Przy okazji dowiem się w jakim jest stanie... Znalazłem magika co mi zrobi cały wydech z nierdzewki 55mm za max 600zł, ale końcowy tłumik muszę mu dostarczyć sam i się zastanawiam nad tą opcją... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
partyka Zgłoś #15 Napisano 3 Kwietnia 2010 najlepiej jest pozbyc sie katalizatora a co do reszty to nie ma sensu ruszac bo to nic niie da chyba ze sie zrobi caly wydech 2.5 cala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #16 Napisano 3 Kwietnia 2010 da Wspaniały dźwięk TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #17 Napisano 11 Sierpnia 2010 Witam Aby nie zakładać nowego postu podepne sie do tematu kolego mam paska 2004 silnik AVB 101km chciałbym uzyskać 160km. Wiem że musze wymienic turbo na to z wersji 130km, ale czy moje pompowtryskiwacze dadza radę na 160km, prosze o podpowiedź na jakie ewentualnie trzeba je wymienić......pozdrawiam. Moje plany to: -turbo AWX/AVF -kat out -pompowtryskiwacze (wymienie jeśli trzeba tylko na jakie?) -program z racji lokalizacji chyba u Roba555 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emate Zgłoś #18 Napisano 11 Sierpnia 2010 nie pękaj, po samej zmianie turbawki powinno wypluć 160 kucy. Mój ATJ wypluł 157 a pompowtryskiwacze w atj/ajm nie są tak wydajne jak te montowane do PD-ków z lat późniejszych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #19 Napisano 11 Sierpnia 2010 dzięki za odpowiedź.....doczytałem na forum jest faktycznie tak jak mówisz, powinny dac radę, super kilka groszy w kieszeni......pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emate Zgłoś #20 Napisano 11 Sierpnia 2010 wycinanie kata też narazie sobie daruj jak nie przeszkadza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach