pawelstaszow Zgłoś #41 Napisano 23 Marca 2010 (edytowane) Znalazłem dwie firmy regenerujące wahacze,ta z katowic wygląda dużo lepiej,jest polecana przez HHA oto dane i ceny: Pawel.pdf Edytowane 24 Marca 2010 przez pawelstaszow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziaaiz Zgłoś #42 Napisano 24 Marca 2010 zrobie tak, że banana kupie najtańszego, a swojego lema wyśle do regeneracji. Szkoda że wcześniej nie wiedziałem że to się regeneruje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelstaszow Zgłoś #43 Napisano 24 Marca 2010 Rozmawiałem dzis z z szefami z dwóch firm i mówią ze można do nich podjechac ,oni wymontują po kolej i uszkodzone wahacze mogą regenerować na poczekaniu i wtedy wychodzi który jest do wymiany i biorą twój i go regenerują lub zostawiasz swoje i biezesz od nich,z tym ze wtedy może byc i tak ze oddasz LEMY a otrzymasz coś chińskiego,ale napewno zregenrowane bardzo dobrze jak inne i to nie ma róznicy mówią czy to chińskie czy nie ,bo oni regenrują je po swojemu,swoją metodą i wytrzyma tyle samo. Jeśli bysmy chcieli sprawdzić wahacze które sa zepsute w swoim autku,to sprawdzenie od strony kosztuje 50 zł, bo wypina całą strone i patrzy który ma luzy,bo inaczej tego nie sprawdzą.I jak któryś ma luz to wymieniasz i płacisz za wahacz z wymianą,ceny w pdf.. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziaaiz Zgłoś #44 Napisano 25 Marca 2010 szkoda że mam daleko do nich, ale do tego z pod Krakowa to bym podesłał, bo brat blisko mieszka. Na razie muszę skończyć budowę podnośnika, później będę leciał z tematem wahaczy, do przeglądu mam daleko. Ale już wiem co gdzie i za ile. Wielkie dzieki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
autosan Zgłoś #45 Napisano 27 Maja 2010 nazbierałem kilka sztuk tych zużytych wahaczy, a co gorsza po sobotnim badaniu wyszły 2 nowe do wymiany. czas wysłać pocztą do pana z Katowic zużyte sztuki, to będą na zaś . ps. jakby ktoś z Was znał takich fachmanów również we Wrocławiu, byłbym wdzięczny. pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalek999 Zgłoś #46 Napisano 24 Sierpnia 2010 ostatnio widzialem w NORAUTO promocje na wahacze, 600zł komplet firmy kraft plus ewentualnie 400zl wymiana. Za tysiac zlotych mamy zawias z gwarancja ktora moze egzekwowac bo norauto to nie jest jakis warsztat w stodole, ja bym sie na to skusil ale narazie nie mam problemu z wahaczami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #47 Napisano 24 Sierpnia 2010 ostatnio widzialem w NORAUTO promocje na wahacze, 600zł komplet firmy kraft plus ewentualnie 400zl wymiana. Za tysiac zlotych mamy zawias z gwarancja ktora moze egzekwowac bo norauto to nie jest jakis warsztat w stodole, ja bym sie na to skusil ale narazie nie mam problemu z wahaczami. Podejrzewam że to komplet wahaczy starszego typu (z inną średnica sworznia na dolnym wahaczu). Druga sprawa że części tej firmy nie wrzuciłbym do swojego samochodu, osobiście za podobną cenę wolałbym dobrze zregenerowane wahacze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek_wawa Zgłoś #48 Napisano 21 Stycznia 2011 Właśnie jestem po wymianie wahaczy na regenerowane w firmie Auto Błoński w Zielonce. Wymienili mi wszystkie cztery górne i jedną końcówkę. Kosztowało mnie to z ustawieniem zbieżności 550 zł. Dwóm mechanikom wymiana zajęła 40 minut. Poprzednie tureckie lemfordery kupione komplet za 900 zł wytrzymały 40 000 km i narazie dolne jeszcze zostały, bo są dobre. Także uważam, że i tak niezły wynik. I wreszcie jest cisza w aucie i nic nie stuka. Zobaczymy ile te wytrzymają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lenda91 Zgłoś #49 Napisano 24 Stycznia 2011 naprawdę jest coś takiego ja regeneracja wahaczy ? ciekawe czy u mnie się ktos tym zajmuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czikabonita Zgłoś #50 Napisano 24 Stycznia 2011 Bez urazy ale jak was nie stac na kupno nowych wachaczy nawet Mastersport ( notabene 600 zl komplet wiec tyle co ta regeneracja) to sprzedajcie auto i kupcie jaka felicje czy cos tanszego w obsludze. Wycieraczki tez regenerujecie albo klocki hamulcowe? Ludzie opamietajcie sie,to sa elementy odpowiadajace za bezpieczenstwo,Wasze i innych na drodze ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #51 Napisano 25 Stycznia 2011 Bez urazy ale jak was nie stac na kupno nowych wachaczy nawet Mastersport ( notabene 600 zl komplet wiec tyle co ta regeneracja) to sprzedajcie autoregeneracja może wytrzymać więcej niż te Twoje MS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #52 Napisano 25 Stycznia 2011 Kolego Czikabonita,niejednokrotnie jakość wahaczy,zwłaszcza tych tańszych,pozostawia wiele do życzenia,część z nich ma luzy z założenia.Nie jest sztuką wydać sporo,sztuką jest wydać umiejętnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jump23 Zgłoś #53 Napisano 25 Stycznia 2011 moim zdaniem regeneracja nie ma sensu lepiej wydac troszke wiecej a miec produkt wysokiej klasy i zrobic kilkanascie tys wiecej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #54 Napisano 25 Stycznia 2011 Tak naprawdę jest to zależne od ilości kilometrów pokonywanych średnio w roku oraz chęci zatrzymania samochodu,to oczywiste.Jeśli użytkownik zalicza przebiegi po 15kkm rocznie to regeneracja lub zakup powiedzmy MS nie jest złym rozwiązaniem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czikabonita Zgłoś #55 Napisano 25 Stycznia 2011 klocki hamulcowe tez regenerujesz? narazie na MS zrobilem 40 tys i zero luzu. Przynajmniej wiem,ze mam nowe wahacze.Masz pojecie o spadku wytrzymalosci wahaczy wraz z przebiegiem? I nie chodzi o sworznie tylko o to ze taki wachacz poprostu pęka w polowie. I walisz w kogos z hukiem na srodku drogi. Powodzenia ! Byle z dala odemnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #56 Napisano 25 Stycznia 2011 Po 40kkm już nowych MS nie masz;-)Tylko bez irytacji,przecież również jestem zdania,że o samochód należy dbać.Co do regeneracji niektórych komponentów możemy mieć przecież odmienne zdania,a hamulce to nie jest najlepszy przykład... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scyhe Zgłoś #57 Napisano 19 Maja 2011 15k km temu wymieniałem wahacze z lewej strony były orginały - wymieniłem na lemfordery kupione w sprawdzonym sklepie. (loga VW audi zeszlifowane) jednak w ostatnich dniach coś zaczęło stukać z tej strony. Co ciekawe dzieje się to głównie podczas porannej jazdy do pracy. Gdy auto się rozgrzeje stuki ustają. Głuchy stuk występuje z lewej strony tak jakby od wahaczy, gdy np wcisnę sprzęgło podczas jazdy lub puszcze je spowrotem. Zastanawia mnie czy może to nie są poduszki pod skrzynią lub silnikiem, bo nie za bardzo dociera do mnie, że lemy padły tak szybko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ric88 Zgłoś #58 Napisano 19 Maja 2011 180 zł za tyle kupiłem wahacz, robie rocznie około 10tys km i nawet jak bym miał raz na dwa lata wymienic te wahaczei tak koszt jest niewielki w stosunku do wartosci mojego pasacika!! a nowe to nowe !!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #59 Napisano 19 Maja 2011 Gdy auto się rozgrzeje stuki ustają. wahacze jak stukają to już cały czas, szukaj coś innego, a poduszki to dobry trop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #60 Napisano 19 Maja 2011 (edytowane) Panowie, piszecie o regeneracji, mam taki pomysł bo od dwóch dni czytam i czytam i wyszło mi ze wachacze tojedna wielka loteria MS padaja , lemfordery zresztą też... Nie od dzis wiadomo ze do polski idą czesci zamienne drugiej kategorii a jesli chodzi o zawieszenie to i lemforder moze sobie na to pozwolic bowiem zawsze mozna zwalic winę ich przedwczesnego zuzycia na stan naszych pięknych dróg.... Jako ze i mojego paska naszły stuki po 197 tys km na ori zawieszeniu (jezdzony tylko w tym pieknym kraju.... ) i tu mam pomysł aby zamiast oddawac do regeneracji czy kupowac jakies inne badziewie co padnie po15tys km czyli u mnie po roku czasu, wywalic gumy i wsadzic poliruetanowe odpowiedniki!!!??? Takie tuleje poliuretanowe sa praktycznie niezniszczalne i mozna je wymieniac z jednego wachacza do drugiego.... Co myslicie o takiej operacji? koszt poliuretanow to ok 550-650zł i mamy je praktycznie dozywotnio w aucie. Nawet gdyby kupic nowe MS czy inne za 550 plus drugie tyle za tuleje nadal jestesmy do przodu w stosunku do lemfordera a mamy pewnosc iz po 30-czy 50 tys km "gumy" nam się nie rozlecą. Co myslicie o takiej regeneracji starych wachaczy? Od razu zaznaczam iz mozna to zrobic kiedy sworznie sa w dobrym stanie i nie wykazują oznak zuzycia. Na forum golfa znalazłem taka oto wypowiedz cyt:" Witam! Chciałbym się podzielić moimi doświadczeniami z eksploatacji tulei poliuretanowych(czerwone czyli te bardziej "miękkie")... poliuretany wcisnąłem w maju 2010roku do golfa MK3 (GTI z ABFem), na gwincie KW, dość mocno obniżony, koła 16cali opony bardzo niskie(195/40) od tamtego czasu zrobiłem autem około 50k km, tulejki wciąż są w bardzo dobrym stanie (nie widać i nie czuć śladów jakiegokolwiek zużycia). Różnic w komforcie jazdy nie zaobserwowałem (nie wiem jak by było gdyby założyć poliuretany do auta na seryjnym zawiasie i kołach typu "balony"). Zmiany w prowadzeni dały się zauważyć od razu... i to na duży plus, auto stało sie dużo bardziej "precyzyjne", lepiej się skręca, lepiej gwałtownie przyspiesza i hamuje... Zjawisk z "forumowych opowieści", czyli skrzypienie, pekanie owych tulei podczas srogiej zimy oraz pękania samej budy nie zaobserwowano... Powiem tak: ja gorąco polecam." 50 kkm.... zaczynam sie powaznie zastanawiac nad tymi poliuretanami..... znalazłem takie oto polskie i w atrakcyjnej cenie http://polibusze.istore.pl/pl,product,2386458,audi,a4,a6,vw,passat,b3,b5,b6,skoda,superb,komplet,tulej,wahaczy,przod,tyl.html te wielkie tuleje jak widac są w metalowej tulei czego nie ma w kpl dostepnych z firmy strong flex http://allegro.pl/audi-a4-a8-passat-b5-wahacz-wachacze-poliuretan-i1613697593.html Edytowane 19 Maja 2011 przez KrisT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach