Skocz do zawartości
Elrond

Czy to koniec pompy wspomagania

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Od pewnego czasu mam pojawiające się przyhamowania pompy wspomagania podczas kręcenia "parkingowego".

Otóż wyraźnie słychać, że wpada w poślizg pasek klinowy i wspomaganie na ułamek sekundy zanika.

 

Naciąg paska jest OK.

Pompa jęczy tylko przy maksymalnie skręconych kołach.

 

PS:

Jakieś dwa lata temu "robiłem" układ wspomagania i w ręce mi wpadła nówka przekładnia ale trochę inna niż w oryginale z tego rocznika. (oczywiście wszystko pasowało)

Mianowicie cała aluminiowa (ta w oryginale miała taki stalowy cylinder).

Podobno do tych przekładni trzeba jakąś inną pompę (o większym ciśnieniu) ale ja pozostawiłem standardową.

 

Czy to prawda z tym dobraniem pompy do maglownicy? Nie bardzo widziałem INNE pompy z mocowaniem takim aby podeszło pod to co jest u mnie w silniku.

Dodam, że od początku wspomaganie nie było jakieś takie super aby małym palcem na postoju kierownicą kręcić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Od pewnego czasu mam pojawiające się przyhamowania pompy wspomagania podczas kręcenia "parkingowego".

Otóż wyraźnie słychać, że wpada w poślizg pasek klinowy i wspomaganie na ułamek sekundy zanika.

Tak to może być agonia pompy wspomagania i jej jak najszybsza regeneracja wyjdzie najtaniej.

 

PS: Pasek nie ma aż tak mocnego wspomagania by kręcić palcem. Najlepiej sprawdz w innym, by mieć porówanie do swojej. Co do maglownicy, to nie wiem jak pomóc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no kolego tutaj mógłbym sie troche klócic z Tobą.Ja w swojej B3 moge jednym palcem krecic kierownica dziewczyna tez ma B3 i ma tak samo.co do pompy to tez tak mam ze jak do konca skrece to pasek piszczy u dziewczyny nie sprawdzalem ale sprawdze i napisze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pojawiające się przyhamowania pompy wspomagania podczas kręcenia "parkingowego".

A jak u ciebie z poziomem płynu do wspomagania.

Ja mam walnięty wąż także ubywa mi powoli płynu i mam takie przyhamowania jak poziom płynu jest przy minimum więc może to to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź to co ci wcześniej koledzy pisali. Ja jak miałem jeszcze sprawną pompę to też chodziła idealnie i nie było kompletnie żadnych pisków, zgrzytów przy maksymalnym skręceniu a jak poźniej ją wyjąłem to byłto ori z 92 roku. Masywna, ciężka pompa. W ostateczności jak będziesz musiał cos z nią robić to zdecyduj się na regenerację bo taniej wychodzi i dłużej pochodzi niż nowa a jeśli nową to tylko żeliwną niemiecką. Żadnych aluminiowych chińczyków. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ale taką pompę można samemu zregenerować jeśli tylko dostanie się odpowiedni uszczelniacz bo zazwyczaj są one o innych rozmiarach niż standardowe '' zimeringi ''

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności