MiRobert Zgłoś #41 Napisano 24 Września 2009 koledzy , powiedzcie laikowi co to ten LAG ? ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #42 Napisano 24 Września 2009 LAG -Turbo Dziura- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
focusgr Zgłoś #43 Napisano 13 Października 2009 Dawno tu nie zaglądałem a tu proszę, temat się rozwinął a nawet stał się poglądowy. Extra. U mnie zmieniło się tyle, że po montażu FMICa, wywaleniu EGR i kata, montażu 216-ek zrobiono korektę softu. Wszytko gra i buczy!!! Ale do mocy już się przyzwyczaiłem... Pozdrawiam wszystkich! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blanko Zgłoś #44 Napisano 18 Października 2009 troche obadalem juz ten tamat z fmicem i dzis juz zrobil bym to inaczej mianowicie zamiast z kwasiaka walnal bym wszystko z aluminium i do tego zmiejszyl obieg rur do fmica bo wlasnie przed to jest tzn lag i duza turbo dziura zaczym to wszystko napompuje turbo najlepszym sposobem jest robienie fmica z wejsciem i wyjsciem z 1 strony tej od turbo wtedy nie trzeba ciagnac rur przez cala dlugosc silnika to tego nie nagrzewaja sie one tak strasznie wszyscy piszemy o temp w dolocie na naszych fmicach a ciekawe jaka jest na kolektorze skoro te zimne powietrze leci przez gorace rury.. tylko wlasnie gdzie taki ic z wejsciem i wyjsciem po 1 stronie dorwac .. tylko ibiza bpx ma taki a jakies jeszcze auta? nie wie nikt? chcialbym jakos odizolowac te rury od siebie od silnika zeby sie tak nie nagrzewaly przez niego co polecacie co mozna z tym zrobic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #45 Napisano 18 Października 2009 (edytowane) Jest kit (ale to 1.8T) gdzie IC ma wlot i wylot z jednej strony. Firma APR Edytowane 18 Października 2009 przez arturoski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #46 Napisano 18 Października 2009 Co do wejścia wyjścia z jednej strony to tak Ciasnota będzie cholerna! z resztą nawet nie wiem czy się zmieszczą rury!! Kolektor dolotowy też będziesz musiał zmieniać!! od ASZeta albo pokrewnego który jest w drugą stronę! No a może zapytam jak TY to widzisz, bo ja tego nie widzę Blanko jest jeszcze coś takiego jak bandaż termiczny albo jakoś tak Co do kolektora i izolacji przecież można zrobić osłony! co więcej na forum golf'a był nawet taki temat i ktoś tam zrobił uszczelkę teflonową... ale jak to się skończyło to nie pamiętam! EDIT: Artur pierwsza fota toż to Bora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #47 Napisano 18 Października 2009 Artur pierwsza fota toż to Bora No wiem wiem. Chciałem tylko pokazać jak to wygląda w praktyce. Taki cooler moim zdaniem ma jeszcze gorszy przepływ niż normalny a pakować tyle rur z jednej strony auta to też nia dla równowagi jakoś a pozatym to by dopiero gorąco było w dolocie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #48 Napisano 18 Października 2009 blanko dlaczego dal bys aluminium ?ze wzgledu ze jest lzejsze czy ze lepiej oddaje cieplo a co do napelnienia ukladu, zapewne masz rure 51mm a jak by dal o mniejszym przekroju np.45mm to by cos zmienilo bo z jakis czas bede montowal fmic-a i czcialbym to zrobic zeby bylo dobrze pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #49 Napisano 18 Października 2009 Blanko jak ty to widzisz: Bo naprawdę zastanawiałem się długo i ja tego nie mogę zobaczyć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #50 Napisano 18 Października 2009 ja tez tego nie wiedze... a co do zdjecia to powiadacie ze to Bora hmm...drogi taki FMIC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blanko Zgłoś #51 Napisano 18 Października 2009 ko jak ty to widzisz przecierz nie rezalem tych rur tam to czyste dywagacje jak bym sie za to zabieral znowu to bym wtedy probowal co i jak czy jest miejsce czy nie..ale wg mnie tam miejsca jest sporo fredi1 aluminium ze wzgledu na to ze lepiej oddaje cieplo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #52 Napisano 19 Października 2009 Jest kit (ale to 1.8T) gdzie IC ma wlot i wylot z jednej strony. Firma APR Kolego 1.8T ma wlot powietrza z lewej strony od kierowcy ,to jaki jest sens puszczać dolot z prawej ,żeby w komorze silnika przejść na lewą stronę.Do 1.8T tylko fimic przelotowy. Kolego Blanko jak tam foty nowego autka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
focusgr Zgłoś #53 Napisano 19 Października 2009 Czytam te dywagacje i zastanawiam się po co chcesz sobie utrudniać sprawę? Pomiar temperatury dolotu i tak jest mierzony prawie przed kolektorem dolotowym, a testy obciążeniowe pokazują, że dwustronny sposób montażu rur wystarczająco obniża temperaturę powietrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #54 Napisano 19 Października 2009 Kolego 1.8T ma wlot powietrza z lewej strony od kierowcy ,to jaki jest sens puszczać dolot z prawej ,żeby w komorze silnika przejść na lewą stronę.Do 1.8T tylko fimic przelotowy. Ten fmic ze zdjecia zostal zaprojektowany specjalnie dla 1.8T. Wykorzystujesz przy tym wzmocnienie (rure) seryjne do przejscia na druga strone. Ten fmic ze zdjecia w Passacie, A4 zamontowany bylby w druga strone tak jak tutaj: Ja tylko podaje przyklad, ze jest takie rozwiazanie. Nie popieram go jednak bo jest za duzo zakretow. Fakt faktem, ze auto pozostaje bardziej w serii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #55 Napisano 21 Października 2009 Może i tak.Ale ja i tak bym wziął przelotowy . Nie popieram go jednak bo jest za duzo zakretow Ja też nie popieram tego projektu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #56 Napisano 7 Grudnia 2009 (edytowane) W koncu zamontowany a to fotki rurki pomalowalem bo byly piaskowane i zeby sie zabardzo w oczy nie rzucaly pod maska, zabardzo laga nie odczuwam a przy zmianie biegow jest lepiej tak jak by cisnienie nie spadalo,srednica rurek to 50mm a w srodku 46mm ogolnie wrazenia Edytowane 7 Grudnia 2009 przez fredi1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #57 Napisano 7 Grudnia 2009 Fredi sam to robiłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #58 Napisano 7 Grudnia 2009 Sam ,a co cos zle czy sie nie podoba? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #59 Napisano 7 Grudnia 2009 Trochę więcej łagodnych zakrętów mogłoby być tak jak to masz tuż za turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #60 Napisano 7 Grudnia 2009 Troche bylo ciezko gientarki nie mialem a kolanka tylko 90° no i przezkadzaly chalogeny,jak bym ich nie mial to bym zamontowal fmic-a odwrotnie i by bylo wiele prosciej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach