Skocz do zawartości
Gość sabo_75

Temperatura silnika

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zrobilem ten test pokazal mi sie 444 02 ale po przycisnieciu guzika temperatura + nie ma zadnej reakcji chodzi o przycisk ten ktory jest od ogrzewania na czerwono tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No a co chciałeś przwijać? Przecież ci pokazało, że błędów brak :D Chyba temat niedokładnie czytałeś :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolega wczesniej pisal inaczej dlatego pytam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciesz się zero błędów.

 

Znane nam kody błędów:

000 Koniec listy błędów

306 czujnik temperatury w zderzaku

444 żadnych błędów w pamięci

511 czujnik temperatury w obszarze nóg

Edytowane przez M1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jakiś bład wyskoczy to wtedy tak - przewijasz tym przyciskiem. Ale jak ci wyświetli 444 02 to nie błędów w klimie i nic nie przewiniesz :D

A 000 pojawi ci się wtedy, gdy są jakieś błędy i je przewijasz - COMPRENDE?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolega wczesniej pisal inaczej dlatego pytam

 

Napisałem Ci "może klapy Ci nie chodzą " a jednak chodzą u mnie jest błąd 4F7 i jakoś szczególnie tym się nie przejmuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cisz się zero błędów.

 

Znane nam kody błędów:

000 Koniec listy błędów

306 czujnik temperatury w zderzaku

444 żadnych błędów w pamięci

511 czujnik temperatury w obszarze nóg

Mało coś tych błędów znasz :D

 

000 Koniec listy błędów

444 żadnych błędów w pamięci

306 czujnik temperatury w zderzaku

313 czujnik temperatury otoczenia

321 Czujnik temp.w tablicy instrumentów

413 Silnik nastawnika klapy spiętrzającej

323 Czujnik temp.w tablicy instrumentów z dmuchawą

231 Czujnik temp.płynu chłodzącego (od krućca z głowicy)

322 Włącznik ciśnieniowy klimatyzacji

511 czujnik temperatury w obszarze nóg

4FA siłownik klapy obiegu wewnętrznego (V71)

4F9 zużyte szczotki wentylatora dmuchawy

4F8 błąd siłownika klapy centralnej

4F7 siłownik klapy klapy temperatury – V68

4b6 Stały sygnał postoju wysyłany z urządzenia specjalnego ABS do Climatronic

214 Moduł kontroli transmisji – napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie (lub przekaźnik J317 w TDI) lub: Napięcie zasilania – za małe (B+) (Wyładowany lub stary akumulator)

21A Napięcie referencyjne

25b siłownik klapy V85 w przestrzeni na nogi lub odmrażania

30b – brak połączenia z czujnikiem temp. zewnętrznej G17

 

To i tak nie wszystkie, ale te częściej występujące :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki za kody a jezeli wymienilem termostat i nie mam ogrzewania a temp. utrzymuje sie na 90 stopni co moze byc przyczna ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ok dzieki za kody a jezeli wymienilem termostat i nie mam ogrzewania a temp. utrzymuje sie na 90 stopni co moze byc przyczna ?

To musisz kolego się pare stron cofnać i poczytać :D Nie będziemy przeciez tego samego co chwilę pisać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za info poczytam wydaje mi sie ze uklad zapowietrzony a nie ma chyba jak go odpowietrzyc jesli ktos juz odpowietrzal prosze o info i z gory dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkręć korek zbiornika wyrównawczego i odpal samochód, niech tak sobie parenaście minut pochodzi. Możesz też węże trochę pościskać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I również było tu opisywane, jeden z węży wchodzących do nagrzewnicy ma dziurkę. Jak go zsuniesz trochę z rurki wchodącej do nagrzewnicy to przez otworek w wężu możesz odpowietrzać. Mowa o wężach na podszybiu. Jednak moim zdaniem jeśli wszystko sprawne to nie powinno być takiej potrzeby. Jak będziesz się tym bawił to jeśli masz dostęp do węża z wodą z kranu to warto by przepłukac nagrzewnice i zobaczyć czy drożna wogóle jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie na wolnych na zegarku pokazuje równe 90 jutro sprawdzę co pokazuje klimatronik po paru minutach postoju na wolnych obrotach.

 

 

Panowie sprawdzałem i po 10 min postoju na wolnych obrotach klimatronik pokazuje 90* tak jak na zegarku(termostat wymieniony 2 tyg.temu)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty masz benzyne. Benzyna wydziela znacznie więcej ciepła więc utrzymanie 90 na wolnych przy niskich obrotach jest łatwiejsze aniżeli w ropniaku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem termostat i temperatura na desce dalej nie może dojść do pionu,dochodzi do 85 stopni i nie pójdzie wyżej,jak by był czujnik uwalony to by błęda wyżucał?poprawcie mnie jak sie myle,poza tym na vagu wartości są zbliżone engine 007 poz.4(87,3)instruments 003 poz.1(86)stopni troche mało ale temperatura nie odbiega od siebie.Co może być przyczyną?

 

---------- Post added at 21:26 ---------- Previous post was at 20:34 ----------

 

A wie ktoś może gdzie jest ten czujnik g62 w ASZ-cie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam ten sam problem

termos w 100% sprawny (zarówno nowy jak i stary sie okazało)

temperatura max 85 stopni na blacie, na vagu 82-84

i teraz zagadka - wąż od termostatu jest cały czas zimny! chłodnica zimna!

czyli cały czas na "małym" obiegu a silnik i tak nie chce sie zagrzać do 90 stopni

nie pomaga nawet przeciąganie na trasie lub próba zagrzania na postoju

brak mi juz sił do tego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego Remont, a próbowałeś na postoju przytrzymać go z 10-20min na obrotach ok 2000? U mnie jest tak samo, dopiero chyba po 15-20min wąż od termostatu zrobił się może nie gorący, ale bardzo bardzo ciepły. Fakt, że chłodnica u góry jest u mnie gorąca już dużo wcześniej. Sam już nie wiem jak to powinno być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam podobnie u mnie po oględzinach okazało się że walnięta jest jedna z trzech świec dogrzewania silnika ale czy to jest przyczyną tego nie wiem do puki nie wymienię na razie jestem w trakcie poszukiwań tańszego zamiennika za oryginał wołają 100

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja temperaturkę miałem tak 70 -75 stopni .Dzisiaj założyłem nowy termostat firmy Wahler .Jestem mega zadowolony wskazówka idealnie na środeczku.Wymiana banalna ,najwięcej "roboty' było ze zdjęciem osłony silnika .Polecam wszystkim niedogrzanym wymianę termostatu .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego tą temperaturę 70-75 to miałeś na zegarach czy na vagu i jak zdiagnozowałeś?że to termostat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności