dpawel73 Zgłoś #1461 Napisano 23 Kwietnia 2012 Dzięki rosiek, teraz wszystko działa tak jak powinno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domcio1000 Zgłoś #1462 Napisano 25 Kwietnia 2012 witam koledzy wlasnie przerabiam anglika golfa 4 i mam problem z przerobieniem wsadow czy jest ktos mi w stanie pomoc?wsad licznika golf anglik.rar wsad licznika golf europa.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #1463 Napisano 26 Kwietnia 2012 witam koledzy wlasnie przerabiam anglika golfa 4 i mam problem z przerobieniem wsadowczy jest ktos mi w stanie pomoc?wsad licznika golf europa.rarwsad licznika golf anglik.rar wad licznika golf europa jest żle sczytany. jak sciągniesz tak jak ma być to struktura pliku jest taka sama jak liczników passata bez can (3B0 919 XXX), więc postępuj zgodnie z instrukcją z pierwszego postu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domcio1000 Zgłoś #1464 Napisano 26 Kwietnia 2012 Widzisz ja zczytywalem ten wsad kilka razy i tylko takie cos mi wychodzi co moge robic zle ze tak sie dzieje? a nie mozna gdzies znalezc wsadu o takim samym nr i w nim zamienic te dane i wgrac go do licznika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #1465 Napisano 26 Kwietnia 2012 Widzisz ja zczytywalem ten wsad kilka razy i tylko takie cos mi wychodzi co moge robic zle ze tak sie dzieje?a nie mozna gdzies znalezc wsadu o takim samym nr i w nim zamienic te dane i wgrac go do licznika? masz problemy bo to licznik motometer. próbować innymi kablami lub kilkanaście razy i może pójdzie. ewentualnie wyciągnąc pamięc i sczytać zwykłym programatorem. wsad możesz znaleść na http://cardamp.ru/ albo elektrodzie (zapytaj w google), ale wtedy znowu będziesz miał problem z wgraniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domcio1000 Zgłoś #1466 Napisano 26 Kwietnia 2012 To moze latwiej mi bedzie przelozyc tarcze z europy do licznika angola i zmienic wsad na europejski o podobnym nr ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #1467 Napisano 26 Kwietnia 2012 To moze latwiej mi bedzie przelozyc tarcze z europy do licznika angola i zmienic wsad na europejski o podobnym nr ? nie wiem czy Tobie ale łatwiej. Zmieniasz tylko dane odpowiedzialne za prędkościomierz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1468 Napisano 26 Kwietnia 2012 To moze latwiej mi bedzie przelozyc tarcze z europy do licznika angola i zmienic wsad na europejski o podobnym nr ? Jeśli masz Vag tacho,to chyba najszybciej będzie odczytać Pin licznika EU,zakodować klucze ustawić przebieg i w drogę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #1469 Napisano 26 Kwietnia 2012 Jeśli masz Vag tacho,to chyba najszybciej będzie odczytać Pin licznika EU,zakodować klucze ustawić przebieg i w drogę. Można i tak ---------- Dodano o 21:39 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:38 ---------- Strasznie ciężko jest robić tak jak przykazano jak można na około ---------- Dodano o 21:41 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:39 ---------- Tylko żeby odczytać pin też trzeba sciągnąć cały nie uszkodzony wsad. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domimik Zgłoś #1470 Napisano 27 Kwietnia 2012 Witam wszystkich!!! Mam passata kombi B5 3B benzyna 1,6 rok 1998 wymieniłem licznik bo mój był uszkodzony teraz miga immo na tym nowym auto odpala na sekundę co mam teraz zrobić?? nie mam pinu do nowego licznika a przy kupnie auta z kompletem kluczyków dostałem jeden plastikowy z płytką na której jest czterocyfrowy nr czy to jest pin starego licznika ??? i czy ten nr jeszcze się przyda??? proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1471 Napisano 27 Kwietnia 2012 Witam wszystkich!!!Mam passata kombi B5 3B benzyna 1,6 rok 1998 wymieniłem licznik bo mój był uszkodzony teraz miga immo na tym nowym auto odpala na sekundę co mam teraz zrobić?? nie mam pinu do nowego licznika a przy kupnie auta z kompletem kluczyków dostałem jeden plastikowy z płytką na której jest czterocyfrowy nr czy to jest pin starego licznika ??? i czy ten nr jeszcze się przyda??? proszę o pomoc Odpowiedni kabel,odczytać pin i zakodować kluczyki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domimik Zgłoś #1472 Napisano 27 Kwietnia 2012 Odpowiedni kabel,odczytać pin i zakodować kluczyki. mam kabel vag-K+can commander full może być taki?? nie mam tylko do niego programów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domcio1000 Zgłoś #1473 Napisano 27 Kwietnia 2012 Można i tak ---------- Dodano o 21:39 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:38 ---------- Strasznie ciężko jest robić tak jak przykazano jak można na około ---------- Dodano o 21:41 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:39 ---------- Tylko żeby odczytać pin też trzeba sciągnąć cały nie uszkodzony wsad. ale wsad od licznika angola zgral sie bez problemu wiec tylko zmieniam tarcze od europy wgrywam drugi wsad europejski po przerobieniu immo i gotowe .tylko jest maly haczyk bo mfa bedzie dalej wyswietlac paliwo i mile w mpg anie w km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebancisz Zgłoś #1474 Napisano 29 Kwietnia 2012 zastanawia mnie czemu jeszcze nie powstała żadna mobilna usługa wymiany licznika bez fis na taki z tym wypasem sam się przymierzam do takiego zabiegu i zastanawiam się kto by się podjął ze Śląska takiej usługi i oczywiście za ile talarków Podłączam się do pytania. Czy ktoś z Warszawy lub okolic przekłada liczniki i jaki jest to koszt? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcaris Zgłoś #1475 Napisano 3 Maja 2012 (edytowane) Do paska to chyba nie problem przełożyć licznik wszystko zależy od tego czy z CAN lub bez . Ja sobie założyłem do leosia licznik z 1/2fis (wiadomo jest dużo tańszy ) Teraz czeka mnie wyzwanie bo kupiłem licznik od A3 z pełnym fisem i trzeba będzie rzeźbić z lutownicą i schematami . Sebancisz jak chcesz to mogę Ci pomóc z tym licznikiem odezwij sie na pw Jak zmienisz wsad na europejczyka zmieniasz vagiem kodowanie i wsio jest w km i litrach Edytowane 3 Maja 2012 przez mcaris Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyw1ol_87 Zgłoś #1476 Napisano 6 Maja 2012 wymieniłem w swoim passacie licznik z 3B0 920 805A na 3B0 920 825A...po podłączeniu manetki nie mogę sterować komputerem. Każdy przycisk tj. reset i góra dół zmienia pamięć okresową na sumaryczną, a na wyświetlaczu mam tylko temperaturę i czas pracy silnika. Nie mam możliwości sprawdzenia spalania itp. Nadmienię, że przewody są poprowadzone prawidłowo. Jedynie manetkę dołożyłem na drugi dzień po zmianie licznika ze wsadem. Czy może to być przyczyną złego działania manetki? Może trzeba ją aktywować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1477 Napisano 6 Maja 2012 Jeśli przewody masz dobrze poprowadzone,manetka i licznik są sprawne - to powinno działać.Manetki się nie aktywuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domcio1000 Zgłoś #1478 Napisano 6 Maja 2012 Jeśli masz Vag tacho,to chyba najszybciej będzie odczytać Pin licznika EU,zakodować klucze ustawić przebieg i w drogę. Zrobilem kolego tak jak proponowales i wszystko dziala wiec dzieki za pomoc. mam jeszcze jedno pytanie:czy mozna zmienic jakos nr immo w liczniku na taki jaki byl oryg. ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lewy28 Zgłoś #1479 Napisano 7 Maja 2012 (edytowane) Witam wszystkich. Ostatnio przekładałem licznik w swoim autku 1/2 fis na full fis i w związku z tym mam pytanie. Mój stary licznik to 3B0920926A VDO01 Software Version: VBKX00MH nowy to 3B0920949A VDO03 Software Version: VWK503MH. Przy pomocy vag tacho i win hex zamieniłem odpowiednie komórki pamięci i autko odpaliło. Wszystkie kontrolki i funkcje działają prawidłowo z tym ze jak podepnę vag na liczniku są błędy ABS brak komunikacji oraz Pompa paliwa brak komunikacji. Podmieniałem komórki pamięci zgodnie z instrukcją autora wątku. Niestety lokalizacja danych w komórkach pamięci w obu tych licznikach jest trochę inna niż przykłady jakie były podane. Moje pytanie brzmi czy istnieje możliwość usunięcia tych błędów poprzez zmianę kilku komórek pamięci eeprom? Czy wina leży po stronie wersji Software licznika i jeśli tak to czym mogę wgrać inny soft do mikroprocesora. Oczekuję fachowej odpowiedzi od znawców tematu. Pozdrawiam. Edytowane 7 Maja 2012 przez Lewy28 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lewy28 Zgłoś #1480 Napisano 7 Maja 2012 Dodaje wsady licznika. Moj licznik.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach