cinek2004 Zgłoś #1961 Napisano 8 Kwietnia 2013 Immo2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pssyt Zgłoś #1962 Napisano 8 Kwietnia 2013 ok dzieki. pin immo2 25 11 to jaki będzie immo 3? bo nie wiem czy dobrze zmieniam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marceli Zgłoś #1963 Napisano 9 Kwietnia 2013 Mam kilka pytań, może dość nietypowych, w każdym razie w wyszukiwarce odpowiedzi znaleźć nie mogę, a wertować 99 stron tematu mija się z celem. Chcę wrzucić 1/2 fis do mojego 3bg. Nie mam zamiaru podłączać w przyszłości ani oryginalnej nawigacji ani org radia, czy mam wpasować wszystkie 7 dodatkowych kabli czy wystarczą 4 (chodzi o zdjęcie nr 14 z posta nr 1)? Nie bardzo chce mi się szukać kabli z ASO, może ktoś ustalić czy na którejś z tych aukcji znajdę potrzebne do zrobienia kabli konektory? (link allegro: http://allegro.pl/listing.php/search?string=konektor+vw&category=0&sg=0) Jak długie mają być te kable? Licznik od anglika po wsadzeniu normalnych tarcz podejdzie normalnie? I czy po zgraniu wsadu (zgodnie z tym co jest w pierwszym poście) z mojego licznika do tego nowego, angielskiego, licznik przestawi się z mil w kilometry itd? Czy wymaga to może dodatkowych działań? Czy zegar prędkości nie będzie kłamał, bo wydaje mi się że wartości km/h na tych zegarach są w ciut innych miejscach? I tak jeszcze w ramach upewnienia, w przypadku 3bg nie dotyczy mnie ta cała "afera" z CAN/bez CAN, Immo2/Immo3 itd? Wszystkie liczniki da się podmienić bez większych problemów nie zależnie od roku modelowego tak? Manetka bez różnicy czy od 3b czy 3bg? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #1964 Napisano 9 Kwietnia 2013 (edytowane) wertować 99 stron tematu mija się z celem ...połowa pomyślała tak ja Ty - dlatego jest 99 stron :marecek czy mam wpasować wszystkie 7 dodatkowych kabli czy wystarczą 4 (chodzi o zdjęcie nr 14 z posta nr 1)? Masz podłączyć tylko te 4 przewody od manetki - przeczytaj dokładnie chociaż ten pierwszy post... może ktoś ustalić czy na którejś z tych aukcji znajdę potrzebne do zrobienia kabli konektory? piny do manetki: http://allegro.pl/konektor-pin-zenski-f280-2-8-0-2-1-5mm2-vw-audi-i3138902240.html piny do licznika: http://allegro.pl/konektor-pin-zenski-f063-0-2-0-5mm2-vw-audi-me-mqs-i3136184489.html Powinny pasować Jak długie mają być te kable? ok 50 cm wystarczy spokojnie żeby je tam ładnie ułożyć Licznik od anglika po wsadzeniu normalnych tarcz podejdzie normalnie? Trzeba będzie zmienić tarczki i wgrać wsad od licznika EU I czy po zgraniu wsadu (zgodnie z tym co jest w pierwszym poście) z mojego licznika do tego nowego, angielskiego, licznik przestawi się z mil w kilometry itd? Czy wymaga to może dodatkowych działań? Najpierw zdobędziesz wsad od licznika EU, dopiero w nim pozmieniasz odpowiednie komórki, wgrasz i wszystko będzie cacy Czy zegar prędkości nie będzie kłamał, bo wydaje mi się że wartości km/h na tych zegarach są w ciut innych miejscach? Nie będzie kłamał, bo zmieniając wsad zmieniasz wychylenie wskazówek I tak jeszcze w ramach upewnienia, w przypadku 3bg nie dotyczy mnie ta cała "afera" z CAN/bez CAN, Immo2/Immo3 itd? Nie Wszystkie liczniki da się podmienić bez większych problemów nie zależnie od roku modelowego tak? Tak Manetka bez różnicy czy od 3b czy 3bg? Bez Edytowane 9 Kwietnia 2013 przez Groszek_6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #1965 Napisano 9 Kwietnia 2013 Manetka od 3B z poczatku produkcji (lata 96 i 97) rozni sie od manetki z 3BG funkcja wycieraczek czasowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #1966 Napisano 9 Kwietnia 2013 Manetka od 3B z poczatku produkcji (lata 96 i 97) rozni sie od manetki z 3BG funkcja wycieraczek czasowych. Tego nie wiedziałem :doh Marceli, zwróć też uwagę z jakiej wersji nadwoziowej jest - manetki sedana i kombi różnią się obsługą tylnej wycieraczki (poznasz po ikonie tylnej szyby na manetce) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shybooze Zgłoś #1967 Napisano 10 Kwietnia 2013 piny do licznika: http://allegro.pl/konektor-pin-zensk...136184489.html ten pin niestety nie będzie pasował. Naszukałem się tego po warsztacie... Miałem nawet identyczną kostkę w ręku jak do passata ale była od audi a piny były właśnie takie jak w linku i niestety za grube. Ja jak bym drugi raz robił to bym w serwisie kupował wiązkę. Jakby co to do 829A mam wsad. Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #1968 Napisano 10 Kwietnia 2013 ten pin niestety nie będzie pasował. Właśnie mam w ręku konektor z kostki licznika i ma identyczne wymiary jak te podane w aukcji. Myślę, że śmiało można je kupić. Natomiast oczywiste jest, że tylko serwis gwarantuje nam kompatybilność. Twoja decyzja Marcel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marceli Zgłoś #1969 Napisano 10 Kwietnia 2013 Dzięki panowie za podpowiedzi. Zaryzykuje z konektorami, jak coś będzie nie tak to kupię gotowe kable. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1970 Napisano 10 Kwietnia 2013 Idealne są piny z dodatkowych USB z komputera na przednim panelu, rozbierasz wtyczkę wpinaną w płytę główną i masz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #1971 Napisano 10 Kwietnia 2013 Idealne są piny z dodatkowych USB z komputera na przednim panelu, rozbierasz wtyczkę wpinaną w płytę główną i masz. albo komp albo zegary Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1972 Napisano 10 Kwietnia 2013 Kupujesz cokolwiek podłączane do kompa do złącz na MB, czy to przyciski czy USB czy 1394 i tam są takie piny. Na pewno lepiej niż te z linku, przynajmniej zabezpieczą się w gnieździe. A propo poza tym to ja sobie uciąłem na szrocie 4 wtyczki od audi a4 i miałem dużo pinów do zmarnowania:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas313 Zgłoś #1973 Napisano 11 Kwietnia 2013 (edytowane) Koledzy potrzebuje pomocy nawinął mi się w ręce taki licznik 3U0920841A jest ze skody gościu nie wie czy to imo2 czy imo3 Druga sprawa nie jestem biegły w sprawach kodowania mam licznik z imo2 3b0920842a i teraz jeśli zrobie wszystko zgodnie z instrukcją z pierwszej strony vag tacho czy będę musiał kodowąć wszystko w co jest wyposażony samoćhód ? ewentualnie czy ktoś z kolegów jest z okolic katowic i będzie wstanie mi pomóc oczywiście nie za darmo? to zdięcie licznika możę ktoś zwas sie wypowie? Edytowane 12 Kwietnia 2013 przez lukas313 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #1974 Napisano 13 Kwietnia 2013 Koledzy potrzebuje pomocy nawinął mi się w ręce taki licznik 3U0920841A jest ze skody gościu nie wie czy to imo2 czy imo3 to licznik od superba więc powinno być immo3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas313 Zgłoś #1975 Napisano 13 Kwietnia 2013 to licznik od superba więc powinno być immo3 więc powinno się dać ten licznik przerobić pod passata b5? mój licznik ma trzy wtyczki a z superba ma dwie i jest pełny fis to znaczy żę radia na liczniku nie będzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shybooze Zgłoś #1976 Napisano 14 Kwietnia 2013 Właśnie mam w ręku konektor z kostki licznika i ma identyczne wymiary jak te podane w aukcji. Na 100% do mojej kostki te piny nie pasują! 1,9mm ni podejdzie do wtyczki. Za grube. Oraz zupełnie inaczej zabezpieczane w białej kostce. Takich pinów miałem całe mnóstwo, już sobie przygotowałem żeby wszystko zrobić w 2 godziny, ale się okazało że jednak za grube i poszło całe sobotnie popołudnie NIe wiem jak jest w przed liftowym ale na 100% do mojego to nie podejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1977 Napisano 14 Kwietnia 2013 NIe wiem jak jest w przed liftowym ale na 100% do mojego to nie podejdzie. Piny i wtyczki są takie same w przed jak i w po liftowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #1978 Napisano 14 Kwietnia 2013 Na 100% do mojej kostki te piny nie pasują! 1,9mm ni podejdzie do wtyczki. Za grube. Oraz zupełnie inaczej zabezpieczane w białej kostce. Nie rozumiem. Jaka biała kostka? Przecież w zegarach Kolega ma tylko niebieską i zieloną. Miałem w ręce niebieską wtyczkę T32 od licznika, wyjąłem z niej pin i jego wymiary oraz zabezpieczenie są identyczne jak te podane na aukcji - więc gdzie jest problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shybooze Zgłoś #1979 Napisano 15 Kwietnia 2013 Nie rozumiem. Jaka biała kostka? Przecież w zegarach Kolega ma tylko niebieską i zieloną. Miałem w ręce niebieską wtyczkę T32 od licznika, wyjąłem z niej pin i jego wymiary oraz zabezpieczenie są identyczne jak te podane na aukcji - więc gdzie jest problem? Mam takich kostek kilka jak już pisałem, ale żadna z nich nie była do passata tylko touran i audi a6. Wygląda z zewnątrz identycznie, przypuszczam że nawet by pasowała do licznika, ale piny były za grube i inaczej zabezpieczane. Jeśli twierdzisz że wyciągałeś piny to dlaczego pytasz o białą kostkę? Przecież pod plastikiem który określa kolor wtyczki jest biała kostka w którą są wpięte piny. Do mojego passata nie pasują piny o grubości 1.9mm i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #1980 Napisano 16 Kwietnia 2013 a no tak, nie skojarzylem tej wewnetrznej czesci, przepraszam, faktycznie jest biala. nie ma sensu dluzej tego ciagnac, 100% pewnosci da serwis i tyle w temacie, pozdraw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach