Patrick Zgłoś #1021 Napisano 28 Listopada 2011 to po pewnym czasie krzyczy mi ciśnienie oleju Poszukaj na forum-nie raz opisane było. W 1.8t jest mały smok pompy, który lubi się zapchać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cralt Zgłoś #1022 Napisano 28 Listopada 2011 Na forum audi wyczytalem, ze uszkodzony czujnik temp. w 1.8T skutkuje problemami z odpalaniem. Nie wiem czy ci obroty wroca do normy, ale u mnie to jest ok 700 (chyba). Przy odpaleniu zimnego ma chyba 1400 i po ok 1min spada juz do 700. Jak sie sie upewnie, to napisze. Hmmm... Ja zaraz po uruchomieniu silnika mam ok. 700 - 800 przynajmniej zegar tyle wskazuje, a po 1 minucie jest już ok. 600... Z odpalaniem szczęśliwie nie mam problemów... tylko to ciśnienie oleju podczas jazdy w korku mnie dobija. Dzisiaj wracałem ze stresem byle by do 90 st. nie dobić... a tu wszystko stoi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1023 Napisano 28 Listopada 2011 (edytowane) Hmmm... Ja zaraz po uruchomieniu silnika mam ok. 700 - 800 przynajmniej zegar tyle wskazuje, a po 1 minucie jest już ok. 600... Z odpalaniem szczęśliwie nie mam problemów... tylko to ciśnienie oleju podczas jazdy w korku mnie dobija. Dzisiaj wracałem ze stresem byle by do 90 st. nie dobić... a tu wszystko stoi... Wlasnie sprawdzilem. Temp. silnika przed opaleniem 4C. Po odpaleniu obroty wskoczyly na 1200 i srednie spalanie 5,5l. Po ok 5sek bylo juz 3,5L. Po kolejnych ok 15sek. bylo juz 2,5l. W sumie po ok 75sek od odpalenia obroty zaczely spadac do minimalnie pod 800 i spalanie na 1,6-1,7l. Temp silnika po tym czasie wynosila juz 18C. Ogolny czas 90sek. Edytowane 29 Listopada 2011 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cralt Zgłoś #1024 Napisano 29 Listopada 2011 Wlasnie sprawdzilem. Temp. silnika przed opaleniem 4C. Po odpaleniu obroty wskoczyly na 1200 i srednie spalanie 5,5l. Po ok 5sek bylo juz 3,5L. Po kolejnych ok 15sek. bylo juz 2,5l. W sumie po ok 75sek od odpalenia obroty zaczely spadac do minimalnie pod 800 i spalanie na 1,6-1,7l. Temp silnika po tym czasie wynosila juz 18C. Rozumiem, że VAGiem to można sprawdzić... a jak? Cralt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1025 Napisano 29 Listopada 2011 Rozumiem, że VAGiem to można sprawdzić... a jak? Mozna i VAGiem. Ja to robilem za pomoca klimatronica - niektore modele maja taka funkcja. Jak zrobic to VAGiem to masz opisane w dziale VAG. Mozesz sprobowac wejsc w tryb diagnostyczny climatronica i ustawic kanal 45. Jesli go nie masz to twoj panel nie obsluguje tej funkcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeelazny Zgłoś #1026 Napisano 26 Grudnia 2011 Witam! Mam takie pytanko... Jeden z kolegów napisał w poście coś takiego... U mnie właśnie jest taki problem, że wskazówka pokazuje 90 st. a przy podłączeniu do komputera, temperatura waha się tak ok. 84 st. W czasie jazdy przy podłączonym kompie temperatura wzrasta jedynie do 86-87 st. Przyczyna może również leżeć w uszkodzonym termostacie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kermit Zgłoś #1027 Napisano 26 Grudnia 2011 Kolego z tego co mi wiadomo to wskazniki w naszych paskach sa tak ustawione ze temp w granicach od (chyba)75-110 pokazuja jako 90 wiec mysle ze to nic dziwnego,a temp w czasie jazdy nie powinna ci wzrosnac wiecej niz 86-87st b w tej temp twiera sie prawidlowo dzialajacy termostat i wlacza duzy obieg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #1028 Napisano 26 Grudnia 2011 Witam! Mam takie pytanko... Jeden z kolegów napisał w poście coś takiego... U mnie właśnie jest taki problem, że wskazówka pokazuje 90 st. a przy podłączeniu do komputera, temperatura waha się tak ok. 84 st. W czasie jazdy przy podłączonym kompie temperatura wzrasta jedynie do 86-87 st. Przyczyna może również leżeć w uszkodzonym termostacie? U mnie kolego jest identycznie więc chyba tak ma być. Jak się mylę niech mnie ktoś poprawi. Dodam że termostat wymieniałem rok temu. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #1029 Napisano 26 Grudnia 2011 temperatura 87*C to początek pracy termostatu, jeśli na zegarach jest 90*C a VAG pokazuje 86-7*C to jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MUSTAFA89 Zgłoś #1030 Napisano 29 Grudnia 2011 Panowie mam następujący problem po odpaleniu silnika od razu załącza się wentylator i pracuje cały czas po przejechaniu nawet 50km on pracuje nadal a temp. sinika wynosi ok 70 C*. Passacik z silnikiem 1.6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shikoba Zgłoś #1031 Napisano 29 Grudnia 2011 Panowie mam następujący problem po odpaleniu silnika od razu załącza się wentylator i pracuje cały czas po przejechaniu nawet 50km on pracuje nadal a temp. sinika wynosi ok 70 C*. Passacik z silnikiem 1.6 Może masz włączoną klime albo ogrzewanie:-) jeśli nie to: Bardzo możliwe że padł Ci czujnik temp, sprawdź miernikiem w różnych warunkach temperatury. Sprawdź też wtyczki (przy wtryskach czy jest przejście) Sprawdź przekaźnik jak i również rezystor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość eborys Zgłoś #1032 Napisano 29 Grudnia 2011 oj jakich zegarach, to termostat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MUSTAFA89 Zgłoś #1033 Napisano 29 Grudnia 2011 Czyli najprościej będzie go wyjąć i założyć nowy. Tylko męczy mnie to czemu on chodzi na drugim biegu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil2021 Zgłoś #1034 Napisano 30 Grudnia 2011 Chciałbym przytkać chłodnicę żeby się auto szybciej nagrzewało ponieważ robię krótkie odcinki tylko może mi ktoś napisać jak to zrobić w którym miejscu itd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #1035 Napisano 30 Grudnia 2011 To bez sensu, bo jak termostat sprawny to i tak obieg chłodnicy jest zamknięty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil2021 Zgłoś #1036 Napisano 30 Grudnia 2011 aha czyli bez sensu jest przytykać chłodnice bo termostat mam sprawny ale i tak wolno się auto nagrzewa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #1037 Napisano 30 Grudnia 2011 To normalne, to przecież diesel. A tak z ciekawości ile km potrzebujesz aby osiągnął 90*C? U mnie w zależności o temp. otoczenia od 8 do 11 km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MUSTAFA89 Zgłoś #1038 Napisano 30 Grudnia 2011 jak posiadałem TDI to faktycznie góra 10km i już było 90*C a w benzynie to wygląda to tak jak opisałem wyżej może mi ktoś pomóc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil2021 Zgłoś #1039 Napisano 30 Grudnia 2011 to zalezy czy go cisne jak jade spokojnie tak do 2tys. obrotów to 15-20 a jak czasami przycisne tak max do 3 tys. to od 10-15 km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shikoba Zgłoś #1040 Napisano 30 Grudnia 2011 Czyli najprościej będzie go wyjąć i założyć nowy. Tylko męczy mnie to czemu on chodzi na drugim biegu? Bardzo możliwe że uszkodzony jest rezytor na chłodnicy i nie załącza I biegu, albo uszkodzony przekaźnik I biegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach