Skocz do zawartości
pw1573

demontaż n75

Rekomendowane odpowiedzi

chciałem wyczyścić n 75 ale nie wiem jak się do niego zabrać z góry czy z dołu samochodu. jak sobie poradzić ze zdjęciem tych wężyków i kostki (jest tam mało miejsca i nie mogę w ogóle ich ruszyć)

passat 1.9 TDI 2003r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ten sam problem nie wiem jak zdemontować zawór n75, jeżeli ktoś to robił to proszę o poradę jak to zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w swoim AFN-ie demontowałem z góry silnika. Przykręcony jest dwiema śrubkami na kluczyk 10mm. Jak odkręcisz zawór to wtedy możesz go do góry trochę wyciągnąć przez co masz więcej miejsca.

 

U mnie wpadał w tryb awaryjny po wyczyszczeniu zaworku i obklejeniu izolacją:) pożegnałem tryb awaryjny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj będę próbował go zdemontować. Jedną nakrędkę tą z góry odkrenciłem ale tej z dołu to na pewno z góry się nie da, będę musiał spróbować od dołu. Dzięki za poradę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostęp tylko od góry, odkręcasz 2 dziesiątki i zawór normalnie wychodzi w górę, później odłączasz przewody (najlepiej zacząć obkręcać je jeszcze na króćcu to zejdą) tylko uważaj, nie połam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak piszą poprzednicy, swój wyjmowałem od góry bez większych problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tej z dołu to na pewno z góry się nie da

 

Jak to mówią dla chcącego nic trudnego.

Fakt tą dolną z góry jest trochę termedyjnie odkręcić, ale aby tylko zruszyć to dalej można palcami:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzisiaj będę próbował go zdemontować. Jedną nakrędkę tą z góry odkrenciłem ale tej z dołu to na pewno z góry się nie da, będę musiał spróbować od dołu. Dzięki za poradę.

 

No chyba, ze masz rece jak kowal to nie dasz rady. Normalnie tylko potrzebna jest grzechotka mala a nie klucz oczkowy 10 z kartofla.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czym taki zawór najlepiej wyczyscic??spreżone powietrze?,moze przemyć jakimś środkiem??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czym taki zawór najlepiej wyczyscic??spreżone powietrze?,moze przemyć jakimś środkiem??

 

 

Ja swój n75 wrzuciłem na godzinną kąpiel do benzyny ekstrakcyjnej, potem po prostu ustami przedmuchałem i działa już tak ze 5 miesięcy a wcześniej się przycinał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Normalnie tylko potrzebna jest grzechotka mala a nie klucz oczkowy 10 z kartofla

 

Dokładnie tak jak pisze kolega, którego avatar bardzo mi się podoba :)

Nasadka 10, mała grzechotka i po 10 minutach spokojnej pracy zawór będziesz miał w dłoni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja swój n75 wrzuciłem na godzinną kąpiel do benzyny ekstrakcyjnej, potem po prostu ustami przedmuchałem i działa już tak ze 5 miesięcy a wcześniej się przycinał.

 

W srodku chyba sa jakies membranki, nie rozwali to ich?

Ja sam do tej pory nie wiem czym to czyscic... zawsze jakos sprezarka dmuchalem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzis zdecydowałem sie wyczyscic zawór n75 troche sie bałem ze cos popsuje czy cos ale okazało sie to wcale nie takie trudne,potem jazda próbna i powiem wam tak nie to auto banan od ucha do uch autko odrazu reaguje na gaz i zero notlaftów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzis zdecydowałem sie wyczyscic zawór n75 troche sie bałem ze cos popsuje czy cos ale okazało sie to wcale nie takie trudne,potem jazda próbna i powiem wam tak nie to auto banan od ucha do uch autko odrazu reaguje na gaz i zero notlaftów

 

Czym to zrobiles?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam odkrecic tylko jedna srubke a druga tylko poluzowac (pomysl kolegi eltom) tak aby N75 sie nam wysunal. Tak robilem w AFN. Dzieki temu niebedziemy pozniej musiali kombinowac jak wkrecic te 2 srubke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czysciłem benzyna ekstrakcyjna a potem dużo wd 40

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Planuje wymienić zawór N75 ale gdy po ETKu doszedłem do numeru i wklepałem w alledrogo numer katalogowy 1H0 906 627 to trochę cena mnie zaskoczyła gdyż zawór N75 o numerze 1J0 906 627A i ponad o połowę tańszy ;/ nie wiem czy działaniem się różnią po za wtyczką? i czy idzie przerobić jakoś żeby pasowało do AHU?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja znalazłem na Alledrogo Pierburga ori za 104 zł, szukaj, jeszcze są.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja znalazłem na Alledrogo Pierburga ori za 104 zł, szukaj, jeszcze są.

 

Tylko że ja mam taki zawor-n75.jpg ale z czarnym kapeluszem ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy w B4 AFN zawór N75 powinien byc na 3 czy na 2 węzyki, mam u siebie na dwa. Czy to oznacza że ktoś go wymienial?

Wisi jeden węzyk sobie luźno nie podłączony, jeszcze nie obadałem dokąd idzie. Objawy: dziura w mocy, przy okolo 3000 obr tak jakby się zadławił lekko.

 

DSC_4890.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności