krzyzak Zgłoś #2481 Napisano 3 Czerwca 2014 To źle Ci sie wydaje.Zrobiłem tak u siebie, ominołem czujnik i jest tak jak pisałem a nie na odwrót. Gdybym tego pewny nie był to bym nie pisał. A ten koleś troche chyba przyfantazjował lub ma spore problemy z pamięcią. oooo to zobacz sprobuje bo jak miałem poprzedni licznik w golfie to jak zasłoniłem czujnik swiatła to fis ciemiał a jak odsłoniłem to sie rozjasniał . A mozesz powiedziec co i jak tam zrobic przy tym czyjniku ? No a jezeli chodzi o kolesia tego to go sprawdze. Dam mu poprzedni licznik z fisem i zobaczymy czy ogarnie temat zwiekszenia mocy podswietlania jak cos to dam znac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #2482 Napisano 3 Czerwca 2014 Bo tak to ma działać. Jeżeli czujnika nie będzie to nie ma co ograniczać napięcia i dlatego licznik to znaczy diody w nim świecą pełną mocą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drift pl Zgłoś #2483 Napisano 7 Czerwca 2014 zakladal kos licznik z W8 do diesla da rade bo mam takowy licznik ale nie wiem czy gra jest warta swieczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek1987 Zgłoś #2484 Napisano 11 Czerwca 2014 Witam zabrałem się za montaż 1/2 fis w pasku. Mam pytanie odnośnie połączenia niebieskiej kostki przy liczniku cytuje pierwszy post "Rozbieramy niebieskie złącze i podłączamy przewód masowy do już istniejącego przewodu" Wtyczka T32a niebieska(licznika) 7 -------------------------------------------------------------------------- 3 Czyli jeśli w 7 pinie i 3 pinie jest przewód to je razem łączymy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2485 Napisano 11 Czerwca 2014 (edytowane) "Rozbieramy niebieskie złącze i podłączamy przewód masowy do już istniejącego przewodu" Wtyczka T32a niebieska(licznika)7 -------------------------------------------------------------------------- 3 Czyli jeśli w 7 pinie i 3 pinie jest przewód to je razem łączymy? Przewody kładziemy w takiej kolejności: Wtyczka T32b zielona(licznika)------Wtyczka T6e czarna(przy przełącznikach zesp.) 23 ------------------------------------------------------------------------ 2 24 ------------------------------------------------------------------------ 1 25 ------------------------------------------------------------------------ 4 Wtyczka T32a niebieska(licznika) 7 -------------------------------------------------------------------------- 3 Nie wiem,czy zauważyłeś,że piny o których piszesz są w dwóch różnych wtyczkach i pin 3 w czarnej wtyczce na pewno nie masz obsadzony. Edytowane 11 Czerwca 2014 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek1987 Zgłoś #2486 Napisano 11 Czerwca 2014 Czyli pin 7 z niebieskiej mam pociągnąć pod 3 w czarnej 6-cio pinowej przy włączniku zespolonym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #2487 Napisano 11 Czerwca 2014 Czyli pin 7 z niebieskiej mam pociągnąć pod 3 w czarnej 6-cio pinowej przy włączniku zespolonym. Pin 7 w niebieskiej wtyczce jest już obsadzony, dolutowujesz się przewodem do niego i zasuwasz nim do kostki od manetki (pin 3). Prościej się już chyba nie da. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek1987 Zgłoś #2488 Napisano 11 Czerwca 2014 Dzięki teraz jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kj9120 Zgłoś #2489 Napisano 19 Lipca 2014 Czesc, mam pytanie rozebralem dzis swoj licznik i mam numer 3b0 820 802. Teraz mam szukac obojetnie jakich zegarow 3b0 820 xxx od benzyny, dodam ze nia mam zadnego fisa poprostu golas, czy bedzie roznica czy zaloze 1/2 fis czy full fis?? Oczywiscie to 3b przed liftem modelowo 2000. I czy jest jakas dobra dusza w okolicach lodzi ktora by pomogla to ogarnac jak juz znajde licznk?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fahoovnik Zgłoś #2490 Napisano 20 Lipca 2014 zamiast rozbierac niebieska wtyczke mozna dolutowac sie do masy w aucie i wszystko działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kj9120 Zgłoś #2491 Napisano 23 Lipca 2014 Czesc, mam pytanie rozebralem dzis swoj licznik i mam numer 3b0 820 802. Teraz mam szukac obojetnie jakich zegarow 3b0 820 xxx od benzyny, dodam ze nia mam zadnego fisa poprostu golas, czy bedzie roznica czy zaloze 1/2 fis czy full fis?? Oczywiscie to 3b przed liftem modelowo 2000. I czy jest jakas dobra dusza w okolicach lodzi ktora by pomogla to ogarnac jak juz znajde licznk?? 3B0920827 czy taki numer nowych zegarów od 3bg bedzie dobry?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #2492 Napisano 25 Lipca 2014 3B0920827 czy taki numer nowych zegarów od 3bg bedzie dobry?? Jeśli jest sprawny to powinien pasować bez problemu. Mogę Ci pomóc z tym montażem tylko u mnie ciężko z czasem, ale może uda się znaleźć jakieś dwie godzinki gdzieś w przyszłym tygodniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kj9120 Zgłoś #2493 Napisano 25 Lipca 2014 Jeśli jest sprawny to powinien pasować bez problemu.Mogę Ci pomóc z tym montażem tylko u mnie ciężko z czasem, ale może uda się znaleźć jakieś dwie godzinki gdzieś w przyszłym tygodniu. gdybyś był tak uprzejmy to daj znać, mogę rozebrać i przygorować wszystko niestety nie mam vag tacho, ani vag commandera. I niekoniecznie musi być to przyszły tydzień Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwek026 Zgłoś #2494 Napisano 25 Lipca 2014 Jeśli pytanie juz padło to przepraszam najmocniej ale nie dam rady przejrzeć wszystkich 125 stron. Mam Passata b5 2000r , 1.9 115kmz pół fisem. Chciałbym założyć zegary z B5FL. Będą pasowały np. ze 130km? obrotomierz jest tak samo wyskalowany jak 115? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fahoovnik Zgłoś #2495 Napisano 26 Lipca 2014 musisz sprawdzic numery...problemem moze sie okazac CAN a w zasadzie jego brak w twoim aucie o immo3 w nowych zegarach nie wspomne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2496 Napisano 26 Lipca 2014 ..problemem moze sie okazac CAN a w zasadzie jego brak w twoim aucie W 2000 roku,na pewno ma. o immo3 w nowych zegarach nie wspomne To również w tym roczniku nie jest problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwek026 Zgłoś #2497 Napisano 26 Lipca 2014 To, że mam CAN i o immo3 nie muszę się bać to wiem. Czyli mogę poszukać jakiś licznik z B5FL i każdy podejdzie? Jak teraz mam pół fis i kupię pełny fis to tez podejdzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dioda83 Zgłoś #2498 Napisano 27 Lipca 2014 Witajcie, przejrzałem temat, jednak nie spotkałem się z odpowiedzią na nurtujące mnie tematy. Mianowicie, mam silnik o oznaczeniu AZM (2.0 8V), licznik "golas" i marzy mi się komputer pokładowy (czyli 1/2 lub pełny FIS, gdyż jak dobrze rozumiem typowe MFA było wyświetlane w okienku pod wskazówką obrotomierza w zegarach z 3B). Znalazłem zegary z anglika w fajnej cenie jednak z motoru 1.8T (3B0 920 925) i teraz pytanie pierwsze: 1) Czy uda się to zgrać z moim motorem, u mnie 8 a tam 20 zaworów? 2) Czy manetki do sterowania komputerem z sedana i kombi (poza ostatnią literką w kodzie) czymś się różnią między sobą? 3) Czy zegary z anglików i tzw. europejczyków przy założeniu, że realizują te same funkcje (np. dla silnika 1.8T zegary z 1/2 FIS), różnią się oznaczeniami fabrycznymi? PS. Witam i pozdrawiam kolegę Kotii, ja jestem z okolic Bełchatowa, jednak w dni powszednie jeżdżę do pracy i często widzę Twojego Passata, zmierzającego w tym samym kierunku co ja. Śliczny egzemplarz :halo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #2499 Napisano 27 Lipca 2014 (3B0 920 925) Pierwszy wypust. Im wyższa liczba na końcu tym nowszy licznik i zawsze to mniej zużyty wyświetlacz. 1) Czy uda się to zgrać z moim motorem, u mnie 8 a tam 20 zaworów? Tak. 2) Czy manetki do sterowania komputerem z sedana i kombi (poza ostatnią literką w kodzie) czymś się różnią między sobą? Od kombi ma dodatkowo obsługę tylnej wycieraczki. 3) Czy zegary z anglików i tzw. europejczyków przy założeniu, że realizują te same funkcje (np. dla silnika 1.8T zegary z 1/2 FIS), różnią się oznaczeniami fabrycznymi? Tak. Główna różnica oprócz nr to wyskalowanie prędkościomierza. Zarówno inne tarczki jak i różnica w eeprom dotycząca prędkościomierza, co nie znaczy, że nie można tego dopasować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sachemek Zgłoś #2500 Napisano 28 Lipca 2014 (edytowane) Witam Z zapytaniem czy ktoś z forumowiczów wie o co chodzi? Connecting VDO New - K-line... OK 3B0920806 KOMBI+WEGFAHRSP VDO V01 Check for VDO tacho... Tacho is VDO! Try to log in... Please wait! Software Version: VBK700LL Password: -1 Check for Seed-Key... Please Wait....trying to calculate Key Seed-key mode: 01 !!! Access DENIED !!! Switch ignition OFF/ON,or Reset the dash before to try again! Passat z podpisu (AZX) Pomoże ktoś jak to ugryść? Edytowane 2 Sierpnia 2014 przez Sachemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach