mielke Zgłoś #61 Napisano 19 Maja 2011 http://allegro.pl/audi-a4-a8-passat-b5-wahacz-wachacze-poliuretan-i1613697593.html dorzucisz 100 i znajdziesz zestaw febi ale jak kto lubi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomyart Zgłoś #62 Napisano 19 Maja 2011 Wszystko fajnie tylko pewnie na tych poliuretanach twardo w uj będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melo Zgłoś #63 Napisano 19 Maja 2011 Gdy auto się rozgrzeje stuki ustają. Głuchy stuk występuje z lewej strony tak jakby od wahaczy, gdy np wcisnę sprzęgło podczas jazdy lub puszcze je spowrotem. Zastanawia mnie czy może to nie są poduszki pod skrzynią lub silnikiem, bo nie za bardzo dociera do mnie, że lemy padły tak szybko witam, ja bym sprawdził na Twoim miejscu amortyzatory, niedawno miałem podobny numer w VW Transporterze T4 - najpierw lekkie pukania a w zawieszeniu zadnego luzu nie było czuć. Po jakimś czasie tak zaczęło napi****ć że szok. okazało się że to właśnie amortyzator choć "uginał" się normalnie i nie bujało samochodem. pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #64 Napisano 19 Maja 2011 Nie powinno byc w uj twardo w koncu mam standart zawieszenie, napewno precyzja prowadzenia sie poprawi no i sama "sztywnosc" zawiechy. Jutro jade na trzepaki sprawdzic stan sworzni jesli będą ok to na 80% zdecyduje się na regeneracje, tylko nie wiem ktore ewentualnie wybrac power flexy czy polibusze? kpl. róznią się tuleją tylnego dolnego wahacza, polskie są razem z metalowa tuleją co wydaje mi sie plusem, natomiast power fleksy są składane z dwoch i robione na stożek a to wg mnie minus. bo wahacz jest stosunkowo waski i bedzie wywierac wiekszy nacisk na tuleje.... niestety u mnie gumy sa juz za miekkie jadąc w zakręcie i trafiajac na nierównosc przód ma tendencje do "uskoku" a nawet szarpnięcia kierownicą.... dobra bede pierwszy ktory przetestuje poliuretany w pasku....zdam fotorelacje. jesli ktos ma jakies doswiadczenia z poliuretanami niech sie podzieli info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady375 Zgłoś #65 Napisano 19 Maja 2011 czekamy na twoje spostrzeżenia co do poliuretanów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #66 Napisano 20 Maja 2011 Montowałem poliuretany do Octavi. Jeździ nią mój syn, jest bardzo zadowolony.Ale tam jestzupełnie inna budowa zawieszenia. Trójkątny wahacz do którego wciskasz tuleje i przegub przykręcany do wahacza. Co do paska, to problem w tym, że u nas głównie idą przeguby a nie tuleje. Można więc wydać 600 zł na tuleja i za chwilę regenerować końcówki wahaczy. A razem to już nie wyjdzie tak tanio. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #67 Napisano 20 Maja 2011 Panowie, ale czy taki poliuretan wogóle się nadaje do zawieszenia wielowahaczowego? Przecież wachacze w pasku pracują nie tylko wokół osi tulei, ale podczas kręcenia zwrotnicą również wiginają się na boki i po to są tuleje elastyczne. Z tyłu to bym się jeszcze zgodził, ale z przodu tego jakoś nie widzę. Co innego samochody ze zwykłym wahaczem trójkątnym, który pracuje tylko góra-dół. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #68 Napisano 20 Maja 2011 Panowie, ale czy taki poliuretan wogóle się nadaje do zawieszenia wielowahaczowego? Przecież wachacze w pasku pracują nie tylko wokół osi tulei, ale podczas kręcenia zwrotnicą również wiginają się na boki i po to są tuleje elastyczne. Z tyłu to bym się jeszcze zgodził, ale z przodu tego jakoś nie widzę. Co innego samochody ze zwykłym wahaczem trójkątnym, który pracuje tylko góra-dół. Pozdrawiam taki wahacz też jest na tulejach i tez pracuje tak jak wielowahaczowe zawieszenie tylko tego tak nie widać jak na zawiasie pasków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #69 Napisano 20 Maja 2011 taki wahacz też jest na tulejach i tez pracuje tak jak wielowahaczowe zawieszenie tylko tego tak nie widać jak na zawiasie pasków A czy ja gdzieś napisałem że nie jest na tulejach, poprostu ma zupełnie inną charakterystyke pracy - przy mocowaniu w dwóch punktach do podwozia i innym rozwiązaniu konstrukcyjnym zwrotnicy napewno nie ma takich odchyłek na boki jak wahacz w pasku, który "układa się" względem zwrotnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #70 Napisano 20 Maja 2011 A czy ja gdzieś napisałem że nie jest na tulejach, poprostu ma zupełnie inną charakterystyke pracy - przy mocowaniu w dwóch punktach do podwozia i innym rozwiązaniu konstrukcyjnym zwrotnicy napewno nie ma takich odchyłek na boki jak wahacz w pasku, który "układa się" względem zwrotnicy. chodziło mi o to że te wahacze pracują podobnie ale na wielowahaczowym wyraźniej to widać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #71 Napisano 20 Maja 2011 No i panowie nici z poliuretanów, padły u mnie dwa górne lewe wahacze na sworzniach.... reszta wahaczy i tulei po 197kkm jest w dobrym stanie zero luzów.... niestety koszt lemfordera to ok 125 zł sztuka... :dupablada a badziewia za 37zł (takie kupuje masa ludzi na allegro) wsadzac nie bedę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekjaw Zgłoś #72 Napisano 3 Czerwca 2011 Witam właśnie dzwoniłem do serwisu w Katowicach: sprawdzanie luzów 80 zł obie strony - na wykręconych wahaczach wymiana wahacza - w moim przypadku banan prawdopodobnie 60 zł + cena regeneracji 100 zł. Na każdą robotę trzeba się umówić Pracują pn-pt 8-16 pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChinczykZ Zgłoś #73 Napisano 5 Grudnia 2014 Odgrzeje kotleta... czytając ten wątek zdałem sobie sprawę, że półtora roku jeżdzę na wachaczach regeneroowanych i odpukac ale wszystko jest ok, brak luzów. Firma, która regenerowała mi je mieści się pod Poznaniem, więc jak ktoś jest z okolicy i potrzebuje polecenia to z miłą chęcią się podziele. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kapsun Zgłoś #74 Napisano 5 Grudnia 2014 Ze skorzewa pewno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredbest Zgłoś #75 Napisano 5 Grudnia 2014 w regum w skorzewie komplet ok 560zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szalik Zgłoś #76 Napisano 15 Kwietnia 2015 czytam i czytam i juz sam nie wiem czy regenerowac czy kupic nowe a moze pojechac na szrot do hamburga i wykrecic z jakiegos auta, mam juz tak rozwalone sworznie ze kołem prawym mozna ruszac, ja czytałem wytrzymuja 40-60tys to u mnie 2 lata wiec co 2 lata nowe zawieszenie? to zdecydowanie za krótko a chciałbym troche nim pojezdzic jeszcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #77 Napisano 15 Kwietnia 2015 (edytowane) ja czytałem wytrzymuja 40-60tys to u mnie 2 lata wiec co 2 lata nowe zawieszenie? kolego wymiana przedniego zawieszenia to jedno popołudnie i to robione bez kanału, koszt ok 500zł za Master Sport więc też nie ma tragedii. ja mam 180 tys km i całe zawieszenie oryginalne, ostatnio wymieniałem tylne amory, bo jeden się wylał, a tak wszystko jeszcze fabryczne i tego co ostatnio patrzyłem to łączniki drążka stabilizatora już chyba zaczynają wymagać wymiany, ale jeszcze bez żadnych stuków w Polsce zrobione 30 tys. u Niemca 150 tys. w Poprzednim Passacie B5 1.8T z 1997r. przednie zawieszenie wymieniałem przy 280 tys. z czego jakieś 250 tys było w Szwajcarii a 30 tys w Polsce. Edytowane 15 Kwietnia 2015 przez michal1981g Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szalik Zgłoś #78 Napisano 16 Kwietnia 2015 Dobrze mówisz z tym zawieszeniem kupie jakieś tańsze i tez trochę polatam tutaj takich dziur nie ma jak w polsce jak sobie przypomne to chyba test dla zawieszenia a nie normalna jazda. Mi tez znajomy master sport zawieszenie polecał za 2 miesiace jeste w polsce to zamówię i zmienię sam a jeszcze jedno pytanie czy posmarowanie gumowych elementów w zawieszeniu nowych przed montażem zabezpieczy je przed parcieniem i pekaniem czy nie zawracac sobie głowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #79 Napisano 16 Kwietnia 2015 czy posmarowanie gumowych elementów w zawieszeniu nowych przed montażem zabezpieczy je przed parcieniem i pekaniem czy nie zawracac sobie głowy nie zawracaj sobie głowy, pamietaj tylko jak będziesz wymieniał żeby wszystko skręcać na opuszczonym aucie, wymieniasz na podniesionym, ale dokręcasz śruby jak stoi na kołach bo inaczej gumy się "poskręcają" i szybko je szlag trafi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach