M@T! Zgłoś #2701 Napisano 20 Listopada 2014 Panowie możecie powiedzieć jak podpiąć licznik z fisem na stole ? potrzebuje sprawdzić i zgrać wsad a nie mogę znaleźć instrukcji albo słabo szukam .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #2702 Napisano 21 Listopada 2014 Była już o tym mowa nawet w tym temacie. Podłączasz się w niebieską kostkę: Piny 1, 23, 30 - +12V Pin 9, 24 - masa Pin 25 - linia K Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elliot55 Zgłoś #2703 Napisano 21 Listopada 2014 panowie czytam i czytam i nie moge znaleźć ... wszyscy wsadzają fis albo ful fis a ja mam drugiego passata na części który ma mfa( to co wyświetla się w zegarku) i chciałbym przełożyć to do swojego... da rade??? i czy dużo jest zachodu z tym??? mój jest z 98r combi a dawca z 97r sedan dodam że mam niebieskie podświetlenie a tam jest zielone... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
on6222 Zgłoś #2704 Napisano 21 Listopada 2014 Teoretycznie się da poczytaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167341 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@T! Zgłoś #2705 Napisano 21 Listopada 2014 Była już o tym mowa nawet w tym temacie. Podłączasz się w niebieską kostkę: Piny 1, 23, 30 - +12V Pin 9, 24 - masa Pin 25 - linia K Kurcze a robil ktos z was na kostce i gniezdzie obd2 ? 12 v ile musi miec A ? Gdzies widzialem na forum ze ktos tak sobie robil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #2706 Napisano 21 Listopada 2014 Kurcze a robil ktos z was na kostce i gniezdzie obd2 ? No tak... W czym masz problem?? Jak masz wtyk OBD-II i kostkę licznika to pół biedy, a jak nie to można i na krótko... Zasilanie akumulator, albo zasilacz 12V. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shadok09 Zgłoś #2707 Napisano 21 Listopada 2014 panowie moze ktos z was orientuje sie czy w eepromie jest zapisane kodowanie licznika? JAk przepisac nr kodowania skoro na vag pl i vag com nie moge tego zrobic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #2708 Napisano 21 Listopada 2014 Kurcze a robil ktos z was na kostce i gniezdzie obd2 ? 12 v ile musi miec A ? Gdzies widzialem na forum ze ktos tak sobie robil Ja tak podpinałem licznik na kostce i gnieździe obd2 Wtyczka niebieska do licznika i gniazdo obd. zasilanie +12 piny 1,23,30 - licznik pin 16 - gniazdo obd masa piny 9,24 - licznik piny 4,5 - gniazdo obd linia k pin 25 - licznik pin 7 - gniazdo obd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@T! Zgłoś #2709 Napisano 22 Listopada 2014 Dziękuje za Pomoc ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczyglas Zgłoś #2710 Napisano 22 Listopada 2014 Podłączasz kompa, łączysz się z licznikiem i masz nr licznika oraz nr softu. Co prawda u Ciebie eeprom jest zapewne grzebany, ale zawsze to jakieś odniesienie. 11.05.2004 to produkcja auta czy licznika?? Po danych wygląda na wer. D. Tu również można podpiąć kompa i odczytać lub wyjąć navi. Co do kodowania to zerknij to: http://forum.vw-passat.pl/threads/56225-Zamiana-nawigacji-MCD-na-MFD-pod%C5%82%C4%85czenie-MFD?p=2138255&viewfull=1#post2138255 Przepraszam, że to tak długo trwało ale otrzymałem własnie kabel diagnostyczny. Poniżej to co udało się odczytac z VWTool Licznik: Radio: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #2711 Napisano 22 Listopada 2014 Odśwież kodowanie licznika, odśwież kodowanie radia i odśwież kodowanie Gateway. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczyglas Zgłoś #2712 Napisano 22 Listopada 2014 Czyli co może okazać się, że nie będzie potrzeba kupowania TMC do mojego. A +- jakiś manual do kodowania dla lajka?? Nie chce zepsuć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #2713 Napisano 22 Listopada 2014 panowie moze ktos z was orientuje sie czy w eepromie jest zapisane kodowanie licznika? Tak. Czyli co może okazać się, że nie będzie potrzeba kupowania TMC do mojego. A +- jakiś manual do kodowania dla lajka?? Nie chce zepsuć. Masz wersję D wiec nie potrzebny jej TMC. W Twoim przypadku nie musisz zmieniać kodowania tylko wejść w zakładkę kodowanie i kliknąć wykonaj z tym samym kodowaniem. W ten sposób odświeżysz je. Nie wiem jak w tym VW Tool czy jest taka możliwość. Jeśli nie to pobierz z neta VCDS Lite 1.2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczyglas Zgłoś #2714 Napisano 22 Listopada 2014 Dobra jutro to zrobie i dam znac jak wyszlo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARIANKRIMINAL Zgłoś #2715 Napisano 25 Listopada 2014 Witam zamontowane licznik full fis 3B0 919 890 M i manetka 4B0 953 503H auto odpala pokazuje MFA 1 Moje pytanie żeby pokazywał MFA 2 to trzeba prowadzić kable do manetki bo nie reaguje na naciskanie przełączników ani reset dodam że stara manetka była bez MFA ,czy wina jest w kodowaniu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2716 Napisano 25 Listopada 2014 Moje pytanie żeby pokazywał MFA 2 to trzeba prowadzić kable do manetki bo nie reaguje na naciskanie przełączników ani reset dodam Jeśli nie dołożyłeś 4 przewodów między manetką a licznikiem,to nie będzie ci przełączała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARIANKRIMINAL Zgłoś #2717 Napisano 25 Listopada 2014 (edytowane) Ok A da sie coś zrobić aby świecił pełny wyświetlacz bo świeci 3/4 jego nie mam orginalnego radia ani climatronica. W pierwszym poście mowa jest o 3 przewodach skąd 4 ? Edytowane 25 Listopada 2014 przez MARIANKRIMINAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2718 Napisano 25 Listopada 2014 W pierwszym poście mowa jest o 3 przewodach skąd 4 ? Czy aby na pewno? A da sie coś zrobić aby świecił pełny wyświetlacz bo świeci 3/4 jego nie mam orginalnego radia ani climatronica. Da się,np.spuść paliwo ze zbiornika,albo płyn chłodniczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #2719 Napisano 25 Listopada 2014 4-ty to masa, można się podpiąć na kolumnie kierownicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARIANKRIMINAL Zgłoś #2720 Napisano 25 Listopada 2014 HAHA spoko THX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach