Gr@rM! Zgłoś #21 Napisano 17 Września 2010 Czy ktoś rozwiązał problem z tymi wycieraczkami? Mam identyczną sytuację - wycieraczki wracając dochodzą do samego dołu, następnie idą pare cm w gore i zatrzymują się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neurojarre Zgłoś #22 Napisano 17 Września 2010 Sprawa najprostsza na świecie - podnieść maskę, po lewej stronie (stronie kierowcy), poniżej szyby jest silnik napędzający mechanizm wycieraczek. Należy odkręcić nakrętkę na osi silniczka (klucz 13) zluzować dźwignię na stożku, przestawić mechanizm tak, aby wycieraczki były w najniższym położeniu i zakręcić ponownie. Reszta na fotce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #23 Napisano 17 Września 2010 To chyba nie rozwiąże sprawy-wycieraczki schodzą do najniższego poziomu a dopiero potem lekko idą do góry i zostają. Problemem będzie krańcówka w silniczku i to jest hasło dla wyszukiwarki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #24 Napisano 17 Września 2010 ja mam inny problem, wycieraczki skaczą, i miałem Boscha, teraz ma Championy i to samo skaczą i w jedna i druga stronę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neurojarre Zgłoś #25 Napisano 17 Września 2010 Miałem tak samo, z tą drobną różnicą, że u mnie nie dochodziły do dołu, dopiero przy następnym ruchu szły niżej i dopiero do góry - slinik za każdym razem robi pełny obrót i wraca do pozycji wyjściowej, więc mechanizm trzeba tak ustawić, by koniec obrotu silniczka ustawiał wycieraczki w najniższym punkcie. Natomiast objawem walniętej krańcówki jest zatrzymywanie się w różnych, dowolnych pozycjach na szybie, podobne objawy się zdarzają przy problemach z kablami. Przerabiałem obydwa tematy u siebie i jestem pewien na 100% że to, co napisałem w poprzednim poście, pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gr@rM! Zgłoś #26 Napisano 19 Września 2010 neurojarre, miałeś rację, odkręciłem tą nakrętkę i przestawiłem ramiona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jakub vel Lama Zgłoś #27 Napisano 6 Lutego 2011 Natomiast objawem walniętej krańcówki jest zatrzymywanie się w różnych, dowolnych pozycjach na szybie, podobne objawy się zdarzają przy problemach z kablami. U mnie dzieje się właśnie coś takiego, mógłbyś kolego podrzucić jakiś sposób na rozwiązanie problemu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
druidionin Zgłoś #28 Napisano 6 Lutego 2011 Bywa też tak, że ktoś wcześniej próbował rozbierać i porządnie nie skręcił... Wtedy wyrabia się pokrywa(chodzi na śrubach, tam gdzie firmowo były nity) i wstaje gdy zębatka się obraca przez co ramię ciężej chodzi a zębatka lubi przeskoczyć... Warto to naprawić, roboty z rozbieraniem nie ma dużo a warto... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jakub vel Lama Zgłoś #29 Napisano 6 Lutego 2011 To jest w porządku tylko zatrzymują sie gdzie chca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neurojarre Zgłoś #30 Napisano 6 Lutego 2011 Cytat:Napisał neurojarre Natomiast objawem walniętej krańcówki jest zatrzymywanie się w różnych, dowolnych pozycjach na szybie, podobne objawy się zdarzają przy problemach z kablami. U mnie dzieje się właśnie coś takiego, mógłbyś kolego podrzucić jakiś sposób na rozwiązanie problemu ? Rozebrać napęd, wyczyścić dokładnie, zwłaszcza krańcówkę, nałożyć świeżego dziegciu na przekładnię, złożyć. Nie zawsze jest to kwestia uszkodzonej krańcówki, częściej problemem są zanieczyszczenia i zaschnięty smar, blokujący krańcówkę. W każdym razie, u mnie czyszczenie pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jakub vel Lama Zgłoś #31 Napisano 6 Lutego 2011 O dzieki wielkie czyli mechanizm rozebrac wyczyscic i przesmarowac a ta krańcówka to jak to mniej wiecej wygląda to przy silniku jakoś jest? A w ogóle to dzisiaj sie dowiedziałem ze działa/nie działa to w ten sposób, że jak spryskać szybe to nie wracają na miejsce jak sie wyłącza z biegu 1 i 2 to tez nie wraca a na włączonych czasówkach wraca idealnie. I jeszcze mam pytanko przy okazji odnośnie tylnego sprysku w kombi B3. Rozebrałem obicie klapy i mam ułamany ten króciec od dyszy do którego jest wężyk podłączony, to idzie tylko to wymienic czy w komplecie z silnikiem ? Dzięki wielkie na ten poment pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #32 Napisano 6 Lutego 2011 Końcówka do kupienia, choćby na allegro, płaciłem coś koło 7 zł. ---------- Post added at 20:55 ---------- Previous post was at 20:54 ---------- http://moto.allegro.pl/dysza-dyszka-spryskiwacza-vw-passat-kombi-tyl-i1422376956.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jakub vel Lama Zgłoś #33 Napisano 6 Lutego 2011 A jak to wpisać w allegro ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #34 Napisano 6 Lutego 2011 A jak to wpisać w allegro ? tak jak jest tytuł aukcji i w podkatalogach jak tam widać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbyszekp Zgłoś #35 Napisano 6 Lutego 2011 Otworzyłeś link? W tytule masz: dysza spryskiwacza vw. Widzę, że masz b3 to wpisz też b3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jakub vel Lama Zgłoś #36 Napisano 6 Lutego 2011 A sorki umknęło mi, musze tylko zobaczyc czy to ten element mi sie ułamał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach