Skocz do zawartości

bodek1966

  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bodek1966

  • Urodziny 04.01.1966

Informacje osobiste

  • Imię
    Bogusław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Koszalin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Ja miałem takie wytarcie poważnych rozmiarów.Zakleiłem to kawałkiem miękkiej wykładziny PCV z ciemnym spodem.Po oczyszczeniu nadkola rozpuszczalnikiem,przykleić na klej montażowy,po przeschnięciu kleju w celu załagodzenia krawędzi wykładziny można posmarować silikonem np.ciemny brąz.Moja łatka trzyma się już 2 lata.Można jeszcze dokręcić kilka wkrętów knaufoskich z płaską główką- 100 procent gwarancji
  2. Jest to element niezależny od zaznaczonego na zdjęciu.Ja swój zastąpiłem zwykłym kołkiem rozporowym bo był bardzo wyrobiony i nie trzymał.Ale problem najprawdopodobniej tkwi w czarnej tulei zaznaczonej na zdjęciu (jest w środku tego elementu)i to ona odpowiada za zwijanie się rolety.Ja tą częśc dorobiłęm z kołka rozporowego fi 12 lub 14 starego typu który zrobiony był z materiału obecnie nie spotykanego a moje kombinacje i próby z tym związane trwały chyba ze 3 tygodnie.Roleta pracuje już pól roku bez zarzutów.Zdjęc żadnych niestety nie posiadam
  3. Chyba w tą samą czy napewno bo zmieniałem wiatrak od klimy i teraz kręci się w przeciwną niż ten od chłodnicy.Jak było wcześniej nie wiem bo po prostu nie chodził ,szczotki były tak zużyte że nie było już co naprawiac bo uszkodziły wirnik
  4. A czy wiatraki od klimy i od chłodnicy kręcą się w tą samą stronę czy może w przeciwną ?
  5. Jeżeli chodzi o wyjęcie całego zamka to przy samej blasze klapy wkładkę zamka a zarazem całość blokuje blokada z drutu którą trzeba odciągnąć płaskim śrubokrętem na bok co zwolni cały zamek,oczywiście śruby też trzeba odkręcić.Jak się dobrze przyjrzysz to na pewno dojrzysz ten element.
  6. Z tego co pamiętam trzeba otworzyć taką klapkę plastikową ,wyciągnąć drut z uchwytu (najlepiej zaznaczyć pierwotne położenie) i naciągając lub odpychając zmienić długość druta , wcisnąć go z powrotem w uchwyt i zamknąć klapkę.Korygować metodą prób i błędów .
  7. Na cięgnie (drucie ) który jest widoczny na zdjęciu po otwarciu plastikowej klapki jest widoczny gwint przy jego pomocy można skrócić lub wydłużyc cięgno.Myślę że to powinno pomódz.
  8. Lepiej kupić nowe kołeczki niż rozbierać całe drzwi żeby wyjąć stare.W ASO Koszalin płaciłem 3,62 za 2 szt.lepiej kupić na zapas bo montaż nowych jest naprawdę ciężki i kołek często ląduje we wnętrzu drzwi ,wtedy potrzebny jest nowy kpl. bo rozbiórka całych bebechów trochę trwa. Powodzenia
  9. bodek1966

    Osłona przegubu

    Ponieważ nikt mi nie pomógł to może ja pomoę komuś.Okazało się że sama guma jest taka sama ale różni się średnica pierścieni i wielkość zabezpieczenia, nie da rady ich wykorzystać bo po prostu nie wchodzą.Z konieczności musiałem założyć stare elementy.Myślę że z pierścieniami nie ma problemu ,ale boję się o zabezpieczenie czy zda swoją rolę ,czy jest to może niebezpieczne i powinienem założyć nowe.Proszę o podpowiedż.
  10. bodek1966

    Osłona przegubu

    Naprawdę nikt nie zna różnicy między tymi dwoma numerami ?
  11. bodek1966

    Osłona przegubu

    Kto wie jaka jest różnica w osłonach firmy Lobro o nr. 300320 i 300321 ponieważ w odstępie tygodnia sprzedano mi takie w tym samym sklepie.Jedna już założona ,druga na razie czeka bo nie mam pewności że jest dobra na 100 procent.
  12. Czy ktoś z kolegów wie gdzie znajduje się wlepa w LT 35 ?Nie mogę jej namierzyć.
  13. Bez rozrusznika to chyba nic nie zrobisz.Rozrusznik,jak nazwa wskazuje,powoduje że tłoki się poruszają i zasysają powietrze z plakiem które pełni rolę paliwa dopóki nie odpowietrzy się układ paliwowy.
  14. Odkręcasz rurę powietrza doładowującego przed kolektorem ssącym.Jedna osoba kręci rozrusznikiem a ty pryskasz Plakiem w kierunku kolektora z odległości ok. 15 cm.Ostrożnie z dozowaniem , nie wiele potrzeba aby silnik pracował.Plak to nazwa firmy a chodzi ogólnie o środek w sprayu do czyszczenia kokpitu.Ja robiłem to pierwszy raz, nie widząc wcześniej jak to się robi i byłem zszokowany prostotą pomysłu i skutecznością.Powodzenia.
  15. Auto naprawione.Musiałem niestety ratować się Plakiem, bo nie miałem czasu na eksperymenty.Odpalił od kopa i już nie zgasł.Dziękuję kolegom za podpowiedzi.Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności