vwtdi90 Zgłoś #2621 Napisano 14 Października 2014 MARIANKRIMINAL kup sobie licznik full fis bez can cena 400 zł i gitara potem kup tarcze moman i masz lift. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2622 Napisano 14 Października 2014 riccardoa tak ale vwtdi90 mial stary licznik( rok modelowy 96- 99) To by były 919,a nie 920 Przeanalizujcie sobie załączony pinout,zwracając uwagę na rok samochodu Passat B5.docx - - - - - aktualizacja - - - - - Auto to passat 1.9 TDI 2000rok 115 ATJ ,Ma Can tylko ,że Jak kolega Aligator 30 powiedział ,że tam idzie już po CANie. Masło maślane Licznik 920 847A jest od 2.5 TDI tak ??? Równie dobrze może być od 1,9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARIANKRIMINAL Zgłoś #2623 Napisano 14 Października 2014 MARIANKRIMINAL kup sobie licznik full fis bez can cena 400 zł i gitara potem kup tarcze moman i masz lift. Ok też nad tym myślałem jeszcze bym prosił o wszystkie modele z pełnym fisem bez can do 3B 3B0 919 890 J są jeszcze jakieś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aligator30 Zgłoś #2624 Napisano 14 Października 2014 riccardoa miales racje zle spojrzalem na pinout licznika (96-99) dotyczy licznikow bez cana tak jak piszesz w obydwu licznikach sygnal leci po canie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwtdi90 Zgłoś #2625 Napisano 14 Października 2014 To tak mam dwa wyjścia albo kupić licznik z końcówką 846A albo zapomnieć o ikonie świec zarowych bo testu nie da rady zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2626 Napisano 15 Października 2014 To tak mam dwa wyjścia albo kupić licznik z końcówką 846A albo zapomnieć o ikonie świec zarowych Czytasz ze zrozumieniem?U ciebie powinien działać i 846,i 847 i 849.Albo masz skopane coś w liczniku,albo... bo testu nie da rady zrobić A czym robisz ten test?W ogóle nie idzie zrobić testu,czy tylko tych kontrolek nie pokazuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart_71 Zgłoś #2627 Napisano 28 Października 2014 Witam. Potrzebuję pomocy przy wymianie zegarów w Skodzie Octavi 2001 r z MFA na pełny fis. Jesteście w stanie coś pomóc....? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sachemek Zgłoś #2628 Napisano 1 Listopada 2014 Witam. Potrzebuję pomocy przy wymianie zegarów w Skodzie Octavi 2001 r z MFA na pełny fis. Jesteście w stanie coś pomóc....? Jak masz MFA to problem manetki już rozwiązany, tzn. kabelkologię załatwił producent auta. Jednynie trzeba sprawdzić czy faktycznie dany przewód z manetki jest podłaczony do właściwego pinu w zielonej kostce licznika. A teraz z jakiego licznika na jaki licznik chcesz zmienić? Jakieś numerki typu z xxx 920 xxx na xxx 920 xxx, to jest istotne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart_71 Zgłoś #2629 Napisano 3 Listopada 2014 Witam. Udało się podmienić zegary, ale mam problem po wymianie zegarów, nie działa cały moduł komfort, szyby, lusterka, oświetlenie wnętrza, nie pokazuje otwartych drzwi na wyświetlaczu tylko kierowcy wskazuje. Eprom zrobiłem zgodnie z instrukcją z forum passata czyli skopiowałem wartości do komórki $11B. Czy coś jeszcze trzeba zmienić w eproom. Moje autko to Octavia 2001 1,9Tdi zegary stare nr 1U0920811F a nowe 1U0920840G. Moduł komfort już po Can początek 1C0. Potrzebuję pomocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
on6222 Zgłoś #2630 Napisano 3 Listopada 2014 Ja jak u siebie kopiowalem to wczesniej musiałem ta część do komórki 11b usunąć bo jak tylko wklejalem to dopisywal do wartości a nie zamieniał może u ciebie to samo się dzieje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart_71 Zgłoś #2631 Napisano 3 Listopada 2014 Tak, pierw trzeba usunąć stare bloki, żeby wkleić nowe.. Także z tym nie mam problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro1973 Zgłoś #2632 Napisano 3 Listopada 2014 potrzebuje wsad licznika passat b5 europa ,benzyna po pierwszym lifcie, z pol fisem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2633 Napisano 3 Listopada 2014 potrzebuje wsad licznika passat b5 europa ,benzyna Tu masz odpowiedni wątek http://forum.vw-passat.pl/threads/64999-Poszukuje-Posiadam-wsad-licznika?p=2164909#post2164909 po pierwszym lifcie, z pol fisem Tzn?Ile było tych liftów? Podaj numer licznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sachemek Zgłoś #2634 Napisano 3 Listopada 2014 Do kolegi riccardoa Z zapytaniem - kolega posiada tajemną wiedzę na temat przepisania właściwych komórek z licznika RB8 do VDO? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2635 Napisano 3 Listopada 2014 Do kolegi riccardoa Z zapytaniem - kolega posiada tajemną wiedzę na temat przepisania właściwych komórek z licznika RB8 do VDO? Pozdrawiam Raz przekładałem,nie tak dawno zresztą,i po wielu próbach połowicznie się udało.Połowicznie ponieważ,samochód udało się odpalić,zakodować klucze pod tym względem działa ok.Natomiast w samochodzie jest radio z navi MCD i w liczniku RB8 jest gdzieś zapisany kod do tego radia tylko nie wiem w których komórkach.Efekt jest taki,że radio gra do momentu odłączenia aku,po odłączeniu aku woła kod,którego nie mam.Pomaga włożenie starych zegarów i uruchomienie radia i działa do następnego odłączenia aku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sachemek Zgłoś #2636 Napisano 3 Listopada 2014 Natomiast w samochodzie jest radio z navi MCD i w liczniku RB8 jest gdzieś zapisany kod do tego radia tylko nie wiem w których komórkach. Mnie akurat to nie jest potrzebne gdyż RB8 jest golas, zresztą padnięty (zawiesza się prędkościomierz - wskazówki nie obcierają o tarczę). Tarcze z RB8 przełożę do 1/2 Fis VDO, bo VDO to anglik (taniej już się nie da). I tu pytanie, które komórki należy przekopiować z RB8 do VDO? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2637 Napisano 3 Listopada 2014 Robiłem to wg. 1 postu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=394423 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sachemek Zgłoś #2638 Napisano 3 Listopada 2014 Robiłem to wg. 1 postu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=394423 Tak czytałem to, jednakże najważniejsze wstawione foto na Imageshack wygasło, bądz ktoś usunął Tam właśnie było co i jak...Eh spóźniłem się. Może ktoś z forumowiczów ma kopię tej stronki z tą fotką? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro1973 Zgłoś #2639 Napisano 4 Listopada 2014 Tu masz odpowiedni wątek http://forum.vw-passat.pl/threads/64999-Poszukuje-Posiadam-wsad-licznika?p=2164909#post2164909 Tzn?Ile było tych liftów? Podaj numer licznika. dwa lifty potrzebuje 2002 numeru mieznam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati Zgłoś #2640 Napisano 4 Listopada 2014 czy licznik z 1/2 fis od b5 fl będzie pasił do b5 w manualu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach