Kajtek82 Zgłoś #2461 Napisano 19 Kwietnia 2014 (edytowane) Jaka powinna być ostatnia kolumna wsadu licznika? Mi zczytało do 07f0. Edit: Wie ktoś może co powinno być podpięte pod pin 15 w OBD i czy jego brak może być powodem że mi się kkl nie łączy z licznikiem? Edytowane 19 Kwietnia 2014 przez Kajtek82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #2462 Napisano 20 Kwietnia 2014 Jaka powinna być ostatnia kolumna wsadu licznika?Mi zczytało do 07f0. 7FF Wie ktoś może co powinno być podpięte pod pin 15 w OBD i czy jego brak może być powodem że mi się kkl nie łączy z licznikiem? Linia L P.S. Do niczego nie potrzebna. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2463 Napisano 20 Kwietnia 2014 Mi zczytało do 07f0. Czyli dobrze ci odczytało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kajtek82 Zgłoś #2464 Napisano 20 Kwietnia 2014 Czyli dobrze ci odczytało. No to super. Teraz muszę zczytać jeszcze z zegarów które mam w samochodzie je z edytować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirekk85 Zgłoś #2465 Napisano 20 Kwietnia 2014 (edytowane) Jednak ten wsad nie załatwia do końca problemu pozostaje problem ze skalowaniem bo powinno być do 220km/h , i czerwona kontrolka oleju miga i piszczy fis wyswietla oil press stop motor - po niemiecku oldruck motor aus! myśle że wsad od 1J0920826 był by odpowiedni (miał by ktoś???) pozostał by puki co tylko problem tej kontrolki jest na nią jakiś sposób ? sprawdzałem też kodowanie w epromie 1J5920826C wpisywałem 02102 i też nic to nie dało no i skalowanie oszukiwało o 20km/h , słyszałem że zwarcie dwóch pinów od tego czujnika powinno załatwić problem wie ktoś jakie ? Edytowane 20 Kwietnia 2014 przez mirekk85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kajtek82 Zgłoś #2466 Napisano 22 Kwietnia 2014 Udało się bez większych problemów. Full Fis założony Dziękuję wszystkim za pomoc a zwłaszcza Pogromcy za manuala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vatos Zgłoś #2467 Napisano 26 Kwietnia 2014 Witam chciałem założyć licznik full FIS do swojego passatka, ale jak sprawdzić czy posiada can czy nie? Passat '99 B5 1.8T. Może już z reguły posiada lub nie ? ;] Dzięki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #2468 Napisano 26 Kwietnia 2014 Witam chciałem założyć licznik full FIS do swojego passatka, ale jak sprawdzić czy posiada can czy nie? Passat '99 B5 1.8T. Może już z reguły posiada lub nie ? ;] Dzięki za odpowiedź. W tym roczniku powinien już być. Ale dla pewności podepnij VAG'a pod licznik, a jak go nie masz to zostaje wytargać go z dechy i odczytać numer z naklejki. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jancik Zgłoś #2469 Napisano 7 Maja 2014 (edytowane) Witam. W pasku 1,9 TDI AFN 98r mam licznik 3B0 919 881N. Czy mogę go zastąpić licznikiem 1J0 920 921 B? Chciałem załączyć wsady ale coś nie idzie. Edytowane 7 Maja 2014 przez jancik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #2470 Napisano 18 Maja 2014 Jak sprawdzić kodowanie w starym liczniku ?Po wejściu w [17] gdzie wprowadzić spisane dane ? Po wejściu w [17] wystarczy je doczytać, jest na głównym ekranie [soft. Coding]. :ok Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kro_ma Zgłoś #2471 Napisano 18 Maja 2014 Witam mam mały problem z fisem po zmianie licznika na poliftowy wszystko dziala ok. Problem sie robi po 3 dniach nie wazne ile jezdze sam kasuje sie fis 2 ktory powinienem sam kasowac. Licznik mam o numerach 3B0 920 829 A. Co moze byc przestawione?? Posiadam passata b5 1999r 1.9 tdi 110 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Goldeq Zgłoś #2472 Napisano 22 Maja 2014 (edytowane) Witam Panowie takie pytanie co musze mieć żeby dołożyć do siebie połowę fisa ? Passat rocznik 01,1998. Zegary nr 3B0919861J Do znawców tematu http://olx.pl/oferta/passat-b5-licznik-full-fis-bez-can-rarytas-CID5-ID5LPp9.html#ff78570ba3 Podejdzie do mnie czy nie ? Edytowane 22 Maja 2014 przez Goldeq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #2473 Napisano 22 Maja 2014 No to pojechałeś po całości...w połowie postów z tego tematu znajdziesz odpowiedź... Manetka, licznik, ecu 018 na CANie, dwa przewody. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Goldeq Zgłoś #2474 Napisano 22 Maja 2014 (edytowane) No to pojechałeś po całości...w połowie postów z tego tematu znajdziesz odpowiedź... Manetka, licznik, ecu 018 na CANie, dwa przewody. Jednak wole szybko i na temat ... Przewalać 125 stron a zarazem w moim przypadku 2500 postów to słaby pomysł Edytowane 22 Maja 2014 przez Goldeq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2475 Napisano 22 Maja 2014 Jednak wole szybko i na temat ... Przewalać 125 stron a zarazem w moim przypadku 2500 postów to słaby pomysł Tym bardziej,że to nie ten temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tsmolinski Zgłoś #2476 Napisano 24 Maja 2014 Witam dostałem ostatnio od znajomego zegarki z fis 1/2 3B do mojego passka. Próbowałem je założyć oraz zmodyfikować wsad zgodnie z opisem jednak nie dość że sie nie odpalił to jeszcze zrobiła sie choinka. Więc pytanie w związku z tym czy ktoś z was passato maniacy mógłby zerknąć na 2 wsady działającego i nowego z fis oraz pomóc go zmodyfikować o ile to możliwe ???? zegarki.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyzak Zgłoś #2477 Napisano 2 Czerwca 2014 Witam Wszystkich super porady wyczytałem u Was w tym dziale, ale nie napotkałem sie lub przeoczyłem gdzies . Czy orientuje sie ktos moze czy jest mozliwosc zwiekszenia mocy podswietlenia fisa. Bo wsadziłem do siebie do golfa licznik od passata immo 3 i one maja juz taki mniej agresywne podswietlanie fisa. Juz nie swieci tak na czerwono mocno jak to w starych było, lecz jest taki ciemny tylko wyswietlane komunikaty sa jasniejsze. I bym chciał troszke z=wzmocnic podswietlenie fisa. Bawił sie ktos w takie cuda. Z góry dziekuje za odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #2478 Napisano 3 Czerwca 2014 Witam Wszystkich super porady wyczytałem u Was w tym dziale, ale nie napotkałem sie lub przeoczyłem gdzies . Czy orientuje sie ktos moze czy jest mozliwosc zwiekszenia mocy podswietlenia fisa. Bo wsadziłem do siebie do golfa licznik od passata immo 3 i one maja juz taki mniej agresywne podswietlanie fisa. Juz nie swieci tak na czerwono mocno jak to w starych było, lecz jest taki ciemny tylko wyswietlane komunikaty sa jasniejsze. I bym chciał troszke z=wzmocnic podswietlenie fisa. Bawił sie ktos w takie cuda. Z góry dziekuje za odpowiedz Możesz zmienić diody po samym fis`em lub ominąć czujnik światła w liczniku ale to będzie skutkowało brakiem automatycznej regulacji podświetlania całego budzika. Programowo chyba nie da się tego zrobić przynajmniej ja nie trefiłem na takie info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyzak Zgłoś #2479 Napisano 3 Czerwca 2014 Możesz zmienić diody po samym fis`em lub ominąć czujnik światła w liczniku ale to będzie skutkowało brakiem automatycznej regulacji podświetlania całego budzika. Programowo chyba nie da się tego zrobić przynajmniej ja nie trefiłem na takie info. Ominac czujnik hmmmm mysle ze to nie pomoze. Bo czujnik działa tak ze jak swieci słonce to rozjasnia fisa a jak jest ciemno to sciemia zeby po oczach az tak nie dawał. Czyli jak omine czujnik swiatła to w dzien bedzie jeszcze ciemiej tak mi sie wydaje. A jedem koles mi niby gadał ze cos takiego juz kiedys robił ale juz nie pamieta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #2480 Napisano 3 Czerwca 2014 (edytowane) To źle Ci sie wydaje. Zrobiłem tak u siebie, ominołem czujnik i jest tak jak pisałem a nie na odwrót. Gdybym tego pewny nie był to bym nie pisał. A ten koleś troche chyba przyfantazjował lub ma spore problemy z pamięcią. Edytowane 3 Czerwca 2014 przez Kotii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach