pablo80 Zgłoś #921 Napisano 5 Maja 2011 Ryszard, A czy musze kupić licznik z dokładnie takim samym numerem jaki był oryginalnie w aucie??tak mi powiedział fachowiec w warsztacie , który ewentualnie wymieni mi licznik na inny . Bo na allegro ciężko znależć akurat z tym numerem .ja potrzebuje 3B1919880 C Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #922 Napisano 5 Maja 2011 "fachowiec" powinienies napisac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo80 Zgłoś #923 Napisano 5 Maja 2011 jak z tymi numerami licznikaprzy wymianie..? Musi byc identyczny czy nie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #924 Napisano 5 Maja 2011 nie musi, ja wymienialem z 927 na 949. u Ciebie jest licznik bez Can, ja się nie orientuje, poczekaj może kolega rosiek lub pogromca sie wypowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo80 Zgłoś #925 Napisano 5 Maja 2011 Robert, zablokowało mi wiadomość... nie otworzyło sie okienko.. ---------- Post added at 23:39 ---------- Previous post was at 23:20 ---------- Jak z tymi numerami licznika przy wymianie..? Musi byc identyczny czy nie?? Czekam na Wasze zdanie w tej kwestii. dzięki z góry za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #926 Napisano 6 Maja 2011 Robert, zablokowało mi wiadomość... nie otworzyło sie okienko.. ---------- Post added at 23:39 ---------- Previous post was at 23:20 ---------- Jak z tymi numerami licznika przy wymianie..? Musi byc identyczny czy nie?? Czekam na Wasze zdanie w tej kwestii. dzięki z góry za pomoc Możesz kupić 3B0919880D lub DX,ewentualnie 3B0919881N lub NX,.Niestety bez CAN z niebieskim podświetleniem i z wyświetlaczem wielofunkcyjnym nie ma za dużego wyboru.Ewentualnie z pełnym Fisem 3B0919890M lub MX,lub 3B1919890K lub KX tylko tu koszty zakupu mogą być spore.Ewentualnie jeszcze jest opcja przełożenia licznika z CAN z tym że wiąże się to z wymianą sterownika silnika,tu poczytaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=75803&highlight=wymiana+licznika+3bg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryger Zgłoś #927 Napisano 6 Maja 2011 Witam. Uprzejmie prosze o pomoc w wyborze licznika z pełnym fisem. Obecnie mam licznik 3B0920827A 1/2 FIS z komputerem. Jest to Passat 2002r. kombi. Tych nr liczników jest troche a nie wiem czym się różnią. Ze przekopiowaniem odpowiednich wartości jak w poradzie dam sobie rade. Z góry dziękuję za pomoc. P.S. Chciałbym zeby licznik z pelnym FISem mial mozliwosc wyswietlania RDSu z radia - przewody z radia sa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #928 Napisano 6 Maja 2011 Witam. Uprzejmie prosze o pomoc w wyborze licznika z pełnym fisem. Obecnie mam licznik 3B0920827A 1/2 FIS z komputerem. Jest to Passat 2002r. kombi. Tych nr liczników jest troche a nie wiem czym się różnią. Ze przekopiowaniem odpowiednich wartości jak w poradzie dam sobie rade. Z góry dziękuję za pomoc.P.S. Chciałbym zeby licznik z pelnym FISem mial mozliwosc wyswietlania RDSu z radia - przewody z radia sa. Najlepszy będzie 3B0920847A lub AX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #929 Napisano 6 Maja 2011 Jeśli kupisz najmłodszy czyli 849A to nie da rady wyświetlić rdsu z gammy, więc jak Ryszard napisał wcześniej 847A będzie najlepszy, bo najmłodszy z pełną funkcjonalnością w zestawie z gammą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1ufo Zgłoś #930 Napisano 6 Maja 2011 Witam. Musze baze schematów odświeżyć jeszcze raz sprawdziłem na moich i jest tak: 99r - wspólny z czujnika na pin 26 licznika i pin 1 T20 klimy 00r - wspólny z czujnika na pin 26 licznika i pin 1 T20 klimy 01r - z czujnika tylko na pin 26 licznika natomiast w 98r jest tak jak pogromca pisze. z czujnika na pin 8 T12 climy, a z klimy 1 T20 na 26 pin licznika. pozdrawiam Witam czyli jak ja mam samochód z 2000r. a licznik założyłem z 2001r. to powinien mi wskazywać prawidłowo, a tym czasem wskazuje mi przez pierwsze 2 sekundy -45*C i potem kreski, vag pokazuje takie błędy : 00779 - Outside Air Sensor (G17) 30-10 Open or Short to B+ intermittent 00779 - Shareweare Version To Decode all DTCs 29-10 Please Register/Active intermittent 01336 - Shareweare Version To Decode all DTCs 49-00 Please Register/Active intermittent Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #931 Napisano 6 Maja 2011 Witam czyli jak ja mam samochód z 2000r. a licznik założyłem z 2001r. to powinien mi wskazywać prawidłowo, a tym czasem wskazuje mi przez pierwsze 2 sekundy -45*C i potem kreski, vag pokazuje takie błędy :00779 - Outside Air Sensor (G17) 30-10 Open or Short to B+ intermittent 00779 - Shareweare Version To Decode all DTCs 29-10 Please Register/Active intermittent 01336 - Shareweare Version To Decode all DTCs 49-00 Please Register/Active intermittent Pozdrawiam Nie bo samochód masz z 2000,a nie z 2001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1ufo Zgłoś #932 Napisano 6 Maja 2011 No jak w 2000r. szło z 1 czujnika na 26 pin w liczniku i 1 pin klimy, a w 2001r. z czujnika szło na 26 pin w liczniku więc jeśli dobrze rozumiem ja mam kabelek który idzie z czujnika do licznika prawda, tylko dlaczego u mnie to nie działa ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #933 Napisano 6 Maja 2011 A masz auto z Can'em? W poliftowych czujnik jest podpięty do licznika a z licznika do climatronika leci Can'em. Mam racje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1ufo Zgłoś #934 Napisano 6 Maja 2011 A masz auto z Can'em?W poliftowych czujnik jest podpięty do licznika a z licznika do climatronika leci Can'em. Mam racje? Myślę, że mam auto z Can'em licznik jest z nim na pewno stary jak i nowy . Skoro w B5FL czujnik jest pierw do licznika, a w B5 jest pierw do klimy to czy nie wystarczy, że podepnę kabelek od czujnika do licznika poprzez wpięcie się w kabel, który idzie od czujnika do klimy ? Czyli tak jak POGROMCA proponował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #935 Napisano 6 Maja 2011 Zrób tak jak Pogromca mówił, on ma większe doświadczenie, ja tylko tak "głośno myślę". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1ufo Zgłoś #936 Napisano 6 Maja 2011 Najważniejsze, że chcesz pomóc . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #937 Napisano 6 Maja 2011 No jak w 2000r. szło z 1 czujnika na 26 pin w liczniku i 1 pin klimy, a w 2001r. z czujnika szło na 26 pin w liczniku więc jeśli dobrze rozumiem ja mam kabelek który idzie z czujnika do licznika prawda, tylko dlaczego u mnie to nie działa ?Pozdrawiam Nie pozostaje ci nic innego jak sprawdzić fizycznie czy czujnik jest rzeczywiście podpięty bezpośrednio pod licznik,a nie tylko do climatronica.Niemcy są oszczędni i mają swoje fanaberie,może wyszli z założenia że skoro nie masz licznika z wyświetlaczem to i czujnik temperatury jest na nim nie potrzebny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #938 Napisano 6 Maja 2011 Schematy, schematami. czasem sie zgadzaja a czasem nie. zwłaszcza na przełomie gdzie było bez CAN, immo2 CAN i immo3. Cos jest nie tak ponieważ tak czy siak powinienes miec kabelek na pinie 1 T20. Ale Gregoryyy sprawdzał i brak tego kabelka u niego. Wiec wygląda na to ze to juz typ polączenia jak w licznikach z immo3, ale jednak licznik nie wyświetla temperatury a klima tak. Pozatym na starym liczniku temperature wyświetla ok, i tez jest sygnał podawany na pin 26 licznika. Sprawdz czy masz kabel na pin 1 T20 klimy jak nie to podciągnij go do licznika, tylko wtedy bedziesz musiał wypiąc ten co tam jest. Poza tym tak myśle ze może jest super myk, że clima ma czujnik a wysyła do licznika po CAN? Bierz miernik w ręke i sprawdz gdzie idą te kable pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #939 Napisano 6 Maja 2011 Na T20/1 może i nie ma, ale na T12/8 musi mieć, no bo gdzieś ten czujnik musi być wpięty. Skoro po lifcie jest bezpośrednio czujnik wpięty do licznika to niech kolega tak zrobi, tylko weźmie kabel z T12/8 bo to jest bezpośredni kabel z czujnika i musi działać, nie ma siły:) W końcu to tylko prosty czujnik i jeden kabel, więc nie ma dużo możliwości. A sprawdzaliście z Gregorym czy na T12/8 jest kabel? Nie mógł z tego pinu spróbować się wpiąć do licznika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryger Zgłoś #940 Napisano 6 Maja 2011 Najlepszy będzie 3B0920847A lub AX ok, dzięki. Tylko dostanie tego licznika narazie graniczy z cudem. Jest jakis odpowiednik tego od anglika, benzyny, który da się przekodować na funkcjonalność 3B0920847A lub AX. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach