Skocz do zawartości
snoopy

Silnik słabo grzeje po wymianie rozrzadu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wymieniłem cały rozrzad i od tej pory silnik wolno sie grzej i zatrzymuje sie tylko na 80 stopniach Co moze byc nie tak przed wymiana wszystko bylo ok A i jeszcze jedno mam wycieki z pod pokrywy zaworow Czy moge sam wymienic uszczelke ?????

Nikt mi nie pomoże ????

 

Nikt nie ma zdania na ten temat ?

 

//scaliłem - kuczlaw

Edytowane przez Kuczi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak umiesz zmienić uszczelke to możesz sam.

Co do temperatury to pierwse co termostat może być uszkodzony albo wskazuje Ci 80 a jest wiecej, czujnik temperatury może być walnięty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Termostat i czujni temperatury działał poprawnie Czy jest możliwe że przy wymianie zostało coś uszkodzone lub zle złożone ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A i jeszcze jedno mam wycieki z pod pokrywy zaworow Czy moge sam wymienic uszczelke ?????

Z tego co pisano już na forum po zmianie samej uszczelki wycieki pojawiają się ponownie. Należy wymienić uszczelkę z pokrywą.

Wymieniłem cały rozrzad i od tej pory silnik wolno sie grzej i zatrzymuje sie tylko na 80 stopniach Co moze byc nie tak przed wymiana wszystko bylo ok

A układ był odpowietrzony? Bo jeśli nie to to może być przyczyną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy był Moge to zrobic sam ?? Jak tak to w jaki sposob ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A pompa wodna przypadkiem nie chodzi na pasku rozrządu?jeśli tak to trzeba było też wymienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa wody tez została wymieniona Jak moge odpowietrzyc uklad ??

Edytowane przez snoopy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkręć korek w wyrównawczym i uruchom silnik, nie gazuj, ogrzewanie na minimum i tak aż do zagrzania się silnika. Obserwuj stan płynu w zbiorniczku bo może ubyć jak otworzy się termostat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrzyłem układ zgodnie z opisem temp doszła do 90 zakręciłem korek i w drogę Temp trzymała się przez jakiś czas i spadła do 80 trochę jazdy po mieście wzrosła do 85 i nic dalej jedynie trochę w dół Zostawiłem go zapalonego na chwilę przed domem i ok 90 ale znowu jadę i spada O co chodzi ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odpowietrzyłem układ zgodnie z opisem temp doszła do 90 zakręciłem korek i w drogę Temp trzymała się przez jakiś czas i spadła do 80 trochę jazdy po mieście wzrosła do 85 i nic dalej jedynie trochę w dół Zostawiłem go zapalonego na chwilę przed domem i ok 90 ale znowu jadę i spada O co chodzi ??

 

 

o termostat.

wymień i będzie ok przerabiałem to miesiąc temu.

pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jest możliwe że termostat został uszkodzony przy wymianie płynu (rozrządu) ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy jest możliwe że termostat został uszkodzony przy wymianie płynu (rozrządu) ??

 

może po prostu zbieg okoliczności. Wymień termostat to nie jest majątek w sumie i powinno być ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dołącze się do tematu. MIanowicie też miałem wymieniany jakiś tydzień temu rozrząd i termostat. Kiedy odebrałem autko zuważyłem że jakoś dziwnie pali... Wymieniłem czujnik temperatury bo takie coś sugerowali forumnowicze. Przez dwa dni temperatura była ok i autko się nagrzewało normalnie... Natomiast wczoraj i dzisiaj zauważyłem że autko ma problem ze nagrzaniem się do 90st. wskazówka tak jak by przez pierwsze 3 km sie wogole nie rusza potem powoli i dzie do góry... ale nie osiąga tej temperatury 90st. Co może być przyczyna? Po wymianie czujnika temperatury zleciało mi dość dużo płynu chłodniczego ale dolałem nowy do zbiorniczka wyrównawczego i pozostawiłem na jałowym... chyba sie odpowietrzyło bo na drugi dzien ubyło płynu w zbiorniku. Proszę o sugestje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na pewno dobry termostat załozyłes ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz temperature silnika vagiem.Jeżeli jest ok. i silnik jest odpowietrzony,to trafiłeś na uszkodzony termostat.Może za szybko się otwiera. Wymiana na nowy nie jest kosztowna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na pewno dobry termostat załozyłes ?

hmm to ja niewiem bo dalem autko do mechanika. Ale przez jakies kilka dni bylo ok... wiec ten termostat musial byc dobry. Byl wymieniany razem z rozrzadem.

 

---------- Post added at 11:32 ---------- Previous post was at 11:31 ----------

 

Sprawdz temperature silnika vagiem.Jeżeli jest ok. i silnik jest odpowietrzony,to trafiłeś na uszkodzony termostat.Może za szybko się otwiera. Wymiana na nowy nie jest kosztowna.

no chyba nie obejdzie sie bez mechanika...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To i ja dołożę swoje trzy grosze. U mnie też wskazówka temperatury z oporami wędruje ku górze. Co ciekawe ciepłe powietrza leci praktycznie po przejechaniu kilkuset metrów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem z moim silnikiem 1.6 16v

Mianowicie wymieniłem rozrząd i przed wymianą było wszystko w porządku ale po wymianie i odpowietrzeniu układu (auto weszło na troszkę wyższa temperaturę ok 100° po czym zeszło do 90° a w zbiorniczku ubyło sporo płynu) dolaniu płynu auto na postoju grzeje się do 90° wg wskazówki ale podczas jazdy drastycznie się wychładza nawet i do 40° po podłączeniu prymitywnego ELM327 do kontroli tej temperatury pod czas jazdy były momenty że spadło nawet niżej i stało na ok 38° przy jeździe 60km/H a na światłach zaczynała rosnąć po postoju ok 3-5min rozlo i zatrzymywało się na 84° wg ELM327, wymieniałem pół roku temu czujnik od wentylatora wraz z obudowa termostatu i termostat. Czy ktoś mógłby mi pomóc bo głupieje już z tym samochodem.

Jeśli zacząłem nie potrzebnie nowy temat to przepraszam jestem nowy na forum i nie potrafiłem znaleźć żadnej odpowiedzi która mogła by mi pomóc więc postanowiłem zacząć nowy temat. Za wszelaką pomoc dziękuję bardzo z góry. 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda jakby termostat wogole nie trzymał. 

Może też być źle odpowietrzony układ. Włączałeś ogrzewanie na full ciepłe podczas odpowietrzania?

Manualnie sprawdz czy węże od chłodnicy robią się od razu ciepłe wraz ze wzrostem temp silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NoDałem ogrzewanie na full przy odpowietrzaniu. Na razie niech przestygnie odpalę go i zobaczę czy chłodnica grzeje się jak temperatura się podnosi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności