margraz Zgłoś #1 Napisano 27 Marca 2009 Witam ponawiam moją prośbę o pomoc ponieważ na poprzedni post nikt nie udzielił mi informacji. Mój Passat ma instalację gazową.Rano gdy Odpalam samochód na benzynie jest wszystko ok.Jednak jak dojadę do pracy za 15 minut będę go chciał zapalić niestety na benzynie nie chce gadać dopiero jak przełoncze na gaz pali od razu .Wymieniłem 4 miesiące temu pompę paliwa kable i świece są dobre bo pali na gazie bez problemu NIe Wiem co mogę jeszcze sprawdzić przed wydaniem kasy u specjalisty. Jeśli ktoś miał podobny problem czekam na odpowiedz i proszę jeszcze raz o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #2 Napisano 27 Marca 2009 A jak przy kręceniu rozrusznikiem wdepniesz gaz w podłogę to zagada na PB? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anprzybylo Zgłoś #3 Napisano 27 Marca 2009 zobacz kable na kostce koło stacyjki moze tam styku nie ma. kostka jest pod kierownica pod osłona plastikowa, docisnij kable moze bedzie lepiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiomis Zgłoś #4 Napisano 27 Marca 2009 sprawdź czujnik temperatury silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
margraz Zgłoś #5 Napisano 29 Marca 2009 Witam Dzięki za podpowiedzi niestety przy wciśniętym pedale gazu też nie zapala. Czujnik temperatury wydaje się być sprawny poprawnie rośnie temperatura na wskaźniku i utrzymuje się na odpowiedniej wartości. Najgorsze jest to że jak zapale na gazie to znów mogę odpalać na benzynie ale tylko niech zacznie stygnąć tak z 15 minut to już go nie odpale na pb. Kostka pod kierownicą kiedyś była wymieniana,na pewno nie na nową ale wtyczka jest dociśnięta zresztą gdyby coś byłoby z nią nie tak problem z odpaleniem był by na gazie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #6 Napisano 29 Marca 2009 a jak długo masz paliwko w baku? i czy non stop na gazie śmigasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
margraz Zgłoś #7 Napisano 30 Marca 2009 Paliwo uzupełniam na bierząco szczególnie teraz w zime mam wysoko ustawioną temperaturę przełaczania na gaz tak że musi się rozgrzać żebym jechał na gazie tankuje na orlenie Jeśli jadę na bęzynie nie mam oznak problemów z silnikiem on tylko niepali gdy przestygnie ha ha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość faon Zgłoś #8 Napisano 30 Marca 2009 możliwe, że masz padnięty wł gazu-pb ewentualnie problemy w sterowniku gazu. Jak nie będzie chciał ci odpalić to sprawdz czy pompa podaje ci paliwo na magistrale. Może być tak, że po osiągnięciu określonej temp sterownik nie zał. pompy paliwa i przez to masz problem z odpaleniem na pb. a gdyby czujnik był walnięty to by ci zalewało świece. Powinny być 3 czujniki temp: 1 na wskaźnik, 2 na kompa sterującego pracą silnika, 3 na wentylator (ale on się nie liczy przy twoim problemie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #9 Napisano 30 Marca 2009 ja bym sprawdził jeszcze regulator ciśnienia mniej więcej po 5 minutach od momentu zatrzymania pompy paliwa ciśnienie powinno wynosić co najmniej 0,05Mpa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #10 Napisano 30 Marca 2009 Czujnik temperatury wydaje się być sprawny poprawnie rośnie temperatura na wskaźniku i utrzymuje się na odpowiedniej wartości. Czujnik temperatury do ECU a nie na zegary Zrób skan vagiem czy sie potwierdzi i zmień błąd w tytule.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
margraz Zgłoś #11 Napisano 30 Marca 2009 Niestety nie mam vaga a jeśli pojadę do warsztatu skasują mnie jak za naprawę Proszę o podpowiedz gdzie w takim razie znajduje się czujnik temp do ecu, czy to jest ten koło wtrysku (w gażniku) i jak go mogę zdjagnozować np jaką ma oporność przy stałej temperaturze mam miernik mogę go zmierzyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #12 Napisano 30 Marca 2009 to sprawdź ten czujnik mierząc rezystancję mierzysz między końcówkami 1 i 4: - przy 0 stopniach Celcjusza: 5500 +/- 700 ohm - 20 stopni C: 2500 +/- 500 ohm - 30 stopni C: 1800 +/- 200 ohm - 50 stopni C: 800 +/- 100 ohm - 80 stopni C: 350 +/- 50 ohm - 100 stopni C: 200 +/- 25 ohm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anprzybylo Zgłoś #13 Napisano 31 Marca 2009 kolega pytał gdzie jest czujnik temperatury do ECU, tzn sie znajduje mnie tez to interesuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #14 Napisano 31 Marca 2009 czujnik znajduje się w króćcu przy głowicy w ADZ jest to 4 pinowy w PF nie wiem jak jest mogą być dwa 2 pinowe i któryś z nich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo81 Zgłoś #15 Napisano 31 Marca 2009 ja bym poszedł tak jak mówi multi - w kierunku regulatora ciśnienia paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
margraz Zgłoś #16 Napisano 2 Kwietnia 2009 Witam.za namową kolegów z forum postawiłem samochód do warsztatu i niestety stał dwa dni ??testowany?? i nie wystąpił mój problem.Jednak gdy go chciałem odpalić w obecności mechanika porażka nie działa-podłączony komputer przy mnie,nie pokazał żadnych istotnych błędów czujnik temper. sprawny i nic a najgorsze jest to iż po podłączeniu kompa.samochód zapalił.Jest znowu u mnie nienaprawiony. Wątek z instalacją gazu też sprawdziłem jedyne co odłącza jedno punktowy wtrysk to przekaźnik od gazu który podczas wystąpienia usterki pominąłem i też nie zapalił. nie mam jak sprawdzić tego ciśnienia muszę specjalnie kupić jakiś manometr i wpiąć go w układ dziękuję za podanie wartości czujnika temperatury pomierzę jak zgaśnie mi bryka Dzięki "Multii" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anprzybylo Zgłoś #17 Napisano 2 Kwietnia 2009 regulator cisnienia - myśle że to moze byc to, sam tez mam ten problem jak silnik jest extra zimny pali lepiej niz na ciepłym ale gdy jest ciepły pali na benzynie w momencie kiedy pompa paliwa dobija cisnienie "słychać ja- buczy " kiedy jej nie słychać czyli "niby cisnienie jest" - mieli rozusznikiem ok 15 sek. Tak w pf sa tylko 2 na tym trojniku wodnym + 1 na chłodnicy od sterownia biegami wentylatora ?chyba tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo81 Zgłoś #18 Napisano 2 Kwietnia 2009 To byłes u mechanika i nie zasygnalizowałeś mu sprawdzenia tego regulatora. Naturalną rzeczą jest, że to nie wyjdzie na kompie, ale gośc powinien miec metody sprawdzenia go. powodzonka, daj znac jak znajdziesz przyczyne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
margraz Zgłoś #19 Napisano 3 Kwietnia 2009 Dokonałem pomiaru temperatury podczas wystąpienia awarii mego auta. niestety na pinach 1:4 nie mam żadnej oporności a mierzy się ona przy letnim silniku na parach 1:3 1.48 k oraz 2:4 0.797 k .wydaje mi się że jeśli czujnik jest podwójny to pary powinny pokazywać tą samą oporność jeśli jest inaczej to proszę o wytłumaczenie po co Czy można jakoś sprawdzić regulator ciśnienia bez podłączania manometru rozglądałem się żeby kupić,są takie do sprężarek powietrza ale pare złoty kosztują. CO do Sugerowania oczywiście że mu o tym powiedziałem jego zdaniem powinien być sprawny (nie wiem czy go sprawdził)ale jak mógłbym uczyć fachowca .Dostałem dzisiaj cały moduł (Gaźnika) wtrysku niestety od golfa,różni się chyba tylko wtyczką od silniczka krokowego jak go rozebrałem a też jeździł na gazie to wtrysk ma duży nagar po zewnątrz a regulator ciśnienia też może być uszkodzony ale spróbuje przełożyć -jak będzie pasował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
margraz Zgłoś #20 Napisano 18 Kwietnia 2009 Witam serdecznie zakończyła się moja batalia z silnikiem który nie chciał zapalić gdy był ciepły .Problemem okazał się wtryskiwacz paliwa który odmawiał posłuszeństwa gdy zaczynał stygnąć co mogło się w nim uszkodzić tego nie wiem.Pozdrawiam i Dziękuje wszystkim osobą które próbowały mi wskazać wszystkie możliwe problemy z zapalaniem Został założony nowy jak na razie bez problemów portfel boli ale jakie zadowolenie że działa.Jeszcze raz pozdrawiam i Dziękuje.Margraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach