michal-g1 Zgłoś #421 Napisano 25 Sierpnia 2010 (edytowane) Witam prosilbym o pomoc w przekodowaniu eepromu. Moj stay licznik (anglik) to 3BO 920 929A ,a nowy to (europa) 3BO 920 826A. Jak by ktos moglby mi pomuc to bardzo prosze. Pozdrawiam i czekam na pomoc. POZDRAWIAM. stary eeprom.zip nowy eeprom.zip Edytowane 25 Sierpnia 2010 przez michal-g1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #422 Napisano 25 Sierpnia 2010 Witam prosilbym o pomoc w przekodowaniu eepromu. Moj stay licznik (anglik) to3BO 920 929A ,a nowy to (europa) 3BO 920 826A. Jak by ktos moglby mi pomuc to bardzo prosze. Pozdrawiam i czekam na pomoc. POZDRAWIAM. Nie chce się zajrzeć do pierwszego postu? Wgraj to i zobaczymy co bedzie 3B0920826A_po??czony.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bocha6655 Zgłoś #423 Napisano 26 Sierpnia 2010 Witam . przepraszam że to nie w tym temacie ale przekopałem całe forum i nie znalazłem odpowiedniego tematu . kupiłem paska 1.6 B-LPG 3B , przebieg 202tyś , wymieniłem olej i wszystko było ok , do puki akumlator nie padł prawie do końca , ojciec za bardzo się nie zna i postanowił go naładowac i wyjął go na okolo 5s i zaczeło coś pikać więc go włożył , teraz wyskakuje mi komunikat SERVICE INSP wie może ktoś co to oznacza??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony_w Zgłoś #424 Napisano 26 Sierpnia 2010 Oj nieładnie kolego Szukać się nie chce? SZUKAJ service insp enter Komunikat SERVICE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bocha6655 Zgłoś #425 Napisano 26 Sierpnia 2010 dzięki wielkie kolego skasowałem już Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal-g1 Zgłoś #426 Napisano 27 Sierpnia 2010 Dzieki "rosiek" za pomoc dzisiaj wieczorem bede mial troche czasu to wrzuce eeprom w licznik i dam znac co wyszlo. Dzieki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
forsius Zgłoś #427 Napisano 28 Sierpnia 2010 no to teraz ja mam problem - zegary immo 3 (golf 4)ale firmy bosch - mam wsad - kto wie które komórki trzeba skopiować do licznika VDO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #428 Napisano 28 Sierpnia 2010 no to teraz ja mam problem - zegary immo 3 (golf 4)ale firmy bosch - mam wsad - kto wie które komórki trzeba skopiować do licznika VDO dawaj wsad jednego i drugiego i powalczymy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal-g1 Zgłoś #429 Napisano 29 Sierpnia 2010 Kolego "rosiek" ten wsad jest w formacie ( BIN ) a po zczytaniu vagtacho byl w formacie ( EEP ) czy to ma jakies znaczenie. Bo vagtacho go nie widzi chyba ze zmienie z "EEP" na "BIN" . Pytam bo nie chce nic uszkodzic w liczniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość goldpedro Zgłoś #430 Napisano 29 Sierpnia 2010 witam koledzy przeczytalem ten temat od poczatku do konca i szczerze czuje sie skolowany niewiem juz co mam zrobic i co kupic zeby do swojego passka wsadzic full fis prosze bardzo jesli znajdzie sie ktos bardzo cierpliwy to czy moglby mi wysmarowac manuala dla opornych mam b5 rok 1999 raczej bez can bardzo prosze o podpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal-g1 Zgłoś #431 Napisano 30 Sierpnia 2010 Wielie dzieki dla kolegi "rosiek" za pomoc wszystko jest ok. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #432 Napisano 9 Września 2010 (edytowane) Witam kolegów Mam mały problem z moją nową szafą a mianowicie 3B0 920 849A którą wstawiłem do golfa IV (auto posiada CAN i nie jest to pierwszy licznik który do niego wstawiłem). Udało mi się przeczytać cały wątek, dwa razy żeby niczego nie przeoczyć. Dzięki temu wiem już dlaczego fis nie wyświetla mi temperatury, kolega albion miał identyczny problem jednak nie napisał czy finalnie udało mu się go usunąć jak radził rosiek poprzez przepięcie przewodu i pociągnięcie CAN z licznika do climatronica. Wiem też dlaczego nie ma bryły samochodu na wyświetlaczu. Pojawił się u mnie natomiast problem z sygnalizacją ASR. Poprzednio wyglądało to w ten sposób, że po włożeniu i przekręceniu kluczyka w stacyjce pojawiała się ikona ABS a wraz z nią ASR, gasły razem ze wszystkimi po ok 1sek. Gdy w czasie jazdy ASR zadziałał było to sygnalizowane miganiem jego kontrolki na blacie. Również wyłączenie tego systemu przyciskiem było sygnalizowane ciągłym świeceniem kontrolki trakcji. W obecnych zegarach kontrolka nie zapala się w ogóle. Sterowniki silnika, zegary, bramka can czy abs nie zgłaszają błędów. Obecnie panują takie warunki że nie jestem w stanie zmusić systemu do zadziałania na drodze i jednocześnie zaobserwować czy wtedy ikona się pojawi, nie mniej taki brak sygnalizacji jest dla mnie drażniący. Jeśli dobrze wyczytałem w schematach to sygnał do tej ikony przychodzi na T32b/14pin w passacie jak i golfie, więc nie mam na to innego pomysłu... znów brakuje CAN? O przekłamaniach prędkości wiem, aczkolwiek nie sprawdziłem o ile to jest organoleptycznie. Jeśli dobrze się orientuję to załatwi to edycja adresów 220 i 230 ale to sobie jeszcze wyszukam. Byłbym wdzięczny za podpowiedź co może być nie tak z tym ASR Pozdrawiam Edytowane 9 Września 2010 przez owies Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #433 Napisano 9 Września 2010 ASR sprawdź na luźnej nawierzchni, typu żwir, piasek, rusz ostrzej i już będziesz widział, czy system działa i czy sygnalizuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #434 Napisano 21 Września 2010 Patrick, próbowałem, ale ufajdałem tylko auto... w ogóle nie czuje jakiejkolwiek redukcji obrotów na luźnej nawierzchni. Wstawiłęm dzisiaj na próbę szafe o oznaczeniach 3B0 920 842A (czyli starszą) i na niej asr sygnalizuje i bangla jak ta lala. W niej jednak nie mam "wodotrysków" nowszej generacji które bardzo mi odpowiadały no i fis wymaga naprawy. Wertowałem de.openobd.org ale nie znalazłem nic konkretnego, moze coś przegapiłem... Nie wiem jak to ruszyć, musiałbym spróbować na szafie z inną końcówką (5, 6) albo jakimś cudem dorwać ori z golfa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VIPER Zgłoś #435 Napisano 21 Września 2010 (edytowane) Witam. Czy mógłby ktoś opisać procedurę krok po kroku(na chłopski rozum) adaptacji nowego licznika bez MFA, FIS. Goły licznik z niebieskim podświetleniem. Mam nowe transpondery do kluczy. Licznik ma taki sam numer co stary.Najlepiej na PW. Edytowane 21 Września 2010 przez VIPER Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #436 Napisano 21 Września 2010 na chłopski rozum pierwsza strona wyjaśnia to znakomicie, jeśli nie możesz zrozumieć to czytaj do skutku aż zrozumiesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VIPER Zgłoś #437 Napisano 21 Września 2010 pierwsza strona wyjaśnia to znakomicie, jeśli nie możesz zrozumieć to czytaj do skutku aż zrozumiesz Ha Ha.Dziękuję za pomoc.Jakbym wiedział to nie byłoby tego pytania, a czy to dużo pisania żeby to opisać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #438 Napisano 21 Września 2010 Witam. Czy mógłby ktoś opisać procedurę krok po kroku(na chłopski rozum) adaptacji nowego licznika bez MFA, FIS. Goły licznik z niebieskim podświetleniem. Mam nowe transpondery do kluczy. Licznik ma taki sam numer co stary. Podłączasz VAG Tacho,włączasz zapłon.Wybieramy Select ECU- VDO New, następnie Connect selected ECU. Czekamy aż nastąpi połączenie z licznikiem, ukaże się wtedy komunikat Access GRANTED! Jeżeli za pierwszym razem ukaże się komunikat Access DENIED! to należy powtórzyć próbę połączenia do skutku.Następnie Read Pin i zapamiętujesz odczytany pin.Następnie Program New Key,wpisujesz zapamiętany pin i programujesz kluczyki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VIPER Zgłoś #439 Napisano 21 Września 2010 Podłączasz VAG Tacho,włączasz zapłon.Wybieramy Select ECU- VDO New, następnie Connect selected ECU. Czekamy aż nastąpi połączenie z licznikiem, ukaże się wtedy komunikat Access GRANTED!Jeżeli za pierwszym razem ukaże się komunikat Access DENIED! to należy powtórzyć próbę połączenia do skutku.Następnie Read Pin i zapamiętujesz odczytany pin.Następnie Program New Key,wpisujesz zapamiętany pin i programujesz kluczyki. Super. I właśnie o taką odpowiedź mi chodziło:) Krótko,zwięźle i na temat. Duży plus+ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #440 Napisano 21 Września 2010 Patrick, próbowałem, ale ufajdałem tylko auto... w ogóle nie czuje jakiejkolwiek redukcji obrotów na luźnej nawierzchni. Wstawiłęm dzisiaj na próbę szafe o oznaczeniach 3B0 920 842A (czyli starszą) i na niej asr sygnalizuje i bangla jak ta lala.W niej jednak nie mam "wodotrysków" nowszej generacji które bardzo mi odpowiadały no i fis wymaga naprawy. Wertowałem de.openobd.org ale nie znalazłem nic konkretnego, moze coś przegapiłem... Nie wiem jak to ruszyć, musiałbym spróbować na szafie z inną końcówką (5, 6) albo jakimś cudem dorwać ori z golfa. W blokach pomiarowych Can Gateway masz status komunikacji z ABS - 1?? Podaj numer sterownika ABS/ASR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach