Marian11 Zgłoś #21 Napisano 11 Maja 2009 Witam wszystkich użytkowników VW,po sprawdzeniu całego układu paliwowego i wymianie opasek zaciskowych przy filtrze, wstawieniu zaworka zwrotnego i wymianie przewodów od filtra do połączeń metalowych (wstawiłem przewody przezroczyste) więc wiem ze "paliwo się nie cofa".Jest postęp passek zapala z pierwszego ale niestety w trakcie jazdy gaśnie i muszę go "kręcić" tak jak by dalej się zapowietrzał zastanawiam się nad pompą przy silniku? Czy istnieje możliwość jej sprawdzenia czy nie zasysa lewego powietrza za wszystkie sugestie z góry dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marian11 Zgłoś #22 Napisano 16 Maja 2009 Problem został rozwiązany wadliwy okazał się filtr paliwa (filtron),po zamontowaniu orginalnego wszystkie problemy znikły.Dziękuje wszystkim za zainteresowanie i podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #23 Napisano 16 Maja 2009 Problem został rozwiązany wadliwy okazał się filtr paliwa (filtron),po zamontowaniu orginalnego wszystkie problemy znikły. No i mamy kolejny z rzędu dowód na to, jakiej jakości są produkty Filtrona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ric88 Zgłoś #24 Napisano 16 Maja 2009 miałem te same problemy, co jakis czas mi gas na swiatłach lub na skrzyżowani na wolnych obrotach lub miałem problem z odpalaniem musiałem krecioc z minute zeby odpalił wymieniłem pompe paliwa w zbioorniku i nic nie pomogło tylko na koszty mnie narazli mechanicy od siedmiu bolesci!!!!sprawdziłem cały układ paliwowy pompe wakum.i nic!!! wiec nic innego nie pozostało jak tylko pompowyryski. kupiłem na alegro urzywki za 800zł wymieniłem 6 miesiecy mam spokój!! jak chcesz wiecej informacji to zadzwon 889075620 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marian11 Zgłoś #25 Napisano 11 Czerwca 2009 Witam wszystkich szczęśliwych posiadaczy VW. Bardzo dziękuje za zainteresowanie moim problemem.Od pewnego czasu wszystko jest ok Po wymianie filtrów na orginał, wstawieniu zaworka,miedzy filtrem a pompą vacum auto zapala , ale niestety jak stoi "pod górkę" to dalej są problemy.Zapali i zgaśnie potem kręcenie i zaskoczy.Paliwo się nie cofa bo jest zaworek (brak pomysłów). Bardzo proszę o podpowiedzi może ktoś ma podobny przypadek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #26 Napisano 28 Lipca 2009 Witam! podlacza sie do tematu mam problem z zapaleniem na cieplym silniku poza tym chodzi bardzo dobrze silnik avf i zastanawia mnie czy pompa w baku ma sie zalczyc za kazdym razem jak przekrece kluczyk nawet jak auto jest cieple?? Auto zapala i od razu gasnie jak dluzek pokrece to zapali i bedzie chodzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #27 Napisano 4 Sierpnia 2009 U mnie objawy były takie, że silnik gasł na wolnych obrotach. Oczywiście - filtr paliwa FILTRON (poprzedni właściciel oszczędzał ) Po wymianie na MANN'a wszystko ok. Przy okazji, zastanawia mnie jaka to oszczędność zakładanie filtra oleju Filtron za 25zł i bardzo realnie ryzykować remont silnika zamiast kupić filtr Mann za 39zł i mieć święty spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #28 Napisano 4 Sierpnia 2009 zastanawia mnie jaka to oszczędność zakładanie filtra oleju Filtron za 25złi bardzo realnie ryzykować remont silnika zamiast kupić filtr Mann za 39zł i mieć święty spokój. Oczywiście, że żadna, ale wytłumacz to poprzedniemu właścicielowi. Dla niektórych 14 zł widać stanowi majątek, no ale... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin7 Zgłoś #29 Napisano 18 Grudnia 2009 Mam podobny problem,a mianowicie silnik mi gaśnie tylko na ciepłym silniku i tylko wtedy jak gwałtownie przyspieszam i zmieniam biegi to znaczy przy odjęciu gazu zaczyna się dławić i na nic wciskanie gazu. Filtr wymieniony 6kkm, czasem przerywa odrobinę co by sugerowało wtyczki wtrysków, ale robi to bardzo rzadko. Już ratując sie dolewałem separatora do paliwa by rozpuścić gromadzącą sie parafinę i denarurat by wygonić wodę skroplona w układzie, nie pomogło. Objaw sie nasila gdy auto skatuję i ostro go pokręcę przez miasto jak zgasze to problem z odpaleniem aż trochę ostygnie. To samo się dzieje jak pokręcę baczki zaraz dławi się i gaśnie, na nic się zdają próby odpalenia, gdy trochę ostygnie odpala lecz z wielkim bólem jakby zapowietrzony, najpierw zaczyna krecić coraz szybciej i szybciej potem łapie na jednym garze, zaraz dołącza sie drugi no i w końcu zagadał... i tak samo jest nieżaleznie od temperatury przy plus 15 i - 15, choć teraz przy mrozach sporadycznie przy przyspieszaniu potrafi przerywać w dolnym zakresie obrotów. Borykał się ktoś z tym problemem, macie jakieś pomysły na diagnoze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin7 Zgłoś #30 Napisano 19 Grudnia 2009 no i po kłopocie wymiana filtra paliwa załatwiła sprawę. Choć filtr wymieniany był 4kkm to teraz był pełen parafiny, oleistych substancji i odrobina wody. Dolewanie uszlachetniaczy w postaci separatora zbyt wiele nie pomogło, a wiec mieniajcie filtry przed zimą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BESTIA87 Zgłoś #31 Napisano 17 Stycznia 2010 Witam mam 2 problemy, pierwszy podobny do kolegi "marcin7", moj passek 1.9 TDI 110km przy duzym gazowaniu (np przy wyprzedzaniu) poprostu gasnie bez zadnego szarpniecia i zeby go odpalic musze go krecic ok 1 min. Na zimnym z rana odpala normalnie i jak jezdze "spokojnie" tez jest ok, ale jak dam mu po gazie to gasnie, dopiero co wymienilem filtr paliwa, odkrecalem i czyscilem bak paliwa i dalej to samo. Drugi problem to taki ze rozpedzam sie tylko do 120km/h i dalej nie idzie, wkreca sie na obrotach ale max. predkosc to 120km, nie dawno wymienialem tez Przeplywomierz powietrze o dochodzil do 2,5 tys obrotow i dalej nie chcial isc, teraz obroty sie wkrecaja ale leci tylko 120 ;/ P.S czy moze ktos mi polecic dobrego mechanika z Wrocławia?? (Najlepiej fachowca TDI) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BESTIA87 Zgłoś #32 Napisano 18 Stycznia 2010 Bylem dzisiaj u mechanika, kupilem nowy filtr paliwa Mann-a a w tym wyjetym Filtrona (ktory kupilem z m-c temu) bylo pelno WODY!! przed wymiana filtra (tego Filtrona) czyscilem bak w ktorym tez byla woda, od tego czasu tankowalem TYLKO na stacji BP paliwo Ultimet Diesel (BP ul. Kromera-Wrocław- NIE POLECAM)! i w wyjetym filtrze Filtrona tez byla woda. Po zamontowaniu filtra Mann-a dalej jest to samo, czyli max. 120km/h (potem nawet tylko do 80km) no i silnik dalej gasnie przy wiekszym gazowaniu podczas jazdy, ma ktos pomysl co jeszcze to moze byc?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #33 Napisano 18 Stycznia 2010 Bylem dzisiaj u mechanika, kupilem nowy filtr paliwa Mann-a a w tym wyjetym Filtrona (ktory kupilem z m-c temu) bylo pelno WODY!! przed wymiana filtra (tego Filtrona) czyscilem bak w ktorym tez byla woda, od tego czasu tankowalem TYLKO na stacji BP paliwo Ultimet Diesel (BP ul. Kromera-Wrocław- NIE POLECAM)! i w wyjetym filtrze Filtrona tez byla woda. Po zamontowaniu filtra Mann-a dalej jest to samo, czyli max. 120km/h (potem nawet tylko do 80km) no i silnik dalej gasnie przy wiekszym gazowaniu podczas jazdy, ma ktos pomysl co jeszcze to moze byc?? Zmień stację Tankowałeś na innej po wymianie? W filtrze nie tylko zostaje woda,ale jeszcze gorsza jest parafina która zatyka filtr...Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BESTIA87 Zgłoś #34 Napisano 18 Stycznia 2010 Myslisz ze to tylko wina tego paliwa?? dzisiaj zatankowalem na shellu V-Power-a, zobaczymy co tego bedzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #35 Napisano 18 Stycznia 2010 Myslisz ze to tylko wina tego paliwa?? dzisiaj zatankowalem na shellu V-Power-a, zobaczymy co tego bedzie. Skoro masz cały czas takie filtry?Nie powinno być tam takiego syfu Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BESTIA87 Zgłoś #36 Napisano 21 Stycznia 2010 Nikt wiecej nic nie napisze?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #37 Napisano 22 Stycznia 2010 Kolego podepnij się pod komputer i odczytaj błędy. Zmień filtr na inny niż Filtron tak jak zrobili to poprzednicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BESTIA87 Zgłoś #38 Napisano 22 Stycznia 2010 Jak juz wyzej pisalem zmienilem Filtrona na Mann-a ;] a pod komputer sie podepne jakos na dniach, jakby ktos cos jeszcze mial do napisanie ciekawego to chetnie poczytam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BESTIA87 Zgłoś #39 Napisano 24 Stycznia 2010 Moja Besstia juz nie gasnie jak jej przycisne, ale dalej max. to 120km/h i traci moc a potem to juz ledwie 80km ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #40 Napisano 24 Stycznia 2010 A jak wygląda sprawa szczelności pompy wtryskowej? Czy przypadkiem nie ma zapoceń/wycieków i charakterystycznego zapachu ON? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach