Skocz do zawartości
Gość sabo_75

Temperatura silnika

Rekomendowane odpowiedzi

to po pewnym czasie krzyczy mi ciśnienie oleju

Poszukaj na forum-nie raz opisane było. W 1.8t jest mały smok pompy, który lubi się zapchać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Na forum audi wyczytalem, ze uszkodzony czujnik temp. w 1.8T skutkuje problemami z odpalaniem.

 

Nie wiem czy ci obroty wroca do normy, ale u mnie to jest ok 700 (chyba). Przy odpaleniu zimnego ma chyba 1400 i po ok 1min spada juz do 700. Jak sie sie upewnie, to napisze.

 

Hmmm... Ja zaraz po uruchomieniu silnika mam ok. 700 - 800 przynajmniej zegar tyle wskazuje, a po 1 minucie jest już ok. 600... Z odpalaniem szczęśliwie nie mam problemów... tylko to ciśnienie oleju podczas jazdy w korku mnie dobija.

Dzisiaj wracałem ze stresem byle by do 90 st. nie dobić... a tu wszystko stoi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hmmm... Ja zaraz po uruchomieniu silnika mam ok. 700 - 800 przynajmniej zegar tyle wskazuje, a po 1 minucie jest już ok. 600... Z odpalaniem szczęśliwie nie mam problemów... tylko to ciśnienie oleju podczas jazdy w korku mnie dobija.

Dzisiaj wracałem ze stresem byle by do 90 st. nie dobić... a tu wszystko stoi...

Wlasnie sprawdzilem. Temp. silnika przed opaleniem 4C. Po odpaleniu obroty wskoczyly na 1200 i srednie spalanie 5,5l. Po ok 5sek bylo juz 3,5L. Po kolejnych ok 15sek. bylo juz 2,5l. W sumie po ok 75sek od odpalenia obroty zaczely spadac do minimalnie pod 800 i spalanie na 1,6-1,7l. Temp silnika po tym czasie wynosila juz 18C. Ogolny czas 90sek. Edytowane przez Jericho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wlasnie sprawdzilem. Temp. silnika przed opaleniem 4C. Po odpaleniu obroty wskoczyly na 1200 i srednie spalanie 5,5l. Po ok 5sek bylo juz 3,5L. Po kolejnych ok 15sek. bylo juz 2,5l. W sumie po ok 75sek od odpalenia obroty zaczely spadac do minimalnie pod 800 i spalanie na 1,6-1,7l. Temp silnika po tym czasie wynosila juz 18C.

 

Rozumiem, że VAGiem to można sprawdzić... a jak? :zeco

 

Cralt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozumiem, że VAGiem to można sprawdzić... a jak?
Mozna i VAGiem. Ja to robilem za pomoca klimatronica - niektore modele maja taka funkcja.

 

Jak zrobic to VAGiem to masz opisane w dziale VAG.

 

Mozesz sprobowac wejsc w tryb diagnostyczny climatronica i ustawic kanal 45. Jesli go nie masz to twoj panel nie obsluguje tej funkcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Mam takie pytanko... Jeden z kolegów napisał w poście coś takiego...

 

U mnie właśnie jest taki problem, że wskazówka pokazuje 90 st. a przy podłączeniu do komputera, temperatura waha się tak ok. 84 st.

W czasie jazdy przy podłączonym kompie temperatura wzrasta jedynie do 86-87 st. Przyczyna może również leżeć w uszkodzonym termostacie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego z tego co mi wiadomo to wskazniki w naszych paskach sa tak ustawione ze temp w granicach od (chyba)75-110 pokazuja jako 90 wiec mysle ze to nic dziwnego,a temp w czasie jazdy nie powinna ci wzrosnac wiecej niz 86-87st b w tej temp twiera sie prawidlowo dzialajacy termostat i wlacza duzy obieg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!

 

Mam takie pytanko... Jeden z kolegów napisał w poście coś takiego...

 

U mnie właśnie jest taki problem, że wskazówka pokazuje 90 st. a przy podłączeniu do komputera, temperatura waha się tak ok. 84 st.

W czasie jazdy przy podłączonym kompie temperatura wzrasta jedynie do 86-87 st. Przyczyna może również leżeć w uszkodzonym termostacie?

U mnie kolego jest identycznie więc chyba tak ma być. Jak się mylę niech mnie ktoś poprawi. Dodam że termostat wymieniałem rok temu. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

temperatura 87*C to początek pracy termostatu, jeśli na zegarach jest 90*C a VAG pokazuje 86-7*C to jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam następujący problem po odpaleniu silnika od razu załącza się wentylator i pracuje cały czas po przejechaniu nawet 50km on pracuje nadal a temp. sinika wynosi ok 70 C*. Passacik z silnikiem 1.6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mam następujący problem po odpaleniu silnika od razu załącza się wentylator i pracuje cały czas po przejechaniu nawet 50km on pracuje nadal a temp. sinika wynosi ok 70 C*. Passacik z silnikiem 1.6

 

Może masz włączoną klime albo ogrzewanie:-) jeśli nie to:

Bardzo możliwe że padł Ci czujnik temp, sprawdź miernikiem w różnych warunkach temperatury.

Sprawdź też wtyczki (przy wtryskach czy jest przejście)

Sprawdź przekaźnik jak i również rezystor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli najprościej będzie go wyjąć i założyć nowy. Tylko męczy mnie to czemu on chodzi na drugim biegu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym przytkać chłodnicę żeby się auto szybciej nagrzewało ponieważ robię krótkie odcinki tylko może mi ktoś napisać jak to zrobić w którym miejscu itd?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To bez sensu, bo jak termostat sprawny to i tak obieg chłodnicy jest zamknięty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha czyli bez sensu jest przytykać chłodnice bo termostat mam sprawny ale i tak wolno się auto nagrzewa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To normalne, to przecież diesel. A tak z ciekawości ile km potrzebujesz aby osiągnął 90*C? U mnie w zależności o temp. otoczenia od 8 do 11 km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak posiadałem TDI to faktycznie góra 10km i już było 90*C a w benzynie to wygląda to tak jak opisałem wyżej może mi ktoś pomóc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to zalezy czy go cisne jak jade spokojnie tak do 2tys. obrotów to 15-20 a jak czasami przycisne tak max do 3 tys. to od 10-15 km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli najprościej będzie go wyjąć i założyć nowy. Tylko męczy mnie to czemu on chodzi na drugim biegu?

 

Bardzo możliwe że uszkodzony jest rezytor na chłodnicy i nie załącza I biegu, albo uszkodzony przekaźnik I biegu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności