Skocz do zawartości
Gość sabo_75

Temperatura silnika

Rekomendowane odpowiedzi

fredi1, nie wiesz tą tube bagnetu to tylko z ASO dostane?

Tą nakładkę plastikową? W każdym motoryzacyjnym. Cena 3-5 zeta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prowadnica miarki oleju, nr katalogowy mam, jutro zamówie w ASO bo koszt pare zł. Może maja na stanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem termostat na WAHLERA, był ori, teraz trzyma 90 stopni nonstop i spalanie spadło :). Koszt termostatu 40zł + 1.5 Litra FEBI G12+1litr destylowanej wody. W sumie cała operacja 72zł. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jutro zamówie w ASO bo koszt pare zł.

ja płaciłem w Auto - Viva 15 zetów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:

Napisał nex

jutro zamówie w ASO bo koszt pare zł.

 

ja płaciłem w Auto - Viva 15 zetów

 

w ASO dałem 19zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w ASO dałem 19zł

A w zwykłym sklepie zapłacisz 5 zeta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:

Napisał nex

w ASO dałem 19zł

 

A w zwykłym sklepie zapłacisz 5 zeta.

 

Przecież kazde auto ma inną miarke i wątpie żeby w motoryzacyjnym to mieli, poza tym to nie pieniądze, a jest ori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiamy chyba o B5-tce, tak? No to kupowałem ostatnio taki plastik w zwykłym sklepie i też jest dobry. Nie będę za kawałek plastiku płacił 20 zeta w ASO :kwasny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja obciolem ta rurke na samym dole i zlaczylem gumowym wezem i mam spokoj wygina sie na wszystkie strony sory za off topa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przypominam że jest to temat : Temperatura silnika

odnośnie prowadnicy miarki jest temat na forum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze pytanko, w piątek o 23 wymieniłem termostat i zalałem płynem po czym zostawiłem korek otwarty żeby się odpowietrzył, rano dolałem ile brakło żeby było między minimum a maximum. Zrobiłem 100km, wróciłem, sprawdziłem stan i było z pół cm w wbiorniczku mniej, więc dolałem. Auto stało 30 godzin i dziś rano patrze i brakuje z 3mm płynu. Czy to normalne że w tym czasie się jeszcze uzupełnia po wymianie, czy mam nieszczelność po wymianie w miejscu termostatu, bądź w miejscu spuszczania płynu na dole chłodnicy w zaworze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie ze cieply plyn sie rozszeza i dlatego sa roznice chyba ze sprawdzales na zimnym w obydwu przypadkach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam tylko, że dzisiaj traca Lubliniec - Katowice po części drogą S1 (o ile dobrze pamiętam oznaczenie). Było tego około 70km, na miejscu ciśnienie w układzie duże, dolny wąż zimny, górny ciepły. Myślałem, że na takim odcinku jakoś inaczej to zadziała, ale bez zmian. Temp 90*C i reszta jak opisałem :confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurcze po tych wszystkich postach to ja juz nie wiem co jest u mnie

- temperatura na blacie 90*C

- temperatura na Vagu nieco powyżej 80*C

- na VAG-u blad czujnika G2

wskazukwa nigdy nie spadal zawsze po uzyskaniu 90 stopni stala w jednym miejscu obojetnie czy stoje w korku czy jade szybko

wiec do roboty w pierwszej kolejności wymieniłem czujnik G2, no i znow na blacie 90*C i ani drgnie, a na Vagu znow niecale 80 stopni

czyli co termostat??

jesli tak to czemu wskazówka nie spada w czasie jazdy

przy okazji może ktoś podrzucić jaki model termostatu do mojego silnika??

stawiam na firme WAHLER

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

termostat do wymiany. Ja kupiłem wahlera w motoryzacyjnym za 40zł. Co made in germany to nie made in china

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie a ja mam troszkę inne pytanie jak szybko grzeją wam się wasze paski bo mój po przejechaniu ok 3-4 km ma 90st. ale przy takiej temp jak za oknem i niższej latem szybko się grzeje ale jka zima to mam wrażenie że za długo się czai zamim załapie 90st

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moj pasek po wymianie termostatu od odpalenia po przejechaniu około 8-10km ma 90 stopni i to standard przy temperaturach 4 stopnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowie a ja mam troszkę inne pytanie jak szybko grzeją wam się wasze paski

jak byś zadał sobie trochę trudu i poczytaj np posty 366,367,368, a na pewno w tym temacie jest ich więcej sam byś wywnioskował czy masz dobry czas nagrzania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ja mam pytanie co do temperatury czy ktoś sprawdzał rano przed odpaleniem auta ile pokazuje czujnik G2 bo u mnie pokazuje od razu 30 stopni czy to normalne potem jak odpalę auto to czujnik działa bez zarzutu ma taki sam odczyt jak na G62

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie temperatury silnika i jednocześnie spalania w TDi. Póki temperatura była na 90, to spalanie przy niezbyt ciężkiej nodze 4,5ltr. Teraz padł termostat i temperatura jest ciągle na pierwszej cienkiej. Przy na prawde ekonomicznej jeździe opalił 5,5ltr. Jedynie raz temperatura skoczyła na 90. Zajęło to około minuty a później w 20 sekund spadła na pierwszą kreske. Myślę, że to wina termostatu. Czy można połączyć te wysokie spalanie z mocno zaniżoną temperaturą silnika?

 

Troche inny temat: nie działa kontrolka rezerwy paliwa. Spaliłem tyle, że sie strzała nie podnosiła a kontrolki nie ma. Jak to wogóle jest zbydowane, gdzie szukać rozwiązania problemu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności