bodek1966 Zgłoś #21 Napisano 1 Grudnia 2012 Ja miałem takie wytarcie poważnych rozmiarów.Zakleiłem to kawałkiem miękkiej wykładziny PCV z ciemnym spodem.Po oczyszczeniu nadkola rozpuszczalnikiem,przykleić na klej montażowy,po przeschnięciu kleju w celu załagodzenia krawędzi wykładziny można posmarować silikonem np.ciemny brąz.Moja łatka trzyma się już 2 lata.Można jeszcze dokręcić kilka wkrętów knaufoskich z płaską główką- 100 procent gwarancji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jzpzs Zgłoś #22 Napisano 12 Stycznia 2013 Zrobiłem szablon foli ochronnych do B5fl kombi. Zrobione na podstawie oryginałów, które u mnie już się trochę sfatygowały. Jak ktoś ma dostęp do plotera tnącego to będzie jak z fabryki Pozdrawiam! Plik Corel folia ochronna b5fl kombi.zip Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jj Zgłoś #23 Napisano 20 Maja 2015 (edytowane) Witam Nie znalazłem tematu jak wyżej, więc mam pytanie do forumowiczów, jaka jest procedura przy odklejaniu starej na wpół poodklejanej folii ochronnej na lewym nadkolu tylnym i jak przykleić nową oryginalną. Proszę o krótkie manuale. Dziękuję. Edytowane 21 Maja 2015 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kunasz63 Zgłoś #24 Napisano 20 Maja 2015 Robil mi to lakiernik w tamtym tyg, mówil ze to trzeba grzać i pomału odklejac bo klej jest bardzo mocny, koszt nowych z ASO 35zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #25 Napisano 20 Maja 2015 Bez podgrzewania schodzi Odrywasz starą, resztki kleju usuwasz za pomocą szmatki + nitro a potem polerujesz miejsce gdzie była stara naklejka dowolną pastą polerską np. Tempo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brat Zgłoś #26 Napisano 20 Maja 2015 najlepszy na kleje jest nitro tylko uważaj bo: -plexa popęka, -plastiki mogą mieć ślady odbarwienia, naklejkę zerwać bez grzania a następnie moczyć papier(ręczniki papierowe nie szmatę bo będzie się kleić) w nitro i czyścić, jak nie masz nitro to sprawdza się też chloro-kauczukowy, jeżeli była ori folia i auto ciemne może nie być zbyt dużej różnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #27 Napisano 20 Maja 2015 najlepszy na kleje jest nitro tylko uważaj bo: A guzik prawda, nitrem to sobie można umyć co najwyżej pistolety po lakierowaniu. Nitro jest bardzo agresywnym rozpuszczalnikiem, mówiąc wprost Nitro to zwyczajne zlewki różnych rozpuszczalników i naprawdę odradzam zabawy Nitrem przy lakierze a już tym bardziej polerowanie pastami polerskimi po zastosowaniu Nitra. To zwyczajna rzeź dla lakieru. Nitro powoduje powierzchniowe rozpuszczenie lakieru i jego zmiękczenie, wizualnie tego nie widać ale po akcji z Nitrem ( niedowiarkom) polecam przejechanie paznokciem po lakierze i zobaczycie ile lakieru pod paznokciem wam zostało i jaka już nawet nie rysa a bruzda zostanie wam w tym miejscu na elemencie. Do usuwania kleju z wszelkiego rodzaju naklejek polecam zmywacz do sylikonu np firmy Proton. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #28 Napisano 20 Maja 2015 A czy np w aso skoda kupię takie naklejki? Czy musi być VW. Widzę że z jednej strony nie mam a nadkole i tak musze dać do poprawy bo coś rudego wychodz, to bym od razu nakleił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #29 Napisano 21 Maja 2015 A czy np w aso skoda kupię takie naklejki? Czy musi być VW Masz linki: http://www.allegromat.pl/aukcja173827 prawa http://www.allegromat.pl/aukcja173828 lewa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jj Zgłoś #30 Napisano 22 Maja 2015 Witam Dziękuję za wszelkie informacje związane z odklejaniem tej folii, ale napiszcie czy przy przyklejaniu należy tą folię grzać, czy odkręcić trzeba plastikową nakładkę progu za tylnymi drzwiami i wykonać inne potrzebne w tym celu czynności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jzpzs Zgłoś #31 Napisano 15 Września 2015 Mi naklejki schodziły na zimno tylko powolutku trzeba odklejać ale... jak ktoś ma na szpachlę to lepiej podgrzewać. Klej po wszelkich naklejkach najlepiej i najbezpieczniej zmywa się ze wszystkiego rozpuszczalnikiem terpentynowy a potem odtłuszcza się denaturatem. Nitro to najgorsze co może być na lakier! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach