michcio1985 Zgłoś #121 Napisano 3 Grudnia 2014 wczoraj na szybkiego zmierzyłem ciśnienie paliwa na wężyku powrotnym do filtra,wskazówka skakała tak że aż sie rozmywała w oczach ale środek mniej więcej był powyżej 5bar na wolnych i powyżej 7 na wysokich obrotach. dziś postaram sie zmierzyć tam gdzie kolega napisał,czyli w miejscu imbusa. mocy RACZEJ nie brakuje,choć mam wrażenie że jadąc ze stałą prędkością (5 lub 6bieg) gdy dodam gazu to czuć że samochód ma wielką ochote na przyśpieszenie ale po dwóch sekundach ten efekt mija,przyśpiesza wystarczająco dobrze ale tak jak bym mu delikatnie ręczny zaciągnął. może to efekt niewystarczającego ciśnienia paliwa? sam juz nie wiem,nie chciałbym na darmo zmieniać pompki. choć jest to ten felerny oryginał to jednak 15 lat wytrzymał. hamulce mam ok,podciśnienie mierzone na wężyku przy akumulatorze ciśnienia mam 780mBar. dodam że króciec luźny ide zmierzyć tam gdzie trzeba i dam znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michcio1985 Zgłoś #122 Napisano 8 Grudnia 2014 zamówiłem pompe, jak wstawie to napisze czy sie poprawiło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARECKI 85 Zgłoś #123 Napisano 8 Grudnia 2014 Kurde i każdy widze ma podobny problem, Panowie ja wymieniłem mase gratów. Auto trafiło do warsztatu na kompa, i zero błędów, dawki dobre, wymieniony olej i filtr, termostat, zawór zwrotny paliwa oraz filtr, świece żarowe nowe. Zalany Verwą i dalej problemy z odpalaniem. Pompki w baku nie mam - nie bylo jej montowanej w tym roczniku choć instalacja jest. Auto pięknie palilo i nagle bach. Zauważyłem wyciek z tyłu - od ściany grodziowej. mi się zdaje ze to z pompy vacum, mechanik jednak powiedział że ta pompa jest OK. Co mam konkretnie sprawdzić, gdzie się wpiąć żeby sprawdzić cisnienie ? Ale tewż czy jak wsadze np pompke paliwa w bak to cvzy to coś pomoże. ? Mam już trochę dość.... ludzie mówią że to sprawa uszczeniania pompek..... Auto jak krece rano to kopci na czarno.... i ma sie takie wrazenie ze paliwo nie dochodzi.... po czym odpala. Nie ma znaczenia czy stoi pod kątem czy prosto. Co mam sprawdzać ? bo mechanik powiedział "auto w idealnym stanie, nie wie co to moze byc". Po uruchomieniu auto pracuje równiutko i nie ma z nim problemów. Troche hamulce jakby przerywają jak sie hamuje ale... to chyba klocki, choć myslałem ze to ma powiązanie w Vacum... Ale kopa ma i nie ma problemów Doradzcie coś.... Z góry dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #124 Napisano 10 Grudnia 2014 Zauważyłem wyciek z tyłu - od ściany grodziowej. mi się zdaje ze to z pompy vacum, mechanik jednak powiedział że ta pompa jest OK. Jeżeli zauważyłeś wyciek ropy to musisz 2 rzeczy zmienić, 1- mechanika 2-pompe vacum i problemy powinny ustać, jak paliwo się cofa to co poradzisz. Zobaczyć to możesz wymieniając węże na przeźroczyste na parę dni do pooranego odpalania. jedna osoba patrzy czy idą pęcherzyki powietrza druga pali. Przewody średnica 5 jak się dobrze pamiętam, ok. 1zł metr + opaski zaciskowe. Wymień na odcinku filtr paliwa vacum i obserwuj czy paliwo się cofa. Najtańsza opcja samemu do zrobienia . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michcio1985 Zgłoś #125 Napisano 10 Grudnia 2014 witam ponownie, tym razem po wymianie pompy tandemowej, zmiana "felernego" Luc'a na Boscha z literką M na końcu. wrażenia na razie żadne,bo robiłem to przed chwilą. rano będzie widać. kilka dni temu skorygowałem synchro wałka skakało -1.7do -2.2,teraz jest idealne zero i jakby lekko sie poprawiło choć mrozy słabe to nie ma miary;) tak jak koledzy tu opisują silnik wydaje się być w dobrej kondycji,wiosną była robiona uszczelka pod głowicą i wszystkie niezbędne czynności bez oszczędzania wykonane,także stawiam że uszczelki pompek są ok. jeśli to nie pomoże to sprawdze ciśnienie sprężania pozatym AJMy słyną z tego że trzeba im wgrywać od nowa wsad ECU,jest to rozwiązanie problemu dłuższego odpalania na rozgrzanym silniku. a może też i na zimnym szwankuje komputer? taki mały OT kiedyś na forum audi a4 często pisali chłopaki że wymiana włącznika świateł rozwiązywała problem odpalania furaków.....może ktoś podejmie ten trop tutaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #126 Napisano 10 Grudnia 2014 Cytat Zamieszczone przez MARECKI 85 Zobacz postaZauważyłem wyciek z tyłu - od ściany grodziowej. mi się zdaje ze to z pompy vacum, mechanik jednak powiedział że ta pompa jest OK. ...jak w drugim temacie...czemu piszesz w kilku tematach? w jednym wystarczy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michcio1985 Zgłoś #127 Napisano 11 Grudnia 2014 niestety u mnie wymiana pompy nie przyniosła dosłownie żadnej poprawy, musze szukać dalej......... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz.d3 Zgłoś #128 Napisano 11 Grudnia 2014 Witam niestety ja tez mam problem z odpalaniem autka po nocnym postoju i mam takie pytanie. Jakie powinno być ciśnienie paliwa na listwie zasilającej wtryski, po zgaszeniu auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARECKI 85 Zgłoś #129 Napisano 11 Grudnia 2014 sorki za xero w kilku tematach ale nikt nic nie pisał i sie już troche wkur...em bo nie wiem naprawde co jest grane.... No tyle rzeczy zrobione, tyle ogarnięte, a teraz nagle zaczął palić od 1 strzała, jak ideał, pewnie za 2 dni znowu zacznie miec kłopoty... kurde wkurzające no, teraz nawet jak wlączam kierunki to mi wycieraczka tylka chodzi haha no ciągle coś.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #130 Napisano 12 Grudnia 2014 kiedyś na forum audi a4 często pisali chłopaki że wymiana włącznika świateł rozwiązywała problem odpalania furaków.....może ktoś podejmie ten trop tutaj A co ma włacznik świateł wspólnego z odpalaniem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz.d3 Zgłoś #131 Napisano 13 Grudnia 2014 Wydaje mi się ze pompa powinna trzymać ciśnienie na listwie . Bo gdy go niema to pompa musi dopiero napompować jakieś dwa trzy obroty i wtedy odpala. Dobrze myślę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michcio1985 Zgłoś #132 Napisano 14 Grudnia 2014 (edytowane) żeby chodziło o dwa lub trzy obroty to problem by nie istniał, u mnie pewnie ze 20 obrotów robi zanim załapie. dziś z rana(w nocy było -4) odłączyłem wtyczke od czujnika temperatury..i co.......zapalił od strzała. sprawdzenie na Vagu pokazuje że teoretycznie czujnik powinien być sprawny. spróbuje za kilka godzin zrobić to samo. jeżeli przyniesie efekt to zmienie czujnik. apropo pompy,zmiana niby nie pomogła na odpalanie ale autko jakby lepiej i stabilniej oddaje moc w pełnym zakresie obrotów. nie jest to duża różnica ale przezemnie odczuwalna. a jak się wqrwie to grzanie świec zrobie na krótko;) - - - - - aktualizacja - - - - - A co ma włacznik świateł wspólnego z odpalaniem ? widać coś miał bo na włączonych światłach odpalało auto lepiej i nie był to odosobniony przypadek. pozatym przy elektronice wszystko jest możliwe:hunter Edytowane 14 Grudnia 2014 przez michcio1985 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michcio1985 Zgłoś #133 Napisano 14 Grudnia 2014 no i chyba trafiłem.................. podłączyłem vaga, patrze na temperatury no wszystko się zgadza z sobą. ale na G2 temperatura co jakiś czas przeskoczy z 2 na 4st. na G62 pokazuje 2.7st. i nie skacze. myśle ok, tak ma być. ale po przekręceniu stacyjki nie grzeje świec. odpiąłem wtyczke od czujnika,świece grzeje. teraz najciekawsze z odpiętą wtyczką Vag nadal pokazuje na G62 2.7st. na g2 0st. odpalam silnik........i co? temperatura delikatnie rośnie do góry, jak kończyłem miałem już niby temperature płynu 14st. byłaby bajka gdyby nie to że czujnik odpięty........co Wy na to? jak to interpretować?dlaczego temperatura rośnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #134 Napisano 14 Grudnia 2014 Może to z innego czujnika pokazuje;P Czujniki są chyba dwa, jeden z tyłu głowicy pod pompą vacum a drugi jak zauważyłem na dole przy wlocię do chodnicy... a który to który? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz.d3 Zgłoś #135 Napisano 14 Grudnia 2014 Gdy brak sygnału czujnika G62, sterownik korzysta z sygnału czujnika temperatury G81 jako wartości zastępczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARECKI 85 Zgłoś #136 Napisano 15 Grudnia 2014 u mnie zawór EGR wyszedł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz.d3 Zgłoś #137 Napisano 15 Grudnia 2014 To przez zawór EGR ci nie palił . To co się mu stało, nie otwierał się czy co. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #138 Napisano 15 Grudnia 2014 To przez zawór EGR ci nie palił .To co się mu stało, nie otwierał się czy co. No właśnie dziwne,chyba że klapa gasząca się urwała i przymykała;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARECKI 85 Zgłoś #139 Napisano 16 Grudnia 2014 EGR wyczyszczone - fakt autem troszkę lepiej się jedzie, nie szarpie jak wczesniej ale.... problem odpalania nadal aktualny. Dziś rano odpalił bez żadnego problemu, potem postał kilka godzin i - odpalił znowu. po 30 minutach stania - nie mogę uruchomić silnika. Kręcilem z 3 razy i odpalił ale jakoś kulawo. Nie mam już pomysłów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #140 Napisano 16 Grudnia 2014 A że zapytam połączenia elektryczne sprawdzone? np kostka na wejściu do głowicy zasilająca pompowtryski albo na samych pompkach konektorki. Dobrze by było jakieś logi zrobić przy takim rozruchu jak nie chce złapać. - - - - - aktualizacja - - - - - A może zajrzyj do sterownika silnika czy np sucho ma...? - - - - - aktualizacja - - - - - Auto pięknie palilo i nagle bach. Zauważyłem wyciek z tyłu - od ściany grodziowej. mi się zdaje ze to z pompy vacum, mechanik jednak powiedział że ta pompa jest OK. A może właśnie to pompa vacum miesza tu coś Podaj nr Twojej pompy... Ona odpowiada i za paliwo i za podciśnienie do serwa. Moja ciekła też tam od strony grodziowej że nawet na przeglądzie zwrócili mi na to uwagę,co prawda nie miałem problemów innych jak wycieki ale też to nie znaczy że u Ciebie nie może być inaczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach