Danek75 Zgłoś #401 Napisano 6 Listopada 2009 fredi1, nie wiesz tą tube bagnetu to tylko z ASO dostane? Tą nakładkę plastikową? W każdym motoryzacyjnym. Cena 3-5 zeta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nex Zgłoś #402 Napisano 6 Listopada 2009 Prowadnica miarki oleju, nr katalogowy mam, jutro zamówie w ASO bo koszt pare zł. Może maja na stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nex Zgłoś #403 Napisano 7 Listopada 2009 Wymieniłem termostat na WAHLERA, był ori, teraz trzyma 90 stopni nonstop i spalanie spadło . Koszt termostatu 40zł + 1.5 Litra FEBI G12+1litr destylowanej wody. W sumie cała operacja 72zł. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johnny147 Zgłoś #404 Napisano 7 Listopada 2009 jutro zamówie w ASO bo koszt pare zł. ja płaciłem w Auto - Viva 15 zetów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nex Zgłoś #405 Napisano 7 Listopada 2009 Cytat:Napisał nex jutro zamówie w ASO bo koszt pare zł. ja płaciłem w Auto - Viva 15 zetów w ASO dałem 19zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #406 Napisano 7 Listopada 2009 w ASO dałem 19zł A w zwykłym sklepie zapłacisz 5 zeta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nex Zgłoś #407 Napisano 7 Listopada 2009 Cytat:Napisał nex w ASO dałem 19zł A w zwykłym sklepie zapłacisz 5 zeta. Przecież kazde auto ma inną miarke i wątpie żeby w motoryzacyjnym to mieli, poza tym to nie pieniądze, a jest ori Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #408 Napisano 7 Listopada 2009 Rozmawiamy chyba o B5-tce, tak? No to kupowałem ostatnio taki plastik w zwykłym sklepie i też jest dobry. Nie będę za kawałek plastiku płacił 20 zeta w ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #409 Napisano 7 Listopada 2009 a ja obciolem ta rurke na samym dole i zlaczylem gumowym wezem i mam spokoj wygina sie na wszystkie strony sory za off topa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #410 Napisano 7 Listopada 2009 przypominam że jest to temat : Temperatura silnika odnośnie prowadnicy miarki jest temat na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nex Zgłoś #411 Napisano 8 Listopada 2009 jeszcze pytanko, w piątek o 23 wymieniłem termostat i zalałem płynem po czym zostawiłem korek otwarty żeby się odpowietrzył, rano dolałem ile brakło żeby było między minimum a maximum. Zrobiłem 100km, wróciłem, sprawdziłem stan i było z pół cm w wbiorniczku mniej, więc dolałem. Auto stało 30 godzin i dziś rano patrze i brakuje z 3mm płynu. Czy to normalne że w tym czasie się jeszcze uzupełnia po wymianie, czy mam nieszczelność po wymianie w miejscu termostatu, bądź w miejscu spuszczania płynu na dole chłodnicy w zaworze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #412 Napisano 8 Listopada 2009 wydaje mi sie ze cieply plyn sie rozszeza i dlatego sa roznice chyba ze sprawdzales na zimnym w obydwu przypadkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #413 Napisano 8 Listopada 2009 Dodam tylko, że dzisiaj traca Lubliniec - Katowice po części drogą S1 (o ile dobrze pamiętam oznaczenie). Było tego około 70km, na miejscu ciśnienie w układzie duże, dolny wąż zimny, górny ciepły. Myślałem, że na takim odcinku jakoś inaczej to zadziała, ale bez zmian. Temp 90*C i reszta jak opisałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niuteq Zgłoś #414 Napisano 8 Listopada 2009 kurcze po tych wszystkich postach to ja juz nie wiem co jest u mnie - temperatura na blacie 90*C - temperatura na Vagu nieco powyżej 80*C - na VAG-u blad czujnika G2 wskazukwa nigdy nie spadal zawsze po uzyskaniu 90 stopni stala w jednym miejscu obojetnie czy stoje w korku czy jade szybko wiec do roboty w pierwszej kolejności wymieniłem czujnik G2, no i znow na blacie 90*C i ani drgnie, a na Vagu znow niecale 80 stopni czyli co termostat?? jesli tak to czemu wskazówka nie spada w czasie jazdy przy okazji może ktoś podrzucić jaki model termostatu do mojego silnika?? stawiam na firme WAHLER Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nex Zgłoś #415 Napisano 8 Listopada 2009 termostat do wymiany. Ja kupiłem wahlera w motoryzacyjnym za 40zł. Co made in germany to nie made in china Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek8 Zgłoś #416 Napisano 8 Listopada 2009 panowie a ja mam troszkę inne pytanie jak szybko grzeją wam się wasze paski bo mój po przejechaniu ok 3-4 km ma 90st. ale przy takiej temp jak za oknem i niższej latem szybko się grzeje ale jka zima to mam wrażenie że za długo się czai zamim załapie 90st Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nex Zgłoś #417 Napisano 8 Listopada 2009 moj pasek po wymianie termostatu od odpalenia po przejechaniu około 8-10km ma 90 stopni i to standard przy temperaturach 4 stopnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #418 Napisano 9 Listopada 2009 panowie a ja mam troszkę inne pytanie jak szybko grzeją wam się wasze paski jak byś zadał sobie trochę trudu i poczytaj np posty 366,367,368, a na pewno w tym temacie jest ich więcej sam byś wywnioskował czy masz dobry czas nagrzania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KAWA Zgłoś #419 Napisano 9 Listopada 2009 witam ja mam pytanie co do temperatury czy ktoś sprawdzał rano przed odpaleniem auta ile pokazuje czujnik G2 bo u mnie pokazuje od razu 30 stopni czy to normalne potem jak odpalę auto to czujnik działa bez zarzutu ma taki sam odczyt jak na G62 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziaaiz Zgłoś #420 Napisano 9 Listopada 2009 Mam pytanie odnośnie temperatury silnika i jednocześnie spalania w TDi. Póki temperatura była na 90, to spalanie przy niezbyt ciężkiej nodze 4,5ltr. Teraz padł termostat i temperatura jest ciągle na pierwszej cienkiej. Przy na prawde ekonomicznej jeździe opalił 5,5ltr. Jedynie raz temperatura skoczyła na 90. Zajęło to około minuty a później w 20 sekund spadła na pierwszą kreske. Myślę, że to wina termostatu. Czy można połączyć te wysokie spalanie z mocno zaniżoną temperaturą silnika? Troche inny temat: nie działa kontrolka rezerwy paliwa. Spaliłem tyle, że sie strzała nie podnosiła a kontrolki nie ma. Jak to wogóle jest zbydowane, gdzie szukać rozwiązania problemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach