krzych
-
Liczba zawartości
62 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O krzych
- Urodziny 28.03.1967
Informacje osobiste
-
Imię
Krzysztof
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kwidzyn
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TD 75KM (AAZ)
-
Rok produkcji
1994
-
Pęknięty gwint amortyzatora przód
krzych odpowiedział grzyb → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Bo jeśli jest problem z odkręceniem to trzeba zastosować klucz pneumatyczny. A jak już odkręcisz to śmiało możesz założyć ten sam bez obawy. Amorek pracuje na ściskanie,więc cały czas rozpiera. -
Moim zdaniem to po prostu jeden z czujników obrotów kola padł i system przełącza w tryb awaryjny. Porozpinaj czujniki i pomierz oporności ich a będziesz wiedział wszystko.
-
jak masz pompowtryski to na bank króryś nie pracuje cyklicznie....sprawdź to
-
Ja z całą odpowiedzialnością polecam opony firmy FALKEN,to japończyk ale polecam. Jeżdżę na nich drugi sezon i są świetne.
-
Ja używam smaru Mobil SHC PM 460 i jestem z niego bardzo zadowolony. Nic złego się nie dzieje. Polecam z całą odpowiedzialnością.
-
[B5] Jaki akumulator do TDI (diesel, parametry, wymiary)?
krzych odpowiedział temat → Elektryka, oświetlenie
Ja mam naszą Centrę Calcium i wiecie co jest za.........sta polecę każdemu bez wahanie. czwarty rok i mrozy nie straszne nawet 30 st. no chyba że olej już straci płynność. POLECAM KAŻDEMU.... -
Wibracje auta gdy ciągnie w przedziale 1800- 2500 obrotów
krzych odpowiedział krzych → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Dzięki za podpowiedzi.....ale z tego co wyczytałem we wszystkich postach zaczyna mi się nie podobać jednak przegub wewnętrzny. Ale nie mówię że to to. Ale dzięki wszystkim. Jak coś się już wyjaśni to dam wyczerpującą odpowiedź odnośnie tego problemu. -
Podpowiem ci jeszcze jedno....sprawdź małą poziomnicą jak masz pochylone tylne koło i podobnie powinno być na przednim kole tzn. około 1 stopnia na plus 20 min. i wszystko będziesz wiedział jak masz ustawiony kąt pochylenia. Tuleje z tyłu są też bardzo ważne.
-
Pamiętaj kolego że pompa w twoim autku smarowana jest z ON a ten od frytek nie da ci tego co trzeba.....choć na pewno trochę pośmigasz ale licz się że pompa dostanie za swoje.
-
pompę można śmiało przełożyć i będzie ok. ale nie zapomnij o zmianie rur układu wydechowego bo są mniejszej średnicy i chyba będą trochę tłumić turbinę ---------- Post added at 23:24 ---------- Previous post was at 23:23 ---------- cały silnik to będzie ok.
-
Na 100% to wina opornicy ,też już to przerobiłem ,a nawet topiły mi się styki w przełączniku nawiewu. Opornica załatwi problem na bank. Boscha to koszt około 100zł.
-
Regeneracja pompy wspomagania
krzych odpowiedział ogipio → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
jeśli masz ZF to za wiele nie zdziałasz bo tam jest trochę inna zasada pracy tej pompy i wymiana uszczelniacza nic nie da -
Tak to valvoline on się tym para ....ale castrol minerał też będzie ok.
-
a nie lepiej uzyc starych tulei i podkładek ze szpilka i użyć tego jako swego todzaju przyrządu do montażu