tazo Zgłoś #501 Napisano 21 Grudnia 2009 Witam zrobilem ten test pokazal mi sie 444 02 ale po przycisnieciu guzika temperatura + nie ma zadnej reakcji chodzi o przycisk ten ktory jest od ogrzewania na czerwono tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #502 Napisano 21 Grudnia 2009 No a co chciałeś przwijać? Przecież ci pokazało, że błędów brak Chyba temat niedokładnie czytałeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tazo Zgłoś #503 Napisano 21 Grudnia 2009 kolega wczesniej pisal inaczej dlatego pytam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #504 Napisano 21 Grudnia 2009 (edytowane) Ciesz się zero błędów. Znane nam kody błędów: 000 Koniec listy błędów 306 czujnik temperatury w zderzaku 444 żadnych błędów w pamięci 511 czujnik temperatury w obszarze nóg Edytowane 25 Grudnia 2009 przez M1A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #505 Napisano 21 Grudnia 2009 Jeśli jakiś bład wyskoczy to wtedy tak - przewijasz tym przyciskiem. Ale jak ci wyświetli 444 02 to nie błędów w klimie i nic nie przewiniesz A 000 pojawi ci się wtedy, gdy są jakieś błędy i je przewijasz - COMPRENDE? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #506 Napisano 21 Grudnia 2009 kolega wczesniej pisal inaczej dlatego pytam Napisałem Ci "może klapy Ci nie chodzą " a jednak chodzą u mnie jest błąd 4F7 i jakoś szczególnie tym się nie przejmuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #507 Napisano 21 Grudnia 2009 Cisz się zero błędów. Znane nam kody błędów: 000 Koniec listy błędów 306 czujnik temperatury w zderzaku 444 żadnych błędów w pamięci 511 czujnik temperatury w obszarze nóg Mało coś tych błędów znasz 000 Koniec listy błędów 444 żadnych błędów w pamięci 306 czujnik temperatury w zderzaku 313 czujnik temperatury otoczenia 321 Czujnik temp.w tablicy instrumentów 413 Silnik nastawnika klapy spiętrzającej 323 Czujnik temp.w tablicy instrumentów z dmuchawą 231 Czujnik temp.płynu chłodzącego (od krućca z głowicy) 322 Włącznik ciśnieniowy klimatyzacji 511 czujnik temperatury w obszarze nóg 4FA siłownik klapy obiegu wewnętrznego (V71) 4F9 zużyte szczotki wentylatora dmuchawy 4F8 błąd siłownika klapy centralnej 4F7 siłownik klapy klapy temperatury – V68 4b6 Stały sygnał postoju wysyłany z urządzenia specjalnego ABS do Climatronic 214 Moduł kontroli transmisji – napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie (lub przekaźnik J317 w TDI) lub: Napięcie zasilania – za małe (B+) (Wyładowany lub stary akumulator) 21A Napięcie referencyjne 25b siłownik klapy V85 w przestrzeni na nogi lub odmrażania 30b – brak połączenia z czujnikiem temp. zewnętrznej G17 To i tak nie wszystkie, ale te częściej występujące Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tazo Zgłoś #508 Napisano 21 Grudnia 2009 ok dzieki za kody a jezeli wymienilem termostat i nie mam ogrzewania a temp. utrzymuje sie na 90 stopni co moze byc przyczna ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #509 Napisano 21 Grudnia 2009 ok dzieki za kody a jezeli wymienilem termostat i nie mam ogrzewania a temp. utrzymuje sie na 90 stopni co moze byc przyczna ? To musisz kolego się pare stron cofnać i poczytać Nie będziemy przeciez tego samego co chwilę pisać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tazo Zgłoś #510 Napisano 21 Grudnia 2009 Dzieki za info poczytam wydaje mi sie ze uklad zapowietrzony a nie ma chyba jak go odpowietrzyc jesli ktos juz odpowietrzal prosze o info i z gory dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stochastic Zgłoś #511 Napisano 21 Grudnia 2009 Odkręć korek zbiornika wyrównawczego i odpal samochód, niech tak sobie parenaście minut pochodzi. Możesz też węże trochę pościskać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #512 Napisano 22 Grudnia 2009 I również było tu opisywane, jeden z węży wchodzących do nagrzewnicy ma dziurkę. Jak go zsuniesz trochę z rurki wchodącej do nagrzewnicy to przez otworek w wężu możesz odpowietrzać. Mowa o wężach na podszybiu. Jednak moim zdaniem jeśli wszystko sprawne to nie powinno być takiej potrzeby. Jak będziesz się tym bawił to jeśli masz dostęp do węża z wodą z kranu to warto by przepłukac nagrzewnice i zobaczyć czy drożna wogóle jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #513 Napisano 22 Grudnia 2009 U mnie na wolnych na zegarku pokazuje równe 90 jutro sprawdzę co pokazuje klimatronik po paru minutach postoju na wolnych obrotach. Panowie sprawdzałem i po 10 min postoju na wolnych obrotach klimatronik pokazuje 90* tak jak na zegarku(termostat wymieniony 2 tyg.temu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #514 Napisano 22 Grudnia 2009 Ty masz benzyne. Benzyna wydziela znacznie więcej ciepła więc utrzymanie 90 na wolnych przy niskich obrotach jest łatwiejsze aniżeli w ropniaku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy27ch Zgłoś #515 Napisano 25 Grudnia 2009 wymieniłem termostat i temperatura na desce dalej nie może dojść do pionu,dochodzi do 85 stopni i nie pójdzie wyżej,jak by był czujnik uwalony to by błęda wyżucał?poprawcie mnie jak sie myle,poza tym na vagu wartości są zbliżone engine 007 poz.4(87,3)instruments 003 poz.1(86)stopni troche mało ale temperatura nie odbiega od siebie.Co może być przyczyną? ---------- Post added at 21:26 ---------- Previous post was at 20:34 ---------- A wie ktoś może gdzie jest ten czujnik g62 w ASZ-cie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remont Zgłoś #516 Napisano 26 Grudnia 2009 mam ten sam problem termos w 100% sprawny (zarówno nowy jak i stary sie okazało) temperatura max 85 stopni na blacie, na vagu 82-84 i teraz zagadka - wąż od termostatu jest cały czas zimny! chłodnica zimna! czyli cały czas na "małym" obiegu a silnik i tak nie chce sie zagrzać do 90 stopni nie pomaga nawet przeciąganie na trasie lub próba zagrzania na postoju brak mi juz sił do tego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomzetec Zgłoś #517 Napisano 26 Grudnia 2009 Kolego Remont, a próbowałeś na postoju przytrzymać go z 10-20min na obrotach ok 2000? U mnie jest tak samo, dopiero chyba po 15-20min wąż od termostatu zrobił się może nie gorący, ale bardzo bardzo ciepły. Fakt, że chłodnica u góry jest u mnie gorąca już dużo wcześniej. Sam już nie wiem jak to powinno być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomson Zgłoś #518 Napisano 27 Grudnia 2009 Mam podobnie u mnie po oględzinach okazało się że walnięta jest jedna z trzech świec dogrzewania silnika ale czy to jest przyczyną tego nie wiem do puki nie wymienię na razie jestem w trakcie poszukiwań tańszego zamiennika za oryginał wołają 100 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #519 Napisano 28 Grudnia 2009 Ja temperaturkę miałem tak 70 -75 stopni .Dzisiaj założyłem nowy termostat firmy Wahler .Jestem mega zadowolony wskazówka idealnie na środeczku.Wymiana banalna ,najwięcej "roboty' było ze zdjęciem osłony silnika .Polecam wszystkim niedogrzanym wymianę termostatu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomson Zgłoś #520 Napisano 28 Grudnia 2009 Kolego tą temperaturę 70-75 to miałeś na zegarach czy na vagu i jak zdiagnozowałeś?że to termostat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach