Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

No o jest tam napisane w procedurze adaptacji proszę podać pin starego licznika

"Musimy znać PIN zarówno starego jak i nowego licznika [tylko przy metodzie VAG-COM]

Teraz proponuję przeczytać pierwsze zdanie z mojego poprzedniego postu.

dodam ze stary do bosh a nowy vdo

Trzeba było tą informację podać w poprzednim poście,bo to istotna informacja i w tym przypadku nie jest już tak różowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiec co można zrobic , a przy której metodzie nie trzaba znać pinu starego licznika, w sumie raz juz tak robikem ale miałem EPROM starego licznika a tutaj jest lipa bo nie można się do niego dostać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale miałem EPROM starego licznika a tutaj jest lipa bo nie można się do niego dostać

To znaczy co nie możesz go odczytać?Nie łączy ci się interfejs z licznikiem ?Czym to robisz?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

ale miałem EPROM starego licznika a tutaj jest lipa bo nie można się do niego dostać

To znaczy co nie możesz go odczytać?Nie łączy ci się interfejs z licznikiem ?Czym to robisz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dodam ze stary do bosh a nowy vdo

Zapomniałeś też dodać, że sprawa nie dotyczy licznika w Passacie... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę się połączyć z nim ani vag tacho ani commanderem, natomiast vcds łączy sie , z vdo nie ma żadnego problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Vcds full

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie mogę się połączyć z nim ani vag tacho ani commanderem

Próbowałeś odłączyć akumulator na chwilę?Czasami pomaga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez probowalem nie pomoglo , a jest jakiś inny sposób na zakodowanie nowego licznika nie mając pinu czy załatwiać programator i próbować odczytać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jest jakiś inny sposób na zakodowanie nowego licznika nie mając pinu

Jakby stare zegary były VDO,to po włożeniu nowych VAG tacho odczytujesz PIN nowych zegarów,kodujesz kluczyki(mogą być potrzebne nowe transpondery),ustawiasz przebieg i kodowania i tyle.Natomiast jak poprzedni licznik był Bosch,to ten sposób nie działał .

Edytowane przez riccardoa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie żeby pokazywało temperaturę to trzeba jakiś kabel podprowadzać mowa o 3B0 919 890 M full fis bez can

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś podpowie ?

Jakiego licznika szukać aby było MFA - mój licznik --> 3B1919860C

Auto z 99r. więc napewno bez CAN, licznik ma podświetlenie niebieskie i z tego co się orientuję będzie IMMO 2.

 

Jeśli się da to FIS lub 1/2 FIS, ale wystarczy mi MFA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie żeby pokazywało temperaturę to trzeba jakiś kabel podprowadzać mowa o 3B0 919 890 M full fis bez can

 

Trzeba poprowadzić przewód do pinu 26 zielonej kostki od czujnika temperatury zewnętrznej, jeśli jest w aucie. U mnie czujnika nie było, ale była instalacja do licznika zakończona wtyczką pod zbiorniczkiem płynu do wspomagania. Założyłem czujnik i temperatura wyświetla się na liczniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też właśnie nie mam tego czujnika więc bez niego lipa kupić nową czy używkę ?Wtyczka jest pod zbiorniczkiem czyli instalacja jest więc trzeba czy nie podprowadzać przewód ?

Edytowane przez MARIANKRIMINAL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
?Wtyczka jest pod zbiorniczkiem czyli instalacja jest więc trzeba czy nie podprowadzać przewód ?

Skoro masz,to nie musisz prowadzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Też właśnie nie mam tego czujnika więc bez niego lipa kupić nową czy używkę ?

 

Raczej znaleźć dobą używkę bo nowy to koszt około 120 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to odpowiedni temat, ale nie mam uprawnień do założenia nowego tematu :(

 

Mam problem odnośnie komputera pokładowego i nie wiem gdzie może leżeć problem. Mianowicie czasem, w sumie rzadko komputer pokładowy zaczyna wariować. Sam zmienia aktualny tryb ze spalania momentowego, na średnie, na ilośc km na baku itp itd. Poza tym, po odpaleniu samochodu mogę zmienić tryb pracy komputera tylko raz, w górę lub w dół, później już nie mogę :(

 

Problem w manetce, module komfortu ? :(

 

Ewentualnie możecie polecić dobrego ale nie drogiego jakiegoś jegomościa który zająłby się tego typu problemem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Problem w manetce

Tak, manetka do czyszczenia. :ok

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności