Skocz do zawartości

krzych

  • Liczba zawartości

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O krzych

  • Urodziny 28.03.1967

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kwidzyn

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1994
  1. Bo jeśli jest problem z odkręceniem to trzeba zastosować klucz pneumatyczny. A jak już odkręcisz to śmiało możesz założyć ten sam bez obawy. Amorek pracuje na ściskanie,więc cały czas rozpiera.
  2. Moim zdaniem to po prostu jeden z czujników obrotów kola padł i system przełącza w tryb awaryjny. Porozpinaj czujniki i pomierz oporności ich a będziesz wiedział wszystko.
  3. jak masz pompowtryski to na bank króryś nie pracuje cyklicznie....sprawdź to
  4. Ja z całą odpowiedzialnością polecam opony firmy FALKEN,to japończyk ale polecam. Jeżdżę na nich drugi sezon i są świetne.
  5. Ja używam smaru Mobil SHC PM 460 i jestem z niego bardzo zadowolony. Nic złego się nie dzieje. Polecam z całą odpowiedzialnością.
  6. Ja mam naszą Centrę Calcium i wiecie co jest za.........sta polecę każdemu bez wahanie. czwarty rok i mrozy nie straszne nawet 30 st. no chyba że olej już straci płynność. POLECAM KAŻDEMU....
  7. Dzięki za podpowiedzi.....ale z tego co wyczytałem we wszystkich postach zaczyna mi się nie podobać jednak przegub wewnętrzny. Ale nie mówię że to to. Ale dzięki wszystkim. Jak coś się już wyjaśni to dam wyczerpującą odpowiedź odnośnie tego problemu.
  8. Witam, to właściwie kolega ma problem z wibracjami całego auta gdy ciągnie w przedziale 1800-2500 tys/obr. i to nie przy zmianach biegów do 4 lecz jak już na 4-biegu nie przekroczy 2500 tys/obr. później jest już ok. czy to może być wina koła dwumasowego ?
  9. Podpowiem ci jeszcze jedno....sprawdź małą poziomnicą jak masz pochylone tylne koło i podobnie powinno być na przednim kole tzn. około 1 stopnia na plus 20 min. i wszystko będziesz wiedział jak masz ustawiony kąt pochylenia. Tuleje z tyłu są też bardzo ważne.
  10. Pamiętaj kolego że pompa w twoim autku smarowana jest z ON a ten od frytek nie da ci tego co trzeba.....choć na pewno trochę pośmigasz ale licz się że pompa dostanie za swoje.
  11. pompę można śmiało przełożyć i będzie ok. ale nie zapomnij o zmianie rur układu wydechowego bo są mniejszej średnicy i chyba będą trochę tłumić turbinę ---------- Post added at 23:24 ---------- Previous post was at 23:23 ---------- cały silnik to będzie ok.
  12. Na 100% to wina opornicy ,też już to przerobiłem ,a nawet topiły mi się styki w przełączniku nawiewu. Opornica załatwi problem na bank. Boscha to koszt około 100zł.
  13. jeśli masz ZF to za wiele nie zdziałasz bo tam jest trochę inna zasada pracy tej pompy i wymiana uszczelniacza nic nie da
  14. Tak to valvoline on się tym para ....ale castrol minerał też będzie ok.
  15. a nie lepiej uzyc starych tulei i podkładek ze szpilka i użyć tego jako swego todzaju przyrządu do montażu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności