bodek1966
-
Liczba zawartości
23 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O bodek1966
- Urodziny 04.01.1966
Informacje osobiste
-
Imię
Bogusław
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Koszalin
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1998
-
Ja miałem takie wytarcie poważnych rozmiarów.Zakleiłem to kawałkiem miękkiej wykładziny PCV z ciemnym spodem.Po oczyszczeniu nadkola rozpuszczalnikiem,przykleić na klej montażowy,po przeschnięciu kleju w celu załagodzenia krawędzi wykładziny można posmarować silikonem np.ciemny brąz.Moja łatka trzyma się już 2 lata.Można jeszcze dokręcić kilka wkrętów knaufoskich z płaską główką- 100 procent gwarancji
-
Jest to element niezależny od zaznaczonego na zdjęciu.Ja swój zastąpiłem zwykłym kołkiem rozporowym bo był bardzo wyrobiony i nie trzymał.Ale problem najprawdopodobniej tkwi w czarnej tulei zaznaczonej na zdjęciu (jest w środku tego elementu)i to ona odpowiada za zwijanie się rolety.Ja tą częśc dorobiłęm z kołka rozporowego fi 12 lub 14 starego typu który zrobiony był z materiału obecnie nie spotykanego a moje kombinacje i próby z tym związane trwały chyba ze 3 tygodnie.Roleta pracuje już pól roku bez zarzutów.Zdjęc żadnych niestety nie posiadam
-
Chyba w tą samą czy napewno bo zmieniałem wiatrak od klimy i teraz kręci się w przeciwną niż ten od chłodnicy.Jak było wcześniej nie wiem bo po prostu nie chodził ,szczotki były tak zużyte że nie było już co naprawiac bo uszkodziły wirnik
-
A czy wiatraki od klimy i od chłodnicy kręcą się w tą samą stronę czy może w przeciwną ?
-
Jeżeli chodzi o wyjęcie całego zamka to przy samej blasze klapy wkładkę zamka a zarazem całość blokuje blokada z drutu którą trzeba odciągnąć płaskim śrubokrętem na bok co zwolni cały zamek,oczywiście śruby też trzeba odkręcić.Jak się dobrze przyjrzysz to na pewno dojrzysz ten element.
-
Z tego co pamiętam trzeba otworzyć taką klapkę plastikową ,wyciągnąć drut z uchwytu (najlepiej zaznaczyć pierwotne położenie) i naciągając lub odpychając zmienić długość druta , wcisnąć go z powrotem w uchwyt i zamknąć klapkę.Korygować metodą prób i błędów .
-
Na cięgnie (drucie ) który jest widoczny na zdjęciu po otwarciu plastikowej klapki jest widoczny gwint przy jego pomocy można skrócić lub wydłużyc cięgno.Myślę że to powinno pomódz.
-
Lepiej kupić nowe kołeczki niż rozbierać całe drzwi żeby wyjąć stare.W ASO Koszalin płaciłem 3,62 za 2 szt.lepiej kupić na zapas bo montaż nowych jest naprawdę ciężki i kołek często ląduje we wnętrzu drzwi ,wtedy potrzebny jest nowy kpl. bo rozbiórka całych bebechów trochę trwa. Powodzenia
-
Ponieważ nikt mi nie pomógł to może ja pomoę komuś.Okazało się że sama guma jest taka sama ale różni się średnica pierścieni i wielkość zabezpieczenia, nie da rady ich wykorzystać bo po prostu nie wchodzą.Z konieczności musiałem założyć stare elementy.Myślę że z pierścieniami nie ma problemu ,ale boję się o zabezpieczenie czy zda swoją rolę ,czy jest to może niebezpieczne i powinienem założyć nowe.Proszę o podpowiedż.
-
Naprawdę nikt nie zna różnicy między tymi dwoma numerami ?
-
Kto wie jaka jest różnica w osłonach firmy Lobro o nr. 300320 i 300321 ponieważ w odstępie tygodnia sprzedano mi takie w tym samym sklepie.Jedna już założona ,druga na razie czeka bo nie mam pewności że jest dobra na 100 procent.
-
Czy ktoś z kolegów wie gdzie znajduje się wlepa w LT 35 ?Nie mogę jej namierzyć.
-
Bez rozrusznika to chyba nic nie zrobisz.Rozrusznik,jak nazwa wskazuje,powoduje że tłoki się poruszają i zasysają powietrze z plakiem które pełni rolę paliwa dopóki nie odpowietrzy się układ paliwowy.
-
Odkręcasz rurę powietrza doładowującego przed kolektorem ssącym.Jedna osoba kręci rozrusznikiem a ty pryskasz Plakiem w kierunku kolektora z odległości ok. 15 cm.Ostrożnie z dozowaniem , nie wiele potrzeba aby silnik pracował.Plak to nazwa firmy a chodzi ogólnie o środek w sprayu do czyszczenia kokpitu.Ja robiłem to pierwszy raz, nie widząc wcześniej jak to się robi i byłem zszokowany prostotą pomysłu i skutecznością.Powodzenia.
-
Auto naprawione.Musiałem niestety ratować się Plakiem, bo nie miałem czasu na eksperymenty.Odpalił od kopa i już nie zgasł.Dziękuję kolegom za podpowiedzi.Pozdrawiam