Gość Bobik Zgłoś #21 Napisano 10 Lutego 2007 Zdecyduję jak wszysko porozbieram bo ciagle mam nadzieję, że to linka. Ale przyznaję, ze o tym coraz częściej myślę. Póki co, prosiłbym o sugestie odnośnie tej listwy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #22 Napisano 10 Lutego 2007 Tam są takie alu prowadnice, ktore nie smarowane lub przymarznięte pękają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Bobik Zgłoś #23 Napisano 10 Lutego 2007 Paweł nie o to mi chodzi. Listwa obramowujaca czyli wg mojej (i Etkowek) nomenklatury taka uszczelka, która jest widoczna od wewnątrz samochodu i stanowi niejako wykończenie podsufitki. rama szyberka ma dwa rowki prowadzące: po jednej jeździ osłona, w drugiej powinna siedzieć ta listwa właśnie (to moje własne przypuszczenie, mogę się mylić, gdyż u mnie ta listwa właśie wisiała luźno, tylko z przodu była załozona). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #24 Napisano 10 Lutego 2007 bez rozebrania nie uwidzisz, czasami można zobaczyć co jest IMO= odchylacz wiatru u mnie prowadnice padly odchylacz dzialal, a szyber nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dufi Zgłoś #25 Napisano 10 Lutego 2007 A wogóle można kupić gdzieś samą prowadnicę? Chyba są takie firmy co sie w to bawią. Bo nie uśmiecha mi sie kupowąc nowego szybera skoro wszystko gra oprócz prowadnicy. P.S. Udało mi sie go zamknąć, wykorzystałem sznurek przygotowany wcześniej. hehehehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Bobik Zgłoś #26 Napisano 11 Lutego 2007 Myslę, ze można tylko oczywiście będzie to na specjalne zamówienie i trzeba trochę poczekać. Polecam taki sklep: "Auto-Elements" w Katowicach na Roździeńskiego 188b, tel. (0-32) 2000-800. Mnie powiedziano, ze każdą pierdułkę do szyberka dostanę tylko, że to naturalnie musi trochę potrwać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mhyjek Zgłoś #27 Napisano 11 Lutego 2007 ja szukalem elementow szyberdachu przy okazji klopotow ze swoim. dowiedzialem sie ze same prowadnice w zaleznosci czy przod czy tyl to jest 250 lub 360 pln wiec naprawilem ta prowadnice (gdzies to opisywalem na forum chyba) i dziala do tej pory. a za 250 to pewnie juz caly sprawny szyberdach moznaby znalezc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dufi Zgłoś #28 Napisano 11 Lutego 2007 Ostatnio znajomy mi mówił że uzywany szyber kosztuje około 350zł. Wiec jak jest tak jak mówisz to faktycznie nie warto naprawiać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #29 Napisano 11 Lutego 2007 Ostatnio znajomy mi mówił że uzywany szyber kosztuje około 350zł. Swój używany elektryczny kupiłem za 150 pln bez silnika, z silnikiem 350 pln. Auto czarne, szyber srebrny ale tapicerka szybra i auta siwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Bobik Zgłoś #30 Napisano 11 Lutego 2007 Sprawdzałem na allegro. Ceny szyberdachów kształtują się od 350 zł wzwyż. Tylko, że dosyć trudno jest dostać szklany szyberek do paska z elektryczną osłoną. Gdyby jednak okazało się ze mam coś z prowadnicami, to raczej pójdę w kierunku wymiany całego urządzenia. Zawsze w razie czego coś mi zostanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dufi Zgłoś #31 Napisano 11 Lutego 2007 Jak czytam kwoty jakie sypiecie to jestem załamany. Ale mam nadzieje że jak sie ociepli to rozbiore szyber i jakimś cudem uda mi sie skleić do kupy tą prowadnice. Mam koncepcje, ale sie okaże co z tego wyjdzie jak go rozbiorę. Niech moc bedzie ze mną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Bobik Zgłoś #32 Napisano 11 Lutego 2007 Dufi, mnie też się nie widzi wywalanie całkiem niemałej kasy. Ale jeśli okaże się, że kilka rzeczy padło które w sumie będzie kosztowało drożej, to chyba logicznym jest zakup kompletnego szyberdachu. Sama uszczelka zewnętrzna na szklany szyberek kosztuje bowiem 200 zł i musi być sprowadzona z BD. A nikt samej uszczelki z używanego szyberdachu nam nie sprzeda, to samo dotryczy innych części z tego urządzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Adamg Zgłoś #33 Napisano 23 Marca 2007 Witam wszystkich serdecznie! Na forum raczkuję, więc proszę o wyrozumiałość Potrzebuję aluminiowe szyny do szyberdachu. Moje się połamały, podobno to taka uroda vw. z góry dziękuję! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość inuit Zgłoś #34 Napisano 27 Września 2008 Dzisiaj rozebrałem szyber wymieniłem "Pieska " szyber się uchyla do góry ale nie odsuwa się do tyły, jak sprawdzić czy nie pkło jakieś cięgno czy linka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek Placek Zgłoś #35 Napisano 30 Września 2008 Witam Pozwolę sobie podłączyć się do tematu. Jako, że jestem "świeżynka" a Wasze posty czytam jak encyklopedię, zatem pozwolę sobie prosić o pomoc w mniej skomplikowanej kwestii - z gatunku "akustyczne wkurwiki". Mianowicie, na szczęście, nie mam jeszcze kłopotów z szyberdachem, poza akustycznym. Woda nie cieknie, mechanizm sprawny, gdyby nie jakiś luz, który jest przyczyną nieprzyjemnych dzwięków (trzeszczenie). Luz jest wyczuwalny w momencie dociskania szyberka ręką w kierunku do Słońca (czyli sufitu). Bardziej wyczuwalny jest w części przedniej niż tylnej. Liczę na podpowiedzi, jak taki luz skasować o ile jest to możliwe ? Dzięki i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #36 Napisano 30 Września 2008 Mi też tak trzeszczy, tyle że bardziej z tyłu i również chętnie się dowiem jak się tego pozbyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilus Zgłoś #37 Napisano 12 Listopada 2009 Koledzy pytam tutaj bo nie chce zakładać nowego tematu. Założyłem dziś szyber z b3(szklany) z silniczkiem od starego blaszanego z b4 (który od kupienia auta nie działał) i jest tak ze nie ma on pozycji zamknięcia tzn ze jak trzymam którykolwiek z 3 przycisków to i tak się nie zamknie sam dokładnie tylko muszę wychylić głowę nad dach a ręką przyciskać i na oko łapać moment jego zamknięcia(ale namotałem) Następnie jak pojeżdżę chwile to się uchyla sam lekko .... no szlag mnie trafia... może jest któryś bezpiecznik który mogę wyjąc żeby odłączyć szyber? idzie zima i nie chce mi sie z tym teraz bawić. Jakies sugestie?Prosze o pomoc;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Knapciu Zgłoś #38 Napisano 12 Listopada 2009 z wypowiedzi wnioskuje ze masz z innego paska przełacznik i z innego siniczek B3 z B4 sie chyba ni zgrywały ze soba moze to byc wina przełacznika moze dawac złe impulsy albo silniczek odbiera zle bo w b3 miałes 1 przycisk który działał tam i spowrotem w b4 masz juz 3 przyciski tak ze warto tez na to uwage zwrócić. a co do otwierania podczas jazdy, jeslli sie nie bawiłes nic z kablami to moze byc wina silniczka. jest tam bezpiecznik od szybera ale przy tym sie chyba pozbywasz takze szyb podswietlenia zegarów pradu zapalniczki. Takze spróbuj wymienic sobie przycisk odpowiedni dla silniczka i zobacz co sie stanie a pozniej dalej mozna gdybac na ten temat ;d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilus Zgłoś #39 Napisano 12 Listopada 2009 Silniczek i przyciski do szybra mam z mojego b4, sam szyber bez silnika jest z b3;/ kurde nie wiem co robić;/ bo jak sie otworzy i zapomnę to może mi nalać do środka:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Knapciu Zgłoś #40 Napisano 12 Listopada 2009 Te silniczki maja jeszcze taki trik ze jak je otworzysz do konca to one sie w pewnym momencie zatrzymuja. Tak sa zaprogramowane bo inaczej by ci wywaliło szyberdach. Spróbuj sobie wyciagnac ten silniczek i i otworz go na maksa w jedna albo w dróga strone i sprobuj sobie go ustawic. jesli to nie wyjdzie to mozliwe ze siniczek sie juz wysuzył i szwankuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach