Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki rosiek, teraz wszystko działa tak jak powinno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam koledzy wlasnie przerabiam anglika golfa 4 i mam problem z przerobieniem wsadow

czy jest ktos mi w stanie pomoc?wsad licznika golf europa.rarwsad licznika golf anglik.rar

 

wad licznika golf europa jest żle sczytany.

jak sciągniesz tak jak ma być to struktura pliku jest taka sama jak liczników passata bez can (3B0 919 XXX), więc postępuj zgodnie z instrukcją z pierwszego postu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzisz ja zczytywalem ten wsad kilka razy i tylko takie cos mi wychodzi co moge robic zle ze tak sie dzieje?

a nie mozna gdzies znalezc wsadu o takim samym nr i w nim zamienic te dane i wgrac go do licznika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Widzisz ja zczytywalem ten wsad kilka razy i tylko takie cos mi wychodzi co moge robic zle ze tak sie dzieje?

a nie mozna gdzies znalezc wsadu o takim samym nr i w nim zamienic te dane i wgrac go do licznika?

 

masz problemy bo to licznik motometer. próbować innymi kablami lub kilkanaście razy i może pójdzie.

ewentualnie wyciągnąc pamięc i sczytać zwykłym programatorem.

wsad możesz znaleść na http://cardamp.ru/ albo elektrodzie (zapytaj w google), ale wtedy znowu będziesz miał problem z wgraniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To moze latwiej mi bedzie przelozyc tarcze z europy do licznika angola i zmienic wsad na europejski o podobnym nr ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To moze latwiej mi bedzie przelozyc tarcze z europy do licznika angola i zmienic wsad na europejski o podobnym nr ?

nie wiem czy Tobie ale łatwiej. Zmieniasz tylko dane odpowiedzialne za prędkościomierz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To moze latwiej mi bedzie przelozyc tarcze z europy do licznika angola i zmienic wsad na europejski o podobnym nr ?

Jeśli masz Vag tacho,to chyba najszybciej będzie odczytać Pin licznika EU,zakodować klucze ustawić przebieg i w drogę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli masz Vag tacho,to chyba najszybciej będzie odczytać Pin licznika EU,zakodować klucze ustawić przebieg i w drogę.

Można i tak :D

 

---------- Dodano o 21:39 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:38 ----------

 

Strasznie ciężko jest robić tak jak przykazano jak można na około :D

 

---------- Dodano o 21:41 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:39 ----------

 

Tylko żeby odczytać pin też trzeba sciągnąć cały nie uszkodzony wsad.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!!!

Mam passata kombi B5 3B benzyna 1,6 rok 1998 wymieniłem licznik bo mój był uszkodzony teraz miga immo na tym nowym auto odpala na sekundę co mam teraz zrobić?? nie mam pinu do nowego licznika a przy kupnie auta z kompletem kluczyków dostałem jeden plastikowy z płytką na której jest czterocyfrowy nr czy to jest pin starego licznika ??? i czy ten nr jeszcze się przyda??? proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich!!!

Mam passata kombi B5 3B benzyna 1,6 rok 1998 wymieniłem licznik bo mój był uszkodzony teraz miga immo na tym nowym auto odpala na sekundę co mam teraz zrobić?? nie mam pinu do nowego licznika a przy kupnie auta z kompletem kluczyków dostałem jeden plastikowy z płytką na której jest czterocyfrowy nr czy to jest pin starego licznika ??? i czy ten nr jeszcze się przyda??? proszę o pomoc

Odpowiedni kabel,odczytać pin i zakodować kluczyki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odpowiedni kabel,odczytać pin i zakodować kluczyki.

mam kabel vag-K+can commander full może być taki?? nie mam tylko do niego programów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Można i tak :D

 

---------- Dodano o 21:39 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:38 ----------

 

Strasznie ciężko jest robić tak jak przykazano jak można na około :D

 

---------- Dodano o 21:41 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:39 ----------

 

Tylko żeby odczytać pin też trzeba sciągnąć cały nie uszkodzony wsad.

 

ale wsad od licznika angola zgral sie bez problemu wiec tylko zmieniam tarcze od europy wgrywam drugi wsad europejski

po przerobieniu immo i gotowe .tylko jest maly haczyk bo mfa bedzie dalej wyswietlac paliwo i mile w mpg anie w km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zastanawia mnie czemu jeszcze nie powstała żadna mobilna usługa wymiany licznika bez fis na taki z tym wypasem :rumieniec

 

sam się przymierzam do takiego zabiegu i zastanawiam się kto by się podjął ze Śląska takiej usługi i oczywiście za ile talarków :rumieniec

 

Podłączam się do pytania. Czy ktoś z Warszawy lub okolic przekłada liczniki i jaki jest to koszt?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do paska to chyba nie problem przełożyć licznik :) wszystko zależy od tego czy z CAN lub bez . Ja sobie założyłem do leosia licznik z 1/2fis (wiadomo jest dużo tańszy :) ) Teraz czeka mnie wyzwanie bo kupiłem licznik od A3 z pełnym fisem i trzeba będzie rzeźbić z lutownicą i schematami . Sebancisz jak chcesz to mogę Ci pomóc z tym licznikiem odezwij sie na pw

 

Jak zmienisz wsad na europejczyka zmieniasz vagiem kodowanie i wsio jest w km i litrach :)

Edytowane przez mcaris

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem w swoim passacie licznik z 3B0 920 805A na 3B0 920 825A...po podłączeniu manetki nie mogę sterować komputerem. Każdy przycisk tj. reset i góra dół zmienia pamięć okresową na sumaryczną, a na wyświetlaczu mam tylko temperaturę i czas pracy silnika. Nie mam możliwości sprawdzenia spalania itp. Nadmienię, że przewody są poprowadzone prawidłowo.

Jedynie manetkę dołożyłem na drugi dzień po zmianie licznika ze wsadem. Czy może to być przyczyną złego działania manetki? Może trzeba ją aktywować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli przewody masz dobrze poprowadzone,manetka i licznik są sprawne - to powinno działać.Manetki się nie aktywuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli masz Vag tacho,to chyba najszybciej będzie odczytać Pin licznika EU,zakodować klucze ustawić przebieg i w drogę.

 

Zrobilem kolego tak jak proponowales i wszystko dziala wiec dzieki za pomoc.

mam jeszcze jedno pytanie:czy mozna zmienic jakos nr immo w liczniku na taki jaki byl oryg. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Ostatnio przekładałem licznik w swoim autku 1/2 fis na full fis i w związku z tym mam pytanie. Mój stary licznik to 3B0920926A VDO01 Software Version: VBKX00MH nowy to 3B0920949A VDO03 Software Version: VWK503MH. Przy pomocy vag tacho i win hex zamieniłem odpowiednie komórki pamięci i autko odpaliło. Wszystkie kontrolki i funkcje działają prawidłowo z tym ze jak podepnę vag na liczniku są błędy ABS brak komunikacji oraz Pompa paliwa brak komunikacji. Podmieniałem komórki pamięci zgodnie z instrukcją autora wątku. Niestety lokalizacja danych w komórkach pamięci w obu tych licznikach jest trochę inna niż przykłady jakie były podane. Moje pytanie brzmi czy istnieje możliwość usunięcia tych błędów poprzez zmianę kilku komórek pamięci eeprom? Czy wina leży po stronie wersji Software licznika i jeśli tak to czym mogę wgrać inny soft do mikroprocesora. Oczekuję fachowej odpowiedzi od znawców tematu. Pozdrawiam.

Edytowane przez Lewy28

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności