focusgr Zgłoś #1 Napisano 11 Maja 2009 (edytowane) Kompletuje własnie FMIC-a do B5 AFN i mam kilka pytań zanim zaczne to składać. 1. Kolektor będzie z AWX-a, dorabiając złczkę kolektor - rura od IC dorobić podłaczenie pod EGR czy lepiej to olać i zaślepić? 2. Można zostawić górną rure ori plastykową z czujnikiem temp. czy lepiej przerobic również na kwasa? ( na średnicy wiele się nie zmieni, więc po co? ) Pozdrawiam. Edytowane 12 Sierpnia 2009 przez Kuczi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #2 Napisano 11 Maja 2009 Witam. Parę dni temu robiłem u siebie modyfikacje. Też mam FMIC'a, kolektor ssący od AWX'a, jak również EGR, kolanko gumowe łączące EGR i rurę plastikową, no i rurę plastikową z czujnikiem temp. pow. i ciś. doład. - wszystko od AWX. Sporo rzeźby jest z orurowaniem od FMIC'a, po jednej stronie do turbiny, a po drugiej stronie do tej rury plastikowej. Stary IC wymontowałem. Dolot spalin do EGR'a lekko zaślepiłem, montując blaszkę z otworę 6 mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #3 Napisano 12 Maja 2009 Dlaczego nie zrobic orurowania z aluminium, ktore jest mega lzejsze i tansze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
focusgr Zgłoś #4 Napisano 14 Maja 2009 Co myślicie o tym? Starczy na 216-ki i jakieś 150-155 KM? http://allegro.pl/item630020735_uniwersalny_intercooler_wys_14_cm_od_re5pect.html Mniej dłubania niż z Iweco który ma 20 cm wysokości, bez cięcia belki i zderzaka by chyba weszło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro01 Zgłoś #5 Napisano 14 Maja 2009 prześlij mi na Pw swojego maila, bo mam do sprzedania FMIC przerobiony ze scenica o wymiarach: szerokość-5cm wysokość-21 cm długość-73,5 cm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #6 Napisano 15 Maja 2009 Mniej dłubania niż z Iweco który ma 20 cm wysokości, bez cięcia belki i zderzaka by chyba weszło. Co do dłubania to wydaje mi się że Ic'ek od iveco pasowałby bez Cięcia przedniej belki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
focusgr Zgłoś #7 Napisano 15 Maja 2009 Jeszcze nie zwalałem zderzaka na dokładne pomiary ale jak widzę IVECO ma 20 cm wysokości a w jednym z postów rogal pisał że wchodzi: Do passata B5: rdzeń długość 60cm, wysokość 15cm, grubość 6-7cm boczki najlepiej aluminowe - jeden do 10cm długości mocowania od góry do alu belki zderzaka rury fi 50-52 z kwasówki Więc wejdzie 20cm od IVECO bez piły czy nie? ---------- Post added at 09:52 ---------- Previous post was at 09:49 ---------- Do bory wlazł to do paska chyba też powinien? http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475&postdays=0&postorder=asc&start=30&sid=7dace2f09b060fab17840a4110bbb997 Tyle tego niby jeździ a nikt nic nie poradzi konkretnego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #8 Napisano 15 Maja 2009 od IVECO jaa mam ALE !! dla zupelnego efektu estetycznego, musialem przerobic boczki ICeka. IVECO ma wyjscia pod katem a potrzeba "nawprost" zeby sie ladnie schowaly za zderzakiem. Poza tym plastikowe boczki wytrzymaja malo barow...mysle ze max do 1,9 bara. Ja mam dospawane alu boczi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
focusgr Zgłoś #9 Napisano 15 Maja 2009 Boczki są alu w IVECO... przynajmniej w tym o którym myślę http://www.allegro.pl/item622059077_intercooler_iveco_daily_od_2001_w_gore.html ---------- Post added at 10:51 ---------- Previous post was at 10:49 ---------- ZUSE, wchodzi pod belkę bez cięcia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #10 Napisano 16 Maja 2009 (edytowane) TAK ALE jak sam zobaczysz IC od IVECO ma podlaczenia "pod kate" i rury odstaja do przodu, dzialac TO dziala, ALE kratek w zderzaku juz nie wsadzisz. Poza tym bedziesz musial wyciac, w zderzaku, mocowania do halogenow. Edytowane 16 Maja 2009 przez zuse Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #11 Napisano 16 Maja 2009 wiele razy pisalem jaki IC jest wystarczajacy do 300KM. wystarczy poszukac. W tej chwili chinskie IC sa tak tanie ze nie warto zaprzatac sobie glowy jakims IC z dostawczaka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro01 Zgłoś #12 Napisano 16 Maja 2009 właśnie "chińskie" a co się kojarzy z tą chińszczyzną? oni tylko co niektóre zupki mają dobre... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #13 Napisano 23 Maja 2009 Dlaczego nie zrobic orurowania z aluminium, ktore jest mega lzejsze i tansze... podepnę się pod pytanie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #14 Napisano 23 Maja 2009 Wszędzie na zachodzie orurowanie wykonuje się z aluminium T6 bo jest o wiele trwalsze i co najwazniejsze lżejsze od stali nierdzewnej. Z kwasówki to chyba do tira... Różnica w wadze na całym setupie jest znaczna i da się ją odczuć przy ostrym skręcaniu np na rondzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wittek Zgłoś #15 Napisano 23 Maja 2009 Ktoś się bawił w w montaż FMIC'a wB4 1.9 TDI GT? jakieś rady, wskazówki? Czy z Iveco też będzie pasował? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blanko Zgłoś #16 Napisano 24 Maja 2009 jakie wymiary ma ta chlodnica powietrza od Iveco daily? te chlodnice sa aluminiowe? ogolnie moze ktos napisac jakie wymiary IC (od ilu do ilu cm) by byly najlepsze do passata 1.9 tdi b5fl awx??? optymalna szerokosc i wysokosc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #17 Napisano 24 Maja 2009 w 1.8T zmieśćcił się (600x300x75) to i w 130 powinien Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
focusgr Zgłoś #18 Napisano 25 Maja 2009 (edytowane) Ja zrobiłem już pomiary i optymalny rozmiar bez rzeźby i z pełnym nawiewem z kratek zderzaka to 65 szer. /15 wys/ 6,5-7 wys. Iveco ma 20 wysokości i bedzie coś trzeba podcinać, albo zderzak albo alu belka. W tej opcji co przedstawił ZUSE zastanawia mnie montaż IC z Iveco dlaczego krućce poszły w przód? W linku który dałem wyżej , w Borze zamontowano bez problemu z krućami w tył. Z racji, że ja celuje AFN-em w 150-160KM zdecydoawłem się na nowego chinola 55/14/6,5, który bedzie optymalnie leżał w kratce zderzaka w pełnym nawiewie, nie będę rzeźbił belki i zderzaka i nie będzie groźby, że jak bym przyhaczył o wysoki krawężnik to rozp.... IC-ka. W tym tygodniu będę miał IC, rury już mam, spawanie TIG-iem uzgodnione, jak złożę to zdam relację i fotki dla potomnych. Edytowane 25 Maja 2009 przez focusgr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #19 Napisano 25 Maja 2009 waszym zdanie ktory lepiej zalorzyc ten: http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=344 czy lepiej ten: http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=343 to jest tylko roznica 4 cm wysokosci ale trzeba bedzie zezbic belke jest sens zakladac ten wiekszy czy zakladac ten mniejszy wasze opinie mile widziane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #20 Napisano 25 Maja 2009 ja mam coś w stylu 2 , bo bałem się o dużego laga po zmianie IrCa (większa zdecydowanie objętość w dolocie do kolektora) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach