matviey Zgłoś #1 Napisano 8 Kwietnia 2009 Cześć fachowcy. Passat '00 1.9TDI 115PH ATJ Jak wymienić łącznik stabilizatora? śruby które są w starym łączniku są pod skosem. Nie mogę ich wyjąc. Drugim podnośnikiem podnosiłem zawieszenie i stabilizator i w żaden sposób nie moglem ustawić śrub tak by były one w prostej pozycji do wyciągnięcia. Nie chciałem ich na sile wybijać bo pewnie bym ich ponownie tam nie wsadził. Odkręciłem tez stabilizator tam gdzie jest ta gumowa poduszka, ale nic mi to nie dało. W dodatku miałem ogromne problemy z powrotem ta podsuszkę tam przykręcić. Proszę was o rade jak bezproblemowo wymienić łącznik stabilizatora. Jestem sam i mam dodatkowy podnośnik z peugeota. PS. czy wasze zony tez was tak wkurw..ją jak mnie, gdy naprawiacie auto? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LeVy 83 Zgłoś #2 Napisano 8 Kwietnia 2009 (edytowane) Myśle ze przy odpowiednim ustawieniu tak na oko zeby sruba byla rowno nakretke odkrecisz bez problemu ale sproboj moze te srube wykrecac kluczem a gdy nakretki juz nie bedzie lekko moze sprobuj odchylic lacznik stabilizatora ..ja tez podczas wymiany innych wachaczy mam problem zeby sruby stabilizatora wyciagnac i zawsze je wykrecam a z powrotem to juz latwiej jest lewarkiem wyregulowac wysokosci sruba wchodzi gladko pozdro Edytowane 8 Kwietnia 2009 przez LeVy 83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzepa1 Zgłoś #3 Napisano 8 Kwietnia 2009 Ja wymieniałem ostatnio cała zawieche i z tego co kojarze to śruby po prostu wykręć jak nie chcą luźno wyjść, a później żeby wkręcić to ja podstawiałem lewarek pod wachacz i bez problemu się otwory zgrywały. A co do drugiej częśći pytania, nt. żony.... to powiem Ci że nie jesteś jedyny.... moja to mnie mało nie zlinczuje jak wychodze do samochodu i mi się dłużej zejdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomcioskinny Zgłoś #4 Napisano 8 Kwietnia 2009 u mnie podczas wymiany podłożono lewarek i lekkim wybijaniem wybiło się tę srubeczkę bezproblemu nieuszkadzajać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #5 Napisano 8 Kwietnia 2009 PS. czy wasze zony tez was tak wkurw..ją jak mnie, gdy naprawiacie auto? A co do drugiej częśći pytania, nt. żony.... to powiem Ci że nie jesteś jedyny.... moja to mnie mało nie zlinczuje jak wychodze do samochodu i mi się dłużej zejdzie Qrna ludzie, żonę trzeba sobie wychować żeby cicho siedziała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotdriver Zgłoś #6 Napisano 26 Września 2009 czy sruby stabilizatora najlepiej dociagac na opuszczonym aucie czy niema to znaczenia??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panther2 Zgłoś #7 Napisano 26 Września 2009 Całe zawieszenie w samochodzie skręca się trwale kiedy samochód znajduje się pozycji w której jeździ. Mój mechanik dodatkowo kilka razy "bujnął" przodem przed skręceniem aby wszystko się ułożyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szychu Zgłoś #8 Napisano 27 Września 2009 Ciekawe jak dokręcisz górne wahacze kiedy całość jest już złożona? Chodzi mi o śruby od strony silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotdriver Zgłoś #9 Napisano 27 Września 2009 wlasnie dobre pytanie???bo tam praktycznie wogole nie ma miejsca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panther2 Zgłoś #10 Napisano 27 Września 2009 (edytowane) Ciekawe jak dokręcisz górne wahacze kiedy całość jest już złożona? Chodzi mi o śruby od strony silnika. Dlatego z ze zmianą wahaczy pojechałem do warsztatu. A jeszcze ciekawiej będzie kiedy skręcisz wachacze i wypcha gumy kiedy postawisz samochód i wahacz znajdzie się w pozycji w której pracuje. Edytowane 27 Września 2009 przez panther2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4R71N Zgłoś #11 Napisano 27 Września 2009 Ciekawe jak dokręcisz górne wahacze kiedy całość jest już złożona? Chodzi mi o śruby od strony silnika. ja je sam dokrecilem i jakos nie mialem z tym problemow. nie zakladajac kola postawilem auto na kolku i wtedy doklecilem wszystkie sruby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szychu Zgłoś #12 Napisano 29 Września 2009 Ale pan panther w dalszym ciągu nie opisał jak mechanik dokręcał wahacze w aucie stojącym na kołach, bo chyba nie bujał autem na podnośniku? Bardzo mnie to ciekawi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmario76 Zgłoś #13 Napisano 30 Maja 2010 Cześć Proszę o poradę przy wymianie łącznika stabilizatora mam problem z jego wyciągnięciem. Śruby już odkręcone stabilizator jakby miał za mało miejsca i blokuje się o teleskop. Jest to jeszcze stary stabilizator zespolony czyli śruby są na tych kulkach. Ne potrafię inaczej opisać .Dzięki za rady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurekjp Zgłoś #14 Napisano 30 Maja 2010 Niestety będziesz musiał odkręcic mocowanie amortyzatora do wahacza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmario76 Zgłoś #15 Napisano 30 Maja 2010 Niestety będziesz musiał odkręcic mocowanie amortyzatora do wahacza. śruba normalnie wyjdzie od amortyzatora czy trzeba podnosić na jakąś wysokość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurekjp Zgłoś #16 Napisano 30 Maja 2010 Najlepiej zdejm kolo i lewarkiem podnieś tak żebyś mógl ściągnąć koło.Ja przy wymianie własnie dolnych przednich wahaczy zalożenie łączników wraz z ramą stabilizatora zostawiłem sobie na koniec i niestety łącznikow nie mogłem włożyć.Dopiero wyjęcie śruby łączącej amortyzator w wahaczem umożliwiło bezproblemowe założenie łącznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmario76 Zgłoś #17 Napisano 30 Maja 2010 Dzięki dałem radę bez odkręcania amora. przy ściągniętym kole lewarkiem podniosłem wahacz prawie maksymalnie i łącznik wyszedł swobodnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gelo Zgłoś #18 Napisano 11 Czerwca 2010 Witam.Mam pytanko,w sklepie mi powiedziano ze stabilizatory sa lewe i prawe,czy to prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurekjp Zgłoś #19 Napisano 11 Czerwca 2010 Dobrze Ci powiedziano! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #20 Napisano 12 Czerwca 2010 Witam.Mam pytanko,w sklepie mi powiedziano ze stabilizatory sa lewe i prawe,czy to prawda? Poniżej foto dla przykładu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach