Skocz do zawartości
t-tk

wycieraczki zatrzymują się za wysoko

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś rozwiązał problem z tymi wycieraczkami? Mam identyczną sytuację - wycieraczki wracając dochodzą do samego dołu, następnie idą pare cm w gore i zatrzymują się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawa najprostsza na świecie - podnieść maskę, po lewej stronie (stronie kierowcy), poniżej szyby jest silnik napędzający mechanizm wycieraczek.

Należy odkręcić nakrętkę na osi silniczka (klucz 13) zluzować dźwignię na stożku, przestawić mechanizm tak, aby wycieraczki były w najniższym położeniu i zakręcić ponownie.

 

Reszta na fotce.

Wycieraczki.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba nie rozwiąże sprawy-wycieraczki schodzą do najniższego poziomu a dopiero potem lekko idą do góry i zostają.

Problemem będzie krańcówka w silniczku i to jest hasło dla wyszukiwarki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam inny problem, wycieraczki skaczą, i miałem Boscha, teraz ma Championy i to samo :-( skaczą i w jedna i druga stronę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak samo, z tą drobną różnicą, że u mnie nie dochodziły do dołu, dopiero przy następnym ruchu szły niżej i dopiero do góry - slinik za każdym razem robi pełny obrót i wraca do pozycji wyjściowej, więc mechanizm trzeba tak ustawić, by koniec obrotu silniczka ustawiał wycieraczki w najniższym punkcie.

 

Natomiast objawem walniętej krańcówki jest zatrzymywanie się w różnych, dowolnych pozycjach na szybie, podobne objawy się zdarzają przy problemach z kablami.

 

Przerabiałem obydwa tematy u siebie i jestem pewien na 100% że to, co napisałem w poprzednim poście, pomoże. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

neurojarre, miałeś rację, odkręciłem tą nakrętkę i przestawiłem ramiona :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Natomiast objawem walniętej krańcówki jest zatrzymywanie się w różnych, dowolnych pozycjach na szybie, podobne objawy się zdarzają przy problemach z kablami.

U mnie dzieje się właśnie coś takiego, mógłbyś kolego podrzucić jakiś sposób na rozwiązanie problemu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bywa też tak, że ktoś wcześniej próbował rozbierać i porządnie nie skręcił... Wtedy wyrabia się pokrywa(chodzi na śrubach, tam gdzie firmowo były nity) i wstaje gdy zębatka się obraca przez co ramię ciężej chodzi a zębatka lubi przeskoczyć...

Warto to naprawić, roboty z rozbieraniem nie ma dużo a warto...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:Napisał neurojarre

Natomiast objawem walniętej krańcówki jest zatrzymywanie się w różnych, dowolnych pozycjach na szybie, podobne objawy się zdarzają przy problemach z kablami.

 

U mnie dzieje się właśnie coś takiego, mógłbyś kolego podrzucić jakiś sposób na rozwiązanie problemu ?

 

Rozebrać napęd, wyczyścić dokładnie, zwłaszcza krańcówkę, nałożyć świeżego dziegciu na przekładnię, złożyć.

 

Nie zawsze jest to kwestia uszkodzonej krańcówki, częściej problemem są zanieczyszczenia i zaschnięty smar, blokujący krańcówkę.

 

W każdym razie, u mnie czyszczenie pomogło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O dzieki wielkie czyli mechanizm rozebrac wyczyscic i przesmarowac a ta krańcówka to jak to mniej wiecej wygląda to przy silniku jakoś jest?

A w ogóle to dzisiaj sie dowiedziałem ze działa/nie działa to w ten sposób, że jak spryskać szybe to nie wracają na miejsce jak sie wyłącza z biegu 1 i 2 to tez nie wraca a na włączonych czasówkach wraca idealnie.

I jeszcze mam pytanko przy okazji odnośnie tylnego sprysku w kombi B3. Rozebrałem obicie klapy i mam ułamany ten króciec od dyszy do którego jest wężyk podłączony, to idzie tylko to wymienic czy w komplecie z silnikiem ?

Dzięki wielkie na ten poment pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Końcówka do kupienia, choćby na allegro, płaciłem coś koło 7 zł.

 

---------- Post added at 20:55 ---------- Previous post was at 20:54 ----------

 

http://moto.allegro.pl/dysza-dyszka-spryskiwacza-vw-passat-kombi-tyl-i1422376956.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak to wpisać w allegro ?
tak jak jest tytuł aukcji i w podkatalogach jak tam widać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otworzyłeś link? W tytule masz: dysza spryskiwacza vw. Widzę, że masz b3 to wpisz też b3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A sorki umknęło mi, musze tylko zobaczyc czy to ten element mi sie ułamał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności