owies Zgłoś #721 Napisano 26 Stycznia 2011 (edytowane) 1. Które modele liczników będą pasować? jak masz fl to 3b0920845, 847, 849 też powinien choć może być problem, a jak przed fl to 3b0920842 Czy jeżeli nie mam klimatyzacji automatycznej tylko manualną więc nie mam też czujnika temp. zewnętrznej to co zrobić żeby fis działał w pełni? Możesz dokupić czujnik albo edytować eprom i wyłączyć pokazywanie temperatury. Jeśli nie masz teraz Mfa no to pierwszy post i czytanie ze zrozumieniem. Dokupisz manetkę, pociągniesz kable i będzie ok. @ dół Może nie każdy chce żeby od razu było widać co w aucie było kombinowane? Edytowane 26 Stycznia 2011 przez owies Pan czepialski z dołu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #722 Napisano 26 Stycznia 2011 jak masz fl to 3b0920845, 847, 849 też powinien choć może być problem, a jak przed fl to 3b0920842 A co niby do samochodu przed liftem dyskwalifikuje 845,lub 847? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matthew3 Zgłoś #723 Napisano 26 Stycznia 2011 Absoultnie..wymiana liczników na te po fl odrazu dyskfalifikuje moje modyfikacje. Orgyniał najlepiej wygląda. Mój jest sprzed fl...(chociaż ma sporo wspólnego juz z fl (rocznik maj 2000) będę teraz szukał sprzętu i do dzieła. Pozwólcie, że zapytam, może nie na temat, ale spróbuje o montaż tempomatu.. czy manetki sa zespolone ta od mfa i tempomatu czy występują oddzielne. Nie chce pomylić częsci przy zakupie manetek, a warto założyć tempomat przy zmianie licznika.. prawie jedna praca, a efektów więcej Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #724 Napisano 26 Stycznia 2011 czy manetki sa zespolone ta od mfa i tempomatu czy występują oddzielne. oddzielnie, można dowolnie konfigurować prawą i lewą stronę, połączone są zatrzaskiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #725 Napisano 26 Stycznia 2011 Absoultnie..wymiana liczników na te po fl odrazu dyskfalifikuje moje modyfikacje. Orgyniał najlepiej wygląda. Mój jest sprzed fl...(chociaż ma sporo wspólnego juz z fl (rocznik maj 2000) będę teraz szukał sprzętu i do dzieła. Moje pytanie nie było do ciebie.Chodziło mi o to co dyskwalifikuje te liczniki z punktu widzenia technicznego,a nie wizualnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sZuw4X Zgłoś #726 Napisano 27 Stycznia 2011 Wymieniłem u siebie licznik z pół FIS na pełen FIS i mam mały problem. Udało mi się wgrać zmieniony wsad do nowego licznika, wszystko niby hula ale mam kilka pytań: Jak dopasować kodowanie starego licznika do nowego za pomocą VAG-a ? Wydaje mi się że nowy licznik jest od auta z automatyczna skrzynią biegów ponieważ na dole jest czerwona linia której wydaje mi się nie powinno być. Nie wiem też czy jest to diesel czy benzyna. Kolejna sprawa co dziwne po wymianie licznika zmienił się głos zasysania paliwa przez pompę. Jak przekręcam kluczyk i włączają się kontrolki, dźwięk słyszalny z okolicy baku, jest teraz tak jak by krótszy. Ma to jakiś wpływ na prace silnika? Będę montować nawigacje łącząca się z licznikiem przez tuner TMC. W menu MFA nie ma teraz pozycji "Navigation" Czy po zamontowaniu navi licznik sam ją wykryje? Czy potrzebne jest kodowanie? Kodowanie stare licznika według VAG-COM 3.11 VAG number: 3B0 920 829 A Soft. Coding: 05115 WSC 00000 Kodowanie nowego licznika VAG number: 3B0 920 849 A Soft. Coding: 21115 WSC 00000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #727 Napisano 27 Stycznia 2011 (edytowane) ponieważ na dole jest czerwona linia której wydaje mi się nie powinno być. wejdź w can gateway [19] i zrób recode na 00006. Jak masz obrotka do 5k rpm to diesel, jak do 7 to benzyna - proste kodowanie masz dobre, przygotowane pod nawi. sprawdź i usuń błędy w can gateway, liczniku, silniku i komforcie. Jeśli jakieś powracają mimo usuwania - pisz. Edytowane 27 Stycznia 2011 przez owies Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koszard Zgłoś #728 Napisano 27 Stycznia 2011 A mi pomuc nikt nie moze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sZuw4X Zgłoś #729 Napisano 27 Stycznia 2011 (edytowane) A mi pomuc nikt nie moze Pomógł bym gdybym umiał ;1184159]wejdź w can gateway [19] i zrób recode na 00006.Jak masz obrotka do 5k rpm to diesel, jak do 7 to benzyna - proste kodowanie masz dobre, przygotowane pod nawi. sprawdź i usuń błędy w can gateway, liczniku, silniku i komforcie. Jeśli jakieś powracają mimo usuwania - pisz. Zrobię rano tak jak piszesz. Kolejna dziwna sprawa licznik nie pokazuje stanu rezerwy. Wskazówka zatrzymała się tuż przed czerwonym polem i ani drgnie. Tak samo na wyświetlaczu ile mogę przejechać zatrzymało się na 80 km i w ogole nie spada. Co może być nie tak? Źle połączyłem wsady liczników? Edytowane 27 Stycznia 2011 przez sZuw4X Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #730 Napisano 27 Stycznia 2011 (edytowane) licznik nie pokazuje stanu rezerwy...na wyświetlaczu zatrzymało się na 80 km zawsze możesz zrobić w instruments [17] output test (nie pamiętam jaki ma numerek ta opcja, 8 ?) i zobaczyć czy wskazówki są dobrze wyskalowane i poruszają się po całym zakresie, ale wg mnie... cierpliwości, wartość spadnie. A mi pomuc nikt nie moze odpowiedzi masz na poprzedniej stronie Edytowane 27 Stycznia 2011 przez owies Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal-g1 Zgłoś #731 Napisano 30 Stycznia 2011 Witam Czy z eepromu mozna wyczytac pin. bo po podlaczeniu wagtacho nie moze mi zczytac pinu. To jest ten eeprom. Dodam ze to golf IV 2001rok. marcin golf.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #732 Napisano 30 Stycznia 2011 Nie nawiązałeś poprawnego połączenia z licznikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #733 Napisano 30 Stycznia 2011 racja same zera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koszard Zgłoś #734 Napisano 1 Lutego 2011 OWIES ty przmondry jestes Typu dokoduj kluczyk.Ciekawe jak immo1 do immo3 sie koduje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #735 Napisano 1 Lutego 2011 OWIES ty przmondry jestes Typu dokoduj kluczyk.Ciekawe jak immo1 do immo3 sie kodujey. Kolego najpierw czytaj co piszesz, dopiero zatwierdzaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrzej 28 Zgłoś #736 Napisano 2 Lutego 2011 witam!!! Panowie mam pytanie:? kupiłem licznik 3BO 920 925 anglik pół FIS co będę potrzebował do montażu? np. adapter-can do Passat B5 1.8 T 98 rok z MFA i jak zmienić na wersje eu http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=64999 z tej strony pobrałem wsad ale jestem laikiem i nie wiem który będzie pasował i czy to wystarczy bardzo proszę o odpowiedz z góry dziękuje pozdrawiam Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #737 Napisano 2 Lutego 2011 witam!!!Panowie mam pytanie:? kupiłem licznik 3BO 920 925 anglik pół FIS co będę potrzebował do montażu? np. adapter-can do Passat B5 1.8 T 98 rok z MFA i jak zmienić na wersje eu http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=64999 z tej strony pobrałem wsad ale jestem laikiem i nie wiem który będzie pasował i czy to wystarczy bardzo proszę o odpowiedz z góry dziękuje pozdrawiam Andrzej Skoro masz MFA to manetkę i instalację masz.Tu poczytaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=75803&highlight=wymiana+licznika+3bg, aczkolwiek gdzieś na forum widziałem być może w przytoczonym wątku, że ktoś w benzynie przełożył p&p,osobiście nie robiłem tego w benzynie,więc na 100% nie wiem.Wsad potrzebujesz od 3B0920825X. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_Misiek_ Zgłoś #738 Napisano 2 Lutego 2011 witam, mam licznik starego typu z 1/2 fisa, chcialbym zamontowac licznik od fl'a z pelnym fisem, czy jest to mozliwe ? Auto mam z can'em. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #739 Napisano 2 Lutego 2011 witam, mam licznik starego typu z 1/2 fisa, chcialbym zamontowac licznik od fl'a z pelnym fisem, czy jest to mozliwe ? Auto mam z can'em. Bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolopi Zgłoś #740 Napisano 3 Lutego 2011 witam mam pytanie czy wiecie jak zrobić dopasowanie licznika vag comanderem 1.4 potrzebuje wymienić licznik z anglika na europe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach