pele Zgłoś #501 Napisano 12 Listopada 2010 Mam zwykly licznik,czyli bez fis,skoro ja ktos wylutowal badz wymontowal tzn. ze powinno sie dac,tylko jak to zrobic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wgorny5 Zgłoś #502 Napisano 12 Listopada 2010 Panowie przeglądam ten wątek i proszę nie bijcie mnie ale chcę się upewnić - w Pasku jak w opisie, mam 1/2 FIS i chcę wymienić na full FIS. Czy muszę kombinować kablami i czy będę potrzebował PIN obydwóch liczników? A i czy mój zegar ma szynę CAN? Z góry dzięki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariano261 Zgłoś #503 Napisano 12 Listopada 2010 Witam Szanownych forumowiczów mam dwa passaty b5 fl jeden w będzynie a drugi w dieslu, oba mają 1/2 fisa, i w jednym np, po otwarciu drzwi na fisie ładnie wyświetla się inf. że drzwi pasażera otwarte, lub kierowcy, i towarzyszy temu łagodne piknięcie, a zaś w drugim nie pojawia się ta inf. tylo widać małą ikonkę nad fisem, a informacja pojawi się tylko wtedy gdy drzwi się otwożą podczas jazdy, więć pytanie czy da się to przekodować aby było jak w pierwszym , czy trzeba modyfikować eprom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #504 Napisano 12 Listopada 2010 Panowie przeglądam ten wątek i proszę nie bijcie mnie ale chcę się upewnić - w Pasku jak w opisie, mam 1/2 FIS i chcę wymienić na full FIS. Czy muszę kombinować kablami i czy będę potrzebował PIN obydwóch liczników? A i czy mój zegar ma szynę CAN? Z góry dzięki za odpowiedź. Co masz na myśli "Czy muszę kombinować kablami"?Nie musisz nic dociągać,tylko wymiana licznika.Jeśli masz VAG Tacho nie potrzebujesz pinu liczników,jeśli nie, to potrzebujesz pin liczników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wgorny5 Zgłoś #505 Napisano 12 Listopada 2010 Co masz na myśli "Czy muszę kombinować kablami"?Nie musisz nic dociągać,tylko wymiana licznika.Jeśli masz VAG Tacho nie potrzebujesz pinu liczników,jeśli nie, to potrzebujesz pin liczników. Toś mnie uspokoił stary. Punkta daje! Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #506 Napisano 12 Listopada 2010 Toś mnie uspokoił stary.Punkta daje! Pozdro Licznik ma szynę CAN,jakoś wcześniej mi umknęło to pytanie.:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pele Zgłoś #507 Napisano 14 Listopada 2010 mcaris napisal Kolego pele jeśli chodzi o obudowę kilka postów wyżej pytałem o to samo czyli podejdzie po malutkiej modyfikacji z tym czujnikiem mam to samo niby można zamontować rezystor 1mohm (u mnie nie działa) W moim przypadku wylutowanie kontrolki by nie pomogło bo na 1/2 fis jest jeszcze info na wyświetlaczu czyli jakiej malutkiej modyfikacji?pozd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcaris Zgłoś #508 Napisano 14 Listopada 2010 Chciałem zrobić to samo co Ty ale jednak kupiłem całe zegary z ringami więc nie wiem co trzeba "modyfikować" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #509 Napisano 15 Listopada 2010 mcaris napisalKolego pele jeśli chodzi o obudowę kilka postów wyżej pytałem o to samo czyli podejdzie po malutkiej modyfikacji z tym czujnikiem mam to samo niby można zamontować rezystor 1mohm (u mnie nie działa) W moim przypadku wylutowanie kontrolki by nie pomogło bo na 1/2 fis jest jeszcze info na wyświetlaczu czyli jakiej malutkiej modyfikacji?pozd. Nie trzeba żadnej modyfikacji. Bez problemu obudowa pasuje. co do diodki to popytaj kto ma rozwalony licznik to moze Ci odsprzeda . ja mam ale koszt wysyłki przekroczy napewno kilkakrotnie wartosc tej diody. Ta diodka jest dwu kolorowa smd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pele Zgłoś #510 Napisano 16 Listopada 2010 Dzieki kolego rosiek,o taka odpowiedz mi chodzilo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArkadiuszB Zgłoś #511 Napisano 16 Listopada 2010 -Przełączniki zespolone z funkcją sterowania komputerem, 4B0 953 503G dla limuzyny lub 4B0 953 503H dla kombi Czy między tymi przełącznikami jest tylko taka różnica, że przełącznik do kombi ma dodatkowe sterowanie tylnej wycieraczki czy są jeszcze jakieś różnice ? Można do sedana dać od kombi i/lub na odwrót ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #512 Napisano 16 Listopada 2010 Czy między tymi przełącznikami jest tylko taka różnica, że przełącznik do kombi ma dodatkowe sterowanie tylnej wycieraczki czy są jeszcze jakieś różnice ? Można do sedana dać od kombi i/lub na odwrót ? Tylko taka różnica.O ile do sedana od kombi podejdzie będziesz miał po prostu nie wykorzystaną funkcję tylnej wycieraczki i spryskiwacza, to od sedana do kombi ne bardzo chyba że rezygnujesz z tylnej wycieraczki i spryskiwacza.:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #513 Napisano 16 Listopada 2010 Czy między tymi przełącznikami jest tylko taka różnica, że przełącznik do kombi ma dodatkowe sterowanie tylnej wycieraczki czy są jeszcze jakieś różnice ? Można do sedana dać od kombi i/lub na odwrót ? Jak byś potrzebował manetke do sedana to zapraszam http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=91846 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal-g1 Zgłoś #514 Napisano 16 Listopada 2010 Witam czy ktos moze mi pomuc z wsadami. Ze starego na nowy. stary eeprom 1999.rar nowy eeprom 1999.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #515 Napisano 17 Listopada 2010 Witam czy ktos moze mi pomuc z wsadami.Ze starego na nowy. Masz tu gotowy nowy eepromg 1999.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal-g1 Zgłoś #516 Napisano 17 Listopada 2010 Po wgraniu epromu wyskakuje mi zamiast kilometrow napis "def". Wyglada ze jest cos nie tak z przerobionym eeproem. Czy ktos moze to jeszcze raz przejzec te eepromy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #517 Napisano 17 Listopada 2010 Twój stary licznik jest Firmy MotoMeter ? A z ciekawości, czemu zmieniasz na gołego anglika ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal-g1 Zgłoś #518 Napisano 17 Listopada 2010 Bo w tamtym polecial mi predkosciomierz i nie moge sie z nim polaczyc. Czyli mucze szukac innego licznika jezeli dobrze rozumiem. Moze jakies sugestie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #519 Napisano 17 Listopada 2010 Skoro masz auto z 99r i chyba dysponujesz vagtacho to zamontuj nowy licznik, odpal vagtacho, połącz się z licznikiem, odczytaj pin i zaprogramuj sobie kluczyki. Warto byłoby jeszcze ustawić kodowanie takie jakie było w starym liczniku, no ale nie wiem czy masz np vagcom ? Masz immo2 więc pastylki w kluczykach są wielokrotnego zapisu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal-g1 Zgłoś #520 Napisano 17 Listopada 2010 Posiadam oba kable i programy. Jezeli dobrze cie zrozumialem to mam do tego nowego licznika wkodowac kluczyki a jezeli chodzi o kodowanie to gdzie je zmienic i skod moge wiedziec jakie mialem jak nie moge sie polaczyc z licznikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach