Abe's Zgłoś #41 Napisano 4 Maja 2011 Witam. Mam pojawiającą się na ułamek sekundy przerwę w ciągu podczas przyspieszania (takie lekkie pojedyncze szarpnięcie). Dzieje się to sporadycznie. Pierwsze objawy pojawiały się rok temu. Ostatnio w serwisie stwierdzili, że turbina się przycina (też wiedziałem, że coś z ciśnieniem doładowania nie tak) tylko co powoduje spadki ciśnienia? Miałem też dziwną sytuację. Wyprzedzając na V biegu około 120km/h (na szczęście już po wyprzedzaniu) auto traci moc - uczucie jakby przeszedł w tryb awaryjny tylko żadnej informacji na desce nie było. Pomyślałem może u mnie jest inaczej, bo byłem bardzo ciekawy jakie błędy wywaliło. Podłączam pod VAGa i zero błędów. Dodam, że na ten brak mocy pomogło wyłączenie zapłonu, ale żadnych błędów w sterowniku nie było. Załączam też PDFa z widocznym objawem podczas robienia logów. Te logi były robione rok temu. LOG-01-003-011-010.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4R71N Zgłoś #42 Napisano 12 Maja 2011 koledzy a ja mam nastepujacy problem. mialem awarie walka rozrzadu, ale zanim zdiagnozowalem usterke to pojezdzilem autem troche. kopcil strasznie na czarno... auto stalo jakis miesiac zanim zostalo naprawione, ale po naprawie nie ma mocy. wczesniej bylo wszystko ok. teraz po wyjechaniu z warsztatu w ogole jakby nie mial turbiny, po przejechaniu juz ilus tam km jest jakby lepiej bo czuc juz turbine jednak nie jest to to samo co bylo a do tego przeladowuje i wchodzi w tryb awaryjny... czy od awarii mogla pojsc turbina czy poprostu sa zapieczone kierownice? dodam ze przy odpalaniu lubi sobie puscic chmurke... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4R71N Zgłoś #43 Napisano 14 Maja 2011 poruszalem wajha i chodzi jakby bez oporow... czy do gruszki powinno isc jakies cisnienie przez ten wezyk co do niej wchodzi badz tez gruszka powinna zaciagac, albo na odwrot? u mnie niestety nie widac zeby jakiekolwiek powietrze tam lecialo, moze to jest powod? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mfan Zgłoś #44 Napisano 7 Czerwca 2011 Do gruszki idzie przewód z podciśnieniem. Zdejmij ten przewód i przyłóż palucha. Jeżeli poczujesz, że zasysa powietrze to przynajmniej wyeliminujesz fakt niepodłączenia tego przewodu do zaworka n75 - na co ja bym stawiał. Posprawdzaj dobrze przewody podciśnienia, czy nie są naderwane itp i czy są w ogóle wpięte. Według mnie tu leży problem braku turba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej101 Zgłoś #45 Napisano 14 Czerwca 2011 Miałem podobne problemy blisko 8 miesięcy , auto przechodziło w tryb awaryjny zawsze po przekroczeniu 3000 tyś/obr po zgaszeniu objawy znikały i tak w kółko - padł mi zawór koło turbiny ( nie wiem jak się nazywa taki ze śrubą której podobno się nie reguluje ) mi pomogło wyregulowanie tej śruby dokładnie wkręcenie o 3-4 mm oraz wymiana wężyków na nowe , jeśli spadek mocy masz sporadycznie u ciebie prawdopodobnie są zapieczone kierownice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Iacobus Zgłoś #46 Napisano 29 Czerwca 2011 Dziś odebrałem Passka od p. Darka z Traktu Brzeskiego po czyszczeniu turbinki. Od kilku tygodni miałem prawie codziennie tryby awaryjne po przekroczeniu 3000 obr / 120km/h. Koszt operacji relatywnie niski (do wymiany miałem dodatkowo przewód, bo podobno była turbina masakrycznie zapieczona, po prostu stała [auto po kobiecie ] A dziś.... Nie poznaję auta! Druga młodość samochodu, zbiera się rewelacyjnie, przegoniłem go na 4000 obr i szedł jak burza, żadnego notlaufa nie uświadczyłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelekm Zgłoś #47 Napisano 1 Lipca 2011 Jaki był u ciebie koszt tej usługi "czyszczenia" ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cobros Zgłoś #48 Napisano 3 Lipca 2011 Panowie miałem podobny problem przy wciśnieciu gazu i przekroczenniu 3 tys obrotów auto traciło moc i nie było turba. Po wyłączeniu samochodu i ponownym odpaleniu auto znów przyspieszało normalnie. Po ponownym przyspieszaniu znów turbo sie wyłaczało. Podjechałem do kolegi sprawdzilismy VAG-iem ładowanie turbiny podczas jazdy i wyszło że przeładowuje. Przegoniłem auto na trasie ze 5o km i problem zniknął juz nieodłącza turbiny. Problem jest nadal odnośnie spalanie PALI MI MASAKRYCZNIE DUZO! wczoraj wziął mi na 100 km w trasie predkośc max 120 około 10 litrów:( gdzie szukac przyczyny?? Autko nie muli nie kopci, juz nie wiem o robić Podpinałem u inego mechanika, sprawdzał dawkowanie pompowtrysków i twierdzi że wszytsko jest ok leja prawidłowo. POMOCY w sierpniu che jechać z rodzinka nad morze a spali mi jak jakis tir:/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilson88114 Zgłoś #49 Napisano 6 Lipca 2011 Witam kolegów mam taki problem jakieś 4 miesiące temu czyściłem turbine, EGRa (zaślepiłem) i dolot w moim AFNie( kierownice byly strasznie zapieczone) po czyszczeniu było ok przez jakies 2 miesiące a niedawno problem sie pojawił znowu, tzn. poczułem że auto nie ma takiego kopa jak powinno miec więc podpiołem pod waga i zrobilem loga i wyszło przeładowanie, koledzy z forum napisali N75 do wymiany lub czyszczenia( wyczyscilem, zamienialem z N18 ) zrobilem loga i jest lepiej ale nie do konca , przy okolo 3000 obr. samochód obniża doładowanie i rośnie od nowa . Nie mam już pojecia co może byc wiec pojechalem do mechanika (podobno dobry) i powiedział mi ze w momencie zapieczenia kierownic spaliny wykrzywiły je i dlatego on ma wzrost doladowania a potem spadek. Mówił ze N75 probuje wyregolowac doładowanie ale nie udaje mu sie tego zrobic, poniewaz czujnik cisnienia dostaje wiecej powietrza. Czy on moze miec racje???? Prosze o pomoc Podaje linka do moich logów http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=105814 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kafarszczak Zgłoś #50 Napisano 12 Marca 2014 Panowie gdzie znajduje sie n75 ? mam problem z odnalezieniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #51 Napisano 12 Marca 2014 Z lewej strony rozrządu, przy turbinie. Po wężykach znajdziesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycho Zgłoś #52 Napisano 12 Marca 2014 [ATTACH=CONFIG]115789[/ATTACH] Panowie gdzie znajduje sie n75 ? mam problem z odnalezieniem Kolego masz go tutaj na zdjęciu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach