fenomen2 Zgłoś #21 Napisano 13 Maja 2009 Ludzie umiecie czytac????!!!Pisałem pare postow wyzej ze mialem to samo i winny okazal sie termostat a nie zadna uszczelka!!!Nie lepiej sprawdzic najpierw korek zbiorniczka,krociec,termostat itd zanim sie wymieni uszczelke???!!Wy chyba macie za duzo kasy!!TOMSON a pomoc w stylu:" jak ci ubywa plynu przez krociec w zbiorniczku to na pewno uszczelka " jest glupia ,mnie tez tamtedy uciekalo i co? I nic uszczelka oki,padl termostat po wymianie zero ubytku plynu zero bulgotania jak reka odjal.Nie mowie ze na bank nie uszczelka ale tez nie doradzajcie komus ze to na bank uszczelka.Powtoze jedyne pewne objawy uszkodzonej uszczelki to obecnosc plynu chlodzacego w ukladzie smarowania(w oleju) i obecnosc oleju w ukladzie chlodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomson Zgłoś #22 Napisano 13 Maja 2009 Przerabiałem korek termostat po wymianie uszczelki pomogło mechanik sprawdzał węże czy są twarde czy puchną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość anusia257 Zgłoś #23 Napisano 13 Maja 2009 (edytowane) korek tzn chodzi o to co zakreca sie na zbiornik wyrownawczy? co moze sie w nim popsuc?I jak sprawdzic czy jest sprawny.. I ile nowka sztuka kosztuje w aso.. bo uzywanego to chyba lepiej nie kupowac.. http://www.allegro.pl/item628875308_golf_3_passat_b3_b4_vr6_korek_zbiorniczka_wyrownaw.html cos takiego tylko ze do B5...? Edytowane 13 Maja 2009 przez anusia257 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sed3 Zgłoś #24 Napisano 13 Maja 2009 uszczelka pod głowicą myśle mechanik ma płyny do sprawdzenia kosztuje to 30 zł powie ci na 100 procent pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #25 Napisano 13 Maja 2009 korek tzn chodzi o to co zakreca sie na zbiornik wyrownawczy? co moze sie w nim popsuc? Może się przytkać kanalik odpowietrzający. Ja kupiłem w zwykłym sklepie motoryzacyjnym. 15 zł brutto za nówkę (w 2006 r.). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomson Zgłoś #26 Napisano 14 Maja 2009 Anusia257 napisz co u ciebie po diagnozie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dadutm Zgłoś #27 Napisano 14 Maja 2009 objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest wiele i nie koniecznie musi to się wiązać ze sladami oleju w zbiorniczku od płynu chłodzenia lub też ze śladami płynu na bagnecie miarki od oleju. Zależy jak jest ta uszczelka wydmuchana... Ja tak miałem, wszystko niby było ok, płyn wyciekał mi minimalnie w sumie, nie było śladu z zewnatrz ze jest coś nie tak. Jak rozmawiałem z mechanikiem to mi powiedział żebym poświecił 15 min na odkręcenie plastikowej osłony silnika - tej z góry i troszkę się rozejrzał. No i niestety, było widać płyn chłodniczy cieknący po bloku. Minimalnie ale był. Mechanik powiedział ze z czasem autko zacznie dymić jasnym podczas jazdy. Zleciłem mu naprawe tylko że planowaniem musiałem zająć się sam - znalazłem taką usługę dość szybko koszt 60 zł. Za wszystko policzył 600 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość byczek Zgłoś #28 Napisano 20 Czerwca 2009 witam ! potrzebuje pomocy - ucieka mi dosc sporo plynu ze zbiornika wyrownawczego na 130km jakis 1 litr !! wymienilem króciec ktory doprowadza plyn z rury do silnika to ten przy ktorym jest czujnik temperatury byl pekniety ! dzis pojezdzilem i dalej to samo choc nie wiem bo moze sie zapowietrzyl i dlatego musialem dolac plynu (ok 200ml) co zauwazylem : weze sa miekie tak jakby wogole nie bylo w nich cisnienia korek po odkreceniu nie syka jedna z gum pod korkiem jest chyba sciagnieta ... !!! czyzby specjalnie zostala usunieta ? po to by nie bylo za duzego ciesnienia w obwodzie? nie dymi na bialo gdzie szukac ?? moze ma ktos jakis pomysl ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fievral Zgłoś #29 Napisano 30 Lipca 2011 U mnie problem polega na tym, ze ubywalo plynu ale nie duzo jakies 700 ml na 20 tysiecy ubylo, a ostatnio mialem awarie bo dostal mi sie olej do plynu, po czym wymienilem chlodniczke oleju i olej w plynie juz sie nie pojawia niestety od tego czasu plynu mi ubywa w zastraszajacym tepie, jak odstawie po jezdzie to pod samochodem robi sie kaluza, podejrzewam chlodnice bo kaluza pojawia sie z prawej stron stojac przodem do maski mniej wiecej pod chlodnica, czy to mozliwe ze podczas jazdy nie kapie z niej a na postoju tak? Z gory dzieki za odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rozavw Zgłoś #30 Napisano 30 Lipca 2011 zazwyczaj jest tak że zaczyna kapać jak ciśnienie w układzie zaczyna spadać.Wtedy rozszczelnia się każda malutka dziurka.musisz zdjagnozować. Najlepiej poznasz po zacieku w miejscu gdzie się sączy płyn,oczywiście jesli masz płyn. Jeśli masz wodę to będziesz miał w tym miejscu kamień(nalot po wodzie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #31 Napisano 17 Marca 2014 Trochę odkopie temat, przymierzam się do wymiany uszczelki pod głowicą i musze skompletować części powoli. póki co mam taką listę: -uszczelka pod głowicę -śruby głowicy -uszczelki kolektorów -uszczelniacze pompowtrysków ?? -uszczelniacze zaworów ?? Oczywiście dojdzie planowanie głowicy. co do tego jeszcze trzeba dodać? jaka grubość uszczelki jeżeli za mojej kadencji to już 2 wymiana będzie? (370tys przebiegu) proszę o rady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #32 Napisano 17 Marca 2014 Trochę odkopie temat, przymierzam się do wymiany uszczelki pod głowicą i musze skompletować części powoli.póki co mam taką listę: -uszczelka pod głowicę -śruby głowicy -uszczelki kolektorów -uszczelniacze pompowtrysków ?? -uszczelniacze zaworów ?? Oczywiście dojdzie planowanie głowicy. co do tego jeszcze trzeba dodać? jaka grubość uszczelki jeżeli za mojej kadencji to już 2 wymiana będzie? (370tys przebiegu) proszę o rady Na uszczelce sa dziurki kolo siebie i przypuszczam ze beda trzy dziurki to znaczy najgrubsza. i chyba nic wiecej ci nie potrzebne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #33 Napisano 17 Marca 2014 czyli w moim przypadku najgrubszą brać? chciałbym pokupić wszystko wcześniej a nie jak pół auta będzie już rozebrane;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #34 Napisano 17 Marca 2014 Tak bierz najgrubsza. Mozesz nawet ja delikatnie przesmarowac silikonem jak bedzie juz na bloku ale to nie jest konieczne. Aha jeszcze niech sprawdza przy planowaniu prowadnice zaworow itd.... mi zajelo to samemu 11 godz. i juz przelatane prawie 5tys i jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #35 Napisano 17 Marca 2014 a planowanie miałeś ze sprawdzaniem szczelności? jakie koszta planowania i sprawdzania o którym piszesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #36 Napisano 17 Marca 2014 ja placilem 250zl a bylo w tym docieranie zaworow, wymiana prowadnic i uszczelniaczy + planowanie - - - - - aktualizacja - - - - - pamietaj zeby sobie podpisac popychacze ktory w jakim gnizdzie byl aha i nie trzeba spuszczac z nich oleju calego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #37 Napisano 17 Marca 2014 ok, dzięki za info;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach