tauka Zgłoś #4201 Napisano 4 Marca 2022 Godzinę temu, radek22356 napisał: No tak jest bez can ale nie chce się dogadać. W poprzednim poscie piszesz, że masz oba liczniki z can... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek22356 Zgłoś #4202 Napisano 5 Marca 2022 Po prostu odpowiedz jak wiesz dlaczego wymiana z 3B0 920 822 AX KOMBIINSTR na 3B0 920 847 E KOMBI WEGFAHRSP nie działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #4203 Napisano 5 Marca 2022 Nie wiem, bo takiej sytuacji nigdy nie miałem, a liczników już w setkach przerobiłem. Ale czytając posty zbieram informacje, a skoro nagle pojawia się hasło "bez can" a Twój obecny jest z, więc jest to jeden z możliwych problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romek72 Zgłoś #4204 Napisano 5 Marca 2022 Radek twój nowy licznik zachowuje się tak jak by nie miał can, interfejs nie łączy się z bramką can, albo jest uszkodzony albo ktoś przełożył elektronikę z innego licznika do tej obudowy. Cytat Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.LBL Controller: 1J0 959 799 AH Component: 33 Zentral-SG Komf. 0001 Coding: 04097 Shop #: WSC 00028 VCID: 847B8F138703 Poza tym z tego loga widać że masz moduł komfortu bez can. Następna rzecz to jest taka że masz w samochodzie jakiś młyn miałeś stary licznik na can a moduł komfortu bez can, sam coś rzeźbiłeś w tym aucie czy tak kupiłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #4205 Napisano 5 Marca 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, romek72 napisał: Poza tym z tego loga widać że masz moduł komfortu bez can. Po czym wnosisz, że jest bez can, skoro w passacie wszystkie MK miały can. 1 godzinę temu, romek72 napisał: miałeś stary licznik na can a moduł komfortu bez can, Ma w aucie dokładnie taki moduł komfortu jaki powinien mieć. 1 godzinę temu, romek72 napisał: masz w samochodzie jakiś młyn Niepotrzebny młyn to tak naprawdę niepotrzebnie wptowadzasz Ty swoim postem @radek22356s @radek22356n spróbuj na początek innym interfejsem, czasami jak jest jakiś zonk, ze nie chcą interfejsy gadać, a jak to nie pomoże to inny licznik. Może ten co kupiłeś jest uszkodzony... Edytowane 5 Marca 2022 przez tauka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek22356 Zgłoś #4206 Napisano 5 Marca 2022 Nie wygląda na rozkręcany bo jest nawet ta taśma nie rozerwana na górnym łączeniu obudowy, więc może jest uszkodzony. Taki kupiłem od handlarza. Nic z żadnymi sterownikami ani elektroniką nie kombinowałem. Tylko ostatnio licznik zaczął mi szwankować. Najpierw wyświetlacz, a następnie zegary. Dlatego chciałem go wymienić, przy okazji na pełny fis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #4207 Napisano 5 Marca 2022 Montując ten zegar powinno wszystko zadziałać bez problemu. Sprawdź najlepiej inny zegar. Zdajesz sobie tylko sprawę z tego że montując licznik z FL stracisz piszczyk informujacy o zapalonych światłach po otwarciu drzwi, i nie będziesz miał i tak na pełnym fisie wyświetlania które drzwi są otwartego, jak to jest oryginalnie w FL. Kup sobie na allegro jakieś 3b0920929 one są taniutkie, i zobaczysz czy pójdzie. Jak tak, to znaczy że licznik nie halo. A jak nie pójdzie to znaczy że coś innego. Ewentualnie licznik zawsze możesz odesłać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek22356 Zgłoś #4208 Napisano 5 Marca 2022 OK. Dzięki tauka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikua Zgłoś #4209 Napisano 5 Marca 2022 Cześć Jestem w trakcie wymiany licznika z zielonego na niebieski, wszystko było dobrze, lecz zielony ma Immo1, za to niebieski Immo2? z oby dwóch liczników mam odczytane wsady i piny, jak to teraz ugryść aby zadziałało ? po podłączeniu niebieskiego licznika odpala i gaśnie, miga kontrolka immo. Da rade jakoś to ogarnąć czy pozostaje zmiana diod ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romek72 Zgłoś #4210 Napisano 5 Marca 2022 (edytowane) Tauka moduły komfortu z can zaczynają się od 1c0. Liczniki z can 920 mają bramkę can która ma dwa podsystemy can: jeden do zespołu napędowego typu silnik, ABS/ASR/ESP, poduszki, skrzynia automatyczna drugi system obejmuje moduł komfortu, klimatronik, radio, i telefon i może coś jeszcze. Moduł komfortu 1J0 959 799 AH komunikuje się z licznikiem jakimś protokołem ale nie jest to can i dlatego po zmianie na licznik z fisem nie mamy na tym module wszystkich otwartych drzwi, ewentualnie pokazuje drzwi kierowcy niezależnie od tego które są otwarte. Tutka Wszystkie komponenty w aucie łączą się z interfejsem po linii K, ten nowy licznik się nie łączy myślę że jest uwalony. Ps jeśli to nic nie wnosi do tematu to proszę o usuniecie. Mikua ja u siebie próbowałem zmienić licznik immo 1 na immo 3 i nie poszło, sterownik silnika tego nie przyjął, poza tym musiał byś zmienić pastylkę żeby zaprogramować klucz. Edytowane 5 Marca 2022 przez romek72 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #4211 Napisano 5 Marca 2022 5 minut temu, romek72 napisał: Moduł komfortu 1J0 959 799 AH komunikuje się z licznikiem jakimś protokołem ale nie jest to can i dlatego po zmianie na licznik z fisem nie mamy na tym module wszystkich otwartych drzwi, ewentualnie pokazuje drzwi kierowcy niezależnie od tego które są otwarte. Moduł komfortu w przedlifcie (1j0) ma can którym komunikuje się w swoim obrębie, ale nie jest w żaden sposób połączony z licznikiem dlatego nie ma tych informacji na liczniku ? 8 minut temu, romek72 napisał: drugi system obejmuje moduł komfortu, klimatronik, radio, i telefon i może coś jeszcze. Tego nie ma w przedlifcie, dlatego tak jak pisałem wyżej brak jest takich informacji. Przy wsadzaniu licznika z fl należy najczęściej jeszcze zmienić klimatronik na wersje z can i go odpowiednio podłączyć, żeby mieć informacje o chociażby temperaturze na liczniku i klimatroniku prawidłowo. 2 godziny temu, Mikua napisał: po podłączeniu niebieskiego licznika odpala i gaśnie, miga kontrolka immo. Musisz kupić sobie nową czysta pestkę immo do kluczyka (albo na szrocie pozyskać używana immo2) i skoro masz odczytany pin, to dopisać ja do licznika. Oryginalne pestki immo2 można dopisywać wielokrotnie, immo1 i 3 nie da rady dopisać ponownie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mdm150 Zgłoś #4212 Napisano 29 Marca 2022 (edytowane) Witam ponownie. Mam juz ten licznik, niestety nie ma fis ... ale ma mały pośrodku dodatkowy lcd. Ma też mfa jak staruszek. Ktoś jest w stanie zmodzić wsad nowego licznika bym mógł odpalić na szybko W załączniku wrzucam wsady zgrane vag commanderem. nowy licznik.bin stary licznik.BIN Edytowane 29 Marca 2022 przez mdm150 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek22356 Zgłoś #4213 Napisano 29 Marca 2022 (edytowane) W końcu mi się udało, po ok. 3 miesiącach wymienić licznik 3B0920822AX na 3B0920829A. Zrobiłem tak: Jak już miałem odpowiedni i sprawdzony licznik to przestał mi działać kabel VAG-TACHO. W sumie wystarczył mi na dwa odczyty wsadów i jeden zapis wsadu do wcześniejszego licznika 3B0920847E, który mi nie działał w samochodzie. Fragment Output z VAG-TACHO na 3 licznikach: Cytat ... Check for Seed-Key... Please wait... trying to calculate Key Seed-key mode: 01 Seed-key mode: 01 ... i tak w nieskończoność. Słabe te kable VAG-TACHO albo tak trafiłem, sprawdzane na 2-ch kompach (1-szy z win10 x64, 2-gi z win7 x64). Użyłem więc kabla vag kkl (prawdopodobnie bo kupiłem kilka lat temu do diagnostyki VAG, a działa na nim poniższy program więc zakładam, że to VAG KKL). Wsad ze starego licznika miałem z programu VAG-TACHO. Do odczytania wsadu z licznika 3B0920829A użyłem programu vag eeprom programmer 1.9g. Do dopasowania wsadu użyłem programu DashDumpEdit 2.8.3. Do zapisania dopasowanego wsadu w nowym liczniku użyłem również vag eeprom programmer 1.9g. Po podłączeniu w samochodzie i próbie odpalenia: Cytat Engine Start Blocked by Immobilizer Więc w VCDS-Lite zaadoptowałem klucze do licznika i odpalił (Instruments (17) - Login , Adaptation - kanał 21: 0 - save; 2 -save) wg wcześniejszych opisów na forum. Po wykasowaniu wszystkich błędów mam tylko w CAN Gateway: Cytat 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - Prawdopodobnie dlatego, że wcześniej zmieniłem kodowanie z 00006 na 00004 No i oczywiście nie mam temp. na wyświetlaczu, ale na tym akurat mi najmniej zależało. Nareszcie wiem z jaką prędkością jadę, mam przebieg, obroty silnika, stan paliwa w baku. Bo w starym liczniku działał mi tylko zegarek czasu. Dzięki dla twórcy tematu oraz dla tych którzy go uzupełniają. Edytowane 29 Marca 2022 przez radek22356 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mdm150 Zgłoś #4214 Napisano 30 Marca 2022 (edytowane) Sprawa odnośnie przeróbki wsadu już nie aktualna. Sam ogarnąłem wg. wskazówek w pierwszym poście. Autko odpaliło od pierwszego kopa. Tylko musze poustawiać wskazówki bo troszke poprzestawiane. Ktoś orientuje się za co odpowiada środkowy malutki lcd, bo nic nie wyświetla.Na fotce rozpruty wspomniany licznik. Edytowane 30 Marca 2022 przez mdm150 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #4215 Napisano 30 Marca 2022 2 godziny temu, mdm150 napisał: Ktoś orientuje się za co odpowiada środkowy malutki lcd, bo nic nie wyświetla Licznik z automatu. Pokazuje tam położenie dźwigni biegów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mdm150 Zgłoś #4216 Napisano 30 Marca 2022 (edytowane) Dzięki za info.dobrze wiedzieć. Ten licznik pochodzi z passata b5 kombi 1.8T, tyle mi wiadomo. Edytowane 31 Marca 2022 przez mkpol nie cytuj w całości posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrus2804 Zgłoś #4217 Napisano 25 Maja 2022 Cześć, Czy spotkał się ktoś z przypadkiem, że po wymianie licznika zaświeca się coolant check ? Na starym liczniku błąd się nie pojawia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #4218 Napisano 25 Maja 2022 Jakbyś jeszcze napisał co zmieniłeś na co? (Numery części) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrus2804 Zgłoś #4219 Napisano 25 Maja 2022 (edytowane) zmiana licznika na 1/2 fis ze standardowego bez fis. Numery części podeślę za chwilkę @owies stary licznik 805A, nowy 829A Edytowane 30 Maja 2022 przez piotrus2804 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wis3el Zgłoś #4220 Napisano 26 Maja 2022 Siemka mam mały problem zmieniłem licznik z 1/2 fis na pełny fis tylko z superb i zostawiłem tarcze z superb na 270km/h i są ładniejsze wsad został w liczniku z superb Bo ten ze starego licznika pokazywał złe wartości prędkości, i wszystko było by okej tylko na wsadzie z licznika superb nie pokazuje mi temperatury zewnętrznej na fisie czy ktoś wie jak to ogarnąć czy wogole się da uruchomić? Na wsadzie z octavi działa temperatura. Help Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach