Skocz do zawartości
Gość gustdelf

AWX ubywa mi wody w zbiorniku wyrownawczym.

Rekomendowane odpowiedzi

Ludzie umiecie czytac????!!!Pisałem pare postow wyzej ze mialem to samo i winny okazal sie termostat a nie zadna uszczelka!!!Nie lepiej sprawdzic najpierw korek zbiorniczka,krociec,termostat itd zanim sie wymieni uszczelke???!!Wy chyba macie za duzo kasy!!TOMSON a pomoc w stylu:" jak ci ubywa plynu przez krociec w zbiorniczku to na pewno uszczelka " jest glupia ,mnie tez tamtedy uciekalo i co? I nic uszczelka oki,padl termostat po wymianie zero ubytku plynu zero bulgotania jak reka odjal.Nie mowie ze na bank nie uszczelka ale tez nie doradzajcie komus ze to na bank uszczelka.Powtoze jedyne pewne objawy uszkodzonej uszczelki to obecnosc plynu chlodzacego w ukladzie smarowania(w oleju) i obecnosc oleju w ukladzie chlodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem korek termostat po wymianie uszczelki pomogło mechanik sprawdzał węże czy są twarde czy puchną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość anusia257

korek tzn chodzi o to co zakreca sie na zbiornik wyrownawczy? co moze sie w nim popsuc?I jak sprawdzic czy jest sprawny.. I ile nowka sztuka kosztuje w aso.. bo uzywanego to chyba lepiej nie kupowac..

http://www.allegro.pl/item628875308_golf_3_passat_b3_b4_vr6_korek_zbiorniczka_wyrownaw.html

cos takiego tylko ze do B5...?

Edytowane przez anusia257

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uszczelka pod głowicą myśle mechanik ma płyny do sprawdzenia kosztuje to 30 zł powie ci na 100 procent pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
korek tzn chodzi o to co zakreca sie na zbiornik wyrownawczy? co moze sie w nim popsuc?

Może się przytkać kanalik odpowietrzający. Ja kupiłem w zwykłym sklepie motoryzacyjnym. 15 zł brutto za nówkę (w 2006 r.).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Anusia257 napisz co u ciebie po diagnozie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest wiele i nie koniecznie musi to się wiązać ze sladami oleju w zbiorniczku od płynu chłodzenia lub też ze śladami płynu na bagnecie miarki od oleju. Zależy jak jest ta uszczelka wydmuchana...

Ja tak miałem, wszystko niby było ok, płyn wyciekał mi minimalnie w sumie, nie było śladu z zewnatrz ze jest coś nie tak. Jak rozmawiałem z mechanikiem to mi powiedział żebym poświecił 15 min na odkręcenie plastikowej osłony silnika - tej z góry i troszkę się rozejrzał.

No i niestety, było widać płyn chłodniczy cieknący po bloku. Minimalnie ale był. Mechanik powiedział ze z czasem autko zacznie dymić jasnym podczas jazdy. Zleciłem mu naprawe tylko że planowaniem musiałem zająć się sam - znalazłem taką usługę dość szybko koszt 60 zł. Za wszystko policzył 600 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość byczek

witam ! potrzebuje pomocy - ucieka mi dosc sporo plynu ze zbiornika wyrownawczego na 130km jakis 1 litr !!

 

wymienilem króciec ktory doprowadza plyn z rury do silnika to ten przy ktorym jest czujnik temperatury byl pekniety ! dzis pojezdzilem i dalej to samo choc nie wiem bo moze sie zapowietrzyl i dlatego musialem dolac plynu (ok 200ml)

 

co zauwazylem :

weze sa miekie tak jakby wogole nie bylo w nich cisnienia

korek po odkreceniu nie syka

jedna z gum pod korkiem jest chyba sciagnieta ... !!! czyzby specjalnie zostala usunieta ? po to by nie bylo za duzego ciesnienia w obwodzie?

nie dymi na bialo

gdzie szukac ?? moze ma ktos jakis pomysl ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem polega na tym, ze ubywalo plynu ale nie duzo jakies 700 ml na 20 tysiecy ubylo, a ostatnio mialem awarie bo dostal mi sie olej do plynu, po czym wymienilem chlodniczke oleju i olej w plynie juz sie nie pojawia niestety od tego czasu plynu mi ubywa w zastraszajacym tepie, jak odstawie po jezdzie to pod samochodem robi sie kaluza, podejrzewam chlodnice bo kaluza pojawia sie z prawej stron stojac przodem do maski mniej wiecej pod chlodnica, czy to mozliwe ze podczas jazdy nie kapie z niej a na postoju tak? Z gory dzieki za odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zazwyczaj jest tak że zaczyna kapać jak ciśnienie w układzie zaczyna spadać.Wtedy rozszczelnia się każda malutka dziurka.musisz zdjagnozować. Najlepiej poznasz po zacieku w miejscu gdzie się sączy płyn,oczywiście jesli masz płyn. Jeśli masz wodę to będziesz miał w tym miejscu kamień(nalot po wodzie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę odkopie temat, przymierzam się do wymiany uszczelki pod głowicą i musze skompletować części powoli.

póki co mam taką listę:

-uszczelka pod głowicę

-śruby głowicy

-uszczelki kolektorów

-uszczelniacze pompowtrysków ??

-uszczelniacze zaworów ??

Oczywiście dojdzie planowanie głowicy.

 

co do tego jeszcze trzeba dodać?

jaka grubość uszczelki jeżeli za mojej kadencji to już 2 wymiana będzie? (370tys przebiegu)

 

proszę o rady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trochę odkopie temat, przymierzam się do wymiany uszczelki pod głowicą i musze skompletować części powoli.

póki co mam taką listę:

-uszczelka pod głowicę

-śruby głowicy

-uszczelki kolektorów

-uszczelniacze pompowtrysków ??

-uszczelniacze zaworów ??

Oczywiście dojdzie planowanie głowicy.

 

co do tego jeszcze trzeba dodać?

jaka grubość uszczelki jeżeli za mojej kadencji to już 2 wymiana będzie? (370tys przebiegu)

 

proszę o rady

Na uszczelce sa dziurki kolo siebie i przypuszczam ze beda trzy dziurki to znaczy najgrubsza. i chyba nic wiecej ci nie potrzebne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli w moim przypadku najgrubszą brać?

chciałbym pokupić wszystko wcześniej a nie jak pół auta będzie już rozebrane;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak bierz najgrubsza. Mozesz nawet ja delikatnie przesmarowac silikonem jak bedzie juz na bloku ale to nie jest konieczne. Aha jeszcze niech sprawdza przy planowaniu prowadnice zaworow itd.... mi zajelo to samemu 11 godz. i juz przelatane prawie 5tys i jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a planowanie miałeś ze sprawdzaniem szczelności? jakie koszta planowania i sprawdzania o którym piszesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja placilem 250zl a bylo w tym docieranie zaworow, wymiana prowadnic i uszczelniaczy + planowanie

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

pamietaj zeby sobie podpisac popychacze ktory w jakim gnizdzie byl aha i nie trzeba spuszczac z nich oleju calego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok, dzięki za info;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności