snoopy Zgłoś #1 Napisano 28 Marca 2009 (edytowane) Witam Wymieniłem cały rozrzad i od tej pory silnik wolno sie grzej i zatrzymuje sie tylko na 80 stopniach Co moze byc nie tak przed wymiana wszystko bylo ok A i jeszcze jedno mam wycieki z pod pokrywy zaworow Czy moge sam wymienic uszczelke ????? Nikt mi nie pomoże ???? Nikt nie ma zdania na ten temat ? //scaliłem - kuczlaw Edytowane 28 Marca 2009 przez Kuczi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #2 Napisano 28 Marca 2009 jak umiesz zmienić uszczelke to możesz sam. Co do temperatury to pierwse co termostat może być uszkodzony albo wskazuje Ci 80 a jest wiecej, czujnik temperatury może być walnięty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snoopy Zgłoś #3 Napisano 28 Marca 2009 Termostat i czujni temperatury działał poprawnie Czy jest możliwe że przy wymianie zostało coś uszkodzone lub zle złożone ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #4 Napisano 28 Marca 2009 A i jeszcze jedno mam wycieki z pod pokrywy zaworow Czy moge sam wymienic uszczelke ????? Z tego co pisano już na forum po zmianie samej uszczelki wycieki pojawiają się ponownie. Należy wymienić uszczelkę z pokrywą. Wymieniłem cały rozrzad i od tej pory silnik wolno sie grzej i zatrzymuje sie tylko na 80 stopniach Co moze byc nie tak przed wymiana wszystko bylo ok A układ był odpowietrzony? Bo jeśli nie to to może być przyczyną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snoopy Zgłoś #5 Napisano 28 Marca 2009 Nie wiem czy był Moge to zrobic sam ?? Jak tak to w jaki sposob ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grześ1505732623 Zgłoś #6 Napisano 28 Marca 2009 A pompa wodna przypadkiem nie chodzi na pasku rozrządu?jeśli tak to trzeba było też wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snoopy Zgłoś #7 Napisano 28 Marca 2009 (edytowane) Pompa wody tez została wymieniona Jak moge odpowietrzyc uklad ?? Edytowane 28 Marca 2009 przez snoopy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #8 Napisano 29 Marca 2009 Odkręć korek w wyrównawczym i uruchom silnik, nie gazuj, ogrzewanie na minimum i tak aż do zagrzania się silnika. Obserwuj stan płynu w zbiorniczku bo może ubyć jak otworzy się termostat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snoopy Zgłoś #9 Napisano 29 Marca 2009 Odpowietrzyłem układ zgodnie z opisem temp doszła do 90 zakręciłem korek i w drogę Temp trzymała się przez jakiś czas i spadła do 80 trochę jazdy po mieście wzrosła do 85 i nic dalej jedynie trochę w dół Zostawiłem go zapalonego na chwilę przed domem i ok 90 ale znowu jadę i spada O co chodzi ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smok Zgłoś #10 Napisano 29 Marca 2009 Odpowietrzyłem układ zgodnie z opisem temp doszła do 90 zakręciłem korek i w drogę Temp trzymała się przez jakiś czas i spadła do 80 trochę jazdy po mieście wzrosła do 85 i nic dalej jedynie trochę w dół Zostawiłem go zapalonego na chwilę przed domem i ok 90 ale znowu jadę i spada O co chodzi ?? o termostat. wymień i będzie ok przerabiałem to miesiąc temu. pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snoopy Zgłoś #11 Napisano 29 Marca 2009 Czy jest możliwe że termostat został uszkodzony przy wymianie płynu (rozrządu) ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zecik Zgłoś #12 Napisano 29 Marca 2009 Czy jest możliwe że termostat został uszkodzony przy wymianie płynu (rozrządu) ?? może po prostu zbieg okoliczności. Wymień termostat to nie jest majątek w sumie i powinno być ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronin-GG Zgłoś #13 Napisano 26 Maja 2011 Witam Dołącze się do tematu. MIanowicie też miałem wymieniany jakiś tydzień temu rozrząd i termostat. Kiedy odebrałem autko zuważyłem że jakoś dziwnie pali... Wymieniłem czujnik temperatury bo takie coś sugerowali forumnowicze. Przez dwa dni temperatura była ok i autko się nagrzewało normalnie... Natomiast wczoraj i dzisiaj zauważyłem że autko ma problem ze nagrzaniem się do 90st. wskazówka tak jak by przez pierwsze 3 km sie wogole nie rusza potem powoli i dzie do góry... ale nie osiąga tej temperatury 90st. Co może być przyczyna? Po wymianie czujnika temperatury zleciało mi dość dużo płynu chłodniczego ale dolałem nowy do zbiorniczka wyrównawczego i pozostawiłem na jałowym... chyba sie odpowietrzyło bo na drugi dzien ubyło płynu w zbiorniku. Proszę o sugestje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roni Zgłoś #14 Napisano 26 Maja 2011 na pewno dobry termostat załozyłes ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
08michael Zgłoś #15 Napisano 26 Maja 2011 Sprawdz temperature silnika vagiem.Jeżeli jest ok. i silnik jest odpowietrzony,to trafiłeś na uszkodzony termostat.Może za szybko się otwiera. Wymiana na nowy nie jest kosztowna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronin-GG Zgłoś #16 Napisano 26 Maja 2011 na pewno dobry termostat załozyłes ? hmm to ja niewiem bo dalem autko do mechanika. Ale przez jakies kilka dni bylo ok... wiec ten termostat musial byc dobry. Byl wymieniany razem z rozrzadem. ---------- Post added at 11:32 ---------- Previous post was at 11:31 ---------- Sprawdz temperature silnika vagiem.Jeżeli jest ok. i silnik jest odpowietrzony,to trafiłeś na uszkodzony termostat.Może za szybko się otwiera. Wymiana na nowy nie jest kosztowna. no chyba nie obejdzie sie bez mechanika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #17 Napisano 26 Maja 2011 To i ja dołożę swoje trzy grosze. U mnie też wskazówka temperatury z oporami wędruje ku górze. Co ciekawe ciepłe powietrza leci praktycznie po przejechaniu kilkuset metrów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaca9911 Zgłoś #18 Napisano 3 Lutego Witam. Mam problem z moim silnikiem 1.6 16v Mianowicie wymieniłem rozrząd i przed wymianą było wszystko w porządku ale po wymianie i odpowietrzeniu układu (auto weszło na troszkę wyższa temperaturę ok 100° po czym zeszło do 90° a w zbiorniczku ubyło sporo płynu) dolaniu płynu auto na postoju grzeje się do 90° wg wskazówki ale podczas jazdy drastycznie się wychładza nawet i do 40° po podłączeniu prymitywnego ELM327 do kontroli tej temperatury pod czas jazdy były momenty że spadło nawet niżej i stało na ok 38° przy jeździe 60km/H a na światłach zaczynała rosnąć po postoju ok 3-5min rozlo i zatrzymywało się na 84° wg ELM327, wymieniałem pół roku temu czujnik od wentylatora wraz z obudowa termostatu i termostat. Czy ktoś mógłby mi pomóc bo głupieje już z tym samochodem. Jeśli zacząłem nie potrzebnie nowy temat to przepraszam jestem nowy na forum i nie potrafiłem znaleźć żadnej odpowiedzi która mogła by mi pomóc więc postanowiłem zacząć nowy temat. Za wszelaką pomoc dziękuję bardzo z góry. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tazz89 Zgłoś #19 Napisano 3 Lutego Wygląda jakby termostat wogole nie trzymał. Może też być źle odpowietrzony układ. Włączałeś ogrzewanie na full ciepłe podczas odpowietrzania? Manualnie sprawdz czy węże od chłodnicy robią się od razu ciepłe wraz ze wzrostem temp silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaca9911 Zgłoś #20 Napisano 3 Lutego NoDałem ogrzewanie na full przy odpowietrzaniu. Na razie niech przestygnie odpalę go i zobaczę czy chłodnica grzeje się jak temperatura się podnosi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach